Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019

ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ....


ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΗ ΜΑΚΡΥΑ... 




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ 


+++

Τριάς Αγία ευλογώ, 
λόγο χαρίζω Θεϊκό, 
μήνυμα απ’ τον Ουρανό, 
για κάθε τέκνο Μου πιστό. 

Παιδιά δικά Μου εκλεκτά, 
όσα Μου μένετε πιστά, 
κάντε λιγάκι υπομονή 
και νέα μέρα πια θα ‘ρθεί. 

Όλη η μαυρίλα και η βρωμιά, 
πέρα θα φύγουν μακρυά, θα καθαρίσει 
εντελώς το έδαφος το Ελληνικό, 
γιατί το θέλω ο Θεός
 να μείνει τούτο καθαρό
 να βασιλεύω εις αυτό ο Τρισυπόστατος Θεός.

 Πήρε την σκούπα η Παναγιά, 
για να πετάξει μακρυά 
το βδέλυγμα και την βρωμιά,
 ωσάν καλή νοικοκυρά. 

Γι’ αυτό σας λέω ευλογημένα,
 τέκνα δικά Μου αγαπημένα,
 ποτέ εσείς μην κλονιστείτε 
απ’ όσα έχετε να δείτε. 

Θα είναι αυτά οδυνηρά, 
θα σας πληγώνουν την καρδιά, 
δεν γίνεται διαφορετικά. 

Πρέπει. Επείγει να γενεί, 
ο καθαρισμός να επιτευχθεί, 
κάθε σαπρό να πεταχθεί. 

Θέλω να λάμπει ως χρυσός, 
ο Ελληνικός Μου ο λαός,
 να ξαναγίνει πάλι ΦΩΣ.

 Η γη Μου έχει σκοτισθεί 
και δεν μπορεί πλέον να δει,
 Εμέ τον Κύριο και Θεό της, 
Εμένα τον Δημιουργό της.

 Γι’ αυτό χρειάζομαι ο Θεός,
 να γίνετε ξανά το ΦΩΣ, 
για να φωτίσουμε την γη, 
Εγώ ο Θεός και σεις μαζί. 

Φθάνει το σκότος, ως εδώ, 
δεν το αντέχω ο Θεός, 
γι’ αυτό θα έρθει η αλλαγή, 
ταχέως, τάχιστα στην γη. 

Θάναι τσουνάμι ξαφνικό, 
θα παρασύρει ότι σαπρό, 
μόνον οι δικοί Μου θα σωθούνε, 
όλοι οι άλλοι θα χαθούνε. 

Όλος ο Αγγελικός Στρατός, 
θάναι στην μάχη του πυρός,
 θα κάνουν την διαλογή, 
για το ποιος πρέπει να σωθεί, 
γιατί έχει σφραγίδα θεϊκή η κάθε δική Μου η ψυχή. 

Μην σας τρομάζουνε εσάς 
 τα λόγια Μου τα ιερά, σας 
τα είπα για να προετοιμαστείτε 
και όχι για να φοβηθείτε,
αφού ως κόρη οφθαλμού
 όλοι σας θα φυλαχθείτε. 

Δεν πρέπει εις τους Χριστιανούς, 
να μοιάζουνε με τους λαγούς, 
αλλά να είναι λέοντες, 
όλοι το πυρ Μου πνέοντες.

 Σας θέλω βράχους ισχυρούς 
που δεν δειλιάζουν στους καιρούς,
μένουν ακλόνητοι και σταθεροί 
και κολλημένοι εις την γη. 

Σας είπα η ανεμοζάλη, 
μονάχα τα σαπρά θα πάρει. 
Γι’ αυτό σας προειδοποιώ, 
θέλω ετοίμους να σας βρω. 

Όλοι καλά καθαρισμένοι, 
όλοι σας μετανοημένοι 
και κάτω από το πετραχήλι του παπά, 
καθαρά εξομολογημένοι 
και με το Σώμα και το Αίμα Μου 
να είστε εφοδιασμένοι. 

Με Μένα τότε θα ενωθήτε 
και από όλα θα προφυλαχθήτε. 

Θα φύγουν και πολλοί δικοί σας,
 ίσως ο άνδρας, το παιδί σας 
ή η γυναίκα η δική σας, 
εάν θα είναι άγνωστοί Μου,
 πώς νάχουν την προστασία την δική Μου;

 Εξάλλου σας το είπα από τότε
 που Ήμουν εις την γη, 
πως θα φέρω τον διαχωρισμό, 
θα χωρίσω τον πατέρα από τον γυιό,
 τον άπιστο απ’ τον πιστό.

 Ναι, θα πονέσει η καρδιά σας, 
απ’ όσα γίνουν στην γενιά σας. 
γι’ αυτό σας είπα πως είναι τυχεροί, 
όσοι είναι εις Εμέ πιστοί, 
γιατί θα ζήσουνε μετά, 
τα γεγονότα τα φριχτά 
και θα χαρούνε από ψυχής,
 την Βασιλεία του Θεού επί γης. 

Παιδιά δικά Μου ευλογημένα, 
πάρτε ανδρεία από Μένα, 
πάρτε δύναμη και ευλογία από Εμέ 
την Τριάδα την Αγία
 και την Μητέρα Παναγία, 
την Καθηγήτρια Απολυτρία. 

Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα
 και εις την Παναγιά μας δόξα. 

+++




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου