Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗΝ ΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΣΤΑΔΙΟ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΕΜΠΡΟΣ, ΑΘΛΗΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ΤΩΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
+++ 

 Το στάδιο άνοιξε της Σαρακοστής,
είσελθε σε αυτό αγωνίζουσα ψυχή,
 ίνα κι εσύ αξιωθείς, σε ανάσταση εσωτερική.

 Σεβαστή, ναι, η του σώματος νηστεία,
μα πρωτίστως – ΜΕ ΜΕΙΖΟΝΑ ΣΗΜΑΣΙΑ –
η νηστεία άνθρωπε της ψυχής,
των φθοροποιών παθών, της γλώσσας, της διανοίας,
 των πράξεων της αμαρτίας.

 Τρισυπόστατη η φθορά αυτή,
απαλλάξου τώρα ψυχή, λάβε τον σταυρό σου,
 ίνα συναντήσεις ΕΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΟΥ.

 Πρέπει να αναστηθείς,
σε καθάρσεως πεδίο κι εσύ παιδί μου να μπεις,
 έπαθλο να λάβεις αρετής,
τον αγιασμό να γευτείς.

 ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ,
 άξιος θα σταθείς,
με της μετάνοιας τα άνθη θα στολιστείς.

 Διάδημα τότε ουράνιο Εγώ θα σου πλέξω,
στην κεφαλή σου θα το θέσω,
με ειρήνη θα σε κοσμήσω,
τη Θεία μου γαλήνη θα σου χαρίσω.

 Τα Ουράνια αγαθά, τα έπαθλα τα πνευματικά
 και σε ΄σένα θα δωρίσω,
με άπειρη ευτυχία θα σε εισαγάγω
εις τον Ουράνιο πλούτο.

Για τη λίγη τώρα άθληση της επίγειας ζωής,
αμύθητη ανταπόδοση ΑΙΩΝΙΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ.
 Για κάτι πρόσκαιρο που τώρα εσύ θα θυσιάσεις,
ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ.

 Όχι, μην αμελείς, μη διστάσεις,
δίνω ανταπόδοση ΜΕΙΖΟΝΑ, ΜΕΓΙΣΤΗ.
 Ειμί ΘΕΟΣ δίκαιος, των πάντων κτίστης,
αμείβω μυριοπλασίως τα παιδιά μου,
τα θέλω αιώνια ευτυχισμένα κοντά μου.

 Λίγο τώρα πιστέ μου θα κουραστείς,
μα αιώνια θα βρεθείς σε Ουράνια μονή,
Εμέ θα βλέπεις, θα θωρείς
σε ανέκφραστη Θεία ηδονή.

 Δεν θα ‘χει αυτή κορεσμό,
θα επεκτείνεται ΕΣΑΕΙ σε πεδίο Ιερό.
 Πολλοί Άγιοι, Γέροντες, Ασκητές το ένιωσαν εδώ,
σε ώρα προσευχής, νοερώς, πνευματικώς,
 ηρπάγησαν εν ουρανώ
και είδαν τα ανέκφραστα κάλλη αυτά,
μα ήταν τόσο απείρως θαυμαστά,
που δεν μπορούσαν μετά με λόγια ανθρώπινα να τα πουν,
να εξηγήσουν ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ.

 Ο απόστολος ο Παύλος ηρπάγη τρις,
 μα τα όσα είδε, τα όσα άκουσε εκεί
τον ΜΕΘΥΣΑΝ από Θεία ηδονή,
που θεωρούσε αυτός τα πάντα σκύβαλα εδώ,
έμπροσθεν στην Ουράνια μέθεξη που έζησε,
που είδε, που εγεύθη.

 Γι΄αυτό μετά αναφωνούσε αυτό το θαυμαστό –
 «ΟΥΚ ΑΞΙΕΣ ΟΙ ΘΛΙΨΕΙΣ ΤΗΣ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΖΩΗΣ,
 ΕΑΝ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΧΑΡΕΣ».

Βάλε εδώ το ΑΜΗΝ.
Μοίρασε το γραπτό μου στον πιστό λαό μου.

ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΤΡΙΑΔΙΚΩ ΘΕΩ

 +++


9 σχόλια:

  1. Άπειρες δόξες και τιμές στον ΚΥΡΙΟΝ μας και ΘΕΟ μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.
    ΤΡΙΑΣ ΑΓΙΑ ΔΟΞΑ ΣΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΎΡΙΕ ΡΩΜΑΝΕ ΜΑΣ ΠΕΡΝΟΎΝ ΤΑ ΣΠΊΤΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΤΡΆΠΕΖΕΣ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ. ΘΑ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ΜΙΑ ΑΠΆΝΤΗΣΗ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η γεροντισα ειναι αηλη, τι να σου πει για τα ηλικα;

      Διαγραφή
    2. "Ένα κομποσκοίνι που κάνεις για τον αδελφό σου, για τον συγγενή σου, δεν πάει χαμένο. Ο Θεός θα τον βοηθήσει, όταν βρεθεί σε δύσκολη θέση. Το κομποσκοίνι, όχι βοηθάει, αλλά και ψυχή από την κόλαση μπορεί να βγάλει! Τόση δύναμη έχει η προσευχή"

      Τάδε έφη ο Όσιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης. Κι αν με το κομποσκοίνι μπορούμε να βοηθήσουμε τους αδελφούς μας, πολύ περισσότερο ωφελούμαστε εμείς, όταν βρεθούμε στην οποιαδήποτε δύσκολη θέση.

      Διαγραφή
    3. Προσευχήσου έτσι στον Θεό:

      «Συ, Κύριε, είσαι παντοδύναμος. Τα πάντα δύνασαι, αδυνατεί δε παρά σοι ουδέν. Και εγώ όλη μου τη ζωή, την ψυχή μου και το σώμα μου και το τελευταίο κύτταρό μου τα εμπιστεύομαι σε σένα. Γνωρίζω ότι οι παλάμες σου, οι πατρικές σου παλάμες είναι πολύ μεγάλες. Σ’ αυτές εναποθέτω ό,τι εγώ δεν μπορώ να κατορθώσω. Τα εμπιστεύομαι σε σένα και πορεύομαι ήσυχος και εργάζομαι ειρηνικός. Τακτοποίησέ τα κατά την αγία σου βουλή και κατά το όφελος της ψυχής μου».

      Και ο Θεός θα δώσει διέξοδο στα αδιέξοδα και λύσεις στα άλυτα. Μόνο μη χάνεις το κουράγιο σου και φθείρεσαι ψυχοσωματικά. Επαναλάμβανε το του Δαβίδ: «Ακουστόν ποίησόν μοι το πρωί το έλεός σου, ότι επί σοι ήλπισα» (Ψαλμ. 142:8).

      Διαγραφή
  3. + δύσκολα Κύριε, δε μπορούμε
    ΣΥΓΓΝΏΜΗ μα δε μπορούμε
    Δε ε μπορούμε να κόψουμε τα πάθη μας,
    Δε μπορούμε να υπομείνουμε την απαξίωση, το ξύσιμο πληγών, από αυτούς αγαπάμε, και υποτίθεται μας αγαπάνε
    Υπάρχει αγάπη;
    Δεν μπορεί ο κλήρος να μας ποιμανει
    ( Ελεγε κι ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος)
    Ποιος είμαι εγώ , να τα νικήσω όλα αυτά;
    Ας μου πει κάποιος ( χωρίς να το πάρω πάνω μου), ποιος είμαι , ( αμαρτωλος είμαι), πως θα νικήσω
    ΔΥΣΚΟΛΑ , ΠΑΝΔΥΣΚΟΛΑ,
    Μας χάρισες Κυριε γυναίκα , παιδιά, δοξασμένο το Όνομα Σου, αλλά τα χρόνια είναι τέτοια , που πας δικαστήριο, όχι να σου πούνε μπράβο
    Λοιπόν λεφτά δεν έχεις , ευθύνες μόνο, απαξίωση, κλπ
    ΔΕ ΜΠΟΡΏ.
    ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΤΙ , ΓΙΑΤΊ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΠΕΡΑ.
    συγγνώμη Πανάγαθε
    Δωσ'μου κάτι, δωράκι, για να συνεχίσω
    Όχι πόλεμο, κλπ σκοτωμούς κλπ
    Αν γίνεται πάλι κι αυτό+
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
    ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμήν ΚΎΡΙΕ. Δώσε μας Δύναμη κουράγιο και φώτιση να κάνουμε τον αγώνα μας. Και δέξου μας κοντά σου σαν τον Ασωτο Υιό και Ελέησον Ημας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΤΙΣ 12.5΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή