Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ!


ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗΝ, Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ





Κοινοποιεί ο Γεωκών

Αυτή η προδοσία, ισοδυναμεί με την προδοσία της Κωνσταντινουπόλεως και όχι μόνον, ότι θα είναι απλή προδοσία, αλλά θα ανήκει ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΣ ΔΥΟ ΚΡΑΤΗ.


Εννοώ μ’ αυτό, (ότι θα δημιουργηθεί) τουρκοθρακοκυπριακο κρατίδιο, μεγάλη Μακεδονία(1), και Αθηναϊκό Ελληνικό κράτος(2).

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ και με την Θεσσαλονίκη ως πρωτεύουσα της Μακεδονίας.

Αυτό θα προσπαθήσουν να το πραγματοποιήσουν , που θα είναι η μεγάλη αλλαγή των συνόρων.

Αλλά για ποια σύνορα παιδιά μου μιλάτε ; δεν εννοούν αλλά σύνορα εκτός της χώρας που ευλογεί Ο Χριστός (Ελλάδα) 

Θα τα ακούσετε και θα τα δείτε μπροστά σας σύντομα, όμως, γράψτε τώρα με μεγάλα γράμματα……

ΟΤΑΝ ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ( ΒΑΛΟΥΝ ) ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΝ, Μ’ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΩΡΑ 
(ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ), Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΗ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΑΦΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ.

ΑΛΛΑ ΠΟΙΑ ΣΥΝΟΡΑ ΟΜΩΣ ; 

Παιδιά μου να είσθε πάντοτε δίπλα στον Χριστό μας , βαδίστε μαζί με τον Κύριο και γλεντήστε στην μεγάλη Πόλη που κάποτε έπεσεν, αλλά όχι μόνον αυτό παιδιά μου, τα γλέντια θα γίνουν μετά την καταστροφή και στην άλλην πόλιν που είναι πεσμένη, την Κύπρο.

Παιδιά μου ένα έχω να σας πω, Ο Κύριος και Θεός μας δεν θα σας αφήσει, έως τώρα, ότι σας είπα όλα τα είδατε.

ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΚΑΣΤΡΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, όμως Ο Χριστός και Ο Θεός Πατέρας θα εφαρμόσουν τάχιστα το σχέδιο της αναστάσεως της ευλογημένης χώρας αυτής,

ΟΥΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ…

Σημείωση του Γεωκών

Αυτό το κείμενο είναι ένα μικρό μέρος από τα δεκάδες κείμενα που μου έχουν δοθεί από ΓΕΡΟΝΤΑ από το 2013 μέχρι σήμερα δεν είχα πρόθεση να τα κοινοποιήσω αλλά βλέποντας ότι τα γεγονότα τρέχουν πάρα πολύ γρήγορα αποφάσισα να αρχίσω να τα δημοσιεύω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου