Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

ΠΡΟΡΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 7-7- 2019



 ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΜΟΥ ΤΗΝ      ΑΓΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΖΩΣΩ…  


             


 ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ     ΑΓΙΑΣ     ΤΡΙΑΔΟΣ
      
+++   
Με την Ζώνη Μου την Αγία θα σας ζώσω, 
 γιατί θέλω τα παιδιά Μου να σώσω

Δεν θέλω κανένα από κοντά Μου να απομακρυνθεί, 
γιατί φοβάμαι μην χαθεί, 
γιατί ο τυφώνας θα είναι ξαφνικός 
και συνάμα πολύ ισχυρός
 και αλλοίμονο σε όποιον βρεθεί μοναχός,
 κακείν - κακώς θ’ απωλεστεί ο φτωχός.

Ο κόμπος πλησιάζει, παιδιά μου, 
ολοταχώς προς το χτένι, 
 καιρός καθόλου δεν μένει. 

Βιαστείτε να ασφαλιστείτε, 
κάτω από την Θεία προστασία να μπείτε.

 Σας μιλώ παιδιά Μου μέσα από την γραφή αυτή, 
η Παναγία η Αγνή, 
η Βασίλισσα Ουρανού και γης, 
αλλά και Μητέρα στοργική, 
για κάθε Μου παιδί.

 Όπως η κλώσα που βλέπει τον αετό 
και αγωνίζεται απεγνωσμένα 
να βάλει κάτω από τα φτερά της
 κάθε δικό της νεοσσό, 
το ίδιο παιδιά Μου κάνω κι Εγώ, 
αυτόν τον δύσκολο καιρό. 

Ψάχνω μέσα στα πολλά 
για να διαλέξω τα δικά Μου παιδιά, 
να τα προστατέψω, πριν να είναι αργά.

Είναι παιδιά Μου πλέον ανεξέλεγκτος
 ο βρωμερός εχθρός, 
 μέρα με την μέρα γίνεται
 όλο και πιο κακός 
και μηχανεύεται διαρκώς,
 πως τους ανθρώπους να εκδικηθεί 
ο παμμίαρος και μοχθηρός.

 Όμως μην φοβάστε παιδιά Μου εσείς, 
γιατί όπως πολλάκις σας έχω ειπεί,
 πως εξουσία έχει μόνον σε κάθε ανθρώπινη ψυχή, 
που θεληματικά του έχει παραδοθεί. 

Στους δικούς του λοιπόν οπαδούς, 
θα δείξη όλους τους κακούς του σκοπούς.
Είναι αυτό η θέληση του Μεγάλου Κριτή, 
ο διαχωρισμός αυτός να γενεί, 
ο καθαρισμός της γης να επιτευχθεί. 

Θα Μου πείτε, πως αυτά σας τα έχω ξαναπεί 
και τα ίδια επαναλαμβάνω η Αγνή. 
Σας λέω παιδιά Μου τα ίδια συνεχώς, 
 γιατί οι πιο πολλοί δεν  μπορούν να τα δεχθούν 
και να τα πιστέψουν δυστυχώς. 

Θέλω όμως παιδιά Μου να πειστείτε, 
θέλω εντελώς να βεβαιωθείτε, 
 πως δεν έχετε τίποτα απολύτως να φοβηθείτε, 
εφ’ όσον κάτω από την Θεία προστασία ζείτε.

Μέσα σε ένα συνεχές θαύμα θα ζείτε, 
που δεν θα μπορείτε ούτε να το διανοείθήτε, 
αφού όλη την παντοδυναμία 
του Μεγάλου Τριαδικού Θεού 
 θα δείτε και οι ίδιοι διαρκώς θα απορείτε, 
για τα μεγαλεία που θα ζείτε. 

Γι’ αυτό σας λέω παιδιά Μου αγαπητά, 
βιαστείτε εν μετανοία και εξομολογήσει 
να έλθετε εις τον Χριστό κοντά. 

Τίποτα άλλο δεν υπάρχει αγαπητά Μου παιδιά, 
που να αξίζει να θυσιάσετε τα μεγαλεία αυτά, 
καθότι ότι προσφέρει εις τους δικούς του
 ο βρωμερός σατανάς, 
είναι ψεύτικα και απατηλά, 
που κατεργάζονται τα αιώνια της κολάσεως δεινά.



Γι’ αυτό σας λέω γλυκά Μου παιδιά, 
Εγώ η Μάννα σας η Γλυκειά Παναγιά,
 να έχετε πίστη και θάρρος εις την δική σας καρδιά, 
αφού η μπόρα που θάρθει η δυνατή,
 θα ξεπλύνει όλη την γη 
και το Φως της Τρισηλίου Θεότητος 
θα καταυγάσει αυτήν. 

Λίγη, πολύ λίγη υπομονή 
και θα επέλθει η μεγάλη αλλαγή. 

Σας χάρισα παιδιά Μου τον λόγο αυτό,
 για να τονώσω το ιδικό σας ψυχικό,
 γιατί βλέπω τον φόβο, 
του τι μέλει γενέσθαι αυτόν τον καιρό.

Πάρετε δύναμη και θάρρος λοιπόν, 
 γιατί σας αναμένει μέλλον λαμπρό, 
μετά της γης τον κατακλυσμό (των δεινών). 

Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα και στην Παναγιά Μας δόξα.

+++

7  -7  - 2019  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου