Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ

Η ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ


Γράφει και κοινοποιεί ο Γεώργιος Κωνσταντινουπολίτης 

(Γεωκών)

Η Τράπεζα της Αγγλίας από το 2022 προειδοποιούσε ότι : ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ παγκόσμια οικονομική κατάρρευση!

ΣΧΟΛΙΟ: Κατάρρευση του παγκόσμιου τραπεζικού συστήματος θα οδηγήσει σε ανεξέλεγκτο πανικό, σε εξεγέρσεις κλπ, χρειάζονται να καταρρεύσει η οικονομία για να φέρουν την Νέα Παγκόσμια Τάξη. 

Τα αφεντικά της Νέας Τάξης φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν να σπρώχνουν τα πράγματα μέχρι το τέλος, δεν μπορούν πλέον να κάνουν πίσω, πρέπει να υλοποιήσουν με κάθε κόστος τις αποφάσεις που είναι μια παγκόσμια οικονομική καταστροφή που δεν θα έχει προηγούμενο και έναν παγκόσμιο πόλεμο που ο πλανήτης δεν θα θυμίζει πλέον τίποτα από τον σημερινό…

Μέχρι στιγμής, κανείς δεν έχει συνδέσει τις τραπεζικές αποτυχίες (καταρρεύσεις) των τελευταίων ημερών με την πολυδιαφημιζόμενή Μεγάλη Επαναφορά του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF), της Νέας Τάξης, το κραχ της Silicon Valley Bank ήταν μια ενορχηστρωμένη κίνηση που πέτυχε και το κραχ θα έχει ως αποτέλεσμα ένα ντόμινο στον τραπεζικό κλάδο, οδηγώντας σε παγκόσμια οικονομική κατάρρευση, βασικά αυτός είναι Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ.

Όπως αποκαλύπτει ο P. Koenig, επιστημονικός συνεργάτης του Κέντρου Έρευνας για την Παγκοσμιοποίηση (CRG) :

Απο το 2020 ο Γενικός Διευθυντής της Τράπεζας Διεθνών Διακανονισμών (BIS), μιλούσε για την ανάγκη του Ψηφιακού Νομίσματος για τον απόλυτο έλεγχο...

Η μαζική προγραμματισμένη τραπεζική κατάρρευση έχει ήδη ξεκινήσει, το WEF ( Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ ) υποστηρίζεται από το Big-Finance με την BlackRock να είναι ο κύριος χρηματοδότης. 

Οι BlackRock, Vanguard και StateStreet, καθώς και μια σειρά από άλλες τράπεζες, η Citi, η Chase, η Morgan, η Bank of America, η Deutsche Bank και η Credit Suisse, όλες αυτές ελέγχουν περίπου. 30 τρισεκατομμύρια δολάρια περιουσιακών στοιχείων σε όλο τον κόσμο.

Επιπλέον, είναι όλοι αυτοί βαθιά «δεσμευμένοι» στην Αγορά Παραγώγων, το σύνολο αυτών των χρημάτων κυμαίνεται από 500 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως πάνω από ένα τετράκις δισεκατομμύρια δολάρια !!!

Τα παράγωγα είναι το χαλαρό φύλλο σε ένα σπίτι από χαρτιά, το τραβάς και το σπίτι καταρρέει, τραβάς σε δύο ή τρία σπίτια και το φαινόμενο του ντόμινο και τοτε ολόκληρο το τραπεζικό σύστημα θα καταρρεύσει. Δεδομένου ότι τα παράγωγα είναι διασυνδεδεμένα παγκοσμίως.

J. Rickards, διάσημος δικηγόρος, οικονομολόγος έγραψε : ‘’H κρίση θα ξεκινήσει με «τεράστιες κοινωνικές αναταραχές» σε μια κατάσταση όπου οι τράπεζες θα είναι κλειστές λόγο κατάρρευσης και οι άνθρωποι δεν θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα χρήματά τους, η κοινωνική αναταραχή θα ξεσπάσει «αρκετά γρήγορα» και πολύ άγρια.

Το δολάριο ΗΠΑ αναμένεται να γίνει άχρηστο και ακολουθεί το ΕΥΡΩ, η κατάρρευση του δυτικού χρηματοπιστωτικού συστήματος θα εξαλείψει το βιοτικό επίπεδο του πληθυσμού του που θα πληγεί πολύ άσχημα, θα αρχίσουν να μεταναστεύουν

Να ελπίζετε για το καλύτερο, αλλά να προετοιμαστείτε για το χειρότερο.

οι περισσότεροι άνθρωποι είναι αισιόδοξοι. Αυτό τους κάνει απροετοίμαστους για αποτυχία. Ωστόσο, το καλύτερο είναι να προετοιμαστείτε για τις χειρότερες στιγμές. 

Είναι σημαντικό να πείτε στα παιδιά σας για σεισμούς, πυρκαγιές, ακραίες καιρικές συνθήκες, για οικονομική καταστροφή, για πολέμους, και άλλες καταστροφές. Πείτε τους πώς να αντιμετωπίσουν αυτές τις καταστροφές σε περίπτωση που συμβούν.

Ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος είναι εδώ, ΑΡΧΙΣΕ, αν οι άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη κατανοούσαν πραγματικά τι διακυβεύεται ( ότι θα πεθάνουν δισεκατομμύρια άνθρωποι) θα έκαναν μαζικές μαχητικές διαδηλώσεις και εξεγέρσεις, αυτήν την αντίδραση θα την δούμε σύντομα αλλά θα είναι αργά, πολύ αργά.

Νομίζω ότι πραγματικά θέλουν πολιτικό χάος. Είναι λοιπόν η τέλεια στιγμή για την Νέα Τάξη να μας αποσπάσει την προσοχή με ένα μεγάλο πολιτικό κόλπο με στόχο το πολιτικό χάος που θα οδηγήσει μαζικές μαχητικές διαδηλώσεις και σε εξεγέρσεις …

Μήπως αυτό το πολιτικό χάος θα έχει σχέση με αυτό που μας είπε ο Γέροντας στις 15/ Ιαν /2022 :

‘’ Παιδιά μου θα συλλάβουν ένα ηγέτη μιας πολύ μεγάλης χώρας!!! Ίσως δεν προλάβει να πάει Δικαστήριο, αυτό που θα γίνει ( συλληψη) θα είναι τόσο ξαφνικό που σαν συνέπεια, θα τρίξουν τα θεμέλια όλων των κυβερνήσεων, θα είναι πολύ μεγάλο.

 Αυτή η σύλληψη θα είναι η αρχή του τέλους για πολλούς μέχρι να ξεκαθαρίσουν όλα, θα τους αφήσει Ο Κύριος να φάνε ο ένας τον άλλον, έρχεται αυτή η ευλογημένη ώρα, θα φάνε τις σάρκες τους, ο ένας θα κατηγορά τον άλλον για διαφθορά και για άλλα πολλά, στην αρχή ο κόσμος θα είναι σε ένα χάος, δεν θα καταλαβαίνουν οι άνθρωποι τι τους γίνεται 

Ο κόσμος θα μείνει σαστισμένος, θα νομίζουν ότι είναι κάποια φάρσα, μετά από αυτά όμως θα υπάρχει σύγχυση σε πολλούς, κυβερνήσεις θα πέφτουν και άλλες που θα βγαίνουν για να αντικαταστήσουν αυτές που έπεσαν, θα πέφτουν και αυτές αμέσως.

Αυτές οι εξελίξεις θα είναι τεράστιες, δεν θα έχουν προηγούμενο, θα έχουν αρχή αλλά το τέλος θα αργήσει, το τέλος θα είναι μεν οδυνηρό για πολλούς αλλά θα είναι γαλήνιο για τους υπόλοιπους που έχουν υποφέρει από τους πολλούς, έτσι θα γίνουν όλα… ‘’

ΠΡΟΣΕΧΩΣ : Θα συλλάβουν ένα ηγέτη μιας πολύ μεγάλης χώρας!!! Έρχονται μαζικές αποστολές στρατευμάτων στην Ευρώπη, 300.000 στρατιώτες του ΝΑΤΟ στα ρωσικά σύνορα, σύντομα εμφύλιες αναταραχές στις ΗΠΑ, η Γερμανία απειλεί να συλλάβει τον Πούτιν, η Πολωνία θα εισέλθει σε σύγκρουση πολεμική,

ΠΟΛΩΝΙΑ...ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ 12/10/2022: Οι δυτικοί θα ενεργοποιήσουν την Πολωνία εναντίον της Ρωσίας στα σύνορα που ανέφερα για να αποκλείσει τον διάδρομο και να σταματήσουν την προέλαση των ρωσικών δυνάμεων..... 

24 Φεβ 2022, Ο Γέροντας μας είπε να κοιτάζουμε προς την Πολωνία, κάτι μεγάλο θα συμβεί και θα πληρώσει τις συνέπειες…το ΝΑΤΟ θα χρησιμοποιήσει την ΠΟΛΩΝΙΑ σε κάτι το όποιο θα εξαγριώσει τους Ρώσους και η Πολωνία θα δεχτεί ένα δυνατό ΔΑΓΚΩΜΑ.

ΑΜΕΡΙΚΗ: Από τον Γέροντα :

‘’Παιδιά μου στην Αμερική θα ξεσπάσει ένας γενικευμένος εμφύλιος σε 4 μεγάλες πόλεις, μια από αυτές θα είναι η Ουάσιγκτον, θα δούμε μεγάλες ταραχές, θα είναι ένας ξεσηκωμός…ο εμφύλιος είναι αναπόφευκτος η τώρα η μετά…

Οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες, ο στρατός θα αρχίσει να μαζεύει ανθρώπους του κογκρέσου και της κυβέρνησης του Biden…αν ξεσπάσει αυτός ο εμφύλιος δεν θα είναι μέσα στα πολιτικά πλαίσια του εμφυλίου, αλλά θα επεκταθεί και μεταξύ λευκών-μαύρων, χριστιανών-μουσουλμάνων, και μεταξύ άλλων καταστάσεων.

 ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ από τον θυμό αυτών των ανθρώπων που θα ξεσπάσει με τέτοια οργή και θα είναι θρησκευτικής, πολιτικής, και ρατσιστικής φύσεως, θα είναι όλα μαζί, και αυτός ο θυμός θα προκαλέσει την φύση και θα έρθει και η καταστροφή από το ρήγμα του Αγίου Ανδρέα




14 σχόλια:

  1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΕΤΑΙΡΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΟΥ - ΤΟΥ .
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε το άρθρο το έστειλα στον Ρωμανό την Δευ 20 Μαρ, 6:59 μ.μ στην Τρικλοποδιά το έστειλα την

    Δευ 20 Μαρ, 7:00 μ.μ. , άρα καλέ μου φίλε ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ, αυτό το άρθρο καλέ μου άνθρωπε ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΤΑΙΡΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ γι’αυτους που θέλουν να μάθουν και δεν διακατέχονται από εμπάθεια και κακία …..ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΑΦΥΠΝΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ, ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ, ΑΠΛΑ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΠΡΩΤΗ! (ΑΝ π.χ. ΤΟ ΕΣΤΕΛΝΕ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΑΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΕΜΕΙΣ) Ο ΓΕΩΚΩΝ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΟ ΟΙΜΟΣ- ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΤΕ Η ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΟΙΜΟΥ, ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ! ΕΤΣΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΙΜΑΥΚΙΔΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ)ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ Η ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΕ ΠΗΧΙΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ , ΕΤΣΙ ΔΕΛΕΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΜΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ Ο ΚΥΑΝΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΣ! ΠΗΡΕ "ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ, ΔΗΘΕΝ ΔΙΟΤΙ ΕΔΩ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ! ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΔΙΟΤΙ Η ΕΠΑΡΣΗ ΤΟΥ "ΚΑΘΑΡΟΥ" ΔΕΝ ΤΟΝ ΩΦΕΛΗΣΕ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΌΣ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΣΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΕΚΡΟΥΣΕ ΑΠΟ ΕΔΩ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ( https://oimos-athina.blogspot.com/2022/10/blog-post_422.html) ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΙΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΩΣ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. EΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΥΠΟΥ ΓΕΩΚΩΝ ΚΑΙ ΚΥΑΝΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ,ΕΧΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
    ΔΕΝ ΕΚΡΥΨΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΟΙΜΟ ,ΟΠΟΥ ΕΣΤΕΛΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΡΩΜΑΝΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΓΝΩΡΙΣΑ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ.
    ΔΕΝ ΕΚΡΥΨΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΘΕΛΑ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΩ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΩ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ.
    ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΚΤΙΜΩ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΒΙΟΠΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕΝ ΑΞΙΕΠΑΙΝΑ ΔΕ.
    ΑΡΑ ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΚΕΙ.
    ΔΕΝ ΕΚΡΥΨΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΩΚΩΝ ,ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΩ ΤΑ ΑΘΡΑ ΤΟΥ ΕΜΜΟΝΙΚΑ ΨΑΡΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΓΩΙΣΤΙΚΗΣ .ΑΥΤΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟΥ .
    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΗΝ ΕΖΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΑ ΣΕ ΜΕΝΑ ,ΕΠΑΨΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ ΥΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ ΤΟ ΕΓΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΤΑΣΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΣΗ .
    ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΟΝΟΜΑ -ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣΠΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΜΕΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΙΜΟΥ ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ.
    ΜΕ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΚΥΑΝΟ ΟΥΡΑΝΟ ΑΝΑΠΤΥΞΑΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    ΟΜΩΣ ΔΙΑΚΟΠΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΟ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΤΗΚΕ.
    ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΜΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΡΩΜΑΝΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΣΕΙΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.
    ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΣΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΤΕΚΡΟΥΣΕ Ο ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ,ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΩΚΩΝ .
    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΕΡΙ ΚΟΡΔΟΝΙ
    ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚΣ ΚΑΙΣΤΕΛΝΕΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΗΔΟΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΘΥΜΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙΗΤΑΝ ΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΠΑΨΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ.
    ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΔΟΚΑΡΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟΝ.
    ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΜΕ ΤΟ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΩ.
    Κωστας Καλιμαυκιδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΩΣΤΑ, ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΠΛΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΑΝΟ ΟΥΡΑΝΟ, ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2019 ΓΡΆΦΟΝΤΑΣ: "Το επισυναπτόμενο άρθρο δεν έχει δημοσιευτεί πουθενά και διαπραγματεύεται ένα πολύπαθο θέμα από μια διαφορετική οπτική από όσες έχουν δημοσιευτεί..."ΕΜΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ" ΚΑΙ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΟΤΙ ΑΝΕΔΕΙΧΘΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ. ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ Ή ΑΛΛΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ Ο ΓΕΩΚΩΝ ΕΝΩ ΑΝΤΕΚΡΟΥΣΘΗ Ο ΚΥΑΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ! ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ. ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΑ. Ο ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΑΝΟ ΟΥΡΑΝΟ ΓΙΑΤΙ ΧΑΙΡΕΙ ΤΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΩΣ ΑΝΟΘΕΥΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΣΠΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΦΥΓΕ ΚΑΘΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΠΙΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΕΠΤΥΞΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΣΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΙΣΤΟΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ! ΠΟΛΥ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΑΝΔΡΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ! ΕΝΩ Η ΠΛΑΝΗ ΠΕΡΙ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΟΥΜΕ: Ε! ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΟΥΜΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΟΛΑΣΗ ΑΙΩΝΙΟ, ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ! (ΑΡΑΓΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΡΩΜΑΝΕ ,ΟΤΙ ΤΟΝ ΚΑΛΛΥΠΤΕΙΣ ή ΞΕΠΕΡΝΑΣ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ ΤΑ ΟΣΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΩ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
    ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΠΙΚΡΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΚΡΙΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ.
    ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΔΩΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ .
    ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΠΛΑΤΕΣ ,ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ;
    ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ ΑΥΤΑΡΕΣΚΕΙΑ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΥΠΟΠΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ,ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΕΚΤΟΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΛΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ή ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ.
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ ,ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΕΣΦΑΛΑ ΖΗΤΗΣΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΠΩΝΥΜΑ,ΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΑ ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΥΣ ΕΙΡΩΝΕΣ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ.
    ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΘΑ ΜΕ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ,ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΥ.
    ΚΑΛ.ΚΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ. ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΥΔΑΙΟΛΟΓΟΥΣ! ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΒΥΝΩ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΓΕΩΚΩΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΜΜΟΝΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ ΣΥΝΕΧΩΣ! ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ:
      Δ Ε Ν Π Α Ρ Α Δ Ε Χ Ο Μ Α Σ Τ Ε Ο Υ Τ Ε Τ Η Ν Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Κ Α Τ Α Γ Ω Γ Η Τ Ο Υ Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Υ, Ο Υ Τ Ε Τ Η Ν
      Α Μ Φ Ι Σ Β Η Τ Η Σ Η Τ Η Σ Π Α Λ Α Ι Α Σ Δ Ι Α Θ Η Κ Η Σ!!! ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ; ΤΕΛΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΕΙΣΙΝ!

      Διαγραφή
    2. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΡΩΜΑΝΕ, ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ .ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΕΣΥ.
      ΕΓΩ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΧΙ ΤΩΡΑ
      ΑΛΛΟΙ ΜΟΥ ΤΟ ΓΥΡΝΑΝΕ ΣΤΟ ΑΓΑΠΟΥΛΙΣΤΙΚΟ ΤΡΑΛΑΛΑ.
      ΚΟΡΌΙΔΟ ΠΙΑΣΤΗΚΑ ΣΕ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΨΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ .
      ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ή ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ή ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΣΧΕΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΚΡΙΝΩ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ .
      ΜΗ ΒΙΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΝΕΥΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.
      ΔΕΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΑ ΤΟΝ ΚΟΛΗΤΟ ΣΟΥ ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΟΣ,ΑΠΛΑ ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΤΑΠΕΙΝΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΓΑ ΚΡΑΞΙΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΨΗ ΑΠΟ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ .
      ΑΜΗΝ .

      Διαγραφή
  7. Κυριε Καλιμαυκίδη, από το 2019 γράφεις προσβλητικά κείμενα και σχόλια για μένα, θέλω να σε πληροφορήσω για ακόμη μια φορά ότι δεν είχα πρόθεση να γράφω με το όνομα GEWKWN όμως ο Γέροντας μου το εισηγήθηκε διότι μου είπε ‘’ παιδί μου θα σε κατασπαράξουν ‘’ δεν έχω την φιλοδοξία να γίνω πραγματικά αρθρογράφος διότι απλά δεν έχω τις δυνατότητες, αυτό που κάνω είναι να μεταφέρω τα μηνύματα του Γέροντα μου και άρχισα δειλά δειλά να γράφω κάποια άρθρα για θέματα που διάβαζα για πολλά χρόνια χωρίς να τολμώ να γράψω δικά μου, αν ήθελα να τροφοδοτήσω το εγώ μου θα έγραφα επώνυμα, διότι αν δεν έχεις τα εφόδια είναι εύκολο να σε παρασύρει ο εγωισμός.

    κ. Καλιμαυκίδη για τον Γέροντα μου που θέλει να μείνει ανώνυμος το μόνο που μπορώ να πω είναι μην κατηγορείς ανώνυμους γέροντες που δεν έχουν να κερδίσουν τίποτε αλλά γράφουν μόνο από αγάπη και πόνο για τον λαό μας και την πατρίδα μας..... οι άνθρωποι αυτοί έχουν ταπείνωση, δεν επιθυμούν την δημοσιότητα

    Μέσα από τα κείμενα σου με παρουσιάζεις σαν έναν άχρηστο άνθρωπο, εγωιστή, αμαθή, αγράμματο αμόρφωτο και πολλά άλλα, κ. Καλιμαυκιδη και αν ισχύουν όλα αυτά ΕΣΥ που είσαι ανώτερος άνθρωπος και μορφωμένος ( ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ) γιατί με προσβάλλεις;;; εμεις που δεν είμαστε του επιπέδου του δικού σας τι πρέπει να κάνουμε;

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ δεν ασχολείται με μορφωμένους και με αμόρφωτους, Ο ΘΕΟΣ ΜΕΤΡΑ ΨΥΧΕΣ και αυτό είναι που μας παρηγοράει όλους εμάς τους μικρούς ανθρώπους διότι θα μετρηθούμε όλοι από τον ΔΙΚΑΙΟ ΘΕΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΙΛΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΑΡΕΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΟΥ.
    ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΦΛΙΠΑΚΙ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ,ΑΝ ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΥΠΟΤΙΜΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ -ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ.
    ΜΙΛΗΣΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΦΥΛΑΞΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΦΕΡΘΗΚΑ ΖΗΤΩ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΑΝ ΕΣΦΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΟΙΤΑΩ ΤΗΝ ΣΤΡΑΒΟΜΑΡΑ ΜΟΥ .
    ΙΣΩΣ ΟΛΟΙ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΣ ΨΑΧΤΟΥΜΕ.
    ΑΛΛΑ ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΙΑ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΡΙΧΝΕΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ.
    ΤΟΣΟ ΓΑΤΑ ΕΙΣΑΙ ;.ΚΑΙΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΗ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕΙΣ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΞΑΝΑΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΑ ,ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΠΕΤΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΣ ΧΑΡΤΑΕΤΟ ΑΚΟΜΑ.
    ΓΙΑ ΔΕΣ
    https://oimos-athina.blogspot.com/search?q=%CE%93%CE%95%CE%A9%CE%9A%CE%A9%CE%9D%CE%99%CE%91%CE%9C%CE%91


    https://oimos-athina.blogspot.com/search?q=%CE%93%CE%95%CE%A9%CE%9A%CE%A9%CE%9D%CE%99%CE%91%CE%9C%CE%91Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Καλιμαυκίδη, ΠΕΤΟΥΣΑ ΚΑΙ ΠΕΤΩ ΑΚΟΜΑ ΧΑΡΤΑΕΤΟ διότι προσπαθούσα και προσπαθώ να σε φτάσω εκεί ψηλά που είσαι , όμως μάταιος ο κόπος μου είναι πολύ μεγάλο το χάος, διότι ΕΣΥ ΠΕΤΑΣ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ τα βασικά του να πετώ, καλύτερα όμως έτσι διότι είναι πολύ επικίνδυνα οταν πέσει κάποιος από τέτοιο ύψος.

      Μου λες για ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, Κύριε Καλιμαυκίδη αυτοκριτική κάνω κάθε μέρα πριν να κοιμηθώ, Ο Θεός Θέλει την παραδοχή της αποτυχίας μας, την συντριβή μας θέλει όχι την επιβεβαίωση του κόσμου όχι την αναγνώριση του κόσμου και πρέπει να εξισορροπήσουμε την εικόνα μας στα μάτια του αλλά χάρη στην συντριβή.

      Κυριε Καλιμαυκίδη δεν χρειάζομαι τις συμβουλές σου ΕΧΩ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΙΛΩ με τον Ίδιο τον Χριστό στην προσευχή μου, είμαι σίγουρος ότι με ακούει ότι βλέπει τις προσπάθειες μου, ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΙ, αν είμαι ταπεινός και αν κάνω αυτοκριτική αυτά τα γνωρίζει ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ

      Διαγραφή
  10. TZAΜΠΑ Η ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ ,ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΕΣ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΟΥ ΜΑΖΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι που επαληθεύεσαι, αν αυτό δεν είναι ΕΓΩΙΣΜΟΣ κ. καλιμαυκιδη τότε τι είναι, ασχολήσου με άλλους του επιπέδου του δικού σου και άσε εμάς τους ‘’μικρούς’’ στην ησυχία μας, δεν θέλουμε τα φώτα σας, δεν θέλουμε την γνώμη σας ούτε και μας ενδιαφέρει, συνεχίζεται να με προσβάλλεται διότι θέλετε να δικαιωθείτε με αυτά που με κατηγορούσατε από το 2019, δεν έχεις βαρεθεί ; η μήπως βρήκες εύκολο στόχο για να κάνεις προπόνηση....... ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ....
    Δεν θέλω την συγνώμη σου απλά θέλω να με αφήσεις ήσυχο.....ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΥΤΟ ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή