Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ


ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗ «ΕΝΤΙΜΗ» ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ...




Γράφει και κοινοποιεί ο Γεωκών

«Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του. Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. 

Αλλά ο προδότης κινείται μεταξύ αυτών που βρίσκονται εντός των πυλών ελεύθερα, οι δικοί του ύπουλοι ψίθυροι σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’ όλες τις αυλές, ακούγονται μέχρι τις αίθουσες της ίδιας της κυβέρνησης. 

Γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με προφορά γνωστή στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. 

Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και μυστικά στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης, μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Τον δολοφόνο πρέπει να τον φοβάσαι λιγότερο. Ο προδότης είναι η μάστιγα»…

Μάρκος Τύλλιος ΚΙΚΕΡΩΝ (Marcus Tullius Cicero), 106 π.Χ. - 43 π.Χ. 

Είναι θέμα ιστορικής και ηθικής τάξεως: Δηλαδή, «δεν μπορεί κανένας να μετακινήσει τα σύνορα – τοπικά, ιστορικά, κυριαρχικά, φυλετικά – που έβαλαν οι πατέρες μας και τα χάραξαν με το αίμα τους». Κανένας δεν μπορεί να υπογράψει συμφωνία ερήμην του λαού, της ιστορίας

Καμία σκοπιμότητα δεν μας αναγκάζει να το κάνουμε. Κανένας που θέλει να είναι και να λέγεται Έλληνας, δεν δικαιούται να αποτολμήσει κάτι τέτοιο. Αν το κάνει δεν θα λέγεται εις το εξής Έλληνας. Θα λέγεται Εφιάλτης.

Λένε οι σοφοί ότι «τα κάστρα πέφτουν από μέσα». Δουλεύει πονηρά εντός των τειχών η «5η φάλαγγα». Οι Εφιάλτες της ιστορίας και οι μειοδότες των εθνικών αξιών και ιδανικών μας. 

Διότι πέραν των όσων λέγονται περί εξωτερικών πιέσεων και εξωγενών παραγόντων, αν εμείς οι ίδιοι δεν θέλουμε να ξεπουλήσουμε την ψυχή μας στη χωματερή της υφηλίου, κανένας δεν μας αναγκάζει να αλλοιώσουμε τις παραδόσεις μας, να αρνηθούμε την πίστη μας, να ξεχαρβαλώσουμε τη γλώσσα μας και να παραχαράξουμε την ιστορία μας. Μόνοι μας βάζουμε τα δάχτυλά μας και βγάζουμε τα μάτια μας.,

Αυτά τα οποία με νύχια και με δόντια, κρατήσαμε σε ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ καιρούς, δηλαδή, την γλώσσα, την πίστη, την ιστορία μας, την παράδοσή μας, είναι κρίμα και άδικο να τα χάσουμε Ἑλλήνων Φῶς

O Ιστορικός Π. Κωστόπουλος έγραψε : ‘’Περπατήστε πάνω στην ελληνική γη, μυρίστε τους τάφους των μαρτύρων της πίστης μας που ευωδιάζουν, μα προσέξτε μη σκοντάψετε στα οστά των ηρώων μας, που είναι διάσπαρτα σε όλη την ελληνική -και όχι μόνο- επικράτεια. Προσέξτε μη λερωθείτε από το αίμα τους που πότισε αυτή τη γη και ακόμα είναι νωπό και αναβλύζει.

Κόψτε έναν καρπό ελιάς από ένα ελαιόδεντρο και αφήστε τον να σας διηγηθεί την ιστορία του από τη μακραίωνη παραμονή του στα άγια χώματά μας.

Ακούστε τον αγράμματο Μακρυγιάννη να λέει στον «Ντερνύ» ότι «αδύνατες είναι οι θέσεις μας κι εμείς, αλλά είναι δυνατός ο Θεός που μας προστατεύει». Περάστε και απ’ τις Θερμοπύλες, να σας πουν οι 300 και ο βασιλιάς τους τι σημαίνει ελεύθερος πολίτης. ‘’

Η ελπίδα, έστω και την υστάτη στιγμή, είναι η σταδιακή αφύπνιση του ελληνισμού. Η διάθεσή του να συγκρουστεί, να αντιδράσει. Και το μέγεθος των αντιδράσεών του είναι κάτι που δεν μπορεί να προβλεφθεί.

Υπάρχει ακόμη χρόνος… να σταματήσουμε ακόμη ένα στημένο παιχνίδι…, υπάρχει ακόμη χρόνος για όλους εμάς που γνωρίζουμε ότι δεν τελείωσαν όλα σε αυτόν τον τόπο. 

Υπάρχει ακόμη χρόνος να λύσουμε και να καθαρίσουμε τα όπλα μας, να τοποθετήσουμε τις σφαίρες στην θαλάμη, και να περιμένουμε να ακούσουμε την ΕΛΛΗΝΙΚΗ κραυγή.. ΑΕΡΑ… και να δώσουμε την ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ, εναντίων των βαρβάρων τούρκο-μογγολων, εναντίων όλων αυτών που επιβουλεύονται την πατρίδα μας .

Δεν υπάρχει όμως χρόνος… για όλους εκείνους που πρόδωσαν τον ελληνισμό…Δεν υπάρχει χρόνος γι’αυτους που πιστεύουν ότι …’’ καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γης λιγότερα από εκείνα που μας ανήκουν, και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείς, παρά να έχουμε ότι μας ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι από τον κίνδυνο κάποιας ξαφνικής επίθεσης κακόβουλων γειτόνων εναντίον μας» 

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ…’’ Παιδιά μου πρώτα θα περάσετε την προδοσία στην πλάτη σας (εθνική προδοσία ) μετά θα περάσετε την δοκιμασία την μεγάλη ( πείνα κ.λ.π ) Θα πεινάσετε και σωματικά και πνευματικά….’’

Χρειάζεται λοιπόν να συνειδητοποιήσουμε ότι θα πρέπει να περάσουμε στη δράση. Να κάνουμε τον πατριωτισμό μας πράξη.

Να συνδεθούμε με πίστη, αυτοθυσία και διαίσθηση με τη ζωή του Έθνους. Να διακονήσουμε την παράδοση μας και να αναπτύξουμε τη συνείδηση μας στον Ελληνικό τρόπο ζωής. Να επιδείξουμε εμπράκτως αγάπη προς το Έθνος και προς κάθε Εθνικό. 

Να περιφρουρήσουμε αξίες, πολιτισμό, περιβάλλον, γλώσσα. Να περιφρουρήσουμε τη φυλή μας, και τον γεωγραφικό χώρο που μας απέμεινε και περικλείεται στα γεωγραφικά όρια του Ελλαδικού και Κυπριακού Κράτους.



2 σχόλια:

  1. Φιλε Ρωμανε, μην επαναλαμβανεις τις ανοησιες του GEWKEWN. Αυτος ειναι εκτος Ορθοδοξου πιστεως και αλαζων. Κακο κανεις, οχι καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ Aristotelis «Μην κρίνετε, ίνα μη κριθείτε, εν ω κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε και εν ω μέτρω μετρείτε μετρηθήσεται υμίν». Ποίος μας κατέστησεν ερευνητάς, ελεγκτάς και κριτάς της συμπεριφοράς των άλλων; Κανείς. Άλλωστε ημείς δεν αμαρτάνομεν; Εξ αντιθέτου ο λόγος του Θεού πολλές φορές και με έντονον τρόπον απαγορεύει αυτήν την κριτικήν, αυτήν την επίκρισιν των άλλων. «Μη κρίνετε», διατάσσει ο Κύριος. Διότι το δικαίωμα της κρίσεως το έχει Αυτός. Αυτός είναι ο νομοθέτης και ο κριτής. απέναντι αυτού είμεθα υπόλογοι όλοι οι άνθρωποι κρίνοντες και κρινόμενοι. Και επομένως η διάθεσις και η συνή­θεια ημών να κρίνωμεν και να επικρίνωμεν τους άλλους, είναι υφαρπαγή και σφετερισμός εξουσίας και δικαιωμάτων του Κυ­ρίου. Είναι ασέβεια απέναντι αυτού τούτου του δικαίου Κριτού.
      Όλοι είμεθα υπεύθυνοι ενώπιον του Κυρίου. Εις αυτόν θα δώσωμεν λόγον δια τας πράξεις μας. Όταν όμως συ κατακρί­νεις και καταδικάζεις τον άλλον, ποίαν απολογίαν θα παρου­σίασης εμπρός εις τον Κύριον και πώς θα τολμήσεις να ζητήσεις έλεος και επιείκειαν; Και ακριβώς διότι γνωρίζεις, πόσον οργίζεται ο Θεός κατά των αμαρτωλών – και η κατάκρισης είναι αμαρτία – δια τούτο θα μείνει αναπολόγητος κατά την μεγάλην εκείνην ημέραν της Δευτέρας Παρουσίας. Σκέψου δε ότι ο άνθρωπος, τον οποίον συ κατακρίνεις, ημπορεί να μετανοήσει, ή να έχει μετανοήσει και να εύρει έλεος ενώπιον του Θε­ού, να σωθεί και να δοξασθεί, ενώ συ μένεις με την βαρείαν ενοχήν της κατακρίσεως. Και έτσι ενώ κατακρίνεις τον άλλον, καταδικάζεις εσύ ο ίδιος τον εαυτόν σου.
      Ο ιερός Χρυσόστομος, έλεγεν: «Αδελφοί, μη γινώμεθα πικροί δικασταί και κατήγοροι των άλλων, δια να μη ευρεθώμεν βαρέως υπεύθυνοι ενώπιον του Θεού. Μη λησμονούμεν ότι διεπράξαμε και ημείς σοβαρά αμαρτήματα, που έχουν ανάγκην μεγαλυτέρας συγγνώμης. Ας φαινώμεθα λοιπόν επιεικείς προς τους άλλους, όσον βαρειά και αν έχουν αμαρτήσει, δια να εξασφαλίσωμεν και ημείς δια τον εαυτόν μας το έλεος και την επιείκειαν του Θεού».
      ΦΙΛΕ Aristotelis ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, ο Χριστός Ο ΘΕΟΣ μου το γνωρίζει αυτό, δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύεις ΕΣΥ Ο ‘’ΚΑΛΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ‘’ για μένα……… GEWKWN

      Διαγραφή