Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΠΡΟΡΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ  ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΠΡΟ ΔΙΕΤΙΑΣ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΓΕΙΛΕΙ ΠΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΛΥΤΡΩΜΟΥ!





ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΟΡΦΟΥ

Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, 

Σὲ αὐτὲς τὶς δύσκολες ὧρες, ὅπου ὅλα καὶ ὅλοι δοκιμάζονται καί, εἰδικώτερα στὴν Ἑλλάδα μας, παζαρεύεται σὺν ἄλλοις καὶ τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας, ὁ Τριαδικὸς Θεὸς φανερώνει τὴν ἀγάπη Του καὶ τὴ φροντίδα Του σ’ ἐμᾶς. 


Ἡ γνωστὴ Γερόντισσα τῆς Ἀττικῆς, ἕνας προσευχόμενος ἄνθρωπος μὲ φώτιση Θεοῦ, ποὺ μᾶς ἀξίωσε ὁ Χριστὸς νὰ ἐπικοινωνοῦμε μαζί της, μᾶς ἔστειλε τὸ πιὸ κάτω ποίημα, ὡς ἀποκάλυψη Θεοῦ, γιὰ τὴν ἐσωτερικὴ στάση ποὺ θὰ πρέπει νὰ ἔχουμε σ’ αὐτὰ ποὺ τεκταίνονται γιὰ ἐμᾶς χωρὶς ἐμᾶς, ἀλλὰ καὶ γιὰ αὐτὰ ποὺ ἔρχονται στὸ ἄμεσο μέλλον. 

Νὰ ἐμπιστευτοῦμε τὸν πραγματικὸ Κυβερνήτη τοῦ γένους τῶν Ὀρθοδόξων καὶ τῶν Ἑλλήνων καὶ ἐπιτέλους νὰ ἀξιοποιήσουμε τὴ δύναμη ποὺ ἔχουμε μέσα μας: τὴν προσευχή, τὴ μετάνοια καὶ τὴ βαθιὰ ἐμπιστοσύνη ὅτι ὁ Χριστὸς κυβερνᾶ τὸν τόπο καὶ ἐμᾶς. 

Καὶ νὰ ἔχουμε βέβαια τὴν ἐλπίδα ὅτι «ζῇ Κύριος», ποὺ μᾶς βοηθοῦσε, μᾶς βοηθᾶ καὶ θὰ μᾶς βοηθᾶ μέχρι τῆς συντελείας τῶν αἰώνων. 

Μετὰ πατρικῶν εὐχῶν

ὁ Μόρφου Νεόφυτος 
Ευρύχου 28.1. 2018

Ποίημα Γερόντισσας της Αττικής 
(27-1-2018)


ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ


Έγινε τέκνα μου η αρχή
τώρα πανηγυρίστε,
γιατί ο αγώνας σας αρχινά
και για όλους τους εχθρούς σας θρηνείστε.

Ένα βήμα κάνετε εσείς
και Εγώ τα ενενήντα εννέα,
αγωνιστείτε για τη θρησκεία και της πατρίδας σας τα ιδανικά
και να μην φοβάστε κανέναν.

Παίζουν τα τελευταία τους χαρτιά
όλοι της γης οι μεγάλοι,
γιατί φοβούνται, το αίμα το Ελληνικό
μήπως, και τρέξει πάλι…

Φοβούνται την εξέγερση
και κάθε αντίστασή σας,
μα πάνω απ’ όλα τέκνα μου,
φοβούνται την προσευχή σας!

Γι’ αυτό ενωθείτε ειρηνικά
με προσευχή και αγάπη
και αφήστε την εκδίκηση
στου Θεού το κιτάπι…

Να είστε με μετάνοια
αλλά και με την προσευχή σας,
και τίποτα δεν θα πουληθεί
από την άγια γη σας.

Γιατί είμαι Εγώ ο Ισχυρός,
ο Κύριος και Θεός σας
και δεν θα αφήσω να χαθεί,
τίποτα από το βιό σας.

Και ας φαίνεται προς το παρών,
ότι ΟΛΑ είναι πουλημένα.
Όταν έβαζαν την υπογραφή,
δεν ρώτησαν ΕΜΕΝΑ!

Η κάθε χώρα τέκνα μου
που καιροφυλαχτούσε,
να πάρει γη Ελληνική,
με δόλο προσπαθούσε˙

τώρα θα το σκεφτεί καλά.
Αλλοίμονο στα κράτη.
Τώρα, όλα αυτά θα διαλυθούν
θα σβήσουν από το χάρτη.

Και δεν θ’ αργήσει ο καιρός,
να είστε ετοιμασμένοι,
γιατί πολλή χαρά θα πάρετε
απ’ αυτό που σας περιμένει.

Κάθε έδαφος Ελληνικό
που είχε κατακτηθεί,
τώρα θα ελευθερώνεται,
δίχως το αίμα σας να χυθεί!

Κύπρος, Βόρεια Ήπειρος,
Σμύρνη και τα παράλια,
Κωνσταντινούπολη, Αγιά Σοφιά,
όλα τα χώματα τα άγια…

Σιγά – σιγά θα φεύγουνε
όλοι οι κατακτητές,
σε σας πάλι θα έρθουνε,
όλες οι Ελληνικές περιοχές.

Για λίγο η Ελλάδα μας
όλη θα γκρεμιστεί,
για να την Χτίσω έπειτα,
Εγώ, από την αρχή.

Θα κάνετε υπομονή,
για λίγο σ’ αυτή τη μπόρα,
γιατί έπειτα θ’ αναδειχτεί,
η πιο ένδοξη χώρα!

Όλοι μαζί οι Έλληνες
ελάτε, ενωθείτε,
γιατί όπως πλέον βλέπετε,
δεν έχετε κυβερνήτες.

Αφού πρώτα πούλησαν
ολόκληρη την χώρα,
τώρα φοβούνται τέκνα μου
και την σκιά τους ακόμα.

Όμως, μπήκαν σε τροχιά
οι νόμοι οι πνευματικοί,
και αλλοίμονο σ’ αυτόν που κέρασε
της αδικίας το κρασί.

Δεν είμαι μόνο ο Θεός
του Ελέους και της Αγάπης,
είμαι και Δίκαιος Θεός
και όποιος δεν το ξέρει, ας το μάθει.

Βάλτε Εμένα οδηγό,
βάλτε με Κυβερνήτη,
να Κυβερνώ την Ελλάδα μας,
αλλά και κάθε σπίτι.

Σκύψτε όλοι με μετάνοια
κάτω από το πετραχήλι,
προσευχηθείτε δυνατά,
με πίστη και εμπιστοσύνη.

Τότε θα βρείτε ανάπαυση,
δύναμη και ανδρεία,
τότε θα δείτε, πως Εγώ,
θα διώξω τα θηρία.

Στα δύσκολα που έρχονται,
θα έχετε Εμένα,
θα σας φροντίζω όλους μαζί,
αλλά και τον καθένα.

Όλοι μαζί σαν μια γροθιά,
ο ένας για τον άλλον,
να θυσιάζεστε για τον αδελφό
μ’ αγάπη, δίχως άλλο.

Μείνετε πιστοί στις εντολές,
στο δόγμα, στα μυστήρια,
με βάση το Ευαγγέλιο
να έχετε, τα πνευματικά κριτήρια.

Εάν έτσι βαδίζετε
αυτή την δύσκολη εποχή,
να είστε σίγουροι τέκνα μου
ότι, θα είμαστε Μαζί.

«Ει ο Θεός μεθ’ υμών, ουδείς καθ’ υμών».

Αυτό να έχετε πάντοτε στην καρδιά,
αλλά και στο μυαλό.

Να ξέρετε, σας Αγαπώ
και θέλω να σας σώσω,
γι’ αυτό ενημερώνεστε,
από Εμένα κάθε τόσο.

Βάλτε την πίστη σας εσείς
και Εγώ, όλα τα άλλα
και τότε θα δείτε τέκνα μου
πως θα σωθεί η ΕΛΛΑΔΑ! Αμήν.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου