Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

ΕΝΑΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΣΗΜΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ...



ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ


Του Γ. Κ. Κ.

Δεν πάει άλλο. 

Ζητιανεύω. 

Με φορολογούνε με μηδέν εισόδημα, μου κόψανε και το κοινωνικό μέρισμα, το οποίο ήδη χρωστάω σ' ένα φτωχό άνθρωπο. 

Δεν πάει άλλο. Θέλουν και το σπίτι μου, επειδή υπέγραψα εγγυητής σε ένα δάνειο ανθρώπου, που οι τράπεζες τον εξόντωσαν, μαζί με εκατομμύρια άλλους. 

Δεν θα πάρω στο λαιμό μου και όσους μου έκαμαν μια διευκόλυνση, επειδή το σύστημα σας είναι θανατηφόρο και απάνθρωπο. 

Τι να πω στον φτωχό, που δεν έχω να του δώσω πίσω αυτά που χρωστώ; 
--
Εσείς που με βρίζετε και με θεωρείται ανίκανο, εσείς που έχετε άποψη, γνώμη και ξέρετε τη λύση, είσαστε βολεμένοι. 

Εγώ δεν είμαι. ¨Εχετε την πολυτέλεια να συζητάτε μέχρι το θάνατο σας. Ο δικός μου θάνατος εν ζωή και είναι καθημερινός. 
---
Αυτή είναι διαφορά οπτικής γωνίας. Αυτοί που βρίσκονται στον πάτο έχουν - βλέπουν μεγαλύτερο ορίζοντα. 

Δεν πάει άλλο, για μένα και μάλλον και για άλλους. Εσείς έχετε το χρόνο σας. . 
--
Τέλος, φασίστες όλων των ειδών. 

Τέλος, πνευματική, θρησκευτική και πολιτική ηγεσία, μίσθαρνα όργανα των τραπεζιτών. 
Τ
έρμα με την άθλια, ανίκανη και τιποτένια διανόηση, που όλα τα ξέρει κι εμένα βρίσκει να βρίζει και να κατηγορεί για όλα τα κακά. 

Ως εδώ. 

(Μην κάνετε like. Σε σας τα λέω. 

Άει χαραμηθείτε ιδεολόγοι των δικαιωμάτων της πορδής και αγωνιστές του φουμπου. Να περιμένετε τα χειρότερα. Δεν θάναι για καιρό βολεμένοι , όσοι δεν νοιάζονται για τον διπλανό τους )


 Γ. Κ. Κ.


ΣΗΜΕΊΩΣΗ ΟΙΜΟΥ- ΑΘΗΝΑΣ

Επειδή δεν έχουμε κάποιο νεώτερο σχετικά με το αν θέλει ο αρθρογράφος να κοινοποιηθεί το όνομά του, το βάζουμε με αρχικά και χωρίς σύνδεσμο, στοιχεία τα οποία διαθέτουμε αλλά δεν μας επιτρέπεται χωρίς την άδεια του ιδίου να κοινοποιήσουμε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου