Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ...


Tο "δεν έχω άποψη" που έγινε
"δεν χάθηκε κι ο κόσμος"
 (Ιερώνυμος για την Κάρτα Του Πολίτη )




ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΟΙΜΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ


Να προσθέσουμε στο πολύ εμπεριστατωμένο άρθρο του καλού μας φίλου Κλασσικού, ότι μέσα σε αυτά που αγνόησε, ξέχασε, παραμέρισε ή έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του ο αρχιεπίσκοπος, ήταν και η ήδη ειλημμένη απόφαση της Ι. Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος το έτος 1998.
Επίσης είναι γεγονός ότι και η Ιερά Σύνοδος έχει "ξεχάσει" να πάρει απόφαση ή μάλλον να επικυρώσει την ήδη υπάρχουσατου 1998, από τόν Οκτώβριο του 2010



Το άρθρο της Κλασσικοπερίπτωσης

"...Δυστυχῶς, καί πάλι “ὁρισμένοι γνωστικοί” θά φασκιώνουν τά πνευματικά τους τέκνα σάν τά μωρά, δῆθεν γιά νά μήν στενοχωριοῦνται καί θά λένε: “δέν πειράζει αὐτό, δέν εἶναι τίποτα, ἀρκεῖ ἐσωτερικά νά πιστεύετε!” ..."

Γέρων Παϊσιος ο Αγιορείτης



Προχθές (2/5/2012) ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος κατά την διάρκεια επίσημης επίσκεψής του στη Ρωσία, βρέθηκε στη Μόσχα και μίλησε σε φοιτητές της θεολογικής σχολής του Αγίου Σεργίου.


Η "είδηση" δεν είναι βέβαια ότι ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος επισκέφθηκε τη Ρωσία, ούτε φυσικά τό ότι μίλησε σε φοιτητές της εκεί θεολογικής σχολής.


Η "είδηση" για μας που εδώ και χρόνια ασχολούμαστε με τις δόλιες μεθοδεύσεις της παγκόσμιας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ειδικώτερα με εκείνες τις "εφαρμογές" της που πλήττουν βάναυσα την Ορθόδοξη συνείδηση του Έλληνα πολίτη και βίαια το Θεόσδοτο δώρο της ελευθερίας ( βλ. "Κάρτα Του Πολίτη" , "ηλεκτρονικό φακέλωμα", αχρήματη κοινωνία -διείσδυση της τραπεζοπιστωτικής εξουσίας στην προσωπική και καθημερινή ζωή του Έλληνα κλπ), είναι ότι ο προκαθήμενος της Ορθόδοξης Ελληνικής Εκκλησίας, απαντώντας σε ερώτηση, υποβάθμισε κάθε κίνδυνο και απειλή που προέρχεται απο την βίαιη επιβολή της ηλεκτρονικής ταυτότητας , ή όπως ...ευσχήμως την ονόμασε ο φίλος του Γεώργιος Α. Παπανδρέου "Κάρτα Του Πολίτη".


 


Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος , είπε λοιπόν στους απορούντες και καλώς ανησυχούντες Ρώσους φοιτητές πως "αν έχουμε μέσα στη καρδιά μας τον Χριστό δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα".


Με απλά λόγια, ο Αρχιεπίσκοπός μας, "απεφάνθη" για ένα θέμα που τα τελευταία χρόνια δήθεν επεξεργάζεται η Ιερά Σύνοδος και για το οποίο αποφεύγει επιμελώς να βγάλει τελική απόφαση, κρατώντας με αυτόν τόν τρόπο, σε πολιτικό και ποιμαντικό επίπεδο, μια "ισορροπία τρόμου" αντίστοιχη θα λέγαμε με εκείνην που προσπαθεί να κρατήσει το καταρρέον ελληνικό και ευρωπαϊκό πολιτικό σύστημα.


Τυπικά λοιπόν ο κ. Ιερώνυμος , δεν περίμενε την τελική απόφαση της Ιεράς Συνόδου για αυτό το μείζον θέμα, ενώ επί της ουσίας :


•Αγνόησε την δημοσιευθείσα απόφαση της Ιεράς Κοινότητος του Αγίου Όρους η οποία λέει ξεκάθαρα στους πιστούς να μην πάρουν την Κάρτα Του Πολίτη, προσπέρασε τις εκφρασμένες ανησυχίες εκατοντάδων χιλιάδων ΕΠΩΝΥΜΩΝ Ελλήνων

• "Ξέχασε" τις αποκαλυπτικές και τρομακτικές εισηγήσεις της ειδικής για το ζήτημα συνοδικής επιτροπής αλλά και κάθε τεκμηριωμένη επιστημονικά και θεολογικά αντίρρηση

•Παραμέρισε τα εκατοντάδες στοιχεία και ντοκουμέντα που οι αντιρρησίες Ορθόδοξης συνείδησης έχουν καταθέσει και δημοσιεύσει ( βλ. εκατοντάδες άρθρα στο "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο" ).Και το σπουδαιότερο όλων

• Έγραψε στα "παλαιότερα των υποδημάτων του" την πνευματική παρακαταθήκη του Γέροντος Παϊσίου ο οποίος στην συνείδηση των εκατομμυρίων Ελλήνων και ξένων Ορθοδόξων έχει καταγραφεί - όπως και ο Γέροντας Πορφύριος - ως ο "Άγιος των ημερών μας".



Ας θυμηθούμε τουλάχιστον εμείς, μιας και ο προκαθήμενος ποιμένας μας "ξέχασε", τί έγραφε σε ιδιόχειρο σημείωμα με τίτλο

"Τα σημεία των καιρών" ο Όσιος Γέροντας Παϊσιος:



"...Δυστυχῶς, καί πάλι “ὁρισμένοι γνωστικοί” θά φασκιώνουν τά πνευματικά τους τέκνα σάν τά μωρά, δῆθεν γιά νά μήν στενοχωριοῦνται καί θά λένε: “δέν πειράζει αὐτό, δέν εἶναι τίποτα, ἀρκεῖ ἐσωτερικά νά πιστεύετε!” Κι᾽ ἐνῶ βλέπουμε τόν ἀπόστολο Πέτρο πού ἐξωτερικά ἀρνήθηκε τόν Χριστό, καί ὡστόσο ἀπετέλεσε ἄρνηση, αὐτοί ἀρνοῦνται τό Ἃγιο σφράγισμα τοῦ Χριστοῦ, πού τούς δόθηκε στό Ἃγιο Βάπτισμα “Σφραγίς δωρεᾶς Πνεύματος Ἁγίου” μέ τό νά δέχονται τή σφραγίδα τοῦ ἀντιχρίστου· καί λένε μάλιστα ὅτι ἒχουν μέσα τους τόν Χριστό!!



Τέτοια δυστυχῶς λογική, εἶχαν καί ὁρισμένοι “γνωστικοί” στά χρόνια τῶν Ἁγίων Μαρτύρων· πολλοί παραλογίζονταν προσπαθώντας νά πείσουν τόν κάθε Μάρτυρα νά ἀρνηθῆ μόνο μέ τά λόγια, καί νά κρατήσει τήν πίστη μέ τήν ψυχή, τήν ἐσωτερική διάθεση, γιατί ὁ Θεός δέν δίνει προσοχή στή γλῶσσα ἀλλά στήν διάθεση. Ὁ Μάρτυς ὃμως ἦταν ἂκαμπτος καί ἀποκρινόταν ¨μή πλανᾶσθε· Θεός οὐ μυκτηρίζεται· ἐκ τοῦ στόματος ἡμᾶς τοῦ ἡμετέρου κρίνει, ἐκ τῶν λόγων δικαιοῖ, καί ἐκ τῶν λόγων καταδικάζει¨.



Τό νά ἀπέχουμε ἀπό τά εἰδωλόθυτα, εἶναι κανόνας τῶν Ἁγίων Ἁποστόλων. “Συνήχθησαν δέ οἱ ἁπόστολοι καί οἱ πρεσβύτεροι …… ἀπέχεσθαι εἰδωλοθύτων καί αἳματος καί πνικτοῦ καί πορνείας”.


Παρ’ ὅλ’ αὐτά πού ἀνέφερα, ἀκούει κανείς ἓνα σωρό δυστυχῶς ἀνοησίες τοῦ μυαλοῦ, ἀπό ὁρισμένους σημερινούς “Γνωστικούς”· ὁ ἕνας λέει: “ἐγώ θά δεχθῶ τήν ταυτότητα μέ τό 666, θά βάλω καί ἓνα Σταυρό”, ὁ ἂλλος λέει: “ἐγώ θά δεχθῶ τό σφράγισμα στό κεφάλι μέ τό 666 καί θά κάνω κι᾽ ἓνα Σταυρό στό κεφάλι” καί ἓνα σωρό ὃμοιες ἀνοησίες, νομίζοντας ὅτι θά ἁγιασθοῦν μέ αὐτόν τόν τρόπο, ἐνῶ αὐτά εἶναι πλάνες.



Μόνο αὐτά πού δέχονται ἁγιασμό, αὐτά μόνο ἁγιάζονται. Ὃπως τό νερό, δέχεται ἁγιασμό, καί γίνεται Ἁγιασμός. Τά οὖρα δέν δέχονται ἁγιασμό.



Ἡ πέτρα, μέ θαῦμα γίνεται ψωμί. Ἡ ἀκαθαρσία, δέν δέχεται ἁγιασμό. Ἑπομένως, ὁ διάβολος, ὁ ἀντίχριστος, ὅταν εἶναι στήν ταυτότητά μας, ἢ στό χέρι, ἢ στό κεφάλι μας, μέ τό σύμβολό του, δέν ἁγιάζεται μέ τό νά βάλουμε καί ἓνα Σταυρό.



Ἒχουμε τήν δύναμη τοῦ Τιμίου Σταυροῦ, τοῦ Ἁγίου Συμβόλου, τήν Θεία Χάρη τοῦ Χριστοῦ, μόνον ὅταν ἀρκούμαστε στό Ἃγιο Σφράγισμα τοῦ Βαπτίσματος, διά τοῦ ὁποίου ἀπαρνούμαστε τόν σατανά καί συντασσόμαστε μέ τόν Χριστό»..."



Έχουμε την αίσθηση ότι ο Όσιος Γέροντας Παϊσιος ο Αγιορείτης απαντά ξεκάθαρα τόσο στον προκαθήμενο της Ελληνικής Εκκλησίας όσο και σε κάθε άλλον εκ της εκκλησίας ή εκ του κοινοβουλίου θέλουν να μας "φασκιώσουν" πνευματικά , πολιτικά και εθνικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου