Ἑλλάδα καὶ ὁ κόσμος ολόκληρος βιώνουν τὰ «σημεῖα τῶν καιρῶν». Ἕνα ἀπὸ αὐτὰ τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν ἀποτελεῖ καὶ ἡ νέα ψηφιακή ταυτότητα. Τὰ σιωνιστικὰ τέκνα κατάρας συνεχίζουν ἀσταμάτητα τὸ σκοτεινὸ καὶ ἀνθρωποκτόνο ἔργο τους χωρὶς ἴχνος οἴκτου.
Ἐξωτερικὰ καὶ φαινομενικὰ ὅλα αὐτὰ ποὺ κάνουν τὰ τέκνα ἀνομίας, ὅπως εἶναι καὶ ἡ νέα ηλεκτρονική ταυ τότητα, τὰ πράττουν δῆθεν γιὰ τὸ καλό τῆς ἀνθρωπό- τητας, ἐνῶ ἐσωτερικὰ καὶ οὐσιαστικὰ ὅλα αὐτὰ λαμβά- νουν χώρα γιὰ νὰ ὁδηγηθεῖ ὁ κόσμος στην παγκόσμια κυβέρνηση-δικτατορία τοῦ Ἑβραίου ἀντιχρίστου.
Επιφανειακὰ καὶ κατὰ ἐπίφαση, οἱ σιωνιστές Ε- βραῖοι τῆς «Μεγάλης Επανεκκίνησης» ἔχουν μία πρωτ τοφανή βιασύνη καὶ ἕνα τεράστιο ἐπίσης ἐνδιαφέρον γιὰ νὰ κάνουν τάχα καλύτερη καὶ ποιοτικότερη τὴν ζωὴ τῶν ἀνθρώπων, ἐνῶ μὲ σχέδιο, δόλιο καὶ στὴν πραγ- ματικότητα, θέλουν πρῶτα νὰ μᾶς γενοκτονήσουν σὲ παγκόσμιο επίπεδο καὶ ὅσοι ἐν τέλει ἐπιζήσουν τὸν ἐπί- γειο ἀρμαγεδδώνα στὴ συνέχεια νὰ ἐλέγχονται καὶ νὰ ζοῦν ὅπως ἀκριβῶς καὶ τὰ ζῶα μέσα σὲ ἕναν παγκόσμιο στάβλο-εκτροφεῖο.
Ὁ Ἅγιος Παΐσιος ὁ ἁγιορείτης θεωροῦσε τὴν ἠλε- κτρονική ταυτότητα «εἰσαγωγὴ τοῦ σφραγίσματος» καὶ ὑπογράμμιζε: «Πίσω ἀπὸ τὸ τέλειο σύστημα κάρτας ἐξυπηρετήσεως ἀσφαλείας κομπιούτερ, κρύβεται ἡ παγκόσμια δικτατορία, ἡ σκλαβιὰ τοῦ ἀντιχρίστου.
Ὁ ἀριθμὸς αὐτὸς εἶναι τοῦ ἀντιχρίστου καὶ μὲ κανέναν τρόπο, κανείς, δεν πρέπει νὰ δεχθοῦμε νὰ πάρει αὐτὴ τὴν ἠλεκτρονική ταυτότητα. Ἀκόμη καὶ τὶς πιστωτικὲς κάρτες δεν πρέπει νὰ τὶς παίρνουμε, γιατί πίσω στην μαύρη μαγνητική ταινία ποὺ ἔχουν, περιέχεται ὁ κώδι- κας καὶ τὸ γραμμικό σύστημα μὲ τὸ 666».
Γράφει ἡ Ἱερὰ Ἀποκάλυψη τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη (13:16- 18): «16 καὶ ποιεῖ πάντας τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγά λους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χά- ραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώ- πῶν αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μὴ τὶς δύνηται ἀγορᾶσαι ἢ πωλῆ- σαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 18 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστι· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς' =666».
Ὁ Ἅγιος Ἀρέθας Ἐπίσκοπος Καισαρείας καὶ διάδοχος τοῦ Μεγάλου Βασιλείου στὸν ἐπισκοπικό θρόνο στην ἑρμηνευτική πραγματεία του «Εξήγησις τῆς Ἱερᾶς Ἀ- ποκαλύψεως PG 106» αναφέρει: «Τὸ χάραγμα θὰ δοθεῖ σὰν ψῆφος ἐντριβὴ καὶ ἐγνωσμένη ἀνθρώποις..». Δηλα δή, τὸ χάραγμα ἀρχικὰ θὰ δοθεῖ μὲ τὴ μορφὴ πλακιδίου (δηλαδή κάρτα ή/καὶ κινητό τηλέφωνο) καθημερινῆς χρήσης.
Ἐπίσης καὶ ὁ Ἅγιος Ἐφραὶμ ὁ Σύρος αναφέρει: «Διότι τοιοῦτον τρόπο χρησιμοποιεῖ ὁ τύραννος, ὥστε ὅλοι νὰ βαστάζουσιν τὸ σημάδι του πρὶν ἔρθει νὰ ἀπατήσει τὰ σύμπαντα». Δηλαδὴ οἱ ἄνθρωποι θὰ βαστάζουν τὸ σημάδι του πρὸ τῆς ἐλεύσεως τοῦ ἀνόμου..» (Περὶ ἐμ- φάνισης τοῦ ἀντιχρίστου, Ασκητικά). Καὶ ἐδῶ προσοχή: Ὁ Ἅγιος Ἐφραὶμ διευκρινίζει ὅτι ἀρχικὰ δὲν θὰ φέρουν τὸ σημάδι πάνω στὸ σῶμα τους, ἀλλὰ θὰ τὸ βαστάζουν τὸ σημάδι στὸ χέρι τους καὶ αὐτὸ πρὶν ἐμφανισθεῖ ὁ ἀντίχριστος.
Ὁ ἔλεγχος καὶ ἡ χειραγώγηση τῶν πολιτῶν μέσα ἀπὸ ἕνα κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα εἶδε τὸ πολι- τικὸ φῶς στὴν χώρα μας τὸ ἔτος 1986. Ἡ ἀφετηρία εἶ- ναι ὁ νόμος 1599/1986, ὅπως αὐτὸς τροποποιήθηκε μὲ τὸν μετέπειτα νόμο 1988/1991, γιὰ τὴν ἔκδοση δελτίου ταυτότητας καὶ τὴν καθιέρωση τοῦ Ἑνιαίου Κωδικού Ἀριθμού Μητρώου (ΕΚΑΜ), γνωστὸ ὡς «νόμο Κουτσό- γιωργα» ἐπὶ κυβέρνησης Ανδρέα Παπανδρέου. Ὁ τότε νόμος προέβλεπε ὅτι ὁ ΕΚΑΜ θὰ σχηματίζεται ἀπὸ δε κατρία (13) ψηφία καὶ σύμβολα, ἐνῶ θὰ περιεῖχε καὶ τὸν γραμμωτό κώδικα (barcode) μὲ τὸν δυσώνυμο ἀριθμὸ 666 ἀποκρυφισμένο.
Τὸ ὅλο θέμα ἐπανῆλθε τὸ ἔτος 1997 με την κύρωση τῆς «Συμφωνίας Σένγκεν». Κατὰ τὴν δεκαετία τοῦ 2000 ξεκίνησε νὰ διαμορφώνεται ή γενικότερη υποδομὴ καὶ οἱ προϋποθέσεις γιὰ τὴν θέσπιση τῆς «κάρτας τοῦ που λίτη», ὅπως ἔχει ἐπικρατήσει νὰ λέγεται. Μὲ τὸ νόμο 3839/2010 ή «κάρτα τοῦ πολίτη» ἐντάσσεται στὰ πλαίσια τῆς ἠλεκτρονικής διακυβέρνησης. Το 2011 ψηφίζε ται ὁ νόμος 3979/2011 γιὰ τὴν ἠλεκτρονική διακυβέρ-
Ó νηση ποὺ τροποποιήθηκε μὲ τὸ νόμο 4325/2015. Τὸ ἔτος 2015, λόγω τῆς ἰσχυρῆς καὶ γενικότερης κατακραυγῆς, ἀποσύρθηκε τὸ ἄρθρο ποὺ προέβλεπε τὴν ἐφαρμογὴ τῆς κάρτας τοῦ πολίτη.
Καὶ φτάσαμε αισίως στὶς ἡμέρες μας, μὲ τοὺς πα γκοσμιοποιητές καὶ ἐκφραστὲς τοῦ μυστηρίου τῆς ἀ- νομίας τῆς «Μεγάλης Επανεκκίνησης» νὰ συνεχίζουν νὰ ὑλοποιοῦν τάχιστα καὶ ἀπαρέγκλιτα ἕναν ἀπὸ τοὺς στρατηγικούς τους στόχους: Τὸ σταδιακὸ καὶ καθολικὸ φακέλωμα καὶ τὸν πλήρη καὶ ἀπόλυτο ἔλεγχο ὅλων τῶν πολιτῶν. Ὅπου, ἐὰν δὲν βρίσκεσαι στὴν ἠλεκτρονι κή τους λίστα καὶ στὸν κεντρικό τους ὑπερυπολογιστή ἁπλὰ δὲν ὑπάρχεις! Είσαι ζωντανός νεκρός.
Ὑπάρχει ἐδῶ καὶ μία σατανικὴ «σύμπτωση». Ὁ κε- ντρικὸς ὑπερυπολογιστής στις Βρυξέλλες ποὺ ἀποθη- κεύει ὅλα τὰ προσωπικά μας στοιχεῖα καὶ δεδομένα - χει τὴν ὅλως «τυχαία» ὀνομασία «BEAST» (ακρώνυμο: Brussels Electronic Accounting Surveillance Terminal). Κατά διαβολική «σύμπτωση», ἡ ἀγγλική λέξη «Beast» σημαίνει στὰ ἑλληνικὰ «Θηρίο», ποὺ εὐθέως παραπέ μπει στὸν Ἅγιο Ἰωάννη τὸν Θεολόγο καὶ στὸ Θηρίο τῆς Αποκάλυψης! Οἱ φαρμακερές σιωνιστικές φιδο-ασπί- δες ἔχουν τὸ «Θηρίο» τους γιὰ νὰ μᾶς παρακολουθεῖ καὶ νὰ μᾶς ἐλέγχει μὲ τὸν ἠλεκτρονικό «παντεπόπτη» ὀφθαλμό.
Ὁ ἅγιος Παΐσιος (1924-1994) προειδοποιούσε συνεχώς ἀπὸ ἐκεῖνα τὰ χρόνια: «Θὰ σᾶς δίνουν κάρτες γιὰ νὰ σᾶς συνηθίσουν μὲ αὐτές». Βλέπετε τὸ τί ὀρυμαγδός καὶ συρφετός γίνεται τὰ τελευταῖα τρία χρόνια στὴν Ἑλλάδα μὲ τὰ κάθε λογῆς, αἰτίας καὶ κατηγορίας καὶ «τάδε-pass». Ἡ πνευματικὴ ἑρμηνεία τῶν κάθε μορφῆς σιωνιστικών «pass» (πᾶς) με μία φράση: Πᾶς ἀπὸ ἐδῶ, πᾶς ἀπὸ ἐκεῖ, πᾶς καὶ παραπέρα καὶ πᾶς καὶ ἐν τέλει στον Άδη.
Ὁ ἅγιος Παΐσιος τόνιζε κατηγορηματικὰ καὶ διευκρί νιζε ρητά: «Να κρατήσετε τις παλιές ταυτότητες καὶ νὰ ξεσηκωθείτε ἂν θελήσουν νὰ σᾶς δώσουν τέτοια ταυ- τότητα! Νὰ μὴν τὴν πάρετε, γιατί αὐτή, θὰ ἔχει σχέση μὲ τὸ σφράγισμα. Ταυτότητα θὰ πεῖ ὅτι ταυτίζεσαι, ἀ- ντιπροσωπεύει, δηλαδή, αὐτὸ ποὺ εἶσαι».
Σὲ ἄλλη περίσταση ρώτησαν τὸν ἅγιο Παΐσιο: «Γέρο- ντα, πῶς τὸ πεντοχίλιαρο ἔχει τὸ «666» καὶ τὸ χρησιμο- ποιοῦμε; Τὸ ἴδιο θὰ εἶναι καὶ ἡ ταυτότητα»; Ἡ ἀπάντηση τοῦ ἁγίου Γέροντα: «Τὸ πεντοχίλιαρο εἶναι νόμισμα.. καὶ ἡ λίρα τῆς Ἀγγλίας ἔχει ἐπάνω τὴν Βικτώρια, αὐτὸ δεν με πειράζει. “Τα Καίσαρος Καίσαρι. Ἐδῶ ὅμως εἶ- ναι ἡ ταυτότητά μου, εἶναι κάτι προσωπικό. Δὲν εἶναι νόμισμα. Ταυτότητα σημαίνει ὅτι καὶ ἡ λέξη, ταυτίζεται δηλαδὴ κανεὶς μὲ αὐτὰ ποὺ δηλώνει. Βάζουν τὸ διάβολο καὶ ὑπογράφω ὅτι τὸν ἀποδέχομαι. Πῶς νὰ τὸ κάνω αὐτό»;
Ὁ Ὅσιος Παΐσιος εἶχε μιλήσει καὶ γιὰ τὸν ὕπουλο τρόπο εἰσαγωγῆς τοῦ σφραγίσματος: «Γέροντα τί σχέ- ση ἔχει αὐτὴ ἡ ταυτότητα μὲ τὸ σφράγισμα»; Γέροντας Παΐσιος: «Ἡ ταυτότητα δὲν εἶναι σφράγισμα, εἶναι ἡ εἰ- σαγωγὴ τοῦ σφραγίσματος. Σιγά-σιγά, μετὰ τὴν κάρτα καὶ τὴν ταυτότητα, δηλαδὴ τὸ “φακέλωμα", θὰ προχω- ρήσουν πονηρὰ στὸ σφράγισμα.
Θὰ χτυπάει μετὰ τὸ κομπιοῦτερ, θὰ βλέπει ἂν εἶσαι σφραγισμένος, γιὰ νὰ σὲ ἐξυπηρετήσει ἢ ὄχι. Θὰ στρι μώξουν τα πράγματα καὶ θὰ ποῦν: “Μόνο μὲ τὶς κάρτες θὰ κινεῖσθε, τὰ χρήματα θὰ καταργηθοῦν.. Γι' αὐτό, νὰ φροντίσει κανεὶς νὰ ζεῖ ἀπὸ τώρα ἁπλά, λιτά.. νὰ καλλιεργήσει λίγο σιτάρι, πατάτες, καμία κατσίκα, λί- γες κότες».
Γιὰ τὸν δυσώνυμο ἀριθμὸ «666» ὁ ἅγιος Παΐσιος εἶ- χε τονίσει: «Βρὲ παιδάκι μου, γιὰ δές! Ὅταν, ἂς ὑπο- θέσουμε, αὐτὸ (ἐννοεῖ τὸ 666) εἶναι τὸ σύμβολο τοῦ διαβόλου, τὸ λέει ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης ὅτι εἶναι τὸ χάραγμα αὐτό, καὶ ὅταν ἐσὺ τὸ βάζεις ἐκεῖ πέρα, μοῦ λὲς τώρα (ὅτι δῆθεν δὲν παίζει ρόλο στη σωτηρία σου;). Μέχρι τώρα δίναμε σημασία (ἀσχολούμασταν μ' αὐτὸ τὸ πράγμα; Ὄχι. Ἀλλὰ τώρα, ὅταν βλέπουμε ὅτι πᾶνε ἐκεῖ. Τὰ φέρνουν τὰ πράγματα ὥστε οὔτε νὰ μπορεῖς νὰ πουλᾶς, οὔτε νὰ ἀγοράζεις. Θὰ καταργήσουν τὰ χρή- ματα. Ὅλα αὐτὰ ποὺ ἑτοιμάζουν, δὲν θὰ δώσουμε καὶ τώρα σημασία;».
Γιὰ νὰ προσθέσει ἐξηγώντας ὁ ἁγιορείτης Ὅσιος: «Τὰ εἶπε ξεκάθαρα ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης. Ποὺ νὰ μὴν τὰ ἔγραφε κιόλας. Μὲ τὸ σφράγισμα τοῦ διαβόλου ἀρνεῖσαι τὸ ἅγιο σφράγισμα, τὸ βάπτισμα. Βάζεις ἄλ- λη σφραγίδα, παιδάκι μου. Αρνείσαι τοῦ Χριστοῦ καὶ παίρνεις τοῦ διαβόλου. Ἤξερε ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης τί θὰ κάνει ὁ διάβολος. Πρὶν ἀπὸ δύο χιλιάδες χρόνια ἔγραψε στὴν Ἀποκάλυψη ὅτι οἱ ἄνθρωποι θὰ σφραγί ζονται μὲ τὸν ἀριθμό 666: “Ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου -ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστι καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς" (666)».
Ὁ Ἅγιος Παΐσιος ἔχει δώσει σχετικὴ ἐξήγηση γιατί ὁ δυσώνυμος ἀριθμὸς «666» εἶναι τόσο πολύ σημαντικὸς γιὰ τοὺς Ἑβραίους λέγοντας: «Είναι σύμβολο οικονομία ας. Οἱ Ἑβραῖοι, ὅπως ἀναφέρεται στὴν Παλαιὰ Διαθή κη, ἐπέβαλαν μία συγκεκριμένη φορολογία στὰ ἔθνη ποὺ ὑποδούλωσαν με διάφορους πολέμους. Ἡ ἐτήσια φορολογία ἦταν 666 τάλαντα χρυσοῦ. Τώρα, γιὰ νὰ ὑποτάξουν ὅλον τὸν κόσμο, βάζουν πάλι αὐτὸν τὸν παλιό φορολογικὸ ἀριθμό, ποὺ συνδέεται μὲ τὸ ἔνδοξο παρελθόν τους.
Γι' αὐτὸ δὲν θέλουν νὰ τὸν ἀντικαταστήσουν μὲ ἄλ λον ἀριθμό. Το 666 δηλαδὴ εἶναι τὸ σύμβολο τοῦ μα μωνᾶ. Τὸ πῆραν ἀπὸ τὰ σταθμὰ τοῦ χρυσοῦ -δὲν ἤξεραν αὐτὸ ποὺ ἀναφέρει ὁ Ἅγιος Ἰωάννης στὴν Ἀποκάλυψη, ἄλλα δὲν παύει νὰ εἶναι μαμωνάς. Τὸ Εὐαγγέλιο ὅμως λέει “ἢ Χριστὸ ἢ μαμωνᾶ: Οὐ δύνασθε Θεῶ δουλεύειν καὶ μαμωνά».
Ὁ ἅγιος Παΐσιος ἔχει ἐπίσης υπογραμμίσει: «Οἱ Σιωνισταὶ δουλεύουν τώρα, ξέρεις πόσα χρόνια; Καὶ 250!.. Στις Βρυξέλλες ἔχουν ἕνα ὁλόκληρο μέγαρο μὲ το 666, ὅπου στεγάζουν τὸ κομπιοῦτερ.. Αὐτὴ εἶναι ἡ ΕΟΚ. Πίσω ἀπὸ κεῖ βρίσκεται ἡ δικτατορία αὐτῶν τῶν Σιωνιστῶν. Τοῦτο τὸ σατανικό σύστημα, πίσω ἀπὸ κεῖ κρύβεται ἡ δικτατορία τῶν Σιωνιστῶν.
Οἱ Σιωνισταί χρόνια δούλευαν ἐκεῖ πέρα, νὰ κυβερ- νήσουν τον κόσμον ὅλον. Τέτοια δικτατορία ποὺ σκέ- φτονται νὰ κάνουν, μόνο ὁ διάβολος μπορεῖ νὰ τὴν εἶχε σκεφτεῖ. Μὲ τὸ σφράγισμα ἀρνεῖται κανεὶς τὸν Χριστό. Ἀκόμη καὶ μὲ τὴν ταυτότητα».
Ὁ ἴδιος ἁγιορείτης ἅγιος ἔχει ἀκόμη πει: «Στην Αμε ρικὴ τὰ σφραγισμένα σκυλιὰ ἐκπέμπουν μὲ τὸν πομπὸ καὶ τάκ, τὰ βρίσκουν. Ἔτσι ξέρουν τὸ κάθε σκυλὶ ποὺ βρίσκεται. Ὅσα δὲν ἔχουν τὴν μάρκα τους καὶ εἶναι ἀ- δέσποτα τὰ σκοτώνουν μὲ ἀκτίνες λέιζερ.
Μετὰ θὰ ἀρχίσουν νὰ σκοτώνουν καὶ τοὺς ἀνθρώ- πους. Τόνους ψάρια ἔχουν σφραγίσει καὶ τὰ παρακο- λουθοῦν ἀπὸ τὸν δορυφόρο σὲ ποιὸ πέλαγος εἶναι».
Ὁ ἅγιος Παΐσιος εἶναι ξεκάθαρος: Ἡ ψηφιακή ταυ τότητα εἶναι ἡ εἰσαγωγὴ τοῦ τελικοῦ σφραγίσματος. Ὁ ἁγιορείτης ἅγιος μᾶς ἄφησε ὡς πνευματική παρακα- ταθήκη τὴ γνωστὴ ἐπιστολὴ «Σημεῖα τῶν καιρῶν-666», τὴν ὁποία ἔγραψε ιδιοχείρως τὸ ἔτος 1987 καὶ τὴν ὑ- πέγραψε, ἔτσι ὥστε νὰ μὴν μποροῦν νὰ ἀλλοιωθοῦν μελλοντικὰ οἱ ἀπόψεις του. Εἶναι ἀξιοπρόσεκτο ὅτι ὁ ἅγιος Παΐσιος, στὸ ἐν λόγω χειρόγραφο ποὺ μᾶς ἄφησε, χαρακτηρίζει ὡς «ἀρραβώνα» τις ταυτότητες μὲ τὸ τελικὸ χάραγμα τοῦ ἀντιχρίστου, τὸ ὁποῖο θὰ γίνεται μὲ ἀκτίνες λέιζερ.
Ὁ ἁγιορείτης Όσιος διευκρίνιζε στὸ ἐν λόγω χειρό- γραφό του: «Το σφράγισμα εἶναι ἄρνηση. Ἀκόμη καὶ ἡ ταυτότητα εἶναι ἄρνηση. Ὅταν ἔχουν πάνω στὴν ταυ τότητα τὸ σύμβολο τοῦ διαβόλου 666 καὶ ὑπογράφω, ἄρα τὸ ἀποδέχομαι. Ἀρνεῖσαι τὸ Ἅγιο Βάπτισμα, βάζεις ἄλλη σφραγίδα, ἀρνεῖσαι τὴ σφραγίδα τοῦ Χριστοῦ καὶ παίρνεις τοῦ διαβόλου. Ἀκόμη καὶ ἂν δεχθεῖ νὰ σφρα γισθεῖ κανεὶς ἀπὸ ἀδικαιολόγητη ἄγνοια ἢ ἀδιαφορία, πάλι χάνει τὴ θεία Χάρι καὶ δέχεται δαιμονικὴ ἐνέργεια».
Ἡ Ἑλληνικὴ κυβέρνηση ανακοίνωσε τὴν εἰσαγω- γὴ νέων ἀστυνομικῶν ταυτοτήτων ποὺ ἡ ἔκδοσή τους ἀρχίζει στις 25 Σεπτεμβρίου, ἐνῶ σὲ τρία χρόνια δὲν θὰ ἰσχύουν οἱ παλιές ταυτότητες. Σε συνεργασία μὲ τὸ Ὑπουργεῖο Ψηφιακής Πολιτικῆς, ὁ σχεδιασμὸς τῆς διαδικασίας έκδοσης θὰ υἱοθετήσει μία ψηφιακή πλατ φόρμα, παρόμοια μὲ αὐτὴ ποὺ χρησιμοποιεῖται γιὰ τὰ ἐμβόλια κατὰ τῆς COVID-19. Ἡ κάθε ταυτότητα θὰ ἔχει κόστος 10 ευρώ καὶ θὰ ἰσχύει για 10 έτη.
Ἡ Κυβέρνηση μᾶς πληροφορεῖ ὅτι οἱ νέες ταυτότητες θὰ εἶναι «ἀσφαλεῖς» καὶ θὰ περιλαμβάνουν ἀποκλει στικὰ καὶ μόνον τὶς ἀπολύτως ἀπαραίτητες προσωπι- κὲς πληροφορίες, ὅπως, λόγου χάρη, ὀνοματεπώνυμο, ἡμερομηνία καὶ τόπος γέννησης, ἕναν μοναδικὸ ἀριθμὸ ταυτοποίησης καὶ θὰ ἐνσωματώνουν ἕνα ἠλεκτρονικό τσίπ.
Ὅλες οἱ πληροφορίες θὰ ἀποθηκεύονται σὲ ἕναν κεντρικό, «ἀπολύτως» ἀσφαλῆ server, στὸν ὁποῖο θὰ ἔχουν πρόσβαση «μόνον» οἱ ἁρμόδιες αρχές. Ἡ κυβέρ- νηση «διαβεβαίωσε» ἀκόμη ὅτι δὲν θὰ εἶναι δυνατὸς ὁ γεωεντοπισμὸς τῶν πολιτῶν μέσω τοῦ ἠλεκτρονικοῦ τσίπ. Οι παλιές ταυτότητες θὰ παραμένουν σὲ ἰσχὺ μέ χρι τον Αύγουστο του 2026.
Γιὰ τὸ θέμα τῶν νέων ταυτοτήτων ὑπῆρξε παρέμ- βαση τοῦ Ἀθηνῶν Ἱερωνύμου στις 31 Αυγούστου 2023. Ὁ ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καὶ Πάσης Ἑλλάδος τόνισε: «Νὰ ἔχουμε ἐμπιστοσύνη στὴν Ἐκκλησία, ἡ ὁποία μὲ σοβαρότητα, σκέψη καὶ σοφία παίρνει τὶς ἀποφάσεις», τὴν ὥρα ποὺ «ἀκραῖοι παραθρησκευτικοί κύκλοι ἐπι- χειροῦν νὰ ἐκμεταλλευτοῦν τὴ δυσαρέσκεια μερίδας τῶν πολιτῶν» γιὰ τὶς νέες ταυτότητες μὲ συλλαλητήρια κλπ.
Απαντώντας σὲ σχετικὴ ἐρώτηση δημοσιογράφου ὁ Προκαθήμενος Ἀθηνῶν συνέστησε: «Να περιμένουμε τις θέσεις τῆς Συνόδου καὶ γιὰ τέτοια θέματα, μὲ τέ- τοιον ἀντίκτυπο σε μία τέτοια εποχή. Χρειάζεται σύνε ση καὶ φρόνηση. Σκεφθείτε ότι κάποιοι ἀπὸ τοὺς συναν θρώπους μας ποὺ σήμερα συνωστίζονται νὰ ἐκδώσουν ταυτότητες μπορεῖ νὰ ἦσαν ἀνάμεσα σὲ ἐκείνους ποὺ διαδήλωναν ἐναντίον αὐτῶν τῶν ἴδιων ταυτοτήτων ἐ- πειδὴ δὲν ἀνέγραψαν τὸ θρήσκευμα».
Τὰ τελευταῖα χρόνια ἡ χώρα μας, δυστυχῶς, καὶ φυ σικὰ αὐτὸ δὲν συμβαίνει συμπτωματικὰ ἢ ἔτσι τυχαῖα, βρίσκεται συνεχῶς στὴν πανευρωπαϊκή πρωτοπορία εἴτε αὐτὸ ἀφορᾶ τὰ «ἐμβόλια» εἴτε αὐτὸ ἔχει σχέση μὲ τὰ διάφορα ψηφιακά κορωνο-«πιστοποιητικὰ» εἴτε αὐτὸ ἔχει νὰ κάνει μὲ τὰ διάφορα τύπου καὶ χρήσης «pass», κλπ. Ἡ προοδευτικὴ καὶ ἀρκετὰ προχωρημένη Ελλά δα ἔχει ἀφήσει κατὰ πολὺ πίσω τὴν «αργόστροφη» καὶ πολὺ «ἀνόητη» Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση καὶ στὸ θέμα τῶν ταυτοτήτων.
Ἡ Εὐρωπαϊκὴ νομοθεσία, οἱ κανονισμοί της καὶ οἱ σχετικὲς ἀποφάσεις τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Κοινοβουλίου δὲν ὑποχρεώνουν τὰ κράτη-μέλη νὰ ἐκδίδουν ταυτότητες. Ο κανονισμός 2019/1157 τοῦ Εὐρωπαϊκού Κοινοβουλίου ἀναφέρει: «Ὁ παρών κανονισμὸς δὲν ὑποχρεώνει τὰ κράτη μέλη νὰ θεσπίσουν δελτία ταυτότητας ἢ ἔγγρα φα διαμονῆς, ὅταν αὐτὰ δὲν προβλέπονται στὴν ἐθνι κὴ νομοθεσία, οὔτε θίγει τὴν ἁρμοδιότητα τῶν κρατῶν μελῶν νὰ ἐκδίδουν, βάσει τοῦ ἐθνικοῦ δικαίου, ἄλλα ἔγγραφα διαμονῆς ποὺ δὲν ἐμπίπτουν στο πεδίο εφαρ- μογῆς τοῦ δικαίου τῆς Ἕνωσης».
Κατὰ πανευρωπαϊκή νομοθετικὴ καὶ νομικὴ συνέ- πεια, ἡ ἔκδοση τῆς ταυτότητας δὲν εἶναι ὑποχρεωτική στις χώρες Γαλλία, Αυστρία, Δανία, Φινλανδία, Ισλαν δία, Λιχτενστάιν, Σουηδία καὶ Ἐλβετία. Στην Γερμανία ἀπαιτεῖται εἴτε ταυτότητα εἴτε διαβατήριο σε πολίτες ἄνω τῶν 16 ἐτῶν, ἀλλὰ ὄχι ὑποχρεωτικά ταυτότητα.
Στην Ουγγαρία ὑπάρχει ὑποχρέωση να κατέχουν έναλλακτικὰ εἴτε ταυτότητα εἴτε διαβατήριο εἴτε δίπλωμα ὁ- δήγησης. Στην Ιρλανδία δὲν ὑπάρχουν καν ταυτότητες.
Στην Λιθουανία πρέπει νὰ ὑπάρχει διαβατήριο ἢ ταυτότητα ὑποχρεωτικὰ σὲ πολίτες ἄνω τῶν 15 ἐτῶν. Στὴ Νορβηγία το 2020 ξεκίνησε ἡ προαιρετικὴ καὶ ὄχι ἡ ὑποχρεωτική έκδοση ταυτοτήτων. Στη Σλοβενία οἱ πολίτες πρέπει ὑποχρεωτικὰ νὰ ἔχουν κάποιου εἴδους δημόσιο έγγραφο ταυτοπροσωπίας μὲ φωτογραφία, ὄχι ὅμως ἀπαραιτήτως ταυτότητα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο οἱ ταυτότητες ἔχουν καταργηθεῖ ἀπὸ τὸ 2011 καὶ ἐκεῖ δὲν ὑπάρχει καν ἡ δυνατότητα ἔκδοσης δελτίου ταυτότητας.
Αξίζει ἐδῶ νὰ ἀναφερθεῖ ὅτι οἱ Ελβετοί ψηφοφόροι ἀπέρριψαν νόμο-πρόταση ποὺ ὀργανώνει καὶ διέπει ἕ να σύστημα ηλεκτρονικῆς ταυτότητας τὸν Μάρτιο τοῦ 2021. Το σύστημα τῆς ψηφιακῆς ταυτότητας καταψηφί σθηκε κυρίως λόγω τῶν ἀνησυχιῶν τῶν Ελβετῶν γιὰ τὴν προστασία τῶν προσωπικῶν τους δεδομένων. Τὰ τελικὰ ἀποτελέσματα στην Ελβετία δείχνουν ὅτι τὸ 64,4% των ψηφοφόρων τάσσεται κατὰ τοῦ προτεινόμε- νου νόμου γιὰ τὶς νέες ταυτότητες.
Σὲ λογική σύγκριση καὶ σὲ ἀντιπαράθεση μὲ τοὺς «ἀνόητους» καὶ «κατώτερους» Ελβετοὺς καὶ γιὰ νὰ δοῦμε ἐπιπροσθέτως τὸ πόσο πολὺ μετατοπίσθηκαν καὶ παγκοσμιοποιήθηκαν μέσα σε 25 χρόνια τα δικά μας σημερινά «χρυσὰ καπέλα» ἀπὸ τὰ ἴδια τὰ δικά τους πατερικὰ κείμενα ὅσο ὁμοίως καὶ ἀπὸ τὶς ἴδιες τις δικές τους ποιμαντικὲς λαϊκὲς προτροπές, ἀξίζει στὸ σημεῖο αὐτὸ νὰ κάνουμε μία «βουτιά» πνευματικῆς ἀναδρομῆς καὶ ἀναλαμπῆς στὸ παρελθὸν καὶ νὰ θυμηθοῦμε τὴν Ἐγκύκλιο 2641 τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς 9ης Φεβρουαρίου 1998.
Ὅπου, τότε, ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία τόνιζε ρητῶς ὅτι ἡ Συνθήκη Σένγκεν συνδέεται άμεσα τόσο μὲ τὴν ἔκδοση τῶν νέων ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων ὅσο ἐπίσης καὶ μὲ τὴν ὕπαρξη σὲ αὐτὲς τοῦ δυσώνυμου ἀριθμοῦ «666». Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος θεωροῦσα ἐκείνη τὴν ἐποχὴ ὅτι πα- ραβιάζεται ἡ θρησκευτική συνείδηση τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν, συνιστοῦσε στοὺς πιστοὺς νὰ μὴ δεχθοῦν τὶς τότε νέες ταυτότητες. Τότε. Ὄχι σήμερα! Διότι, ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς ἐν τῷ μεταξὺ ἄλλαξε!
Ἐγκύκλιος 2641 τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
Γιὰ νὰ καταλάβετε το πόσο ἐξοργιστικὰ πολὺ ξέφυγαν πνευματικὰ οἱ σημερινοὶ ραβδούχοι, διαβάστε στη συνέχεια ένα μέρος ἀπὸ τὴν «Ἐγκύκλιο 2641 τῆς Ἱερᾶς Συνόδου (09.02.1998) περὶ Συνθήκης Schengen, Ταυτο- τήτων καὶ 666»:
«Πρὸς Τὸν εὐσεβῆ ὀρθόδοξον ἑλληνικὸν λαόν. Τέκνα ἠμῶν ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά,
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἐξ' ἀ- φορμῆς τῆς προσφάτου ἐνάρξεως, ἀπὸ 8ης Δεκεμβρίου 1997, τῆς μερικῆς ἐφαρμογῆς τῆς Συνθήκης Σένγκεν, γιὰ τὴν Ἑλλάδα καὶ ἐν ὄψει τῆς ἐπικειμένης ἐνάρξεως καὶ τῆς συνολικῆς ἐφαρμογῆς της, κατὰ τὴ διάρκεια τοῦ τρέχοντος ἔτους 1998, ἀπευθύνεται πρὸς ἐσᾶς, γιὰ νὰ σᾶς διαφωτίση καὶ στηρίξη πνευματικῶς, ἐν σχέσει πρὸς τὶς ἀνησυχίες καὶ ἀπορίες πολλῶν, ποὺ σχετίζο- νται μὲ τὴν ἐφαρμογή της.
Οἱ ἀνησυχίες αὐτὲς ξεκινοῦν ἀφενὸς μὲν ἀπὸ τὴν ἔλλειψη σαφοῦς καὶ σφαιρικῆς ἐνημερώσεως τοῦ λαοῦ γιὰ τὴν Συνθήκη αὐτή, τὸν σκοπὸ ποὺ ὑπηρετεῖ καὶ τὰ μέσα που χρησιμοποιεῖ, ἀφετέρου δὲ ἀπὸ τὴν βάσιμη ὑποψία, ὅτι δι' αὐτῆς ἐπιχειρεῖται ἡ ἐπιβολὴ ὁλοκληρω- τικοῦ συστήματος ἐλέγχου ἐπὶ τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς, ποὺ προσβάλλει τὸ ἀνθρώπινο πρόσωπο.
Πέραν αὐτῶν, μὲ τὴν ἐφαρμογὴ τῆς Συνθήκης αὐτῆς, ἔχουν συνδεθῆ σοβαρότατα πνευματικά ζητήματα, ὡς τὸ περὶ τοῦ Ἀντιχρίστου καὶ τοῦ χαράγματός του, και θὼς καὶ τοῦ δυσωνύμου ἀριθμοῦ 666, ποὺ προκαλούν εύλογη ανησυχία καὶ πολλαπλὰ ἐρωτήματα τοῦ πιστοῦ λαοῦ, ὁ ὁποῖος ἀξιώνει ἀπὸ τὴν πνευματική του ἐκκλη- σιαστικὴ ἡγεσία αὐθεντικές τοποθετήσεις καὶ ἀπαντή-
σεις..
Μὲ τὶς διατάξεις ἐπίσης τῆς Συνθήκης εισάγονται νέα δεδομένα στὸν χῶρο τοῦ δικαίου, ὡς λ.χ. ἡ μέθοδος τῆς «διακριτικῆς παρακολουθήσεως ατόμων ποὺ θεω- ροῦνται ὕποπτα νὰ διαπράξουν στὸ μέλλον ἀξιόποινες πράξεις», ἢ καταρτίζονται κατάλογοι «ἀνεπιθυμήτων προσώπων» ποὺ δὲν γίνονται δεκτὰ στὶς χῶρες ποὺ ἐφαρμόζεται ἡ Συνθήκη Σένγκεν, δηλ. τῆς Εὐρώπης, μόνον μὲ ὑπόνοιες...
Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά,
Ἡ ἐποχὴ μας χαρακτηρίζεται ἀπὸ τὴν ἔκπτωση τῶν πνευματικῶν ἀξιῶν καὶ τον κίνδυνο ἀλλοιώσεως τοῦ ὀρθοδόξου φρονήματος. Ιδιαιτέρως ἀνησυχητικὰ εἶναι τὰ φαινόμενα ποὺ παρατηροῦνται στὸ διεθνὲς πνευμα τικὸ καὶ κοινωνικό στερέωμα, ὅπου ἡ ἰδέα τῆς «συγκρη τιστικῆς» παγκοσμιοποιήσεως τείνει νὰ ἐπιβληθῆ χω- ρὶς καμμία διάκριση μεταξύ Ὀρθοδοξίας καὶ αἱρέσεως, ἀληθείας καὶ πλάνης, ὑγιοῦς καὶ νοσηρού φρονήματος.
Ὁ συνδυασμὸς ὅλων αὐτῶν, καθὼς καὶ ἡ ἐπιμονὴ γιὰ τὴν χρησιμοποίηση τοῦ ἀριθμοῦ 666 μᾶς καλοῦν σὲ ἀφύπνιση, νήψη, πνευματικὴ ἐγρήγορση καὶ ἀμετά- θετον ἐλπίδα στη νίκη τοῦ Χριστοῦ. Διό καὶ πατρικῶς προτρεπόμεθα πάντας μὲ τὸν ἀποστολικό λόγο «Μή θροεῖσθε» (Β' Θεσσαλ. 2,2). Να στηρίζεσθε στὴν πίστη καὶ νὰ ἐμπιστεύεσθε τὸν Θεόν. Στήκετε καὶ κρατεῖτε τὴν πίστη, μὲ τὴν Χάρη τοῦ Κυρίου. Αὐτοῦ ἡ δύναμις καὶ τὸ ἄπειρον ἔλεος εἴη μετὰ πάντων ὑμῶν.
+ Ὁ Ἀθηνῶν ΣΕΡΑΦΕΙΜ, Πρόεδρος +
Ὁ Αιτωλίας καὶ Ἀκαρνανίας ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ, κλπ.».
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Μουλατσιώτης:
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπουργός: Θα υπάρχει το 666 στις νέες ταυτότητες.
https://www.youtube.com/watch?v=IE7wAf469FA