Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2019

ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΡΑΓΕ ΑΚΟΜΑ ΨΗΛΑ ΤΙΣ ΘΕΟΣΔΟΤΕΣ ΑΞΙΕΣ ΟΠΩΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ; ΘΑ ΔΙΝΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ;


ΛΑΕ ΜΟΥ….ΕΙΣΑΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΞ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΙΕΡΟΣ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΕΓΩ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ



ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Τριάς Αγία δίδω λόγον τον ιερόν, 
για να ενημερώσω τον άπιστον λαό.

Λαέ Μου πού βαδίζεις; 
Για πού εσύ τραβάς; 
Δεν βλέπεις πως πληθαίνουν 
τα ιδικά σου τα δεινά; 

Δεν βλέπεις ότι είσαι 
στον στόχο του εχθρού,
 να σε εξολοθρεύσει 
είναι ο σκοπός αυτού; 


Δεν βλέπεις ότι όλοι 
της γης οι ισχυροί, 
στο μάτι έχουν βάλει 
την ιδική σου γη; 

Δεν βλέπεις πως εργάζονται
 αυτοί μεθοδικά, 
για να ξεθεμελιώσουν 
όσια και ιερά, 
να σε απομακρύνουν
 από Εμένα μακρυά;

 Γιατί όλοι τους το ξέρουν 
αυτό πολύ καλά, 
πως 
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΣΟΥ 
Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ.

 Και αν Εγώ σε σκέπω 
εσέ και σε φρουρώ,
 όσο και να πασχίζουν, 
δεν δύνανται να κάνουν 
σε σένανε κακό. 

Γι’ αυτό και αγωνίζονται με όλα τα μέσα
 που διαθέτουν τα σατανικά, 
για να σε αποσπάσουν
 από την δική Μου αγκαλιά. 

Σε βάζουν να λατρέψεις 
τα είδωλα ξανά, 
μολύνουν την καρδιά σου
 με κάθε είδους βρωμιά. 

Σε οδηγούν να σκέφτεσαι 
το χρήμα και την ηδονή, 
για να σκοτίζουν με αυτά 
την ιδική σου την ψυχή.

 Για να μην έχεις χρόνο 
Εμένα να σκεφθείς, 
να μην μπορείς λαέ Μου 
βοήθεια να αντλείς. 

Σε θέλουν ηττημένο, 
σε θέλουν μοναχό, 
χωρίς νάχεις προστάτη
 Εμέ τον Παντοδύναμο Θεό. 

Λαέ Μου να ξυπνήσεις 
έφθασε ο καιρός, 
σου ομιλώ ο Πλάστης σου, 
Μέγας Δημιουργός. 

Πρέπει να αναλάβεις 
τα ηνία σου ξανά,
 δεν πρέπει ούτε ώρα 
παιδιά Μου να περνά. 

Ξεκίνα τον αγώνα 
να ελευθερωθείς 
απ’ τα δεσμά του μαύρου του κακούργου 
πανούργου σατανά. 

Σε έφτιαξα ελεύθερο 
ο Πλάστης σου Θεός, 
γιατί εσύ σκλαβώνεσαι 
μόνος σου στον εχθρό; 
Δεν βλέπεις ότι θέλει 
μονάχα το κακό;

Λαέ Μου σε πονάω 
ο Πλάστης σου Θεός,
 γιατί είσαι για Εμένα 
εσύ ο εκλεκτός. 

Σου έλαχε λαέ Μου 
η ύψιστη τιμή, 
εσύ να διαφυλάξεις 
την ΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΟΡΘΗ,
 και να την μεταδώσεις 
σ’ ολόκληρη την γη. 

Είσαι ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΞ 
για Μένα ιερός, 
γι’ αυτό σε προστατεύω 
Εγώ σκανδαλωδώς. 

Δεν θα σε εγκαταλείψω 
όσο και αν προσπαθείς, 
γιατί έχω ανάμεσά σου
 μερίδα εκλεκτή.

 Είναι αυτοί ολίγοι, 
μα είναι εκλεκτοί
 και ισοφαρίζουν τούτοι 
την ιδική Μου την οργή. 

Είναι αυτοί ο σίτος 
ο δικός Μου ο εκλεκτός, 
που θα τους προστατέψω 
ο ίδιος ο Θεός, 
από τον μεγάλο πού ΄ρχεται 
της γης καθαρισμό.

Παιδιά εσείς δικά Μου, 
λίγα μα εκλεκτά, 
πάρτε θάρρος και δύναμη
 να χετε στην καρδιά.

Πολλά εσείς θα δείτε 
να γίνονται φριχτά,
 θέλω για να αντέξει 
η δική σας η καρδιά, 
αφού εσείς θα είστε 
εις την δική Μου αγκαλιά. 

Μιλώ ο Τρισυπόστατος 
και Άναρχος Θεός 
και κάθε λόγος είναι 
παιδιά Μου αληθινός, 
αφού ΕΙΜΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ 
Ο ΜΕΓΑΣ Ο ΘΕΟΣ.

Συνέλθετε ταχύτατα 
και έλθετε κοντά Μου, 
να είστε πάντα ασφαλείς 
μέσα στην αγκαλιά Μου 

και σώσατε παιδάκια Μου 
και τάλλα τα παιδιά Μου, 
που τα ξεγέλασε ο εχθρός
 και φύγαν μακρυά Μου. 

Να είστε πάντα έτοιμοι 
ανά πάσα ώρα και στιγμή,
 γιατί ποτέ δεν ξέρετε 
το επόμενο λεπτό τι θα συμβεί, 
αφού η Δαμόκλειος σπάθη 
κρέμεται επάνω εις την δική σας κεφαλή.

Σας μίλησα ο Πλάστης σας, 
ο Μέγας ο Θεός σας 
γιατί πολύ σας αγαπώ 
και θέλω το καλό σας. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++






1 σχόλιο:

  1. Η ΠΑΝΑΓΙΑ αποκάλυψε γιατί είχαμε ΠΟΛΕΜΟ το 1940 στην Ελλάδα !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=Axj-3SDTOKs

    ΑπάντησηΔιαγραφή