Κυριακή 7 Ιουλίου 2019

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΦΥΛΑΚΗ


ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ   
ΑΝ ΠΑΡΕΤΕ...



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ 
ΤΡΙΑΔΟΣ.

+++ 
Την ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ αν πάρετε
την Χάρη Μου την Θεία θα αποβάλετε.

Ο κόμπος έφθασε στο χτένι, 
η απόφασή σας απομένει, 
να δω ο Θεός την απόφασή σας,
 ανάλογη να είναι και η απολαβή σας. 

Η απόφαση δική σας, εάν θα Με αρνηθήτε 
ή θα μείνετε πιστοί, 
εις Εμέ τον Ιησού τον Λυτρωτή. 

Δεν μπορείτε να συμβιβάσετε και τα δυό , 
δεν συνυπάρχω Εγώ 
με τον βρωμερό εχθρό. 

Έφθασε η στιγμή να φανερωθή, 
τι έχει για σας μεγαλύτερη αξία, 
το ΣΩΜΑ ή η ΨΥΧΗ; 

 Εάν την ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ προτιμήσετε, 
νομίζοντας πως έτσι θα σας δοθή η δυνατότητα να ζήσετε, 
έχετε πέσει έξω πολύ, 
γιατί πώς είναι δυνατόν να έχετε χωρίς Εμένα ζωή, 
που Είμαι η όντως ΖΩΗ;

 Εάν την ΚΑΡΤΑ προτιμήσετε,
 τον εαυτόν σας από την ΣΚΕΠΗ 
και ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ θα στερήσετε 
και για αντάλλαγμα την ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ θα του χαρίσετε. 

Δεν βλέπετε πως εργάζονται οι δυνάμεις του Σατανά; 
Δεν βλέπετε πως τον κόσμο όλον παραπλανά; 
Αφού αρνήθηκαν Εμέ τον Θεό,
 έχασαν τον Θείο Μου Φωτισμό 

και ζώντας μέσα στο σκοτάδι, 
δεν μπορούν να διακρίνουν 
πού η απόφασή τους αυτή θα τους βγάλη. 

Αρνούμενοι οι άνθρωποι Εμέ 
τον Πανάγαθο, Πολυέλεο Θεό, 
παραδίδονται οι ταλαίπωροι 
εις τον παγκάκιστο και μοχθηρό και τρισκατάρατο εχθρό. 

 Σ’ αυτόν παραδίδουν το κορμί τους
 αλλά ακόμα πιο χειρότερα την δύστυχη ψυχή τους.

Προσέξατε τέκνα Μου καλά,
 τα λόγια Μου αυτά τα ιερά, 
που σας στέλνω ο Θεός σας 
προσπαθώντας να σώσω τον εαυτό σας. 

Μείνετε κοντά Μου ακλόνητοι και σταθεροί, 
εμπιστευθήτε εντελώς 
εις τα παντοδύναμα Χέρια Μου, 
την ιδική σας ζωή, 
άπειρες φορές σας το έχω ειπεί 
και για τίποτα μην αγωνιάτε εσείς.

 Εάν Με εμπιστευθήτε 
τίποτα δεν θα στερηθήτε, 
ως κόρη οφθαλμού θα διαφυλαχθήτε.

Παιδιά Μου τα γεγονότα 
και οι εξελίξεις προχωρούν ραγδαίως, 
οπότε και σεις ετοιμαστήτε ταχέως. 

Μην βρεθήτε σαν τις παρθένες τις μωρές, 
που ενώ καρτερούσαν τον νυμφίο, 
έλαιο για τις λαμπάδες τους δεν είχαν αυτές. 

Είστε προειδοποιημένοι, 
πρέπει ανά πάσα ώρα και στιγμή 
να είστε παντελώς προετοιμασμένοι. 

Κρατηθείτε γερά, 
αντισταθείτε σθεναρά,
 στην μανία του τυφώνα που καραδοκά 

και εάν μπορείτε το χέρι απλώστε 
ο ένας από τον άλλον να κρατηθήτε 
και έτσι πιο εύκολα θα σωθήτε. 

Μην ξεχνάτε και τους δικούς σας αδελφούς, 
βοηθήστε τους να σωθούνε και αυτούς. 
Ο ΘΕΡΙΣΜΟΣ καταφθάνει γοργά 
και ας είναι η εποχή της σποράς. 

Φθάνει για να θερίσει, 
τα ζιζάνια να εξαφανίσει 
και την γη να καθαρίσει.

Μη γένοιτο εις τα ζιζάνια ν’ ανήκετε και σεις,
 μη γένοιτο να χαθεί κανείς. 

Ο Τρισυπόστατος Θεός, 
ο πάντων Πλάστης και Δημιουργός, 
σφραγίζω και πιστοποιώ τον λόγον Μου αυτόν 
που περιέχεται εις το γραπτό αυτό
 και Χάρη και ευλογία χορηγώ, 
σε κάθε τέκνον Μου πιστό. 

 Αμήν και δόξα και τιμή εις την Τριαδική Αρχή και εις την Μητέρα Παναγία την Πανάχραντο και Αγνή.

 +++





1 σχόλιο:

  1. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ - Ηλεκτρονική σκλαβιά, Νέα Ηλεκτρονική Ταυτότητα και το ΧΑΡΑΓΜΑ ΣΤΟ DNA
    https://www.youtube.com/watch?v=jVUO7Ntk-LQ


    OXI ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ - ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στο Ηλεκτρονικό Σύστημα και Χρήμα
    https://www.youtube.com/watch?v=mGQVXbhh9Rk


    Σημεία των καιρών (4) - Η φυλακή της νέας Ταυτότητας και το ΧΑΡΑΓΜΑ στο DNA
    https://www.youtube.com/watch?v=kTB5Dr2ehHE

    ΑπάντησηΔιαγραφή