Κυριακή 23 Αυγούστου 2020

ΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ...


 ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ   ΘΑ  ΖΕΙΤΕ   ΤΗΝ   ΘΕΙΑ  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ…


ΜΕΓΑ     ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  

 Μιλώ ο Τρισυπόστατος , ο Άγιος Θεός
 και δώστε μεγάλη προσοχή, σε ό,τι θα σας πω. 
Ο κόμπος έχει φθάσει πια, παιδάκια Μου στο χτένι, 
και δυστυχώς για τους πολλούς, πολύ ολίγος μένει.

 Μετράτε πλέον ώρες, το ΜΠΑΜ πριν ν’ ακουστεί
προτού το παν σ’ αυτήν την γη, ανάποδα θα ’ρθει.

Ο λόγος που σας λέγω είναι αληθινός, 
αφού ΕΙΜΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ
 και έχει σφραγίδα άγια τον Τίμιο Σταυρό, 
να διώχνει κάθε ενδοιασμό, μέσα απ’ το ψυχικό. 

Είναι ανακοινώσεις, Θείες και ιερές, 
ενίσχυση να δώσουνε, στις τρομαγμένες σας καρδιές.

Στ’ αλήθεια θάναι ανήκουστη αυτή η καταστροφή, 
όμως να μην φοβάται, κάθε πιστή ψυχή,
 ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ Ο ΜΕΓΑΣ Ο ΚΡΙΤΗΣ, 
ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΘΑ ΔΙΑΦΥΛΑΧΘΕΙ

ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ ΘΑ ΖΕΙΤΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ,
 ΤΙΠΟΤΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ, ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ ΤΕΚΝΙΑ.
ΔΕΝ ΘΑ ΧΩΡΑΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ, ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΤΕ, 
ΟΣΟΙ ΜΕ ΑΓΑΠΑΤΕ, ΟΣΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ.

Ενώ όλοι οι άλλοι, θα ζούνε μες στον τρόμο, 
σαν φύλλο απ’ το δέντρο θα τρέμουν απ’ τον φόβο.
 Χωρίς καμιά βοήθεια, μέσα στην μοναξιά, 
θα είναι τα δεινά τους, ακόμα πιο φριχτά, 
αφού καμιά δεν θάχουν ελπίδα στην καρδιά.

 Ο τρόμος θάναι ανείπωτος, μέσα εις την ψυχή τους, 
αφού αυτοί αρνήθηκαν, Εμέ τον Λυτρωτή τους.
 Και όσο πιο υπεύθυνοι είναι, για των ανθρώπων την κακή ζωή,
τόσο φριχτότερη θα είναι και η δική τους η θανή.

Έρχεται, φθάνει, έφθασε η μάχη η μεγάλη, 
που από κτίσεως κόσμου, δεν έχει γίνει άλλη.
 Αυτή θα γίνει ΣΚΟΥΠΑ, τα πάντα θα σαρώσει, 
μία νέα καθάρια γη, πλέον για να Μου δώσει. 

Κάθε βρωμιά θα εκλείψει, θα εξαφανιστεί,
 πάνω στην γη θα μείνουνε μόνον οι καθαροί. 
Παντού θα βασιλεύει ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ,
 ο λύκος με το πρόβατο θάχουν αδελφωσύνη. 

Το ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ τα πάντα θα φωτίζει, 
την ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΧΑΡΗ, σε όλους  θα σκορπίζει. 
Θα είναι ετούτοι τυχεροί, όσοι θα επιζήσουν, 
αφού σαν άγγελοι Θεού, όλοι αυτοί θα ζήσουν.

Παιδιά αγαπημένα Μου, παιδιά Μου εκλεκτά, 
δεν θέλω να δειλιάζετε, εσείς απ’ όλα αυτά. 
Μπόρα θα είναι τέκνα Μου, θά ρθει, μα θα περάσει, 
θα έρθη πάλι ξαστεριά, ο ήλιος θα λαμψει.

 Θα καθαρίσει πια η γη, πάλι θα ξανανθίσει, 
θα γίνει κόσμος εύοσμος, καθώς τον έχω κτίσει.
Ετοιμαστείτε τέκνα Μου, νάστε ετοιμασμένοι,
 για να μην ξαφνιαστείτε εσείς, με ό,τι και να γένει. 

Κάντε παιδιά Μου ΠΡΟΣΕΥΧΗ, νάχετε ΠΑΝΟΠΛΙΑ, 
να μην σας αγγίζει τίποτα απ’ την ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ. 
Αφήστε κάθε μέριμνα, κάθε βιοτικό, 
μόνη σας έγνοια έκνα Μου, νάναι το ψυχικό.

 Αφού όλα τα εφήμερα, θε να καταστραφούνε,
 και μ’ άλλα πεντακάθαρα,  θ’ αντικατασταθούνε.

Εγώ θα Είμαι δίπλα σας, θα Είμαι στο πλευρό σας,
 θα ενισχύω πάντοτε, Εγώ το ψυχικό σας.
 Σας αγαπώ πάρα πολύ, παιδιά Μου εκλεκτά,
 που όλα τα αντέξατε, και Μου μείνατε πιστά,
για όλους ετοιμάζω στεφάνια διαλεχτά.

Σφραγίζω και υπογράφω το άγιο γραπτό, 
που στέλνω στα παιδιά Μου, τον δύσκολο καιρό. 
Νάχετε την ευχή Μου, νάχετε ευλογία,
 από Εμέ τον Άναρχο Θεό, Τριάδα την Αγία. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

 +++  

16 σχόλια:

  1. Παρασκευή, "εω της μητρός του Υψίστου". Λέει μια προφητεία ότι θα ειναι η στεψη του αγιου βασιλέα. Δηλαδή Παρασκευή, Ανατολής της Παναγίας .Αποδοση γεννησης Θεοτόκου,με.το παλιό. πέφτει Παρασκευή. Όπως και να έχει το θέμα εγώ αν και.αμαρτωλος χαίρομαι που θα αλλάξει η ζωή μου. πρώτα ο Θεός όλα αυτά. Καλή συνέχεια αδερφοί. Η Παναγία μαζί μας πάντοτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oimos.athina Δευ, 10 Αυγ, Gewkwn Μήνυμα του Γέροντα : ΟΙ ΩΡΕΣ ΕΦΤΑΣΑΝ, πολύ προσευχή....ο Αύγουστος και οι μήνες που θα ακολουθησουν θα έχουμε Γεγονότα....Ο Γέροντας είπε ‘’ η ποιο επικίνδυνη περίοδος θα είναι ΜΕΤΑΞΥ 2 ΕΟΡΤΩΝ ( ίσως εννοεί την Μεταμόρφωση του Σωτήρος Χριστού 06/08/ έως 15/8/ Κοίμησης της Θεοτόκου (28 Αυγούστου με το παλαιό ημερολόγιο…, Ρωσική Εκκλησία ) .....ΓΕΡΟΝΤΑΣ : Παιδιά μου οι ώρες έφτασαν, μετάνοια, προσευχή, ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΑΣ……….ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ......Τα μάτια σας θα δουν αυτά που δεν έχετε φαντασθεί, θα φτάσει η Ελλάδα στο χείλος του γκρεμού, που και εάν μια τρίχα θα την σπρώξει , θα πέσει μέσα……….ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ετοιμάστε ψυχή και σώμα, καλή λευτεριά……να έχουμε πάντα μαζί μας μια εικονιτσα Της Παναγίας μας, και του Αγίου μας, να έχουμε στο σπίτι προσευχητάριο, αγιασμό, και αν είναι δυνατόν και ένα κερί της Ανάστασης....

      Διαγραφή
    2. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ φετος .υπαρχουν σημεια να δουμε.1]θα παμε στην χαγη 2]θα ΡΘΕΙ ΧΡΕΩΚΟΠΕΙΑ 3]ΘΑ ΓΙΝΕΙ αυτονομος εβρος 3]θα εχουμε εμφυλιο 4]θα Φυγει ο ερντογαν ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ 5]ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΑΣ ΣΕΙΣΜΟΣ..αυτα ολα θα γινουν ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ..

      Διαγραφή
    3. από που και έως που αυτό το σενάριο? εδώ η ίδιοι γέροντες οι προφήτες δεν λένε τόσα και εσύ έβγαλες το πόρισμα χωρίς να πει την τελευταία λέξη ο θεος ? τουλάχιστον αυτά που λες κρατάτε για εσένα μην πλάνεις και άλλους...τις βουλές του θεού δεν τις ξέρει κανείς..Καλό θα είναι να μη λες τίποτα εφόσον δεν έχεις το χάρισμα

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας. Είναι η αγιογραφία "Ο Χριστός προστατεύει τα παιδιά" της Γεωργίας Λέλλου. Δείτε αν θέλετε εδώ: https://agiografiesgeorgialellou.page.tl/Gallery/pic-295.htm

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Name ΠΕΦΤΕΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΆΝ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΓΊΝΕΤΕ ΤΟ ΜΠΑΜ

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  3. ΟΤΙ ΜΕΘ'ΗΜΩΝ Ο ΘΕΟΣ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ!!!!

    ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!

    ΧΙΛΙΕΣ ΔΟΞΕΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο παρήγορα καί γλυκύτατα είναι αυτά τα μηνύματα τού Κυρίου μας και τής Παναγίας - Μανούλας μας!
    Παρακαλώ πώς μπορώ να βρίσκω όλα τά προήγουμενα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή