ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΟ
Θα νόμιζε κανείς ότι μετά την τελετή έναρξης η γαλλική Ολυμπιακή Επιτροπή θα σκεφτόταν ότι θα έπρεπε να καθαρίσει λίγο τα πράγματα, ώστε να μην προσβάλει σκόπιμα τους κανονικούς ανθρώπους (και ιδιαίτερα τους Χριστιανούς) - και να κάνει κάτι σχετικό με... Δεν ξέρω... Σπορ;
Αλλά όχι. Πρέπει να διπλασιάσουν τη λουκεφαριανή αφήγησή τους - λες και τα βασίλεια του σκότους δεν μπορούν παρά να καυχηθούν για το πού βρίσκονται στην ατζέντα τους για να ανατρέψουν τον κόσμο.
Αλλά φυσικά το mainstream είναι σε ισχύ γελοιοποιώντας όποιον επισημαίνει αυτή την προφανή αλήθεια. Υποθέτω ότι θα μπορούσαν να είχαν κάνει μια θυσία παιδιού στο κλείσιμο και να πουν "Όχι! Καμία σχέση με σατανικές τελετές!» - γίνεται τόσο κραυγαλέο.
Είναι όλα σχετικά με τον κόσμο που ενώνεται και το άθλημα.
Αν δεν το έχετε δει (και μην ενοχλείτε αν δεν το έχετε δει), η τελετή λήξης ήταν γεμάτη σκοτεινές εικόνες που υποδηλώνουν το άνοιγμα μιας πύλης που εποπτεύεται από ένα θησαυρό δαιμονικών όντων1 και ο ίδιος ο Εωσφόρος2.
Κάποιοι προτείνουν ότι η πύλη ήταν για την επίκληση αρχαίων Ελλήνων θεών, αλλά σκάβετε αρκετά βαθιά και θα διαπιστώσετε ότι είναι όλοι το ίδιο πράγμα - έκπτωτοι άγγελοι.
Και αυτό το θέμα της πύλης... Είναι αυτό μια αναφορά στην απελευθέρωση των Παρατηρητών που είναι δεμένοι στη γη από τις ημέρες του Νώε;
Ποιοι είναι οι Παρατηρητές;
Στο πρώτο μέρος του 1 Ενώχ (Το Βιβλίο των Παρατηρητών), οι Παρατηρητές (עִירִין, iyrin) είναι άγγελοι σταλμένοι στη γη από τον Θεό για να επιβλέπουν την ανθρωπότητα.
Ωστόσο, σύντομα απομακρύνθηκαν από την ουράνια εντολή τους και ανέπτυξαν λάγνες επιθυμίες για τις ανθρώπινες γυναίκες, και υπό την επιρροή του ηγέτη τους, Samyaza, επαναστατούν μεταδίδοντας απαγορευμένη γνώση στους ανθρώπους και διασταυρώνονται μαζί τους, κατεβαίνοντας σε ένα βουνό γνωστό ως Hermon (βασικά ένας δαιμονικός σταθμός στη γη).
Τα υβριδικά παιδιά αυτών των ενώσεων είναι οι Νεφιλείμ, άγριοι γίγαντες που σπέρνουν τον όλεθρο και απειλούν την ανθρωπότητα (λέγεται ότι τα ασώματα πνεύματα των νεκρών Νεφιλείμ είναι αυτό που θα ονομάζαμε δαίμονες).
Ο Samyaza και οι οπαδοί του δίδαξαν στους ανθρώπους διάφορες τέχνες και τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής όπλων, καλλυντικών, καθρεφτών, μαγείας και άλλων δεξιοτήτων - μερικές χρήσιμες, πιο κακές και χωρίς αμφιβολία όλο αυτό το διάστημα έθεσαν τους Παρατηρητές ως «θεό» πάνω από τους υπηκόους τους (όχι ακριβώς την πρόθεση του Θεού).
Τελικά, ο Θεός αποφασίζει να καθαρίσει τον πλανήτη από τους Νεφιλείμ με έναν Μεγάλο Κατακλυσμό, αλλά πρώτα στέλνει τον Ουριήλ να προειδοποιήσει τον Νώε, εξασφαλίζοντας την επιβίωση της ανθρώπινης (ανόθευτης, μη υβριδικής) φυλής3.
Οι Παρατηρητές τότε δένονται «στις κοιλάδες της Γης» (ο Ενώχ περιγράφει ένα μέρος κάτω από την έρημο, Dudael דּוּדָאֵ4, κλεισμένο με «κοφτερούς βράχους») μέχρι την Ημέρα της Κρίσης.
Ο στίχος 6 του Ιούδα αναφέρεται επίσης σε αυτό - «Και οι άγγελοι που δεν κράτησαν την κατάλληλη επικράτειά τους, αλλά άφησαν τη δική τους κατοικία, έχει κρατήσει σε αιώνιες αλυσίδες κάτω από το σκοτάδι για την κρίση της μεγάλης ημέρας».
... Και είδα ένα αστέρι να πέφτει από τον ουρανό στη γη· και σε αυτόν δόθηκε το κλειδί του απύθμενου λάκκου. (Αποκ. 9:1)
Τι γίνεται με τις πύλες;
Θα μπορούσαν οι ηγεμονίες και οι δυνάμεις (και η ψυχή εκείνων που βρίσκονται υπό την επιρροή τους), να προσδοκούν την απελευθέρωση αυτών των πεσόντων κατά την «ημέρα της κρίσης» (η οποία μπορεί να είναι μια σύντομη περίοδος, όχι μια κυριολεκτική 24ωρη περίοδος).
Στην Αποκάλυψη 9:1 δίνεται σε ένα «αστέρι που έπεσε από τον ουρανό» το κλειδί για τον απύθμενο λάκκο5 και ανοίγει αυτή την πύλη για δαιμονικές δυνάμεις6 να ανέβει και να ανέβει πάνω στη γη.
Ο Εωσφόρος και η ομάδα του πιθανότατα δεν βλέπουν αυτό το «σπάσιμο της φυλακής» με τον ίδιο τρόπο όπως ο Θεός (δηλαδή ένα εργαλείο κρίσης), αλλά ίσως προσβλέπουν σε αυτό ως μια ευκαιρία να κυριαρχήσουν πληρέστερα - ποιος ξέρει τι υπάρχει στο μυαλό ενός τόσο διεστραμμένου όντος! Ό, τι κι αν είναι, δεν είναι καλό.
Αυτό που βλέπουμε να εμφανίζεται σε αυτά τα μεγάλα γεγονότα, αυτές οι προφητικές ομιλίες του θεού του αέρα, αποκαλύπτουν κάτι από την πραγματική ατζέντα, τη μεγάλη εικόνα, του τι συμβαίνει στη γη.
Μπορούμε να παγιδευτούμε από τις λεπτομέρειες του τρανσέξουαλ, της μετανάστευσης, της τεχνοκρατίας κ.λπ., και να χάσουμε το κυρίαρχο θέμα - το σχέδιο του Εωσφόρου να είναι θεός και βασιλιάς σε όλη τη γη και στην κόλαση με όλους (κυριολεκτικά).
Όλες αυτές οι άλλες λεπτομέρειες είναι σημαντικές, και πρέπει να σταθούμε ενάντια σε τέτοια ασέβεια, αλλά ο πρωταρχικός μας πόλεμος είναι με τις ηγεμονίες και τις δυνάμεις που κυριαρχούν πάνω στους ανθρώπους του κόσμου - τους πραγματικούς μαριονέτες, αν θέλετε.
Ας μην τους δοξάζουμε στηρίζοντας τις θεατρικές τους παραστάσεις!
Όχι, καμία σχέση με κάποιον έκπτωτο άγγελο που φτάνει πίσω στον ουρανό ή με την επιστροφή της Βαβέλ ή κάτι τέτοιο δαιμονικό... Όχι, είναι μόνο για τον αθλητισμό - τίποτα για να δείτε εδώ ηλίθιος συνωμοσιολόγος.
Το Escaping Mass Psychosis είναι μια έκδοση που υποστηρίζεται από αναγνώστες. Για να λαμβάνετε νέες αναρτήσεις και να υποστηρίζετε τη δουλειά μου, σκεφτείτε να γίνετε δωρεάν ή επί πληρωμή συνδρομητής.
Μοιάζει μάλλον με εξωγήινους «γκρίζους» - έκπληξη, έκπληξη.
Ο δημιουργός της κύριας φιγούρας μπορεί πραγματικά να πιστεύει ότι αντιπροσωπεύει τον χρυσό δίσκο που στάλθηκε στο διάστημα (το Golden Voyager), αλλά δεν το αγοράζω - απλώς φαίνεται δαιμονικό και το τοποθετώ στο πλαίσιο των δαιμονικών μορφών με την πύλη (που θα πουν ότι είναι και ο διαστημικός δίσκος), τότε ζωγραφίζει μια πολύ σκοτεινή σατανική εικόνα.
Αυτό προέρχεται από τη δημιουργική ενέργεια ενός έθνους που ουσιαστικά δεν έχει Χριστιανισμό, οπότε μπορεί να συγχωρεθεί που βρίσκεται εντελώς στο σκοτάδι όταν πρόκειται για τον ακρωτηριασμό κάθε κίνησης από τον Σατανά.
Υπήρξαν επίσης επιδρομές πεσόντων αγγέλων μετά τον κατακλυσμό και φιγούρες Νεφιλείμ/γίγαντες («ισχυροί άνδρες της αρχαιότητας») που πιθανώς ενέπνευσαν μεγάλο μέρος της ελληνικής μυθολογίας. Μία από τις εντολές για το Ισραήλ να πάει στη γη της επαγγελίας ήταν να σκοτώσει όλα τα υβρίδια - έτσι την εξόντωση όλων σε ορισμένες πόλεις όπου άνθισαν τα υβρίδια.
דּוּדָאֵל το καζάνι του Θεού.
φρέαρ - ένα πηγάδι, τρύπα στο έδαφος για νερό ή κρατώντας άλλα πράγματα, και χρησιμοποιείται μεταφορικά για να περιγράψει το λάκκο της αβύσσου (επειδή ο κάτω κόσμος πιστεύεται ότι αυξάνεται σε μέγεθος όσο περισσότερο εκτείνεται από την επιφάνεια της γης και έτσι μοιάζει με δεξαμενή, το στόμιο της οποίας είναι στενό).
Η αποκάλυψη είναι γεμάτη μεταφορές και μεταφορική γλώσσα - η δαιμονική δύναμη που απελευθερώνεται είναι απίθανο να θεωρηθεί ως πραγματικές ακρίδες με πρόσωπα ανθρώπων και στέμματα στα κεφάλια τους (ίσως στο αόρατο βασίλειο, αλλά πιθανώς όχι στο φυσικό).
Αντίθετα, μιλά για μια καταστροφική δύναμη στην οποία έχει χορηγηθεί εξουσία για κάποιο χρονικό διάστημα.
Ο Εωσφόρος θα το έκλεινε το ρημάδι, αν δεν του έκαναν υπακοή οι άνθρωποι. Δεν υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία για τους ανθρώπους από τη στιγμή που ο Θεός έγινε άνθρωπος, θυσιάστηκε για να σωθεί όλη η ανθρωπότητα, αλλά ο κόσμος κάνει υπακοή στο μυρμηγκολέοντα και το Σωτήρα Τον γράφει κανονικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα και πάλι κρίμα!!!
Ο Χριστός ούτε θέλει να εκβιάσει το θέλημά μας να Τον αποδεχτούμε, αλλά ούτε μπορεί να παραιτηθεί από Θεός. Σε κάποια στιγμή θα αναγκαστεί να δείξει την Παντοδυναμία Του όταν όμως για τους περισσότερους θα είναι ήδη πολύ αργά
Διαγραφή