Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

ΘΑ ΕΠΕΜΒΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΒΡΗ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΟΝΤΩΝ;


ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΣΤΩΔΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΕ

ΒΙΝΤΕΟ






ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++

Κεκλεισμένου του τάφου, 
Αναστήθηκα ο Θεός, 
κεκλεισμένων των θυρών, 
ευχήθηκα εις τους μαθητάς Μου εμπρός. 

Τις χιλιοαμπαρωμένες  όμως καρδιές σας, 

δεν κατάφερα ν’ ανοίξω, 
με τίποτα δεν μπόρεσα να σας συγκινήσω. 

 μα πάλι ασυγκίνητο έμεινε των πολλών το ψυχικό.

 Οι περισσότεροι έψαχναν 

δικαιολογίες για να βρούνε, 
πως είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα να πούνε.

Για όλους ανέβηκα Εγώ εις τον Σταυρό,

 όλους να σας σώσω από τον βρωμερό εχθρό.
 Όμως εσείς δεν θέλετε να σωθείτε, 
το αιώνιο συμφέρον σας δεν μπορείτε να δείτε.

 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ για μία ακόμα φορά, 

την κακία και το μίσος της δικής τους καρδιάς.
 Νομίζουν οι ανόητοι, πως αν απαγορεύσουν 
το Άγιόν Μου Φως να το λάβουν οι πιστοί, 
πως μεγάλη νίκη κατάφεραν οι ανόητοι και μωροί.

 ΟΠΩΣ ΑΝΑΒΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΝ ΚΕΝΟ, 

ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΨΩ Ο ΘΕΟΣ 
ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΠΙΣΤΟ ΨΥΧΙΚΟ.

 Ότι και να κάνουν , να σβήσουν τον ήλιο δεν το μπορούν, 

όσα σατανικά μέσα κι ας χρησιμοποιούν, 
ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ 
ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΓΙΟ ΦΩΣ, 
ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ΘΕΟΣ;

Ω! ΑΝΟΗΤΟΙ ΚΑΙ ΜΩΡΟΙ!

 Πόσο έχετε από τον βρωμερό εχθρό σκοτιστεί,
 που δεν βλέπετε αυτά που μπορεί, 
ακόμα και ένα μικρό παιδί να δει!

 Πώς πάτε να τα βάλετε με Μένα

 τον Παντοδύναμο Θεό,
 που με ένα Μου λόγο, 
έφτιαξα όλον τον κόσμο αυτό; 

Και αν το θελήσω, 

με ένα Μου λόγο μπορώ να τον εξαφανίσω; 

Με όσο περισσότερη κακία και μένος 

τον ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟ ΛΙΘΟ ΧΤΥΠΑΤΕ,
 ΑΝΟΗΤΟΙ, ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΘΑ ΦΑΤΕ.

 ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΟΡΓΗ ΜΟΥ, ΣΥΝΤΟΜΩΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ,

 ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΣΤΩΔΊΑ ΣΑΣ 
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΕ. 
ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΡΥΦΘΕΙΤΕ. 





ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ , 
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΟΥ, 
ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ;


Νοιώθετε τώρα πως είστε δυνατοί, 

που καταφέρατε να τρομοκρατήσετε όλην την γη, 
όμως σαπουνόφουσκα είναι η δύναμή σας, 
που θα σκάση και θα εξαφανιστεί 
και τίποτα δεν θα θυμίζει,
 το πέρασμά σας από την γη.

Τίποτα όμως δεν θα είχατε καταφέρει, 

εάν δεν το είχα επιτρέψει Εγώ ο Θεός, 
του σύμπαντος ο Δημιουργός. 

Και επέτρεψα αυτό να γενεί, 

η ήρα από το σιτάρι να ξεχωριστεί 
και ο λύκος από τ’ αρνί. 

Τώρα δείχνετε όλοι την ποιότητά σας, 

γίνεται φανερό, τι κρύβει η καρδιά σας.
 Μόνοι σας διαλέγετε την θέση την δικιά σας, 
εάν θα είστε με τον βρωμερό εχθρό 
ή με Με τον Παντοκράτορά σας, 
για να είστε αναπολόγητοι όταν μπροστά Μου θα βρεθείτε, 
αφού μόνοι θα κατακριθείτε.

Αναστήθηκα ο Ιησούς Χριστός, 

ο Κύριος του παντός 
και μαζί Μου θα αναστηθεί
και κάθε δικός Μου πιστός οπαδός
 και θα βγει από τον τάφο 
που τον έκλεισε ο μοχθηρός εχθρός. 

Θαρσείτε τέκνα δικά Μου,

 τώρα ήρθε η σειρά Μου, 
τον εχθρό στον Άδη να κλείσω, 
την γη Μου να καθαρίσω. 

ΧΑΡΕΙΤΕ, 

ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΤΕ
 ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΘΑ ΜΕ ΔΟΞΑΖΕΤΕ
 ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΥΠΝΗΤΕ 
ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
 ΘΑ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕ. 

«ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» 

συνεχώς να ομολογείτε
 και το θαύμα Μου, παιδιά Μου θα δείτε.

 Αναστήθηκα Εγώ, θα αναστηθήτε και σεις,

 διώξτε μακρυά την λύπη ,
 η χαρά να βασιλεύει εις την δική σας ψυχή, 
γιατί κατέλυσα το κράτος του θανάτου,
 με την Ανάστασή Μου ο Σωτήρας σας και Λυτρωτής. 


Αμήν γένοιτο και τω Αναστάντι Θεώ δόξα. 


«ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» 

«ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ» 

+++



9 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας ελπίσουμε ότι ο Θεός θα ακούσει τις προσευχές μας και θα είναι όντως σύντομα γιατί αποκαμαμε οι Χριστιανοί και ιδίως οι Έλληνες που έχουμε ταπεινωθεί, υβριστει και κατακλεφτει. Σ' ένα ποίημα πάντως είχα διαβάσει ότι Ελλάδα και Χριστός μαζί θα Αναστηθεί. Προσδοκώ να είναι φέτος η Ανάσταση του Έθνους μας. Η Ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Ίσως να έχεις δίκιο. Θα δείξει ο χρόνος που ακολουθεί. Θυμήθηκα και τον Γέροντα Ιωσήφ τον Βατοπεδινο που μίλησε για πολιτειακή ανωμαλία μετά την οποία θα τραβήχτει πίσω το κεφάλαιο και θα απολυθούν όλοι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι και μετά θα ακολουθήσει μεγάλη φτώχεια. Οι τωρινές συνθήκες δεν απέχουν πολύ από αυτό διότι η πολιτειακή ανωμαλία συντελέστηκε και ήδη μιλάνε για μεγάλη οικονομική κρίση και ανεργία που θα ακολουθήσει μετά το lockdown. Επίσης ο Γέροντας Νεκτάριος Βιτάλης είχε πει ότι ένα καλοκαίρι θα πτωχευσουμε και όλες οι καταθέσεις θα κρατηθούν για να εξοφλήσουν το χρέος. Έχω την εντύπωση ότι ο Ελληνικός λαός αν πάνε και σ' άλλο μνημόνιο με πιο σκληρούς όρους δεν θα αντέξει και θα ξεσηκωθεί. Ο Κύριος ξέρει τους χρόνους κανείς άλλος και μπορεί να αλλάζουν οι καταστάσεις ανάλογα με την μετάνοια. Εμείς απλά εικασίες κάνουμε και η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές στο παρελθόν πολλοί είπαμε ότι τώρα θα γίνουν τα γεγονότα και δεν έγιναν. Ο Κύριος να μας δίνει υπομονή και πίστη.

      Διαγραφή
  3. ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΠΑΡΑ ΤΟΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΔΥΝΑΤΑ ΠΑΡΑ ΤΩ ΘΕΩ ΕΣΤΙ ΠΑΝΤΟΤΕ Η ΕΛΠΙΔΑ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕΘ'ΗΜΩΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ....!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος διατύπωση από μερους μου.Εχεις δίκιο ότι η ελπίδα δεν πεθαίνει ποτέ γιατί είναι ο ίδιος ο Κύριος, ο οποίος είπε στους μαθητές του μετά την Ανάσταση του πηγαίνετε να διδάξετε και όταν ο Πέτρος του είπε βράδιασε Κύριε μη φεύγεις, μη μας αφήνεις μόνους, ο Κύριος του απάντησε ότι πάντα θα είμαι μαζί σας. Συνεπώς έχοντας τον Κύριο μαζί μας έχουμε τα πάντα.

      Διαγραφή
  4. Όσον αφορά στο "σύντομα" επιτρέψατέ μου να καταθέσω κάτι που μού είπε ο Πνευματικός μου. Αφού μου θυμησε τήν προφητεία του Αγιου Κοσμά του Αιτωλού ότι τό ποθούμενο θα έρθει όταν θα έχουμε δύο Πασχαλιές μαζί, μου εξηγησε οτι φέτος έχουμε δύο κανονικά Πάσχα.
    Το πρώτο στίς 19 Απριλίου που ήδη εορτάσαμε και το δεύτερο, στίς 27 Μαΐου, εκ μεταφοράς, οπως απεφασισε η Εκκλησία τής Ελλάδος.
    Καθένας άς εξάγει τα συμπεράσματά του.
    Χριστός Ανέστη αδελφοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή