Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ


 ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΡΙΞΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΝ ΓΗ, ΘΑ ΚΟΨΩ ΚΑΘΕ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ.






ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++
 Γράψε τον Θείον λόγο Μου, 
παιδί Μου στο χαρτί,
 ο χρόνος πλησιάζει 
το ΜΠΑΜ να ακουστεἰ
 και κάθε κατεργάρης 
στην θέση του να μπεί. 

Τελείωσε παιδάκια Μου 
η δική Μου Η ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ, 
και από εδώ και στο εξής, θα λειτουργεί
 Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΟΥ Η ΘΕΙΑ.
Κατά τα έργα του ο καθείς
 τώρα θα πληρωθεί, 
ανάλογοι θα είναι 
και οι δικοί του οι μισθοί. 

Πρώτα θα κρίνω αυστηρά, 
ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΣ, 
τους άδικους, τους βάναυσους 
και τους λαούς πατούντας.

 Επί πτωμάτων πάτησαν 
διά την εξουσία,
 και την ψυχή τους έδωσαν 
στα άγρια θηρία. 

Τον σατανά εβάλανε 
αυτοί για αρχηγό τους, 
στα άνομα τα έργα τους, 
να είναι συνεργός τους. 

Τους έταξε δόξες πολλές,
 παγκόσμια εξουσία, 
τους έκρυψε ως πονηρός, 
την κόλαση την αιωνία, 
και τα αιώνια βάσανα, 
από τ’ άγρια θηρία. 

Παρέδωσαν στον πονηρό, 
αυτοί τον εαυτό τους, 
και ήτανε βέβαια αυτό, 
δικαίωμα δικό τους,
 όμως οργίζομαι ο Θεός,
 που υποχρεώνουν τον λαό,
 να πάει με τον εχθρό τους, 
γι’ αυτό θα είναι ΦΟΒΕΡΟ 
Σ’ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΤΙΜΩΡΩ ΤΟΥΣ.

Από κοντά θα έρθουνε, 
ΟΙ ΕΠΙ ΓΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΜΟΥ, 
που αντί να είναι με το μέρος Μου, 
εγίνανε εχθροί Μου. 

Με πρόδωσαν ασύστολα, 
οι ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΟΥ,

ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝΕ 
ΤΗΝ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΟΡΓΗ ΜΟΥ 
ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝΕ
 ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ. 

Μολύνανε τον οίκο Μου,
 με τις βρωμερές αιρέσεις, 
ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ, ΕΝΑΓΚΑΛΙΣΜΟΥΣ,
 ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΕΣ, 
«τα άγια δώσαν τοις κυσί» , 
«τους μαργαρίτας εις τους χοίρους».

Ύστερα θάρθει η σειρά 
του ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΛΑΟΥ ΜΟΥ 
κι αυτός θε να κοσκινιστεί, 
να μείνουν οι δικοί Μου,
 και όσοι Με αρνήθηκαν,
 θ’ αντιμετωπίσουν την ΟΡΓΗ ΜΟΥ.

 Θα καθαρίσω όλη την γη, 
σας τόχω χιλιοειπεί, 
θα φύγη κάθε τι σαπρό, 
θα μείνη καθαρή. 

ΜΕ ΣΑΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,
 ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΕΙΚΗΣ, 
γιατί στο στόχαστρο είσαστε, 
ολόκληρης της γης. 

ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ 
ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ, 
ΤΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΟ ΣΑΣ, 
ΟΛΟΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΣΑΝ, 
ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ 
ΟΛΟΙ ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΣΑΝ.

 Χέρι για να πιαστείτε, 
δεν είχατε κανένα, 
η μόνη σας βοήθεια, 
ο Κύριος και Ποιμένας. 

Γι’ αυτό και όλοι λυσσάξανε, 
να σας απομακρύνουν, 
από Εμένα τον ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΣΑΣ 
ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΒΟΗΘΟ ΣΑΣ,
 γιατί μόνον έτσι θα κατάφερναν
 τον εξαφανισμό σας.

Όμως Εγώ σας διάλεξα 
ως κλήρο ιδικό Μου, 
να φέρετε στα πέρατα 
το ΦΩΣ το ιδικό Μου,

 ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΩ ΕΓΩ 
ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. 

Γι’ αυτό θα μπείτε και εσείς 
μέσα στο κόσκινό Μου, 
για να διαλέξω από σας,
 σίτον τον εκλεκτό Μου, 
και όλα τα παράσιτα 
να δώσω στον εχθρό Μου.

ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΚΙ ΕΦΘΑΣΕ 
Η ΩΡΑ Η ΜΕΓΑΛΗ, 
ΟΠΟΥ ΘΑ ΚΑΜΨΕΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ 
ΤΟ ΙΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, 

ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΠΙΑ Η ΣΚΟΤΕΙΝΙΑ,
 Ο ΗΛΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΤΕΙΛΕΙ ΠΑΛΙ. 

Για τους δικούς Μου λιγοστούς 
και άξιους εργάτες, 
που πήγαν κόντρα στους πολλούς 
και εις τους αποστάτες, 

ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΡΙΞΩ 
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΝ ΓΗ,
 ΘΑ ΚΟΨΩ ΚΑΘΕ ΧΕΡΙ 
ΠΟΥ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ. 

Γι’ αυτό να πάρτε θάρρος, 
όλοι Μου οι πιστοί, 
στο πλάϊ σας θα βρίσκωμαι 
Ο ΜΕΓΑΣ Ο ΚΡΙΤΗΣ, 
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΧΩ ΑΣΦΑΛΕΙΑ,
 ΙΗΣΟΥΣ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ.

 Αμήν , γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++




3 σχόλια: