ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΙΕΡΙΣΣΟΥ!
«ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ» ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ
Γράφει ο Ελευθέριος Ανδρώνης
Για όσο ακόμα τα τρωκτικά της δημοσιογραφίας θα συνεχίζουν τις στοχευμένες επιθέσεις στο Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας, με βίντεο ειδήσεων που δίνουν ρεσιτάλ κοπτοραπτικής τέχνης και άρθρα – τερατουργήματα, θα βρισκόμαστε εδώ για να υπερασπιστούμε όλες αυτές τις φωνές που αντιστέκονται στον φασισμό εναντίον της Εκκλησίας.
Στο στόχαστρο αυτή τη φορά, ο Μητροπολίτης Ιερισσού Θεόκλητος.
Για ποιον λόγο; Επειδή βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό. Και διότι – όπως λένε τα σαΐνια της δημοσιογραφίας – σε κάποιο του κήρυγμα είπε πως καταλύει την Θεία Κοινωνία και δεν έχει κολλήσει τον ιό, και να που τον κόλλησε!
Αφήστε που συμμετείχε και στη δοξολογία του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη!
Προσέξτε τώρα στήσιμο προπαγάνδας που θα ζήλευε ακόμα και ο Γκέμπελς:
Κατασκευάζουν την δομή της είδησης με τέτοιον τρόπο, ώστε να συνδέονται όλα αυτά στο μυαλό του τηλεθεατή/αναγνώστη, σαν ένα ενιαίο γεγονός σε τρεις φάσεις! Οπότε παρουσιάζεται κάπως έτσι:
1)Ο Μητροπολίτης δήλωσε δημόσια στο ποίμνιο πως ο ιός δεν κολλάει με την Θεία Κοινωνία.
2)Ο Μητροπολίτης βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό (άρα διαψεύστηκε).
3)Ο Μητροπολίτης έβαλε σε κίνδυνο και άλλους, αφού συμμετείχε στη Δοξολογία.
Έτσι ακριβώς μεταφέρθηκε η είδηση, από την συντριπτική πλειοψηφία των συστημικών μέσων!
Με τι έχουμε να κάνουμε εδώ λοιπόν;
Ασφαλώς με μια ύπουλη και σκόπιμη υπεραπλούστευση των πληροφοριών, που στήθηκαν έτσι, ώστε να μοιάζουν με μια ενιαία «απάντηση» προς τους… ανυπότακτους χριστιανούς…
Μια ακόμη δημοσιογραφική αθλιότητα, από κέντρα που «μαγειρεύουν» τα γεγονότα όπως τους εξυπηρετεί, χωρίς να εξετάζεται κανένα άλλο σενάριο παρά μόνο ένα. Αυτό που βολεύει την πολεμική κατά της Θείας Κοινωνίας.
Για ποιο ακριβώς πράγμα μέμφονται τον Μητροπολίτη τα ΜΜΕ; Επειδή κόλλησε κορωνοϊό; Υπονοούν πως τον κόλλησε μέσω της Θείας Κοινωνίας;
Και από πού βγάζουν οι φωστήρες των media το συμπέρασμα πως τον κόλλησε από την κατάλυση της Θείας Κοινωνίας; Έχουν κανένα στοιχείο γι’ αυτό; Παρακολούθησαν την διαδρομή του ιού και το επιβεβαίωσαν;
Για ποιους λόγους καταργούν σκόπιμα την λογική και την αφήνουν έξω από τα προαποφασισμένα συμπεράσματά τους; Γιατί δεν συνεξετάζουν το ότι ένας Μητροπολίτης κατά τη διάρκεια της κάθε ημέρας του, έχει να διεκπεραιώσει ένα σωρό υποχρεώσεις, συναντήσεις, μετακινήσεις και ομιλίες σε διάφορες περιοχές;
Γιατί δεν συνεκτιμούν πως ο Μητροπολίτης συναναστρέφεται καθημερινά δεκάδες και εκατοντάδες ανθρώπους, έχει διαρκή επαφή με το ποίμνιο και βρίσκεται σε συνεχή κίνηση μέσα στην κοινωνία;
Δεν θα μπορούσε κάλλιστα να κολλήσει τον ιό, ενώ βρισκόταν σε αυτές τις δραστηριότητες; Μόνο από την Θεία Κοινωνία ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ, να τον κόλλησε;
Τι άλλο περιλαμβάνει η μομφή τους; Το ότι ένας Μητροπολίτης κόλλησε κορωνοϊό; Και για ποιον λόγο να μην κολλήσει δηλαδή; Δεν είναι άνθρωπος όπως όλοι μας; Σας είπε κανείς πως οι Μητροπολίτες εξαιρούνται από την αλυσίδα μετάδοσης του ιού;
Και η επόμενη δημοσιογραφική αθλιότητα;
Παίζουν και ξαναπαίζουν το βίντεο του Μητροπολίτη που φαίνεται να λέει πως παρόλη την κατάλυση Θείας Κοινωνίας, δεν έχει κολλήσει τον ιό και… ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ «ξεχνούν» να αναφέρουν, πως αυτά ειπώθηκαν από τον Θεόκλητο πριν 6 ολόκληρους μήνες! Τον Απρίλιο! Αποσιωπούν σκοπίμως την χρονολογία του βίντεο, για να φανεί σαν να… χλεύασε τον ιό «εχθές» και να κόλλησε σήμερα!
Νομίζουν πως οι ειδήσεις τους απευθύνονται σε πρόβατα και όχι σε σκεπτόμενους ανθρώπους!
Έξι ολόκληρους μήνες που κατέλυε την Θεία Κοινωνία, δεν κόλλησε έναν ιό με τόσο υψηλή μεταδοτικότητα όπως ο covid – 19 και τον κόλλησε τώρα, από εκεί;;;
Μιλάμε για ανοησίες ολκής!
Όσον αφορά τη συμμετοχή του στη Δοξολογία, για ποιον λόγο διαμαρτύρονται οι γκεμπελίσκοι; Πόσες και πόσες περιπτώσεις είδαμε, με πολιτικούς, αξιωματούχους ή καλλιτέχνες, που παρευρέθηκαν σε δημόσιες εκδηλώσεις, ενώ αγνοούσαν ότι ήταν φορείς κορωνοϊού! Είναι κάτι που συμβαίνει συνεχώς!
Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις το μιντιακό σινάφι έσπευσε να δώσει ολόθερμες ευχές για περαστικά και ταχεία ανάρρωση.
Στην περίπτωση όμως του Μητροπολίτη Θεόκλητου, η ασθένεια του Ιεράρχη αντιμετωπίστηκε με διεστραμμένη χαιρεκακία, δηλητηριώδη σχόλια και ειρωνεία. Αυτή η αισχρή ανθρωποφαγία που ξετυλίχθηκε στα media, ανάγκασε τον Σεβασμιώτατο να γράψει το αυτονόητο: «Σεβαστείτε την προσωπική μου δοκιμασία»!
Δυστυχώς όμως, είναι σίγουρο πως το ίδιο θα επαναληφθεί με κάθε τέτοια ευκαιρία που θα δίνεται, σε αυτά τα εργοστάσια όμβριων υδάτων, που θέλουν να αποκαλούνται «μέσα μαζικής ενημέρωσης»…
«ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ» ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ
Ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιερισσού Θεόκλητος είχε πει προφανώς στο κήρυγμά του ότι ο ιερεύς που καταλύει την Θεία Κοινωνία δεν κολλάει και αυτό αποδεικνύεται γιατί δεν αρκεί ένας ιερεύς να βρεθεί θετικός (που σημαίνει έχει στο αίμα του τμήματα ανενεργά του ιού) ή έστω να νοσήσει, για να πούμε ότι κόλλησε από την Θεία Κοινωνία, αλλά θα έπρεπε όλοι οι ιερείς που καταλύουν να κολλήσουν αφού από το ποτήριο αυτό κοινωνούν δεκάδες η και πλέον της εκατοντάδος πιστών!
Η «καταλυτική» παρέμβασή μας όμως είναι η πληροφορία που ο πολύ καλός αρθρογράφος ίσως δεν γνώριζε καθώς αυτά τα γνωρίζουν οι έχοντες εμπειρίαν εις τα «ενδότερα του καταπετάσματος» δηλαδή στο Ιερόν Βήμα, όπως ο γράφων το παρόν σημείωμα...
Πληροφορούμε λοιπόν τον άθλιο δημοσιοκαφρικό εσμό, ότι την κατάλυση του Αγίου Ποτηρίου μετά το πέρας της Θείας Κοινωνίας, ουδέποτε την κάνει ο αρχιερεύς για τον απλούστατο λόγο ότι είναι έργο των διακόνων ή των ιερέων που διακονούν τον αρχιερέα.
Η «καταλυτική» παρέμβασή μας όμως είναι η πληροφορία που ο πολύ καλός αρθρογράφος ίσως δεν γνώριζε καθώς αυτά τα γνωρίζουν οι έχοντες εμπειρίαν εις τα «ενδότερα του καταπετάσματος» δηλαδή στο Ιερόν Βήμα, όπως ο γράφων το παρόν σημείωμα...
Πληροφορούμε λοιπόν τον άθλιο δημοσιοκαφρικό εσμό, ότι την κατάλυση του Αγίου Ποτηρίου μετά το πέρας της Θείας Κοινωνίας, ουδέποτε την κάνει ο αρχιερεύς για τον απλούστατο λόγο ότι είναι έργο των διακόνων ή των ιερέων που διακονούν τον αρχιερέα.
Για να καταλύσει ο αρχιερεύς προϋποτίθεται ότι λειτουργεί απολύτως μόνος (χωρίς ιερείς και διακόνους) κάτι που είναι πολύ
πολύ σπάνιο και ως εκ τούτου το να έχει κολλήσει ο σεβασμιώτατος από την Θεία Κοινωνία καθίσταται απολύτως αδύνατον!
Τα όσα εκθέτονται στην ανωτέρω ανάρτηση θέτουν στην επικαιρότητα το ζήτημα της νομιμοφροσύνης των Χριστιανών προς τις κοσμικές εξουσίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία , είναι “σώμα Χριστού” (Α΄Κορινθ. Κεφ. ΙΒ 27). Ως στρατευομένη Εκκλησία συνιστά στα μέλη της, συγκεκριμένο τρόπο ζωής, σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο, που αναφέρεται στις σχέσεις με τον Θεό, τον «πλησίον», και τον εαυτό τους.
Σημειώνω τον τελικό επίγειο στόχο της Θείας Πρόνοιας το “ελθέτω η Βασιλεία Σου γεννηθήτω το θέλημα Σου ως εν Ουρανώ και επί της Γης”(Ματθ. Κεφ. 6 9-10). Στόχος, που θα υλοποιηθεί όταν “έλθει το πληρωμα του χρόνου” . (Μιχ. Δ. 1-8), (Δαν. Β 1-46, Ψαλμ. Νστ΄1-10, Ησαϊας Β 2-4 κ.α.)
Στα Ευαγγέλια (Ματθ. Κεφ. Δ 8-11), (Λουκάς Κεφ. Δ 5-8) & (Μαρκ. Ι 42-45) έχουμε τη διαπίστωση ότι τα Κράτη όπως διαχρονικά δομήθηκαν έχουν, ως αυτοσκοπό και ως θεσμική διάρθρωση και ως νοοτροπία εξουσίας, αντίθετη στόχευση προς την ανωτέρω στόχευση της Εκκλησίας.
Τα ανωτέρω πρέπει να τα έχουμε υπόψη μας, για να αντιληφθούμε ορθά όσα ο Απόστολος Παύλος στο κεφ. ΙΓ της προς Ρωμαίους Επιστολή εκθέτει. Εκεί ο Απόστολος μας τονίζει την αποστολή των εξουσιών ως εξής. “Θεού γαρ διάκονος εστί σοι εις το αγαθόν” Εδώ πρέπει να παρατηρήσουμε όμως ότι διάκονοι του Θεού εν προκειμένω δεν μπορεί να είναι φορείς εξουσιών που είναι τυραννικές και δεν σέβονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και ελευθερία. “...Ἐὰν οὖν ὁ Υἱὸς ὑμᾶς ἐλευθερώσῃ, ὄντως ἐλεύθεροι ἔσεσθαι” (Ἰωαν. Η 36). Υπ΄ αυτήν την έννοια η νομιμοφροσύνη του Χριστιανού προς τους φορείς των εξουσιών υπόκειται σε αυτήν την προϋπόθεση. Άλλως ισχύει η διακήρυξη του Αποστόλου Πέτρου “πειθαρχείν δει Θεω μάλλον ή ανθρώποις” (Πράξεις Αποστόλων Κεφ. Ε 29).
Οι Επίσκοποι της Εκκλησίας μας , ως ποιμένες, διάδοχοι των Αποστόλων, δεν είναι δυνατόν να δεχθούν σήμερα και για άγνωστο χρόνο, ό,τι έχει η Εκκλησία από την σύστασή της την Θεία Λειτουργία , την Θεία η Ευχαριστία και κάθε θείον μυστήριον και γενικά όλη τη ζωή και η διάρθρωσή της, να τίθεται σε ένα είδος “χειμερίας νάρκης” και μάλιστα για ακαθόριστο χρονικό διάστημα . ¨Ηδη έχουμε περάσει το εξάμηνο.
Σημειώνω ότι άλλο η ατομική προσευχή και άλλο η κοινή προσευχή όλων των πιστών και τέλεση του μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας.To 1918-1919 η ανθρωπότητα είχε την εμπειρία της πανδημίας της "ισπανικής γρίπης". Τα θύματά της σε θανάτους υπερέβησαν εκείνα του Α΄Παγκοσμίου Πολέμου. Τα πολιτικά συστήματα όλων των χωρών έκτοτε και μέχρι σήμερα διέθεσαν το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπινων και οικονομικών πόρων για την έρευνα και την παραγωγή πολεμικών όπλων αεροπλάνων, πυροβόλων, βομβών, πυραύλων και πυρηνικών βομβών και την διεξαγωγή του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, πλήθος τοπικών πολέμων, ενός Παγκόσμιου ψυχρού πολέμου σχεδόν ενός αιώνα κλπ . Για την μελέτη όμως αυτού του μικρόκοσμου των ιών, για την μελέτη του κλήματος, για την υγειονομική θωράκιση των κοινωνιών έδωσαν ψίχουλα. Δεν επιβεβαιώνουν αυτά τα όσα στο σχόλιό μου εκθέτω;