Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019

ΔΕΝ ΩΦΕΛΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΡΡΗΣΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΤΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΝΟΙΑ


ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΛΥΚΟ ΒΑΛΑΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΑΣ, ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΝΟΙΩΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ






ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ 

+++ 

Τριάς Αγία δίδω λόγον τον ιερόν, 
και απευθύνω τούτον στον άπιστο λαό. 

Λαέ Μου πώς κατάντησες; 
Πόσο έχεις ναρκωθεί; 
Στο χείλος πλέον έφθασες, 
πώς δεν ανησυχείς; 

Μονάχα προφητείες
 εσύ αναζητείς, 
αν μάθεις τι θα γίνει, 
πώς θα ωφεληθής;
 Εάν δεν επιστρέψεις εις Εμέ
 ν’ ασφαλιστής; 

Σε τι θα σε ωφελήσει 
αν μάθεις τα συμβάντα, 
αφού την σωτηρία σου,
 την έβαλες στην πάντα;

 Οι προφητείες δίνονται 
να σε προετοιμάσουν, 
τι πρέπει για να κάνης,
 να σε προϊδεάσουν 
και όχι τέκνον Μου εσέ 
δια να αναπαύσουν. 

Είσαι παιδί Μου βέβαιος
 εκατό τοις εκατό, 
πως είσαι όπως σε θέλω ο Μέγας ο Θεός;

 Πιστεύεις είσαι δίκαιος
, πιστός Χριστιανός, 
το ψυχικό σου 
έχεις παιδί Μου καθαρό; 

Ανήκεις εις Εμένα 
τον Άγιο Θεό 
ή προτιμάς τα έργα 
που σε ωθεί ο εχθρός; 

Πώς θα σε σώσει τέκνον Μου 
η γνώσις των συμβάντων, 
όταν εσύ αρνήθηκες 
τον Βασιλιά των πάντων; 

Σε περικύκλωσαν εχθροί, 
δεν τόχεις καταλάβει; 
στο στόχαστρο ο βρωμερός,
 όλους σας έχει βάλει, 
εάν μπορούσε θα ‘κοβε
 όλων σας το κεφάλι. 

Ωσάν Πατέρας στοργικός, 
σας στέλνω αποκαλύψεις,
 εάν έχεις εσύ κενά, 
να τρέξεις να καλύψεις,
 αλλοιώς χαμένες είναι για εσέ
 οι Ουράνιες ειδήσεις.

 Και θα είστε αναπολόγητοι 
της Κρίσεως την ώρα, 
αφού αδιαφορήσατε 
στις συμβουλές Μου τώρα. 

Εγώ τα πάντα τέκνα Μου 
σας έχω φανερώσει, 
για ό,τι μέλλει να γενεί,
 σας έχω ενημερώσει. 

Δεν σας αφήνω μόνους σας,
 παιδιά Μου στα τυφλά,
 όλα σε σας τα έκανα 
παιδιά Μου φανερά, 

τα μέτρα σας να λάβετε,
 πριν νάναι για σας αργά. 
Ωσάν την στρουθοκάμηλο, 
μην φέρεστε και σεις, 
ξυπνάτε γιατί βρίσκεστε 
όλοι υπό κατοχήν. 

Αφού μόνοι διαλέξατε 
τον άσπονδο εχθρό, 
κουμάντο για να κάνει 
εις το δικό σας ψυχικό, 
αφού ανέμους σπείρατε, 
εντός δικαίου παίρνετε,
 θύελλες για καρπό. 

Εμένα αρνηθήκατε, 
πήγατε στον εχθρό, 
πείτε Μου, σας ρωτάω, 
ποιος έχασε απ’ αυτό; 

Εγώ δεν χάνω τίποτα, 
Ο ΜΕΓΑΣ Ο ΘΕΟΣ, 
αυτός που πάει χαμένος 
είναι ο ιδικός σας εαυτός. 

Εσείς θ’ ακολουθήσετε
 τον διάβολο στον Άδη
 και στην αιωνιότητα 
θα είστε στο σκοτάδι. 

Εγώ σαν Ήλιος λαμπρός 
σας έστελνα το Φως Μου,
 μα εσείς τα μάτια κλείνατε, 
καθώς σας υποδείκνυε 
ο βρωμερός εχθρός Μου. 

Ώ ! δύστυχα τεκνία Μου,
 το τι σας περιμένει, 
ούτε το φανταστήκατε,
 ούτε στον νου σας μπαίνει!

 Αφού τον λύκο βάλατε 
μέσα στο σπιτικό σας, 
τα δόντια του θα νοιώσετε 
στο σώμα το δικό σας.

 Από ετούτη την ζωή 
τον πόνο θα γνωρίσετε, 
και στην αιωνιότητα, 
με τούτον πια θα ζήσετε.

 Γιατί θα είναι πια αργά, 
όταν το καταλάβετε, 
το ΗΜΑΡΤΟΝ να πήτε, 
τότε δεν θα προλάβετε.

 Εγώ από αγάπη έδωσα,
 σε σας πολλές παράτες, 
χαμένες όμως πήγανε, 
Μου γυρίσατε τις πλάτες. 

Γι’ αυτό σας ξαναλέω 
ο Κύριος και Θεός, 
πως όλους σας θα κρίνω 
πολύ –πολύ αυστηρώς. 

ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ, ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ,
 ΕΜΠΡΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΤΕ,
 ΟΤΑΝ ΑΠΟΔΗΜΗΣΕΤΕ
 ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙΤΕ 
ΚΑΙ ΩΣ ΑΔΕΚΑΣΤΟ ΚΡΙΤΗ 
ΕΣΕΙΣ ΘΕ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΤΕ. 

Ο λόγος είναι ιερός 
και μην αμφισβητήτε,
 εξ’ άλλου πολύ σύντομα 
όλα αυτά θα δήτε. 

Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα 

 +++

1 σχόλιο: