Κυριακή 12 Μαρτίου 2023

ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΣΠΛΑΧΝΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΚΥΡΙΟΣ ΟΜΙΛΩ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΕΤΟΥΤΟ ΓΡΑΠΤΟ





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

   +++   

Γιατί ενεργείτε χωρίς σύνεση, χωρίς έλεος,
 χωρίς συγκαταβάσεως γραμμή
 ιθύνοντες, υπεύθυνοι ταγοί;

  Γιατί αγάπης βαθμός δεν σας κατέχει;
Γιατί σκληρότητα η ψυχή σας έχει;
Γιατί τα φτωχά παιδιά μου δεν ευσπλαχνίζεστε εσείς;

Γιατί, γιατί για λίγο χρέος δανείων
που αυτοί οφείλουν και χρωστούν
και λόγω πτωχείας δεν σας εξοφλούν,
σε κατάσχεση της οικίας τους προχωρείτε;

Γιατί τον φτωχό μου λαό δεν κατανοείτε;
Γιατί, σας ρωτώ, ως δήμιοι τώρα και Νέρωνες,
 ως Διοκλητιανοί ενεργείτε;
Για σκεφτείτε, αν Εγώ, ως ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΣ,
έκανα σε εσάς το αυτό;

Στα τόσα χρέη σας
που σε Εμένα  ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΡΩΣΤΕΙΤΕ;
  Θα ΄πρεπε εσείς από τη γη αυτή
αυτοστιγμή να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΤΕ! 

Τόσα ανομήματα ποιείτε στης Ελλάδος το χώρο,
τόσες καταχρήσεις χρημάτων σε έργων τόπο,
τόσα και τόσα χρήματα έχετε εσείς, ανώτατοι ηγέτες,
 στη χώρα σας αυτή εκμεταλλευτεί.

Κι όμως κανείς δεν σας τιμωρεί!
Ζείτε σε πολυτελή καταλύματα, ανώτατοι υπουργοί.
Τόσο χρήμα σε εσάς, σπαταλάτε,
σε ανέσεις, σε άσκοπες μετακινήσεις,
κι όμως τον φτωχό λαό μου κυνηγάτε.

Γιατί με πλήρη ασπλαχνία, σας ρωτώ,
ιθύνοντες και υψηλά ιστάμενοι ενεργείτε; 
Γιατί σε όποιο φτωχό παιδί μου δεν σας πλήρωσε
 έστω και μία δόση δανείου,
ως τιμωροί, και όχι ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί,
το σπίτι του το βγάζετε εσείς ΣΕ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ;

 ΓΙΑΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΤΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΤΟ; 
 Απαντήστε μου άφρονες Νέρωνες,
 ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ ΡΩΤΩ. 
Υπόλογοι σε Εμένα θα βρεθείτε,
ακριβά με μείζονα τιμωρία θα πληρωθείτε.


Γιατί Εγώ, ως ΘΕΟΣ,
σας διαγράφω τα τόσα μέγιστα δάνεια σας;
  ΤΩΝ ΤΟΣΩΝ ΣΑΣ ΑΜΑΡΤΙΩΝ
 και δεν κάνω σε εσάς τους «μεγάλους»,
ΨΥΧΗΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ;
Γιατί σας ανέχομαι, σας υπομένω και σας συγχωρώ;

  ΣΥΝΕΤΙΣΤΕΙΤΕ! 

ΜΗΝ ΕΙΣ ΠΕΔΙΟ ΑΣΥΝΕΤΟ ΠΕΡΙΠΑΤΕΙΤΕ.
Το ξαναλέω – ΕΙΜΙ ΘΕΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,
 θα δικάσω την σκληροκαρδία σας
και όπως τώρα ενεργείτε στα φτωχά,στα απλά παιδιά μου,
 έτσι κι εσείς υπό Εμού θα κριθείτε.

ΝΑΙ, ΑΛΙ ΣΕ ΕΣΑΣ εάν δε μεταμεληθείτε,
ΕΝΟΧΟΙ έμπροσθεν μου θα βρεθείτε!
  Κοιτάξτε τα τόσα ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΣΑΣ,
 ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ,
 ΠΟΥ ΩΣ ΘΕΟΣ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ.

Αλλάξτε τους νόμους,
ποιήστε έργα αγάπης,
 έλεος από εσάς ζητώ,
γιατί την άνομη ζωή σας,
 τα ψέματα σας τα γνωρίζω ΟΛΑ,
ΩΣ ΘΕΟΣ!


ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ   


+++


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΙΜΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ

Στον λόγο της προηγούμενης Κυριακής, ένας αναγνώστης είχε ζητήσει να μεταφέρουμε στην Γερόντισσα της Στερεάς την κραυγή αγωνίας πολλών ανθρώπων: «Μας παίρνουν τα σπίτια μας οι τράπεζες, μπορεί μέσω της γερόντισσας (ο Κύριος) να μας πει τι να κάνουμε;» Ο σημερινός λόγος που δεν είναι δικός της καθώς το λέει, αλλά μέσω αυτής, θεωρούμε ότι είναι η απάντηση στο αγωνιώδες αυτό ερώτημα...




7 σχόλια:

  1. ΔΌΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΚΎΡΙΕ ΚΑΙ ΘΕΈ ΜΑΣ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ. ΑΜΉΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ λέει τι να κάνουν οι τραπεζιτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΕΕΙ ΟΙΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΙΨΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ! ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ! ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!

      Διαγραφή
  3. Αμήν! Δόξα Πατρί και Υιώ και Αγίω Πνεύματι! Νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι για το γεγονός που αναφέρατε την κραυγή αγωνίας ενός αναγνώστη στην γερόντισσα και πιο πολύ που η ίδια έδωσε προσοχή και απάντησε με το σημερινό μήνυμα. Αυτό δείχνει ότι συμπάσχει μαζί μας και βοηθά με την προσευχή και τα λόγια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή