Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ EKTAKTΩΣ ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ...(ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΕΠΙ ΤΩ ΘΕΩ ΗΛΠΙΣΑ, ΟΥ ΦΟΒΗΘΗΣΟΜΑΙ
ΤΙ ΠΟΙΗΣΕΙ ΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

  +++   

Γράψε το Ιερό ετούτο γραπτό,
δώσε το εσύ στον πιστό μου λαό.

Φωνή βοώντος στην πνευματική ξηρασία,
Ύδωρ Ζων Ζωής στην ψυχική ανομβρία,
διψασμένες, κενές οι ψυχές σας,
άνυδρη περιοχή οι καρδιές σας. 

Νεκροί εσωτερικά τεκνία μου τώρα είστε,
ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΝ δεν εκζητείτε,
σε απιστίας πεδίο οδοιπορείτε.

Λίγοι που εν τομή πίστεως κινούνται,
οι πολλοί με προσπερνούνε,
μόνο την αμαρτία, την ηθική σήψη υπηρετούνε.

Τρία χρόνια διαρκώς ΚΛΑΙΕΙ εκεί στο ναό η Παναγία,
για των ανθρώπων την αμετανοησία,
 για την ψυχική σας αδιαφορία. 
Μα εσείς ΣΕ ΑΔΡΑΝΕΙΑ.  Και σας ρωτώ –
Γιατί τόση πώρωση καρδίας;

Γιατί παραμένετε στην πνευματική νεκρότητα σας; 
Δεν βλέπετε πως αυτό το πληρώνουν και τα παιδιά σας;

Δεν έχουν παράδειγμα από εσάς,
γι΄αυτό πολλά πέφτουν σε ναρκωτικά,
για να βρουν εκεί ΨΕΥΤΙΚΗ ΧΑΡΑ
στα εσωτερικά τους κενά.

  Ξυπνήστε αδιάφοροι γονείς,
αφυπνιστείτε διδάσκαλοι που από εσάς
πολλοί διδάσκετε στα Ελληνικά σχολεία,
δυστυχώς ΑΘΕΪΑ. 

ΕΓΚΛΗΜΑΤΕΙΤΕ στας νέας ψυχάς,
ΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΙ ΣΕ ΕΣΑΣ!

Σήμερα εχάθηκαν πολλά νέα παιδιά. 
Αναρωτηθήκατε αδιάφοροι γονείς,
γιατί επετράπη ετούτο να γενεί;
Ή μήπως και πάλι στην αδράνεια σας,
στη ΜΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ
που από εσάς παίρνουν τα παιδιά σας;

 Όταν το παιδί άρνηση,
αδιαφορία πνευματική παίρνει από εσάς,
ΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΑ. 
 Εγερθείτε, αναστηθείτε
 γιατί οι πλείστοι ολοτελώς νεκροί είστε.

ΕΠΙ ΤΩ ΘΕΩ ΗΛΠΙΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ.
Κι αν έτσι ποιείτε, υπό ανθρώπου μη φοβείστε,
γιατί χιτών, πέπλο προστασίας τα παιδιά σας θα κυκλώνει,
το κάθε φοβερό ατύχημα δεν θα τα ζυγώνει.

Βγάλατε Εμέ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΘΕΟ από τη ζωή σας
και από πού τώρα παράδειγμα να πάρει,
 σας ρωτώ, το παιδί σας;

Έρμαιο αυτό μένει στου σατανά τα μέρη.
Διδάξατε στα παιδιά σας, το κάθε πρωινό,
 να επικαλεστεί, πριν στο πανεπιστήμιο πάει αυτό,
ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙ έστω και πέντε λεπτά,
σε Εμένα, στη Μητέρα Παναγιά όλα να πάνε καλά;

Απαντήστε μου ειλικρινά!
Χίλιοι πειρασμοί στην ώρα τα παιδιά σας πολιορκούν,
πού εκείνα θα πιαστούν;

Προσευχηθήκατε γονείς να διαφυλαχθούν;
Ίσως όχι, δυστυχώς.
Τα αφήσατε έρμαια στον εχθρό
και τώρα θερίζετε κοπετό.


Το μάθημα αυτό ελεγκτικό,
στους αδιάφορους γονείς να μοιραστεί αυτό.


ΑΜΗΝ

+++



11 σχόλια:

  1. Καλό θα ήταν να αναφέρεται και από ποιον είναι ο συγκεκριμένος λόγος. Είναι από την γερόντισσα της Στερεάς που μας στέλνει κάθε Κυριακή ή από κάποιον άλλο και από ποιόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιος λέει "Πάτερ ημών, ο εν τοις Ουρανοίς ..." και το εννοεί, αυτός μπορεί να καταλάβει την προέλευση αυτών των γραπτών.

      Διαγραφή
    2. Με γρίφους μιλάς γέροντα ή θα 'θελες έστω... Άρα να πάω να ρωτήσω στην Ιερά Σύνοδο τους δεσπότες που λεν "Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς" και το εννοούν όπως ισχυρίζονται μιας και σύμφωνα με τα λεγόμενα σου αυτοί θα μπορούν να καταλάβουν την προέλευση αυτών των γραπτών.

      Διαγραφή
    3. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ, ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ

      Διαγραφή
  2. Πολλές φορές εμπόδισα να ΄ρθεί η συμφορά σας, που την οδύνη θα ακούμπαγε στην οικογένειά σας. Πολλές φορές εμπόδισα τον πόνο, την οδύνη, δεν άφησα να ταραχτεί στο σπίτι η γαλήνη. Πολλές φορές εφύλαξα κι έσωσα τα παιδιά σας από μεγάλο κίνδυνο και τα ’φερα κοντά σας. Όσες στην προστασία Μου το ΄χετε αναθέσει, δεν πρόκειται να του συμβεί κακό, και στη φωτιά αν πέσει.
    Όσες εμπιστευτήκατε σε Μένα τα παιδιά σας, να είστε πάντα βέβαιες πως όλο τα προσέχω και εις το μαξιλάρι τους άγρυπνη πάντα στέκω.

    Ωσάν κι Εμένα δεν μπορείς ποτέ να τα προσέξεις, τη δύναμη που έχω Εγώ, μάνα, εσύ δεν έχεις. Αν είσαι μάνα και στοργή μέσα στα στήθη έχεις, σαν μεγαλώσει, δεν μπορείς ξωπίσω του να τρέχεις! Εγώ όμως τρέχω και μπορώ κι ακολουθώ κοντά τους, μετρώ και παρακολουθώ όλα τα βήματά τους. Δώστε στην προστασία Μου το κάθε ένα παιδί σας κι ενίσχυση να στέλνετε μόνο την προσευχή σας. Προσεύχεστε εντατικά κι αφήστε το σε Μένα και να κομάστε ξένοιαστες, χωρίς καμία έννοια.

    Εσείς να αγρυπνάτε στην προσευχή κι Εγώ για τα παιδιά σας, για αυτά που είναι μακριά κι αυτά που έχω κοντά σας. Μάνα Εγώ στην ξενιτιά, εις τα ξενιτεμένα, παρέχω μητρική στοργή Εγώ εις τον καθένα.

    Κι αν είναι μίλια μακριά, μην έχεις αμφιβολία, προφθαίνω για όλους πάντοτε Εγώ η Παναγία. Θάλασσες σκίζω και βουνά και φθάνω στο παιδί σου, αρκεί να είναι σταθερή η πίστη η δική σου. Κι αν είναι εις την ξενιτιά, αυτοστιγμεί θα φθάσω κι αν κατατρέχει κίνδυνο, Εγώ θα τον φυλάξω. Δεν με κουράζει, μακριά και αν είναι, Εγώ πηγαίνω, την ιδική σου προσευχή αρκεί Εγώ να παίρνω.
    Σαν αστραπή τρέχω Εγώ κι ας είν’ στην άλλη άκρη, αρκεί στα μάτια να κυλά της πίστεως το δάκρυ.

    Την προσευχή σου συντροφιά στέλνε εις το παιδί σου και μη φοβάσαι οι συμφορές πως θα το απειλήσουν.

    Πονώ και αγωνίζομαι, μάνα για το παιδί σου, αλλ’ ν’ αγωνιστείς και εσύ διά της προσευχής σου. Μάνα κι εσύ, Μάνα κι Εγώ, κι οι δυό θ’ αγωνιστούμε και κάποτε οι κόποι μας πολύ θα ανταμειφθούνε. Μάνα, εσύ είσαι παρόν, μα εγώ είμαι και το μέλλον, γι’ αυτό σαν χάσω ένα παιδί, πονώ βαριά και κλαίω.

    Γι’ αυτό και περισσότερο κουράζομαι από σένα στα δικά Μου τα παιδιά, για να μη γίνουν ξένα. Πονώ και αγωνίζομαι και τρέχω μέρα νύχτα, για να μην πέσουν θύματα στου πονηρού τα δίχτυα. Αγώνα κάνει ο πονηρός να πάρει τα παιδιά σας • μα τρέχω και σωσίβιο ρίχνω τας προσευχάς σας. Τρέχει αυτός, τρέχω Εγώ, αγώνας νύχτα μέρα, θέλω δικές σας προσευχές, για να τα βγάζουν τα παιδιά σας πέρα.

    Μην κάθεστε αμέριμνες μα όλες στον αγώνα, γιατί είναι μέρες κρίσιμες στα τελευταία χρόνια. Όλες μαζί, με μια καρδιά, μια πίστη, μια ελπίδα, να ενωθούνε οι προσευχές, να γίνουν αλυσίδα, να δέσουμε τον πονηρό στα τάρταρα του άδη και η γαλήνη κι η χαρά στον κόσμο να προβάλει!

    ΑΜΗΝ! ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ!

    https://www.vimaorthodoxias.gr/theologikos-logos-diafora/o-agonas-tis-panagias/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Παναγία μου.
      Φρουρει,σκεπε,φυλάττε τα παιδιά μας.
      Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς.

      Διαγραφή
  3. - Τι θα θέλατε;

    - Θα ήθελα ένα θεό "a la carte", που να είναι παρών όταν τον χρειάζομαι και απών όταν αμαρτάνω, ο οποίος να αδιαφορεί, για το ότι εγώ αδιαφορώ για το θέλημά Του και για την εκπλήρωση των θρησκευτικών μου καθηκόντων.

    - Λυπάμαι, ο μόνος θεός που υπάρχει είναι ο Τριαδικός Θεός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μητροπολίτης Βεροίας κ. Παντελεήμων «Ἡ ἔξωση ἀπό τόν παράδεισο». (2-3-2023).

    https://www.youtube.com/watch?v=-8z7peceCkc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δόξα σόι ο Θεός πάντων ένεκεν.
    Τριάς Αγία δόξα σόι.
    Φύλαγε Θεέ μου τα παιδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή