Κυριακή 12 Απριλίου 2020

ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ, ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ


 ΕΓΩ ΟΡΙΖΩ ΠΟΣΟ ΘΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ



ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ 

 Κάνε παιδί Μου υπακοή, 
και γράψε ό,τι σου υπαγορεύω ο Μέγας Κριτής, 
ο Ιησούς ο Λυτρωτής, 
χωρίς ανησυχία εις την ψυχή, 
εσύ μόνον το μολύβι κρατείς, 
Εγώ έχω την ευθύνη της γραφής.

Θέλω την βούλησή Μου να κάνω φανερή,
 εις τους ανθρώπους αυτής της εποχής.

Παιδιά Μου, 
πόσο σας λυπάμαι φτωχά Μου! 
Μέσα σ’ αυτήν την μεγάλη τρικυμία, 
που έπρεπε οι αρχηγοί 
να κρατούν γερά το τιμόνι, 
το πλοίο (Εκκλησία) εγκατέλειψαν, 
και μείνατε μόνοι. 

Δεν τους νοιάζει αν θα πνιγείτε, 
ή εάν όλοι μαζί καταποντιστείτε.
 Ένιψαν τας χείρας σαν τον Πόντιο Πιλάτο
 και αποποιήθηκαν κάθε ευθύνη ιδική τους,
 απέναντι σε σας το ποίμνιό τους
 αλλά προπάντων εις Εμέ τον Θεό τους. 

Πωρώθηκε τόσο η δική τους ψυχή, 
που δεν τους καίγεται καρφί, 
όσο κι αν κροκοδείλια δάκρυα χύνουν αυτοί, 
για κάθε αθάνατη ψυχή, 
που χάνεται αυτήν την εποχή. 

Δεν νοιώθουν τύψεις γι’ αυτό, 
έγινε πέτρινο το ιδικό τους ψυχικό 
και ξεχνούν πως λόγο θα δώσουν  γι’ αυτό
 εις Εμέ τον Μεγάλο Θεό.

Δεν πρόδωσαν μόνον εσάς παιδιά Μου, 
πρώτα επρόδωσαν Εμέ τον Θεό τους, 
που Είμαι το Αφεντικό τους. 

Αλλά όλοι αυτοί, άλλαξαν αφεντικό,
 δεν τους κάνω πλέον ο Θεός, 
και έκαναν αφεντικό τους 
τον βρωμερό εχθρό τους, 
ουαί και αλλοίμονό τους.

Νοιάζονται τάχα για την ζωή την δική σας 
και αδιαφορούν παντελώς, για την αθάνατη ψυχή σας. 

Ξεχνούν οι ΑΝΟΗΤΟΙ ΚΑΙ ΤΥΦΛΟΙ 
ΠΩΣ ΕΓΩ ΟΡΙΖΩ ΠΟΣΟ ΘΑ ΖΗΣΗ Ο ΚΑΘΕΙΣ 
ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ. 

ΕΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΔΩΣΩ ΕΝΤΟΛΗ,
ΚΑΜΙΑ ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ.
 ΟΣΟΥΣ ΙΟΥΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΔΑΙΜΟΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ, ΔΕΝ ΗΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ, 
ΕΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΔΩΣΩ ΕΝΤΟΛΗ, 
ΤΟ ΝΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΝΑ ΚΟΠΕΙ. 

Σας είχα από χρόνια προειδοποιήσει, 
πως όλους θα σας τιμωρήσω σ’ Ανατολή και Δύση, 
για την μεγάλη σας αποστασία 
από ΕΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ. 

Σας είχα επανειλημμένως ειπεί, 
πως θα αποστρέψω από σας το Πρόσωπό Μου
 και θα σας αφήσω έρμαια 
εις τον βρωμερό εχθρό Μου. 

Αυτό το έκανα όχι για να σας εκδικηθώ, 
γιατί ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΠΗ Ο ΘΕΟΣ, 
αλλά για να γνωρίσετε ποιος είναι ο εχθρός. 

Να γνωρίσετε την άπειρη κακία του 
και την απέραντη μοχθηρία του. 

Όσοι έχουν τα μάτια κλειστά 
τα αντιμετωπίζουν όλα στωϊκά, 
θεωρώντας τα φυσιολογικά. 

Όλοι οι άλλοι βλέπουν και τρομάζουν 
με την σατανική κακότητα, 
απέναντι στην ανθρωπότητα, 
δεν μπορούν να χωνέψουν τόση βαναυσότητα.

Σχεδιάζει ο βρωμερός και οι ανθρωποδαίμονές του,
 να λιγοστέψουν τον πληθυσμό της γης,
 να μείνουν μόνον λιγοστοί, 
και αυτοί σφραγισμένοι
και σαν ζώα τσιπαρισμένοι, 
χωρίς βούληση και ελευθερία, 
θα εξυπηρετούν αυτά τα ανθρωπόμορφα θηρία,
 που ξεπέρασαν και αυτόν τον εωσφόρο σε κακία.

 Έγιναν ανθρωποφάγοι, 
τρώγοντας ανθρώπινο κρέας 
και πίνοντας ανθρώπινο αίμα, 
νομίζουν οι τρελοί , 
πως θα ζήσουνε περισσότερο κάτω στην γη. 

Δεν μπορούν οι ανόητοι ούτε να το διανοηθούνε, 
τι μαρτύρια εις την αιωνιότητα θα τραβούνε,
 απ’ αυτόν που τώρα προσκυνούνε, 
εις το πυρ το άσβεστο που θα κλειστούνε.

 Νόμισαν πως αιωνόβιοι θα ζήσουν επί γης, 
όμως κακείν – κακώς θ’ απολεστούνε 
και μπροστά σε Μένα που δεν πίστευαν, 
θα αναγκαστούν να απολογηθούνε 
και από τον φόβο τους, τότε 
τις γλώσσες τους θα μασούνε.

Όποιος όμως ΕΜΕΝΑ εμπιστεύθηκε
 και ως ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΕΟ ΤΟΥ ΜΕ ΔΕΧΘΗΚΕ, 
σας τόχω επανειλημμένως ειπεί, 
τίποτα να μην φοβηθεί, 
όσοι και να εξαπολυθούνε εναντίον σας ΚΟΡΟΝΟΪΟΙ, 


Όπως έχω ειπεί εις την ΑΓΙΑ ΜΟΥ ΓΡΑΦΗ, 
να μην φοβάστε όποιον μπορεί 
να πειράξη το δικό σας κορμί, 
αλλά Αυτόν που έχει δικαίωμα 
να καταδικάση την δική σας ψυχή. 

Πάρτε θάρρος πιστά Μου παιδιά, 
Εγώ ποτέ δεν σας αφήνω μόνα και ορφανά. 
Εσείς είστε το σώμα κι ΕΓΩ Η ΚΕΦΑΛΗ 
ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΙΕΡΗ.

 Μην πτοείστε από τους ανάξιους ποιμένες, 
εφ’ όσον είναι ΜΙΣΘΩΤΟΙ
και μόνον να μην χάσουνε την θέση τους, τους απασχολεί. 

Η ΧΑΡΙΣ ΜΟΥ ΤΑ ΕΛΛΕΙΠΟΝΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΟΙ. 
ΕΜΕ ΕΔΙΩΞΑΝ, ΔΙΩΚΕΣΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ, 
ΟΜΩΣ ΘΑΡΣΕΙΤΕ, ΕΓΩ ΕΝΙΚΗΣΑ, 
ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ. 

Μαζί θα περάσουμε την Εβδομάδα των Παθών, 
όπου εσείς, εκεί κι Εγώ. 

Και η ΑΝΑΣΤΑΣΗ παιδιά Μου θα ρθει
 και μαζί Μου και η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ,

 ΜΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ 
ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΘΑ ΒΓΕΙ 
ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΜΟΥ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ 
ΘΑ ΣΚΟΡΠΙΣΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ. 

Γένοιτο αμήν και δόξα και ευχαριστίες
 εις τον Ιησού τον Λυτρωτή 
που στον Σταυρό θα ανεβεί, 
για να σώσει την δική μας ψυχή.  

+++




13 σχόλια:

  1. ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΙΛΑΣΘΗΤΗ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ΣΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι έτσι είναι τα βίωσα όλα αυτά, ειδικά με τόν κλήρο, αλλά δεν φεύγω από τήν εκκλησία, ο καθένας θα δόση λόγο μόνος τού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω από το 2004 στήν εκκλησία, βίωσα πάμπολλα θαύματα μέσα στήν οικογένεια μού. Αξιώθηκα να γνωρίσο Τον Δέσποτα Αντόνιο Σιατίστης & Σισανίου και τον τωρινό μού πνευματικό μού, οι υπόλοιποι μόνο απάτη συμφέρον εγωισμό άδικοι άρπαγες πονηροί......!
    Και όταν τόλμησα να πώ και εγώ μια φορά τή γνώμη μού ( κατά Ματθαίου ευαγγέλιο κεφ. 5.--6.--7.) μού κόλλησαν τήν ταμπέλα του παράφρονα, Ο κλήρος.
    Μηχανολόγος Μηχανικός 57 Ετών.

    Χαίρομαι που με λένε τρελό και σήμερα ακόμα περισσότερο πού έδειξαν οι κληρικοί το πρόσωπο τούς !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ἔσπασε τήν καραντίνα ο Λεβέντης Δεσπότης Μόρφου:

    0:50 – 4:01
    https://www.youtube.com/watch?&v=cV3mHks1qcM

    https://www.youtube.com/watch?v=yCWvXAVRX8U

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δέν γράφει ο Τριαδικός Θεός αὐτό τό ἄρθρο κ. Ρωμανέ. Ὁ ἄλλος ο κατσικοπόδαρος τό γράφει.
    100 ἀλήθειες νά γράφη κάποιος καί 1 ψεύδος, μία κατάκρισιν, τότε τό ἕνα ψεύδος κάνει τίς 100 ἀλήθειες θεομπαιξία.

    Τό ψεύδος:
    “Μην πτοείστε από τους ανάξιους ποιμένες,
    εφ’ όσον είναι ΜΙΣΘΩΤΟΙ
    και μόνον να μην χάσουνε την θέση τους, τους απασχολεί.”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε, αν δεν έχει δικαίωμα ο Θεός να κρίνει τους λειτουργούς Του,τότε ποιος το έχει; Εξάλλου δεν είναι κατάκριση αλλά η πραγματικότης... Δεν σκέφτονται ουσιαστικά μη χάσουν τη θέση τους κ μην πάνε κόντρα στην εξουσία (κυβέρνηση);
    Νομίζω μπερδευετε το ότι το γράφει ο γέροντας με το ποιος είναι ο νους που τα εμπνεεται,εξ ού κ θεωρειτε ότι δεν έχει το δικαίωμα ο γέρων να τα λέει,ή ακόμα χειρότερα θεωρείτε ότι ο Θεός δε μπορεί να κρίνει: μα είναι ο εξ ορισμού Εκεινος ο Κριτής κ κανείς άλλος δεν επιτρέπεται όχι μόνο να το κάνει αλλά κ να το διεκδικεί για τον εαυτό Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εκτός αυτού,αν ήταν ο εξαποδιτης που γράφει,δεν πιστεύω ότι θα κατέκρινε (όπως λέτε εσείς) τους ιερείς,αφού σαφέστατα όλο αυτό με τις κλειστές εκκλησιες κ την απαγόρευση της λατρείας των πιστών,μόνο τον έξω από δω βολεύει και θα χαίρεται... Άρα,θα κατέκρινε αυτούς τους οποίους κανουν το θέλημα του; Για ποίο λόγο; Εκτός κι αν έχασα κάτι από τον συλλογισμό σας

      Διαγραφή
    2. Ἀγαπητέ κύριε (liberios),
      Ἄν ὁ άνώνυμος συγγραφέας τῶν ποημάτων ἔλεγε ὅτι τό ποίημα τό γράφω ἐγώ καί ὄχι ὁ Θεὀς τότε ἄλλαζε τό πράγμα. Στά ποιήματά τοῦ άνωνύμου συγγραφέως, εἶναι σαφές ὅτι ο Χριστός ὁμιλεῖ, καί ὄχι ό συγγραφεύς!
      Ὁ Θεός δέν γράφει ποιηματάκια ἀνωνύμως. Κατ᾽ ἐμέ κάποιος ἄλλος τά γράφει πού νομίζει ὅτι εἷναι Θεός.
      Καί αὐτός ὁ κάποιος ἄλλος δέν ἔχει τήν εἰλικρίνια νά εἰπῆ, ---ΝΑΙ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΑΠ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ---, ἀλλἀ ἐπικαλεῖται τόν Θεόν! Τουτέστιν βλασφημία και θεομπαιξία. Δηλαδή τό ὅλον ποιήμα εἶναι ἕνα ψεῦδος προερχὀμενο ἀπὀ κάποιον θεομπαίχτη.
      Κάι δι αὐτόν τόν λόγον τά ποιήματα ἔχουν πολλά ἀτοπήματα πού ἀκόμα καί ἕνα ζῶον σάν κι ἐμένα μπορεῖ νά τά ἀντιληφθῆ.

      Περί κρίσεως τοῦ Θεοῦ πού ἀναφέρεσθε, φυσικά εἶναι Κριτής ὅλων μας ὁ Θεός, ἀλλά ὁ τρόπος πού γράφτηκε τό ποίημα δείχνει ΚΑΤΑΚΡΙΣΙΝ ἀνωνύμου ἀνθρώπου κατά ἰερέων καί ΟΧΙ ΚΡΙΣΙΝ ΘΕΟΥ.

      Καί τό κοράνι ἔχει μέσα ΠΟΛΛΕΣ ἀλήθειες, ἀλλά καί μερικά ψεύδη πού κάνουν τήν προέλευση τοῦ κορανίου διαβολική καί βλάσφημη, καί τόν προφήτη τους τόν Μωάμεθ ἕναν ψευτοπροφήτη. Καί ὁ Μωάμεθ πίστευε ὅτι ἦταν προφήτης. Καί ὅμως, δέν ἦταν.
      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
      ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!

      Διαγραφή
    3. Κατόπιν των σχολίων σας,νομίζω είναι ανώφελο να γράψω κάτι άλλο. Καλή Ανάσταση και σε εσας

      Διαγραφή
  7. πιστη και μονο πιστη στο τριαδικο θεομας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μήνυμα ενός γέροντα με το ΟΝΟΜΑ του: πατήρ Ευθύμιος από Καψάλα.

    https://www.ekklisiaonline.gr/nea/gerontas-efthymios-kyrie-soson-laon-apegnosmenon/

    Το κείμενο πρωτοδημοσιεύθηκε στην «Ενωμένη Ρωμιοσύνη»

    ΑπάντησηΔιαγραφή