Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2023

ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ Η ΑΡΕΤΗ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΕΣΑΣ,
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΡΟΗ





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ, ΣΚΕΠΕ ΗΜΑΣ

+++ 

 Ακόμη και μετά την αλλαγή του χρόνου,
μία ύστατη ευκαιρία,
 αξιοποιείστε εσείς του χρόνου την πορεία.

 Αλλάξτε αγαπητοί μου αμνοί,
έστω και τώρα πλεύση,
δρόμο στη ζωή σας,
ελάτε σε Εμέ τον ΟΥΡΑΝΙΟ ΛΥΤΡΩΤΗ ΣΑΣ.

Οι καταστάσεις στο νέο χρόνο αυτό θα οξυνθούν,
 πολλά ναι δεινά θα ‘ρθουν.
 ΌΜΩΣ η μετάνοια σας μόνο μπορεί να ανακόψει,
να ανατρέψει τη δικαία μου οργή.

 ΝΑΙ, με τη μετάνοια σας,
νικάτε Εμού του ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ τη βουλή.
 Για θυμηθείτε εσείς τί εγίνει
τον τότε καιρό με τη Νινευή.
 
Σας το υπενθυμίζω.
 Είχα αποφασίσει Εγώ να καταστρέψω αυτήν,
μα αυτό ανετράπη γιατί, όλοι οι κάτοικοι της
έπεσαν σε μετάνοια και προσευχή.

 Εξομολογήθηκαν, έκαναν νηστεία,
εκοινώνησαν
(Σημ . Οίμου: Ήρθαν σαν κοινωνία σε επαφή με το Θεό)
και με την στάση τους ήρθε η σωτηρία.

 Και σας ρωτώ στο Άγιο μου ετούτο γραπτό
 – εσείς κάνετε τώρα το αυτό;

 ΝΑΙ, μπορείτε να με νικήσετε,
 διά της ειλικρινούς μετανοίας,
και Εγώ, ΩΣ ΘΕΟΣ ΕΛΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΘΕΙΑΣ,
 σταματώ τη ροή των επερχόμενων δεινών.

 Επομένως, στη δική σας επιλογή
έγκειται η αποφυγή.

 Εσείς ευθύνεστε, εσείς τεκνία μου υπογράφετε αυτήν.
 Διαλέγετε ή την καταδίκη του κοπετού
ή τη λύτρωση υπό ΕΜΟΥ
ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ.

Το ξαναλέω,
ο χρόνος ο νέος ΘΑ ‘ΝΑΙ ΟΔΥΝΗΡΟΣ
γιατί το ποτήρι των αμαρτιών σας
 έχει γενεί ΜΙΑΣΜΑ ΓΙΑ ΕΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ.

 Διαλέξτε τί προτιμάτε,
κάθαρση διά της μετανοίας
ή ΑΙΩΝΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ.

 Επιλέξτε εν αληθεία γιατί γύρω σας ωρύονται,
μαίνονται της ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ
ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΤΑ ΘΗΡΙΑ.

 Ζητούν με σατανική μανία,
τον πνευματικό και σωματικό σας αφανισμό,
 την μείωση
στον ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ.

 Δεν έχετε παιδιά μου περιθώρια τώρα,
τα ωρολόγια του χρόνου χτυπούν 12 την ώρα.
 Αφυπνιστείτε, ψυχικά αναστηθείτε.

 Εγώ ως ΘΕΟΣ, σας έδωσα ΕΚ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ,
ΜΕ ΑΓΙΟ ΡΗΜΑ, προειδοποιητική γραφή.
 ΕΓΩ, ΝΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΥΣ σε αυτήν,
το χέρι που γράφει εδώ,
κρατά απλά μόνο το στυλό.

 Εγώ συντάσσω, Εγώ ορθοτομώ
μήπως και στο έστω, παρά ένα λεπτό,
κάποια ψυχή αφυπνιστεί
και ΔΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΣΩΘΕΊ.

Διάδωσε τη γραφή,
είναι ΟΥΡΑΝΙΑ ΔΙΔΑΧΗ.

ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ.
 
ΑΜΗΝ

 +++




7 σχόλια:

  1. Ζαντός

    ΕΥΧΟΜΕΘΑ ΚΑΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΕΡΒΟΥΣ ΚΑΙ ΡΩΣΣΟΥΣ.

    Για τους αιρετικους καλη μετανοια αν προλαβουν να μετανοησουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΟΜΕΘΑ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΟΥ, ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΔΩ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ.ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ.
      ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΣΕΡΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΩΣΣΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ

      Διαγραφή
  2. Ειη το όνομα του Κυρίου ευλογημένο από του νυν και έως τους αιώνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ησ. 41,23 ἀναγγείλατε ἡμῖν τὰ ἐπερχόμενα ἐπ᾿ ἐσχάτου, καὶ γνωσόμεθα ὅτι θεοί ἐστε· εὖ ποιήσατε καὶ κακώσατε, καὶ θαυμασόμεθα καὶ ὀψόμεθα ἅμα·

    Ησ. 41,24 ὅτι πόθεν ἐστὲ ὑμεῖς καὶ πόθεν ἡ ἐργασία ὑμῶν; ἐκ γῆς· βδέλυγμα ἐξελέξαντο ὑμᾶς.

    Ησ. 41,26 τίς γάρ ἀναγγελεῖ τὰ ἐξ ἀρχῆς, ἵνα γνῶμεν, καὶ τὰ ἔμπροσθεν, καὶ ἐροῦμεν ὅτι ἀληθῆ ἐστιν; οὐκ ἔστιν ὁ προλέγων οὐδὲ ὁ ἀκούων ὑμῶν τοὺς λόγους.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΕΔΑΦΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΣΑΪΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή