Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

ΓΙΑΥΤΟ ΤΙΣ ΞΕΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΙΕΕΤ): «ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΕΜΟΓΕΝΗΤΡΙΩΝ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΘΈΡΜΑΝΣΗ!» 



ΑΘΑΜΑΝΑΣ: Σεισμό προκαλούν οι αποκαλύψεις για τη χρήση ενός βλαβερότατου για την γήινη ατμόσφαιρα αερίου (εξαφθοριούχο θείο, SF-6), από τις ανεμογεννήτριες των μεγάλων αιολικών πάρκων. Μάλιστα, το αέριο αυτό θεωρείται πολλές χιλιάδες φορές χειρότερο από το διοξείδιο του άνθρακος, από το οποίο υποτίθεται ότι θα μας προφύλασσαν οι ανεμογεννήτριες. 

 Για πολλοστή φορά θα γράψουμε ότι οι Α.Π.Ε. (Άθλιες Πηγές Ενέργειας), και ιδίως τα μεγάλα αιολικά πάρκα, αποτελούν την μεγαλύτερη πληγή του περιβάλλοντος. Είναι πλέον βέβαιον ότι ο λόγος για τον οποίο αυτά κατασκευάζονται πρέπει να ανευρεθεί στις σκοτεινές στοές της Παγκόσμιας Σατανικής Κυβερνήσεως, η οποία, ακολουθώντας τις επιταγές του αφεντικού της, Εωσφόρου, επιζητεί την Καταστροφή των Βιότοπων και της Ζωής μας. 

 Επιβάλλεται, όλες οι τοπικές κοινωνίες να αντιταχθούν στο στυγερό αυτό έγκλημα! Επιβάλλεται μάλιστα, να ξεκινήσουν προγράμματα ξηλώματος των τεράτων αυτών και αποκαταστάσεως του Φυσικού μας Περιβάλλοντος!

Ι.Ε.Ε.Τ:

Το εξαφθοριούχο θείο (SF-6) είναι το πιο ισχυρό αέριο που γνωρίζει η ανθρωπότητα και οι εκπομπές έχουν αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια σύμφωνα με το BBC και σχετικής μελέτης του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ. Το SF6, χρησιμοποιείται ευρέως στην ηλεκτρική βιομηχανία για την πρόληψη βραχυκυκλωμάτων και ατυχημάτων.

Ωστόσο, οι διαρροές του ελάχιστα γνωστού αερίου στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην υπόλοιπη ΕΕ το 2017 ισοδυναμούσαν με την κυκλοφορία επιπλέον 1,3 εκατομμυρίων αυτοκινήτων!


Τα επίπεδα αυξάνονται ως ακούσια συνέπεια της έκρηξης της πράσινης ενέργειας. Φτηνό και μη εύφλεκτο, το SF6 είναι ένα άχρωμο, άοσμο, συνθετικό αέριο. Κατασκευάζει ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό μονωτικό υλικό για ηλεκτρικές εγκαταστάσεις μέσης και υψηλής τάσης. 

Χρησιμοποιείται ευρέως σε όλη τη βιομηχανία, από μεγάλους σταθμούς παραγωγής ενέργειας έως ανεμογεννήτριες έως ηλεκτρικούς υποσταθμούς σε πόλεις και πόλεις. Αποτρέπει ηλεκτρολογικά ατυχήματα και πυρκαγιές. 

Ωστόσο, το σημαντικό μειονέκτημα στη χρήση του αερίου είναι ότι έχει το υψηλότερο δυναμικό υπερθέρμανσης του πλανήτη από οποιαδήποτε γνωστή ουσία.

Θερμαίνεται 23.500 φορές περισσότερο από το διοξείδιο του άνθρακα (CO2).


Μόλις ένα κιλό SF6, θερμαίνει τη Γη στον ίδιο βαθμό που τη θερμαίνουν 24 άνθρωποι που πετούν από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη. Μένει επίσης στην ατμόσφαιρα για μεγάλο χρονικό διάστημα, θερμαίνοντας τη Γη για τουλάχιστον 1.000 χρόνια. Ο τρόπος με τον οποίο παράγουμε ηλεκτρική ενέργεια σε όλο τον κόσμο αλλάζει ραγδαία. 

Εκεί που κάποτε μεγάλοι σταθμοί ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα έφεραν ενέργεια σε εκατομμύρια, η προσπάθεια για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής σημαίνει ότι τώρα αντικαθίστανται από μικτές πηγές ενέργειας, όπως αιολική, ηλιακή και φυσικό αέριο. 

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλές περισσότερες συνδέσεις με το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και αύξηση του αριθμού των ηλεκτρικών διακοπτών και διακοπτών κυκλώματος που απαιτούνται για την πρόληψη σοβαρών ατυχημάτων.

Συλλογικά, αυτές οι συσκευές ασφαλείας ονομάζονται συσκευές διανομής. Η συντριπτική πλειοψηφία χρησιμοποιεί αέριο SF6 για να σβήσει τόξα και να σταματήσει τα βραχυκυκλώματα. 

«Καθώς τα έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας γίνονται όλο και μεγαλύτερα, έπρεπε να τις χρησιμοποιήσουμε ειδικά σε ανεμογεννήτριες», είπε ο Κώστας Πυργκούσης, μηχανικός της Scottish Power Renewables στο νέο αιολικό πάρκο της East Anglia, το οποίο δεν χρησιμοποιεί SF6 σε ανεμογεννήτριες. 

«Καθώς τοποθετούμε όλο και περισσότερους στρόβιλους, χρειαζόμαστε όλο και περισσότερους εξοπλισμούς διανομής και, ως αποτέλεσμα, περισσότερο SF6 εισάγεται σε μεγάλους στρόβιλους εκτός ακτών. «Είναι αποδεδειγμένο εδώ και χρόνια και ξέρουμε πώς λειτουργεί, και ως εκ τούτου είναι πολύ αξιόπιστο και πολύ χαμηλή συντήρηση για εμάς offshore».

Πώς γνωρίζουμε ότι το SF6 αυξάνεται; Σε ολόκληρο το δίκτυο ηλεκτρικών γραμμών και υποσταθμών του Ηνωμένου Βασιλείου, υπάρχουν εγκατεστημένα περίπου ένα εκατομμύριο κιλά SF6.

Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ (https://www.mdpi.com/1996-1073/11/8/2037) διαπίστωσε ότι σε όλα τα δίκτυα μεταφοράς και διανομής, η ποσότητα που χρησιμοποιήθηκε αυξανόταν κατά 30-40 τόνους ετησίως.

Αυτή η άνοδος αντικατοπτρίστηκε επίσης σε ολόκληρη την Ευρώπη με συνολικές εκπομπές από τα 28 κράτη μέλη το 2017 που ισοδυναμούν με 6,73 εκατομμύρια τόνους CO2. Αυτό είναι το ίδιο με τις εκπομπές ρύπων από 1,3 εκατομμύρια επιπλέον αυτοκίνητα στο δρόμο για ένα χρόνο.

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ που παρακολουθούν τις συγκεντρώσεις των θερμαντικών αερίων στην ατμόσφαιρα λένε ότι έχουν δει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία 20 χρόνια. Η ΕΕ θα επανεξετάσει τη χρήση του SF6 το επόμενο έτος και θα εξετάσει εάν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις. Ωστόσο, ακόμη και οι πιο αισιόδοξοι ειδικοί δεν πιστεύουν ότι οποιαδήποτε απαγόρευση είναι πιθανό να τεθεί σε ισχύ πριν από το 2025. Διαβάστε την συνέχεια στο άρθρο:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου