Κυριακή 26 Απριλίου 2020

ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ-ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ ΜΑΣ- ΕΛΠΙΔΑ!


Η ΖΩΟΔΟΧΟΣ Η ΠΗΓΗ ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΡΕΨΩ…



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ 
« ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» 
+++ 

 Η Ζωοδόχος η Πηγή, ύδωρ ζωής χαρίζω, 
όποιος το ύδωρ Μου ζητά, αυτόν ανακαινίζω. 
Όποιος προσέρχεται σε Με, με πίστη και αγάπη,
 θα τον ποτίσω τέκνα Μου, από τον Ουράνιο Ευφράτη. 

Είμαι Αθάνατη Πηγή, ύδωρ ζωής χαρίζω, 
και σ’ όλα τα νοσήματα, την ίαση δωρίζω. 

Ελάτε τέκνα Μου σε Με, πολυβασανισμένα, 
ανάπαυση και έλεος θα βρείτε εις Εμένα. 
Είμαι Μητέρα του Θεού και Μάννα ιδική σας,
 την εντολή την έδωσε, απ’ τον Σταυρό ο Λυτρωτής σας.

 Όλους λοιπόν σας αγαπώ, για όλους σας πονάω, 
καλούς, κακούς παιδάκια Μου, όλους σας συμπονάω. 
Πονάω εις τους πόνους σας, χαίρομαι στην χαρά σας, 
φθάνει να Με ζητήσετε και βρίσκομαι κοντά σας. 

Μην χάνετε το θάρρος σας, παιδιά Μου αγαπημένα,
 το βλέμμα σας στον Ιησού και Μένα την Παρθένα.
 Κι ας σας προδώσαν τέκνα Μου, εσάς οι αρχηγοί σας, 
πάντα είναι τέκνα Μου με σας, Ιησούς ο Λυτρωτής σας. 

Αυτός είναι ο Ποιμένας σας, και είναι πάντοτε μαζί σας, 
μέρα και νύχτα νοιάζεται δια την προκοπή σας. 
Και ό,τι επιτρέπει να γενεί είναι για το καλό σας,
 εμπιστοσύνη νά ΄χετε εσείς στον Κύριό σας, 
που είναι ο Σωτήρας σας, είναι ο Πλαστουργός σας. 

Παιδιά αγαπημένα Μου, παιδιά Μου ποθητά,
 σας είπα όλοι λάβετε θάρρος εις την καρδιά,
 θα φύγουν πια τα σύννεφα, θε νάρθει ξαστεριά. 
Μαζεύτηκαν οι θημωνιές, εμπήκαν εις τ’ αλώνι, 
τ’ αλώνισμα ξεκίνησε, θα διαλεχθούν οι σπόροι.

 Όποιοι είναι ΣΙΤΟΣ ΕΚΛΕΚΤΟΣ, θα φυλαχθούν στ’ Αμπάρι, 
τους άχρηστους στο λίχνισμα, ο άνεμος θα πάρει. 
Την θέση σας ορίσατε, μονάχοι σας παιδιά Μου, 
ανάλογα την ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ, ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ παιδιά Μου. 

Όσοι Τον αρνηθήκατε, φύγατε μακρυά Του, 
την Χάρη Του εχάσατε, μα και την εύνοιά Του. 

Η Μάννα σας η Παναγιά, θρηνώ για τον χαμό σας,
 που μόνοι σας διαλέξατε, σεις τον αφανισμό σας. 
Γιατί θα είναι αιώνια η δική σας καταδίκη, 
γι’ αυτό πονώ και οδύρομαι, απ’ την μεγάλη φρίκη. 

Πόνο πολύ Μου προκαλεί 
ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΥ Η ΜΕΡΙΔΑ, 
που γίνανε ριψάσπιδες 
και αφήσανε το ΠΟΙΜΝΙΟ μονάχο του στην καταιγίδα. 
Πώς θα Τον αντικρύσουνε, τον Κύριο και Θεό τους 
και πώς θα το δικαιολογήσουνε, αυτό το φταίξιμό τους; 

Η Ζωοδόχος η Πηγή, ήρθα να σας γιατρέψω, 
και ότι πόνους έχετε, Εγώ να θεραπεύσω. 
Είμαι ΑΜΙΣΘΩΤΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ, δεν παίρνω φακελάκι, 
αρκεί σεις να πιστεύετε, έστω και λιγουλάκι. 

Σε Με ελάτε τέκνα Μου, στην Μάννα Παναγία 
και θάβρετε την γιατρειά, σώματος και καρδίας 
και μην ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΕΚΝΑ ΜΟΥ, ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΝΔΗΜΙΕΣ. Που τις παράγει ο εχθρός, ο μαύρος, ο κακούργος,
 μα θα γενούνε ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ, 
να σπάση πια τα μούτρα του, αυτός ο ραδιούργος. 

Η Ζωοδόχος η Πηγή, μιλώ εις το γραπτό Μου, 
θάρρος να δώσω τέκνα Μου,
 στον δυστυχή λαό Μου. 

Λαέ Μου μην πικραίνεσαι εις τις δοκιμασίες, 
ετούτες κατεργάζονται τις δωρεές τις Θείες. 
Κάντε κουράγιο τέκνα Μου, κονταίνει το σχοινί, 
ο ΗΛΙΟΣ ΟΛΟΛΑΜΠΡΟΣ και πάλι θα φανή 
και ο κακούργος ο εχθρός, θε να καταισχυνθή 
και της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ Ο ΠΑΙΑΝ 
ΣΤΗΝ ΓΗ ΘΕ Ν’ ΑΚΟΥΣΤΗ. 

Γένοιτο , αμήν και δόξα και τιμή 
εις την Βασίλισσα των Ουρανών,
 την ΖΩΟΔΟΧΟ ΤΗΝ ΠΗΓΗ.
 +++ 
 «ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» 

 «ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου