Άποψη ενός λαϊκού με παραπομπές και αστεϊσμό στα λεγόμενα και τις πράξεις των γελοίων κατόχων της γνώσεως
που καβαλήσανε το καλάμι .
Χωρίς αυταρέσκεια και εγωϊσμό, επώνυμα καταθέτω την βιωματική άποψή μου για όλα αυτά τα Νούμερα της πολιτικής, που και με αριθμούς αναφέρω.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο περίγυρος μου όλων των αποχρώσεων,εκτός ελαχίστων, με λέει επικίνδυνο για το σύστημα και με ρωτάει τι θα κάνουμε ακυβέρνητοι θα μείνουμε;
Απαντώ,
Μπορείς να κυβερνήσεις, να κουμαντάρεις τον εαυτό σου σε γενικές βασικές γραμμές, να έχεις αρχές;
Ε τότε πολλά μπορείς να κάνεις,προσπάθησε ψάξε να τις βρεις .
Όλες οι επίγειες αρχές δεν είναι ασφαλείς έχουν ημερομηνία λήξης και μετά πέφτουν στην λήθη.
Ψάχνοντας την αλήθεια στόχευσα στην παντοτινή μια Αρχή την Τριαδική,έγινα αρχικός και ζητώ μόνο από. Αυτήν το έλεος της αγάπης Του.
Φοβερά δύσκολο το ψάξιμο αλλά δεν έχει ρίσκο ούτε ποινές , πρόστιμα και κατασχέσεις σαν αυτές που επιβάλουν οι εδώ
αρχές ,που αν τις αγνοείς και δεν υπακούς σε βαφτίζουν αναρχικό.
Άσε στην απέξω τους ντεμέκ αναρχικούς, άνευ αρχών, υπηκόους θεωριών, που δεν ψάχνουν την αρχή και τις αρχές τους, καταντώντας όργανα και στυλοβάτες της εξουσίας του κάθε Καίσαρος.
Έξω και τα κομματικά φοβισμένα άπιστα υποκείμενα που τρέχουν να εξασφαλίσουν μισθούς και θέσεις φοβούμενοι τον αγώνα της επιβίωσης ή μωραίνονται από την γλύκα της πρόσκαιρης εξ-ουσίας, συλλέγοντας περι-ουσία υποτασόμενοι στο αν-ούσιο και το πρόσκαιρο .
Έξω η ιεραρχική καμαρίλα της ΔΙΣ των μητροπολιτών των υπάκουων «υπηκόων» μισθοτών, εκτός φωτεινών εξαιρέσεων.
Ου δύνασθαι δυσίν κυρίοις φυλάττειν, ανούσιοι πολυλογάδες που στέλνετε ποιμαντορικές εγκυκλίους για το μάντρωμα μας, αποποιούμενοι την ποιμαντική σας ευθύνη της φροντίδος ελευθέρων λογικών προβάτων.
Μπαμπούλες, όπως η Αβερώφεια πολιτική ρήση «όποιος βγαίνει από το μαντρί τον τρώει ο λύκος»
Αγνοούν ή δεν δέχονται την ουσία του Λόγου που αναφέρει,ζητάτε και σας δίδονται τα πάντα,ακόμα και η αθανασία.
Προϋπόθεση η ελευθερία επιλογής, η εμπιστοσύνη ή πίστις και η μετάνοια.
Άλλαξε μυαλά για να πας μπροστά, μη κολάς στο τι έκανες ,κοίτα τι θα κάνεις,ποτέ δεν είναι αργά,παράδειγμα ο ληστής στον σταυρό.
Τι έχουμε δεδομένο ως λόγο και πράξεις.
Μη φοβάσε τίποτε, εδώ είμαι ΕΓΩ, ορίστε σας δίνω το ΑΙΜΑ και το ΣΩΜΑ Μου για ενίσχυση και εγγύηση αληθείας .
Τρελά πράγματα για τους επιστήμονες και λογικούς ,απλά για την μωρία της βιωματικής πίστης κατά το «Έλλησιν μεν λόγος, Ιουδαίοις δε σημείον»
Ακόμα και τα παιδιά μου λένε ανάμεσα στις παρέες τους χαριτολογόντας, «άμα διαβάσεις τι γράφει ο γέρος μας στον Οίμο, μην παραξενευτείς αν δεις να τον μαζεύει κάποιο περιπολικό που κατευθύνεται στο σπίτι μας».
Τα είδαμε όλοι τώρα αυτά, στους δρόμους, στα νησιά, ακόμα και στις εκκλησίες, δεν ξέρεις ποτέ αύριο τι ξημερώνει με δαύτους.
Χούντα είναι θα περάσει.
Αποψή μου είναι ακόμη, ότι η ψήφος είναι χαλικάκι άχρηστο σε εμένα και χρήσιμο σε αυτούς, που συλλέγοντας τα χαλίκια τα μετατρέπουν σε οικοδομικά υλικά πλουτισμού μέσω και των ακινήτων τους .
Όλοι αυτοί οι γνωρίζοντες,απαιτούν την σιωπή μας και την υπακοή μας για να δουλεύουν απερίσπαστα για το καλό μας.
Όλοι έχουν αυθεντικά ερείσματα σιωπής, φιλοσοφικά και πνευματικά ,συμφωνώ αλλά,όχι την σιωπή στην αδικία.
Ο σιωπών δοκεί συναινείν και θα κράξουν και οι πέτρες κάποια στιγμή.
Αυτός ο ίδιος ο Χριστός εμίλησε και εκήρυξε τον λόγο της αληθείας και μας έμαθε ακόμα και όταν δεν ομιλούμε να μην
σιωπούμε αλλά να προσευχόμαστε νοερά δηλαδή να ομιλούμε με τον Θεό μετά παρρησίας.
Η σιωπή αρμόζει μόνο στους νεκρούς και τους τάφους.
Η ομιλία στα Ελληνικά σημαίνει, αν σφάλω διορθώστε με, ομού+λαλώ, λέγω κάτι μαζί με άλλον, συνομιλώ,αλλιώς μονολογώ,
Λέγω, λέγεις, συζητούμε, ζητάμε μαζί το ζήτημα, και ψάχνουμε την λύση.
Φαντάσου την δυνατότητα που έχεις να μιλάς απευθείας με τον Χριστό.
Προσπάθησε και αν πέσεις σήκω και ξανά προσπάθησε.
Κανόνας ζωής ,αλλιώς έπεσες στα βαριά ναρκωτικά της ιδεοληψίας.
Αναιρούμε ,τις ιδέες και τις απόψεις μας όταν καταλάβουμε ,πεισθούμε, τότε εμπιστευόμαστε και πιστεύουμε τον συνομιλητή μας διότι είναι συνεπής και δεν μας περιπαίζει ούτε μας κοροϊδεύει.
Δείτε τώρα ποιός μας δουλεύει ψιλό γαζί, πως και που.
Μετά τα πρώτα συντάγματα των Εθνοσυνελεύσεων και την Ελληνική Πολιτεία του άμισθου δικτάτορα Καποδίστρια, έχουμε τον εισαγώμενο Ότο που έγινε Όθων βασιλεύς αλά ελληνικά και πιο εύπεπτα, που ανάγκασθηκε να κάνει Σύνταγμα γιατί ο λαός και ο στρατός δεν σώπασε, μίλησε δια του Καλέργη κάποια 3η του Σεπτέμβρη.
Η ιεραρχία και τότε σιωπηλή αν και άμισθη.
Έτσι μετά από σκαμπανεβάσματα και αίμα φτάσαμε στην δημοκρατία του σήμερα που βούλεται δια της Βουλής για λογαριασμό μας και λέει σωπάστε εσείς εγώ ξέρω το συμφέρον σας,και πάρτε μνημόνια,δώστε Μακεδονία, παίζεται και συνεκμετάλευση στο Αίγαίο, συγκυριαρχία στη Θράκη, δεν θα μαλώσουμε και για μερικές δεκάδες τετραγωνικά μέτρα χώμα δίπλα στον Έβρο, κατά τα λεγόμενα του σπιθαμιαίου με το τιμημένο κιπά στο κεφάλι, εκεί όπου φυλάν οι γενναίοι που έδειραν και δέρνουν δημοκρατικά στεργιανούς και νησιώτες και τώρα τους Τηνιακούς.
Τολμούν να μιλάνε και για casus beli,τρομάρα τους με βουβούς επίορκους καραβανάδες νταντάδες του Μεχμετσίκ.
Η Ιεραρχία και πλειοψηφικά το έμισθο σήμερα παπαδαριό,σοφά πράττει και σιωπά και υπακούει μη διακρίνοντας την αδικία πουθενά και σε τίποτε, χρόνια τώρα.
Προτιμά τις εκκρεμότητες,μην το πας τόσο βαθιά μου είπε γνωστός μου και άξιος κληρικός όταν απόρησα ποιόν ρωτήσαν
και έκαναν την εκκλησία ΝΠΔΔ με μισθωτούς ποιμένες τότε,και τώρα κάνουν υπακοή σε αφορισμένους.
Εύγε στον Βερύκιο που την πάτησε και τους ξεμπρόστιασε μαζί με το Πρες Ρούμ της ΔΙΣ.
Βγαίνουν και διάφοροι Μητροπολίτες μαθηματικής δήθεν τετράγωνης λογικής με μακρινάρια άρθρα που δημοσιεύετε και πάνε να μας πείσουν με την πολυλογία τους αγαπουλίστικα,
ότι τηρούν τους κανόνες όπως οι αφορισμένοι τηρούν το σύνταγμα.
Δοτοί σφραγιδοκράτορες όλοι τους.
Ποιός τους εξέλεξε και έχουν δικαίωμα να μιλούν δημόσια από θέσεως ισχύος;
Αρκετά με τα κοσμικά υποκείμενα της ισχύος αοράτων εξουσιαστών.
Θυμήθηκα τώρα στα επετειακά 101 χρόνια της σφαγής,την παλιά αγράματη Πόντια γειτόνισα μου, την κυρά Σουζάνα,
τότε όταν μάλωνε τον γιό της τον Κυριάκο,για τις βρωμιές και αταξίες του.
Άκρως επίκαιρη και σοφή σήμερα,αυτή και ο Κυριάκον ενήλικος τότε.
Θεός σχωρές τους.
Κυριάκον αφορεσμένε, μω τεν πίστη΄ς ,ντό εποίκες;
Ζαντέ, δέβα όρθοσον, θα τρώεις τεν ψύν΄ς μ΄αίτενα.
Και εμείς οι μικροί τότε γελούσαμε, γιατί δεν καταλαβαίναμε τι έλεγε και πόσο δίκαιο είχε.
Έτσι όπως τα αντιλαμβάνομαι,γνώμη, άποψή μου και πίστις μου, εμού του άσχετου αμαρτωλού και ανεκπαίδευτου απλού πολίτη.
Δεν απαγορεύεται ακόμη η γνώμη και η πίστη στη Θεία Ευχαριστία, προς κάθαρση και αγιασμό και αρραβώνα της μελλούσης ζωής και σωτηρίας.
Αν σας πρήζει αυτό το γεγονός με τον Χριστό που δεν το διαψεύσατε, εδώ και τώρα σας συμφέρει να κρατήστε μια πισινή, ίσως ακολουθεί οίδημα και τυμπανισμός,
Μην τρώετε την ψυχή σας ,
Δέβα όρθοσον Κυριάκον, έλεγε τότε η γριά Πόντια στο γιό της.
Ισχύει για όλους μας η μετάνοια και η διόρθωση.
Ας βοηθήσει ο άγιος Αργολίδος που σφάλω στις απόψεις μου, λιτά,
ελεύθερα και τεκμηριωμένα.
Ας βοηθήσει κάποιος Πόντιος αναγνώστης στην ακριβή απόδοση στην καθομιλουμένη, όσων γράφω από μνήμης.
Ίσως σφάλω .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου