Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2023

ΛΟΓΟΣ ΙΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΜΗΠΩΣ ΤΥΠΙΚΑ ΜΟΝΟ
ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ; ΜΗΠΩΣ
ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ  ΜΟΝΟ,
ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΔΩ;


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

   +++   

ΚΥΡΙΟΣ σε ρωτώ και ευθέως απάντηση 
άνθρωπε από εσέ ζητώ.
Μήπως είσαι κατά τύπου Χριστιανός;

Μήπως πηγαίνεις στο ναό κάθε Πάσχα
ή κάθε Χριστούγεννα εσύ,
χωρίς να εισχωρείς στην του Πνεύματος ουσία; 
Μήπως στέκεις απλά στης γιορτής την επιφάνεια;
  

Μήπως σε κάποιο μνημόσυνο παρευρίσκεσαι
ωσάν μία ανθρώπινη εικόνα;
Χωρίς να λαμβάνεις μέρος
στου ΘΕΙΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ΜΟΥ τον αρραβώνα;

Μήπως κοινωνείς δύο ή τρεις φορές στον χρόνο εσύ
– έτσι τυπικά για το καλό –
και στης ψυχής σου το πεδίο είσαι νεκρός;

Μήπως έχεις μέσα σου ΡΥΠΟ ΑΜΑΡΤΙΩΝ;
  Απάντησε μου, ΚΥΡΙΟΣ σε ρωτώ. 
Με Άγια Ρήματα εκ Πνεύματος Αγίου
σήμερα το εσωτερικό σου ακουμπώ.

  ΟΧΙ, στο ‘χω παιδί μου ξαναπεί,
δεν είναι τα ρητά σοφία ανθρώπινη,
σου μιλώ ΕΓΩ Ο ΘΕΟΣ,
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ,
 γιατί θέλω ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΩ,
ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΝΑ ΔΩΣΩ.

  ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΕΣΧΑΤΟΙ ΕΙΣΙΝ,
τρέξε, μην αδρανείς,
ΜΟΛΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΣΥ,
ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ,
ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΣΟΥ. 

ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ παιδί μου,
 τώρα που ακούς τη Θεία φωνή Μου,
λάβε ΤΟ ΑΓΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΜΟΥ,
 οδοιπόρησε στο δρόμο το δικό μου,
 άλλαξε εδώ πορεία,
λάβε τα μυστήρια Μου τα Θεία. 

Εν ταπεινώσει και αυτογνωσία
σαν τον ληστή πες μου
– «ΚΥΡΙΕ πάρε και εμέ στην Ουράνιον σου Βασιλεία,
 ιλάσθητι μου Κύριε, σε πιστεύω,
τον Άγιο σου λόγο τώρα θα ποιώ.

  ΝΑΙ, ήμουν αμαρτωλός
μα τώρα ΑΛΛΑΖΩ στην πορεία μου πεδίο,
θέλω εσύ ΚΥΡΙΕ να γενείς διά εμέ
Ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΝΥΜΦΙΟΣ,
να ζήσω μαζί σου αιωνίως,
ουχί να κείτομαι αιώνια με το θηρίο,
με τον πονηρό εχθρό.

 Ζητώ, μαζί σου αιωνίως
στην δόξα σου κι εγώ να βρεθώ,
σε Ουράνια ευτυχία,
σε ασύγκριτη μέθεξη να ζω».

Κι αν έτσι εσύ τεκνίο μου
εν αληθεία και ταπείνωση με εκζητήσεις,
 αν τας Ευαγγελικάς μου εντολάς 
τώρα σωστά ποιήσεις,
τότε ΝΑΙ Εγώ έμπροσθεν σου θα εμφανιστώ,
 πνευματικώς θα σε αναστήσω,
 τα δώρα μου και εις εσέ θα χαρίσω.  

Γιατί Ο ΚΥΡΙΟΣ, Ο ΘΕΟΣ
 ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ,
ΣΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ.

  Πλήρωση ζωής, σκοπό ζωής,
νόημα ουσίας θα σου δωρίσω,
στη Βασιλεία μου θα σε τοποθετήσω.


ΑΜΗΝ, 
 ΔΟΞΑ ΣΟΙ    

+++ 




9 σχόλια:

  1. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΒΑΣΙΛΑ
    Το τελειότερο Μυστήριο !!!

    Πόσο μεγαλειώδες Μυστήριο! Τί φοβερό
    αλήθεια να αναμειχθεί ο νους του Χριστού με
    το νου μας! Να ενωθεί η θέλησή Του με τη
    θέλησή μας, το Σώμα Του με το σώμα μας, το
    Αίμα Του με το αίμα μας! Τί γίνεται ο νους μας ,
    όταν κυριαρχήσει ο θείος νους! Τί η θέλησή
    μας όταν επικρατήσει η θεία θέληση !Τί ο πηλός όταν υπερισχύσει εκείνο το πυρ! Και ότι πράγματι έτσι συμβαίνει, το επιβεβαιώνει ο Παύλος, που λέει ότι δεν έχει δικό του νου
    ούτε θέληση ούτε ζωή, αλλά ο Χριστός
    έγινε γι’ αυτόν όλα αυτά. «Νουν Χριστού
    έχομεν, Λέει, και δοκώ Πνεύμα Θεού έχειν και ,
    φιλώ υμάς εν σπλάχνοις Ιησού Χριστού », τα
    οποία φανερώνουν πως είχε την ίδια θέληση
    με τον Χριστό . Και συνοψίζοντας λέει: "Ζω δε
    ουκέτι εγώ ζη δε εν εμοί Χριστός" Τόσο
    τελειότερο είναι το Μυστήριο αυτό από κάθε
    άλλο Μυστήριο. Οδηγεί σ' αυτή τη κορυφή των
    αγαθών, εφόσον ΕΔΏ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΌΣ
    ΣΚΟΠΌΣ ΚΆΘΕ ΑΝΘΡΏΠΙΝΗΣ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑΣ.
    Γιατί σ' αυτό συναντούμε τον Ίδιο τον Θεό, και
    ο Θεός ενώνεται μαζί μας με την τελειότερη ένωση. Πράγματι ποιά τελειότερη ένωση θα μπορούσε να υπάρξει από το να γίνουμε ένα πνεύμα με τον Θεό ; Γι αυτό και η θεία Ευχαριστία
    είναι η μόνη τελετή που παρέχει και στα άλλα
    Μυστήρια την τελείωση . Από τη μια τα βοηθά
    στο έργο της μυήσεως αφού χωρίς αυτή δεν
    μπορούν να μυήσουν. Από την άλλη βοηθά
    τους πιστούς μετά τη μύηση να ξαναβρούν
    όταν χρειαστεί , την ακτίνα που έλαβαν από τα Μυστήρια (του Βαπτίσματος και τού Χρίσματος)και την αμαύρωσαν με το σκοτάδι
    των αμαρτιών . Γιατί μόνο η ιερή Τράπεζα μπορεί να επαναφέρει στη ζωή όσους
    χάθηκαν και νεκρώθηκαν από την αμαρτία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://www.vimaorthodoxias.gr/peri-zois/i-parousia-tou-christou-me-tin-synechi-theia-koinonia/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχή (Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστού):

    Δέσποτα γλυκύτατε Kύριε ημών Iησού Xριστέ,

    εξαπόστειλον την αγίαν σου χάριν και λύσον με έκ των δεσμών της αμαρτίας.
    Φώτισον μου το σκότος της ψυχής όπως κατανοήσω το Σόν άπειρον έλεος, και αγαπήσω
    και ευχαριστήσω αξίως Σε τον γλυκύτατον Σωτήρα μου, τον άξιον πάσης αγάπης και ευχαριστίας.

    Nαι αγαθέ ευεργέτα μου και πολυεύσπλαχνε Kύριε· μή απώση αφ’ ημών το σόν έλεος, αλλά σπλαχνίσθητι
    το Σον πλάσμα.

    Γινώσκω, Kύριε, το βάρος των ημών πλημμελημάτων, αλλά είδον και τον Σόν ανείκαστον έλεος.
    Θεωρώ το σκότος της αναισθήτου μου ψυχής, αλλά πιστεύω με χρηστάς ελπίδας, αναμένων τον θειόν Σου φωτισμόν και
    την απαλλαγήν των πονηρών μου κακών και ολεθρίων παθών·

    τη πρεσβεία της γλυκυτάτης Σου Mητρός Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Aειπαρθένου Mαρίας
    και πάντων των Aγίων.

    Aμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς είναι δυνατόν, ο καλός εκείνος Ποιμένας μας, που έτρεχε τριαντατρία (33) χρόνια αναζητώντας το χαμένο πρόβατο με τόσο δυνατές φωνές, που βράχνιασε ο λάρυγγάς του, που περπάτησε δρόμο τόσο κοπιαστικό και με αγκάθια, που έχυσε όλο του το αίμα και έδωσε τη ζωή του, πώς είναι δυνατόν, λέω, τώρα που αυτό το πρόβατο ακολουθεί πίσω του και με επιθυμία φωνάζει και τον παρακαλεί, να μη γυρίσει σε αυτό τα μάτια Του; Πώς μπορεί να μην το ακούσει και να μην το βάλει στους θείους του ώμους, κάνοντας γιορτή με όλους τους αγγέλους του ουρανού;

      Και αν ο Θεός μας δεν παύει να γυρεύει με μεγάλη επιμέλεια και αγάπη να βρει –όμοια με τη δραχμή της ευαγγελικής παραβολής– τον τυφλό και κουφό αμαρτωλό, πώς γίνεται τώρα να εγκαταλείψει αυτόν που σαν χαμένο πρόβατο φωνάζει και καλεί τον δικό του Ποιμένα; Και ποιος θα πιστέψει ποτέ ότι ο Θεός, που χτυπάει πάντα την καρδιά του ανθρώπου επιθυμώντας να μπει μέσα και να δειπνήσει, σύμφωνα με την ιερή Αποκάλυψη (3:20), δίνοντας σε αυτόν τα χαρίσματά του, ότι, όταν του ανοίγει την καρδιά ο άνθρωπος και τον προσκαλεί, αυτός θα κάνει θεληματικά τον κουφό και δεν θα θέλει να μπει;

      Διαγραφή
  4. Αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Μουλατσιώτης.

    Η παρακολούθησή μας και ο ΕΚΑΜ:

    https://gerontasnektarios.gr/2023/11/η-παρακολούθησή-μας-και-ο-εκαμ.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσωπικός Ἀριθμός: Ἕνα νέο Ἂουσβιτσς;

    Γράφει η ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ.

    https://orthros.eu/ειδήσεις-και-σχόλια/νέα-ταυτότητα,κάρτα-του-πολίτη,αμκα/1664-προσωπικός-ἀριθμός-ἕνα-νέο-ἂουσβιτσς.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. +ΑΜΉΝ.
    Κύριε , βοήθησε μας να σωθούμε!
    ΑΜΉΝ. ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ. +

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ; ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή