Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024

ΘΕΙΟΣ, ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΝ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΙΔΟΥ ΣΤΕΚΩ ΣΤΗ ΘΥΡΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΡΟΥΩ. ΕΑΝ ΤΙΣ ΑΝΟΙΞΕΙ, ΕΙΣΕΛΕΥΣΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΠΑΡΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΙΗΣΩ





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
+++

 Ευαγγελικός ο λόγος μου αυτός, 
δώσε ψυχή την δέουσα προσοχή.

Συνεχώς παιδί μου, 
με πολλούς τρόπους, σε αφυπνίζω, 
θέλω, ζητώ στην καρδιά σου Ο ΚΥΡΙΟΣ να μπω,
 να συνδειπνήσω μαζί σου, 
να γενώ Εγώ το κέντρο της ζωής σου, 
να οδηγώ τα βήματα σου, 
να είμαι ο προβολέας στο σκότος σκοτοδίνης, 
να κρατώ τη χαρά σου, την ειρήνη. 

 ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ, 
είπα τότε στους φοβισμένους μαθητάς,
 το αυτό λέγω και τώρα σε εσάς.

 Σάλος ταραχής δυστυχώς
 επικρατεί εν τη γη. 
 
Έχετε, οι πιο πολλοί, τα πάντα εδώ. 

 Ανέσεις, ταξίδια, υγεία, κοσμικά αγαθά, 
σας λείπει όμως παιδιά μου η χαρά. 

 Γελάτε εξωτερικά 
μα μέσα σας το εσωτερικό σας πονά. 
Είστε άδειοι, κενοί, 
δεν έχετε γαλήνη, ευτυχία εσωτερική.

 Και σας ρωτώ ΓΙΑΤΙ; 
 Μήπως δεν έχετε νιώσει το βαθύτερο,
 το ουσιαστικό νόημα της ζωής,
 μήπως δεν νιώθετε γιατί ζείτε; 

 Ποιος ο ουσιώδης σκοπός της τώρα ζωής σας; 
 
Και σας ρωτώ, έχετε ποτέ ασχοληθεί με αυτό; 
Μήπως ζείτε μόνο για τα εδώ; 
 Δυστυχώς στους πιο πολλούς αυτό συμβαίνει
 και η ψυχή τους στον Άδη κατεβαίνει. 

 Μοιάζει με μια υποτυπώδη συναυλία,
 χωρίς περιεχόμενο ουσίας κι εσείς,
 ωσάν μαριονέτες, παίζετε οι δυστυχείς κωμωδία.

 Σας χτυπώ στην πόρτα της ψυχής σας, 
σας στέλνω σημεία, 
σας επιτρέπω – ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ – δοκιμασίες, 
μα εσείς κενά δοχεία, δεν κατανοείτε 
τον πνευματικό προορισμό σας, 
γελάτε, αδιαφορείτε στον ΘΕΟ ΣΑΣ. 

 Ώσπου έτσι αμελείς σας βρίσκει η απώλεια, 
χάνετε ωσάν άφρονες, ωσάν μωροί 
ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ, 
μα δεν φταίω Ο ΘΕΟΣ. 

 Εγώ έδωσα αίμα και νερό 
στον Σταυρό για να σας σώσω, 
στην ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ να σας παραδώσω.

 Όμως ελεύθερα ζητώ από εσάς να ‘ρθείτε,
 ουχί αναγκαστικά να μου δοθείτε, 
με τη θέληση σας,  
θέλω τεκνία μου σε Εμένα να ‘ρθείτε.

 Γι’ αυτό την κάθε Κυριακή, σαν τον επαίτη, 
ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΣ, 
σας αναμένω και ερωτικά σας καρτερώ
 στον δικό μου ναό. 

 Να συνδειπνήσω μαζί με τα πιστά παιδιά μου,
 να ποιμάνω Ο ΚΥΡΙΟΣ τα αρνιά μου, 
να κάνω ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ,
 να σας μεταβάλλω σε ΧΑΡΙΤΟΣ ΔΟΧΕΙΑ,
 να γίνετε κι εσείς μέτοχοι Ουράνιας Βασιλείας.


ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ 

+++


2 σχόλια:

  1. Ἡ σταδιακή ἀπόκτηση τῶν ἀρετῶν, Ἁγίου Νικοδήμου Ἁγιορείτου - από το βιβλίο του «Ἀόρατος πόλεμος» Α΄ μέρος, Κεφ. Λε΄,
    Ομιλία Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου, (15-9-2024).

    https://www.youtube.com/watch?v=vnNa-zwqNWw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Oὐκ ἐλήλυθα καλέσαι δικαίους, ἀλλὰ ἁμαρτωλοὺς εἰς μετάνοιαν".

    Ιερά Μονή Αγίου Νικοδήμου Πυργετού.

    https://www.youtube.com/watch?v=XCL0_6zacJI

    ΑπάντησηΔιαγραφή