Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023

ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ

Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ
ΒΙΝΤΕΟ 


Γράφει ο Κώστας Νταγιάντας

Αυτό που συμβαίνει σήμερα στη χώρα δεν μπορεί κανείς να το ελέγξει, είναι ένα δυνατό φως που βγαίνει μέσα από το σκοτάδι μιας δεκαπενταετίας (2008-2023) χρεοκοπίας και Μνημονίων και μας κάνει να ελπίζουμε...

Πόσο όμορφες γίνονται οι σημερινές μεγαλουπόλεις μέσα στην ασχήμια τους όπου γεμίζουν απο ανθρώπους που απεργούν , που διεκδικούν, που είναι οργισμένοι , που διαμορφώνουν ήδη εν σπέρματι άλλη μορφή κοινωνίας, άλλες κοινωνικές σχέσεις , που επιβεβαιώνουν τις ιδιότητες του είδους 'ανθρωπος' κλπ!

Θέλω να πιστευώ ότι αυτό το προτσές δεν θα το σταματήσουν οι υποσχέσεις του κ Μητσοτάκη , οι λιχουδιές που θα πετάξει ,τα ψέματα και οι δικαιολογίες που θα χρησιμοποιήσει , ούτε βέβαια οι "οδηγητές" γνώμης των καναλιών , ούτε η χρησιμοποίηση των κρατικών δολοφονιών για κομματικούς στόχους και σκοπούς....

Είναι ευκαιρία να κατανοηθεί ότι το Κεφάλαιο με όλες τις μορφές δολοφονεί καθημερινά με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους σε πολλά επίπεδα και για να αποτρέψουμε τις δολοφονίες του πρέπει να καταργήσουμε τις συνθήκες ύπαρξης καταργώντας τον εαυτό μας που δημιούργησαν οι καπιταλιστικές συνθήκες παραγωγής της ζωής και να τον αποκτήσουμε πάλι σ' ένα ανώτερο επίπεδο, σε μια ανώτερη μορφή ζωής , σ'ένα νέο τρόπο παραγωγής...

Μην ξεχνάτε καθημερινά καταστρέφονται χιλιάδες άνθρωποι και ικανότητες στην οικογένεια σας, στην παρέα σας , στη γειτονιά σας , στο περιβάλλον σας...


Κώστας Νταγιάντας

ΜΑΣ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο Λ. ΑΠΟΣΚΙΤΗΣ







14 σχόλια:

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΑΠΟΣΚΗΤΗ
    ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΜΟΝΟΝ ΟΧΙ ΟΠΑΔΟΣ ,ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ,ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΥ ΚΛΙΝ.
    ΖΗΤΟΥΣΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΞΥΛΙΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ .
    ΑΝΤΙ ΑΛΛΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Ν.ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΡΙΝ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΑΡΜΟΖΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ .
    ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΑΥΤΟΑΚΥΡΟΝΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
    ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΘΕΝ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΑΝΕΙΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΥΠΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ,ΡΟΛΦΕΛΕΡ,ΣΒΑΜΠ,ΟΗΕ,,ΕΕ, ΝΑΤΟ,Π.Ο.Υ ΚΛΠ .
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ.
    ΟΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΩΕΙ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ,ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ,ΑΝΑΛΟΓΩΣ.
    ΑΛΛΟΙ ΔΕ ΞΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΟΡΑ ΚΑΝΤΑΦΙ, ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟΛΚΕΙΟΝΤΑΙ ,ΚΟΥΒΑ,ΣΥΡΙΑ, ΚΛΠ ΩΣ ΑΝΥΠΑΚΟΥΟΙ.
    ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΟΚΟΦΟΡΙΑΣ.
    ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΝΤΗΛΑΝΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΜΕΧΡΙ ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΥΤΑΝΗ ΜΕΧΡΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΚΛΠ
    ΑΡΑ ΟΛΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΕΛΠΙΔΑΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕΣΩ ΟΣΩΝ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΜΕ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΤ ΑΥΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ,ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ,ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΠΝΙΓΗΣΑΝ Ή ΔΕΝ ΕΥΔΟΚΙΜΗΣΑΝ.
    ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΠΕΛΩΣΑΝ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΑΝ,ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΟΤΕ
    ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΟΡΟΣΗΜΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ,ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ;
    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΑ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ..
    ΑΦΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΠΕΛΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ Η ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΠΑΛΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΔΕΝ ΦΥΛΑΚΙΖΟΝΤΑΙ.
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΤΙ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ
    ΜΕ 80% ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΜΠΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ,ΚΑΙ ΑΠΑΛΑΓΗΣ ΑΝ ΟΛΟΙ, ΜΑ ΟΛΟΙ ΕΠΑΥΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΘΕΤΑΝ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΛΠ ΣΕ ΑΛΛΟ ΦΟΡΕΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΑΦΜ ΚΑΤΑΤΕΘΗΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΊΚΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ .
    ΟΙ 300 ΑΛΕΞΟΚΟΥΛΗΔΕΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΡΙΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΕΣ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΤΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΠΡΟΣΘΕΤΩ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΧΙΛΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΛΥΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥ (ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ) ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΕΓΡΑΦΗΣΑΝ

      Διαγραφή
    2. ΣΩΣΤΟΟΟΟΣ Ο ΡΩΜΑΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ.

      Διαγραφή
  2. ΕΣΥ ΑΠΑΙΣΙΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΣΟΥ ,ΤΟΥ ΚΡΥΠΤΟ ΧΙΛΙΑΣΤΗ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΗ ΔΗΘΕΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΟΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΩΝ.
    ΟΧΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΩΣ ΣΩΤΗΡΑ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΗΛΙΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
    ΑΥΤΑ ΑΛΛΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ ,ΤΟΝ ΣΒΑΜΠ ,ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΡΔΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΚΟΥΝΕ ,ΤΙΣ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΥΡΙΖΕΤΕ.
    ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΟ ΛΙΓΑ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΕΣΤΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΒΟ ΣΑΣ ΔΑΙΜΟΝΙΑ ,ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΥΤΗΞΕΤΕ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΠΑΡΕΑ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΕΛΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΚΟΥΟ ΜΙΣΘΩΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ .
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΘΑ ΣΕ ΚΡΑΖΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΜΑΥΡΟ ΧΙΟΝΙ ή ΝΑ ΣΕ ΣΒΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο
    ΡΩΜΑΝΟΣ.
    ΕΛΛΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΜΕΤΑ ΠΑΡΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΝ ΑΡΕΣΩ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΕΝΑΡΕΤΟΥ ΔΕΝΔΡΟΥ
      ΘΕΟΤΟΚΟΣ


      3 Δεκεμβρίου 1988

      http://www.tlig.org/el/messages/356/
      Στο Μήνυμά Μου ζητώ να ενωθούν οι Εκκλησίες Μου, γιατί όπως ο Πατέρας κι Εγώ είμαστε Ένα, και η Εκκλησία Μου πρέπει να είναι Μία, όλη ενωμένη και σε Μία Ποίμνη. Διάλεξα τον Πέτρο να είναι ο φύλακάς σας, να σας φυλάει μέσα στην Αλήθεια ως την Επιστροφή Μου, αλλά οι άνθρωποι Με παρήκουσαν. Διαιρέθηκαν ανακηρύσσοντας δικούς τους κανόνες. Aληθινά σας λέγω, μην ακούτε εκείνους που αντιτίθενται στον Πέτρο, τον Πέτρο-των-Αμνών-Μου, που είναι σήμερα ο Ιωάννης Παύλος Β', γιατί είναι ο εκλεκτός Μου και ο αγαπημένος της Ψυχής Μου. Μην ακούτε εκείνους που τον καταδικάζουν, έχουν πλανηθεί.

      Αγαπημένοι, όταν διαιρεθήκατε πρόσφατα, ένα κομμάτι Μου αποσχίστηκε, ναι! Δε συνειδητοποίησαν ότι απέκοψαν ένα κομμάτι από το Σώμα Μου. Ω, αγαπημένοι Μου, το αξίζω άραγε αυτό; Γιατί ραγίζετε την Καρδιά Μου; Γιατί πληγώνετε την Καρδιά του Θεού σας; Γιατί πλημμυρίζετε τα Μάτια Μου με περισσότερα Δάκρυα Αίματος; 1 Σας ικετεύω, όπως ακριβώς ένας ζητιάνος, που έχει καταστεί ανάπηρος από τους ίδιους του τους φίλους, να γυρίσετε όλοι στον Πέτρο και να γίνετε ένα, όπως ο Πατέρας κι Εγώ είμαστε Ένα. ΚΑΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ 2, Ν' ΑΝΟΙΞΟΥΝ Τ' ΑΥΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ν' ΑΚΟΥΣΟΥΝ. Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ OΥΡΑΝΩΝ. ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΗΣ, "ΘΕΟΤΟΚΟΣ". Δεν κατηγορώ όσους δεν γνώριζαν, προσπαθώ μόνο να σας επαναφέρω στην Αλήθεια. Φωνάζω επίσης για τη μεταστροφή αυτού του κόσμου. Υπενθυμίζω επίσης σε όσους έχουν ξεχάσει την Παντοδυναμία Μου ότι δε θα πρέπει να Με συγκρίνουν με τον εαυτό τους 3.

      Υπενθυμίζω σε όλους σας, ότι ζείτε στα Τέλη των Καιρών και γι' αυτό το λόγο τα Σημεία Μου έχουν αυξηθεί... Oι Γραφές εκπληρώνονται... Είμαι η Ειρήνη και η Αγάπη. Εγώ, ο Κύριός σας Ιησούς, είμαι εύσπλαχνος, ναι, το Έλεός Μου είναι Μεγάλο. Πιστεύετε στο Έλεός Μου, χωρίς όμως ποτέ να ξεχνάτε, ότι Είμαι επίσης ένας Θεός Δικαιοσύνης. Η κάθαρσή Μου, που θα στείλω από τον ουρανό, θα γίνει από αγάπη. Μην το παρανοείτε και μην το παρεξηγείτε, αποκαλώντας το "απειλές εκ μέρους του Θεού". Δε σας απειλώ, σας προειδοποιώ από αγάπη. Όπως ένας πατέρας που προειδοποιεί το παιδί του, και που προσπαθεί να το λογικέψει και να το επαναφέρει στο σωστό δρόμο, έτσι κι Εγώ προσπαθώ να σας λογικέψω και να σας δείξω πόσο λανθασμένοι και πλανεμένοι είναι μερικοί από σας, και πόσο οι αμαρτίες μπορούν να φράξουν το Φως Μου. Έρχομαι να σας ξυπνήσω, γιατί πολλοί από σας βρίσκονται σε βαθύ ύπνο. Έρχομαι σε όλους σας από το Άπειρο Έλεός Μου, για ν' αναστήσω τους νεκρούς. Έρχομαι να σας ζητήσω, από την Απέραντη Αγάπη που έχω για όλους σας, να μετανοήσετε και ν' αλλάξετε τις ζωές σας και να γίνετε άγιοι. Ζείτε με αγιότητα, γιατί είμαι Άγιος. Σας δίνω την Ειρήνη Μου, για να είστε εν Ειρήνη και να μπορέσετε να δώσετε αυτή την Ειρήνη στους αδερφούς σας.

      Διαγραφή
    2. XΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞANAΚTIΣΩ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ ΕΝΩΜΕΝΗ
      http://www.tlig.org/el/messages/612/

      13 Απριλίου 1991


      Κύριε, η διαίρεσή μας (και τώρα μιλώ μόνο για τη διαίρεση μεταξύ ορθοδόξων και καθολικών) είναι ένα πραγματικό σκάνδαλο! Πώς είναι δυνατόν εμείς, οι Χριστιανοί, να συνεχίζουμε να είμαστε διηρημένοι και δεν είναι μια προσωρινή διαίρεση, αλλά μια διαίρεση που διαρκεί, με βαθιές ρίζες και που βασίζεται σε διαμάχες τόσο παράλογες! Ο καθένας, αντίπαλος του άλλου και μερικοί από μας κρατώντας ακόμη θυμό και μίσος. Πώς είναι δυνατόν να μιλάμε με ακεραιότητα όταν μια παλιά διαμάχη παραμένει ακόμη άλυτη μέσα στις καρδιές μας; Μπορούμε πραγματικά να Σε αντικρίσουμε και να πούμε ότι έχουμε συμφιλιωθεί με τους αδελφούς μας και μπορούμε να Σε πλησιάσουμε με καθαρή συνείδηση να Σου προσφέρουμε τις προσφορές μας στο θυσιαστήριό Σου; Όχι, δεν μπορούμε όσο ζούμε κάτω από το Άγιο Όνομα Σου και δεν έχουμε συμφιλιωθεί. Δεν μπορούμε να ισχυριζόμαστε ότι Σε πλησιάζουμε με καθαρή συνείδηση. Όλοι γνωρίζουμε ότι η μεγαλύτερη επιθυμία Σου είναι η ΕΝΟΤΗΤΑ, κι όμως κρατιόμαστε γερά από τα τείχη που μας χωρίζουν και δεν έχουμε φαίνεται αρκετή ειλικρίνεια για να πούμε: "δεν είμαστε διατεθειμένοι να λυγίσουμε αφού εμείς κρατάμε την αληθινή πίστη και την Αλήθεια." Δεν έχουμε καταλάβει πόσο ωραιότερη θα φαίνεται η Νύφη Σου αν ενωθούμε; Πόσο ισχυρότερη μπορεί να γίνει η Εκκλησία; Πόσο περισσότερο μπορεί να προοδεύσει; Πόσους περισσότερους καρπούς μπορεί να αποδώσει; Τώρα είναι στάσιμη. Μπορούμε ειλικρινά να πούμε ότι προοδεύει και κερδίζει ψυχές όταν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΤΗ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΗ ΝΥΦΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΝΑΙ, ΑΠΟΚΡΥΦΕΣ ΣΕΚΤΕΣ ΟΠΩΣ Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ; Αισθάνομαι ωστόσο ότι αυτοί οι άνθρωποι αναζητούν Εσένα, βοήθησε τους λοιπόν να Σε βρουν.

      - Α, περιστέρι Μου, δεν πήγε χαμένη η διδασκαλία Μου... Δεν έχουν ακόμη καταλάβει ότι χρειάζομαι την καρδιά τους για να τους ενώσω. Χρειάζομαι την καρδιά τους για να ξανακτίσω μέσα της την Εκκλησία Μου ενωμένη. Η Ενότητα θα γίνει από την καρδιά. Σε επιφόρτισα να δώσεις μαρτυρία σ'ένα λαό που δεν είναι δικός σου, αλλά πολλοί δικοί σου δεν κατάλαβαν ακόμη γιατί η Σοφία σε στέλνει στους ξένους. O λαός σου πιστεύει ότι υποχώρησες στους ξένους, δεν κατάλαβαν ότι Εγώ, ο Κύριος, ένωσα την καρδιά σου με τη δική τους. Διπλός είναι ο σταυρός σου, παιδί Μου, αφού ταλανίζεσαι κι από μερικούς ξένους που σε προκαλούν αδιάκοπα να γίνεις δική τους. Παραμένοντας όπως είσαι, δίνω και στους δύο ένα μάθημα για το πώς θα πρέπει να ενωθείτε και με Τι θα μοιάζει η ενότητα. ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΆΓΙΟ ΌΝΟΜΑ ΜΟΥ, ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ. Ενότητα, παιδί Μου, είναι να ανταλλάσσετε μεταξύ σας τα πλούτη σας.

      Διαγραφή
    3. -Θεέ μου, λυπάμαι τόσο πολύ, μα τόσο πολύ, Κύριε.

      -Θλίβεσαι γιατί Με νιώθεις, αρχίζεις να Με γνωρίζεις. Πόσο χαίρομαι όταν αναγνωρίζεις από τι υποφέρω. Βασούλα, ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΩ 2 ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΛΑΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ. ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΩΣΕ ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙ Σ' ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΩΣ BΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ OΥΡΑΝΩΝ, ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΓΩ Ο ΊΔΙΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΠΑΝΩ Σ' ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΜΟΥ. Καταδιώκουν, επίσης, τα λουλούδια Μου και καταδικάζουν όλα τα σημερινά Θεία Έργα Μου. O Σατανάς τούς εξοικείωσε στο να κακομεταχειρίζονται ό,τι δεν καταλαβαίνουν, εμποδίζοντάς τους ν' αντιληφθούν την Αλήθεια.

      H θεωρία τους έχει διεισδύσει ανάμεσά σας, αγαπημένοι, και είναι αυτοί για τους οποίους σάς έχω προειδοποιήσει 3. ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ Ν' ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ "ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΧΕΙΡΩΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ" - ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΑΣ ΜΗΤΕΡΑ. ΒΑΣΟΥΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ, ΜΑΘΕ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΝΑ ΛΕΣ: "O ΚΥΡΙΟΣ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΣΩΦΡΟΝΙΣΕΙ". ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ, ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ. Σας είπα ότι θα σας δώσω σημεία και προειδοποιήσεις. Υποφέρω να τους παρατηρώ 4 να περιφρονούν το εγκαθίδρυμά Μου και να μην ακολουθούν παρά μόνο τα δικά τους δόγματα. Είναι αυτοί οι Κάιν και είναι επικίνδυνοι για τους Άβελ Μου, ένα εμπόδιο γι' αυτούς που θέλουν ν' αυξηθούν μέσα στον Oίκο Μου, ένας πυρσός απατηλός που παραπλανά το λαό Μου, ένας απολιθωμένος βράχος, έχουν επαναστατήσει ενάντια στο εγκαθίδρυμά Μου.

      Πώς θα τους προσφέρω μια επίγεια βασιλεία, όταν μέσα τους έχουν αποδεχθεί δόγματα προερχόμενα από τον Κάιν; Θα σας αναστήσω και η ψυχή σας θα έρθει σε Μένα, στους Κόλπους Μου. Δεν είστε παρά μια σκιά περαστική στη γη, ένας μικρός κόκκος σκόνης που θα παρασυρθεί με τις πρώτες σταγόνες της βροχής. Δεν σας έχω πει Εγώ ο Ίδιος ότι υπάρχουν πολλοί τόποι διαμονής στον Oίκο του Πατέρα Μου και ότι θα σας ετοιμάσω έναν, ώστε όπου είμαι να είστε κι εσείς; Σε Μένα, στο δικό Μου Oίκο, θα έρθουν οι ψυχές! 5



      ________________________________________
      1Xωρίς να το διαβάσουν.
      2 Τους Μάρτυρες του Ιεχωβά.
      3 Οι ψευδοθρησκείες.
      4 Τους Μάρτυρες του Ιεχωβά.
      5 Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, όντας σε σύγχυση, πιστεύουν ότι μπορεί κανείς να ζήσει αιώνια τον παράδεισο επί της γης και ότι η ψυχή μας πεθαίνει όταν πεθάνουμε.
      6 Όταν νιώθω τον Ιησού θλιμμένο, θλίβομαι κι εγώ.
      Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΥΓΧΥΣΗ
      ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΕ


      12 Δεκεμβρίου 1987

      http://www.tlig.org/el/messages/chrono/1987/

      ......................
      ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ


      Στοκχόλμη, 21 Iουλίου 1987


      Σήμερα είχα δυο κυρίες από τους "ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ IΕΧΩΒΑ" όπως αποκαλούνται. Tις άφησα να μπούνε. Eίχαμε πρόβλημα γλώσσας. Φαίνονταν πολύ αποφασισμένες και κατά κάποιο τρόπο επιτέθηκαν στην εκκλησία. Eίπαν ότι θα επέστρεφαν με βιβλία στα αγγλικά. Θα ακούσω για να δω τι θέλουν. Eφτασαν ενώ ο Θεός μου υπαγόρευε. TΟΥΣ ΕΔΕΙΞΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΓΕΛΑΣΑΝ ΝΕΥΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗ ΛΕΞΗ "ΔΙΑΒΟΛΟΣ". Tις άφησα, ο Θεός δε μου είπε ότι σύντομα θα με ειρωνεύονταν. Kαι μου έδωσε το ακάνθινο Στεφάνι Tου για να νιώσω την ειρωνεία 1 . Φοβάμαι ότι αυτή είναι μόνο η αρχή...

      -Bασούλα, είμαι κοντά σου, μη φοβάσαι.
      ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ! ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ! ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ! ΟΛΟΙ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ


      27 Oκτωβρίου 1987
      http://www.tlig.org/el/messages/182/

      .........
      ΛΥΓΙΣΤΕ! ΛΥΓΙΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΤΕ


      30 Oκτωβρίου 1987


      -Έχω δώσει στη Δημιουργία Μου αμέτρητα σημάδια, προειδοποιώντας τους. Ανέδειξα αγίους για ν' αναγγείλουν τις Επιθυμίες Μου, άκουσαν όμως; Έγινε κάποια αλλαγή;

      Διαγραφή
    4. Αχ, πόσες φορές τους άκουσα όλους αυτούς να σε χλευάζουν πίσω από την πλάτη σου και να σε διαχωρίζουν από το Μήνυμά Μου! ΜΕ ΓΛΩΣΣΕΣ ΔΙΧΑΛΩΤΕΣ ΝΑ ΦΤΥΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΙ ΤΟΥΣ... Μακάριοι όσοι δεν ανήκαν σε αυτούς και είχαν την ευπρέπεια να σεβαστούν τις διδασκαλίες Μου κι αυτόν που τις μετέφερε, γιατί Εγώ θα τους ανοίξω τις πύλες των αρετών.12 Απριλίου, 2004

      Διαγραφή
    5. ΠΑΡΑΛΥΡΙΕΣ.ΑΠΟ ΠΥΡΕΤΟ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΠΛΑ ΚΑΙ ΧΑΝΑ !!

      Διαγραφή
  3. Ἄς μὴν βιαζόμαστε, ἔχουμε ἀκόμα φάπες νὰ φᾶμε γιὰ νὰ πήξει τὸ μυαλό μας.Οἱ πορεῖες ὀργανώθηκαν ἀπὸ ΠΑΜΕ-ΚΚΕ,ΑΝΤΑΡΣΙΑ,ΣΥΡΙΖΑ,ΛΟΑΤΚΙ+,ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ κ.ἄ.πρὸς ἐκτόνωση τοῦ θυμοῦ μας καὶ πρὸς ἀπογοήτευση πὼς τίποτε τελικὰ δὲν ἀλλάζει.Ὁ καθένας μὲ τὴν ὁμάδα του ὁδεύει.Ἀκόμα δὲν ἑνωθήκαμε
    γιὰ Χριστὸ καὶ Πατρίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ ΚΑΛΙΟΠΗ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ .
      ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΑΦΑΝΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΣΙΛΟΓΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
      ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΕΝΑ ΡΑΣΟ 'η ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΟΛΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΒΑΘΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ.
      ΕΙΔΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΚΟΥΛΗ ΠΟΥ ΦΟΡΕΣΕ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ ;
      ΙΔΙΟΣ Ο ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ ,ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕ ΜΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΠΟΣΟ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙ.

      Διαγραφή
    2. Μᾶς θεωρεῖ ἀνεγκέφαλους διότι κρίνει ἐξ ἰδίων τὰ ἀλλότρια.

      Διαγραφή
  4. NATOΣ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 4,23 4,24 4,33 5,19 ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ.
    ΡΕ ΆΦΙΛΕ
    ΜΙΛΑΣ ΜΙΑ ΞΥΛΙΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΒΙΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΣΤΩ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΔΕ ΠΟΛΛΩ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΣΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΣΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΑΠΤΟΥΝ.
    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΤΙΜΙΟΣ ΑΔΟΛΟΣ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΡΕ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΜΝ ΜΑΣ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ .
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ. ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΦΑΣ ΣΒΗΣΙΜΟ ή ΦΤΥΣΙΜΟ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ
    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΔΡΙΣΜΟ ΜΙΛΑ,ΑΝΑΛΟΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΑΤΟ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΛΑΛΗΣΕ ΤΟ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟ ΚΑΙ ΚΑΡΦΩΘΗΚΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ .

    -Bασούλα, είμαι κοντά σου, μη φοβάσαι.
    ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ! ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ! ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ! ΟΛΟΙ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ


    27 Oκτωβρίου 1987
    http://www.tlig.org/el/messages/182/

    .........
    ΛΥΓΙΣΤΕ! ΛΥΓΙΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΤΕ
    ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΟΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΟΧΙ ΛΥΓΙΣΤΕ ΛΥΓΙΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ.
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑ
    ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΑΣΤΕ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΥΓΙΖΕΙΣ ΣΤ ΑΙΡΕΣΗ ΗΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή