Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022

ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΤΑΓΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

INFLUENSERS ΒΑΡΒΑΡΙΚΩΣ Ή ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΕΛΛΗΝΟΠΡΕΠΩΣ.


Γράφει ο καθιστός Βούβαλος

 Διαβάζω εδώ και αλλού, τακτικούς επώνυμους και ψευδώνυμους αρθρογράφους και σχολιαστές σχετικούς με τους σκοπούς

του εκάστοτε διαχειριστή .

Όλοι τους αναφέρονται, ο καθένας από την σκοπιά του τις γνώσεις, τα βιώματα και τις εμπειρίες του, σε θέματα κοινωνικά θεολογικά επιστημονικά, πατερικά πατριωτικά, πνευματικά και λοιπά ανάλογου περιεχομένου των διαφωτιστικών και ενημερωτικών για την υγεία, τα εμβόλια και τα αντίστοιχα σχετικά που μας προέκυψαν ,μη εξαιρουμένων.

Ως εδώ καλά, δεν μπορεί όμως και καταντάει οξύμωρο και ακυρωτικό του επιδιωκόμενου σκοπού της παραινέσεως της κατηχήσεως της διαφωτίσεως ή της ενημερώσεως, η από μέρους του συντάκτη στου άρθρου προβολή του ονόματος του με τίτλους και διαδήματα αυξητικά του κύρους του ιδίως όταν πρόκειται για αυτά τα θέματα που αναφέρω.

Για καθαρά επιστημονικά θέματα αντιθέτως βοηθά η παράθεση του τίτλου του αρθρογράφου πχ Δρ. διδάκτωρ, και λοιποί τίτλοι ημεδαποί και αλλοδαποί.

Και για να είμαι συγκεκριμένος Κύριε Βαρδάκα, βγάζει μάτι το Δρ ως οδοντίατρος και σκανδαλίζει και ακυρώνει τα όσα ωραία που γράφεις.

Ίσως είμαι εγώ ο περίεργος και ο γουρσούζης μεταξύ των αναγνωστών σου αν θα μου πείς ,τότε θα σε παραπέμψω να δεις σε μια παλαιά εικόνα την υπογραφή.

Χείρ Θεοφίλου εποίει , ή Δομίνικος Θεοτοκόπουλος Κρής εποίει

κρίνεις διαλέγεις και πράττεις ανάλογα .

Και μια που εσύ είσαι επώνυμος, ας πάμε και στους ανώνυμους και ψευδώνυμους τύπου GEWKWN που δεν διαθέτουν το δικό σου σθένος, ήθος και αλήθεια να γράψουν επώνυμα και παρουσιάζουν τις όποιες απόψεις τους αιρετικές, σωστές, λάθος, ορθόδοξες και μη με τρόπο συστηματικό και που επιδιώκουν να βρίσκονται πάντα εντός της δημοσιότητας έστω και πίσω από ένα ψευδώνυμο για προσωπική αυτοπροβολή και ικανοποίηση εγωιστική .

Αυτοί αυτοαναιρούνται στα γραφόμενα τους περί πίστεως και Χριστού αρκεί να τολμήσει κάποιος να διαφωνήσει με αυτά που λένε και τότε ακυρώνουν την όποια λογική διαθέτουν και τους συγκρατεί και αρχίζουν τις βρισιές και τις απειλές, χριστιανικότατα πάντα κατακρίνοντας τον για έλλειψη αγάπης , ανοχής συγχωρητικότητος και παράβαση του μη κρίνετε ινα μη κριθείτε, λες και ότι γράφουμε εδώ δεν εκτίθεται προς κρίση αλλά για να καταπωθεί αμάσητο.

Περίεργα διαδικτυακά πράγματα στο πουθενά κυριολεκτικά ,για πλασματική κυβερνοπροβολή και καταξίωση έξω από το πραγματικό κοινωνικό γίγνεσθαι .

Βέβαια η κοινωνία ολοένα και περισσότερο επηρεάζεται από τα διαδικτυακά δρώμενα και για αυτό οδεύει εκεί που οδεύει από αυτούς που την χειραγωγούν και είναι αυτοί που στιγματίζονται στα διάφορα άρθρα με σκοπό την αφύπνισή της.

Έλα όμως που η κάθε διαδικτυακή ανάρτηση βρίσκεται κάτω από έναν θόλο ψηφιακού ελέγχου που καταγράφει τα πάντα και δίνει την δυνατότητα στους δημιουργούς και διαχειριστές του να βγάζουν πορίσματα και να δημιουργούν προγράμματα και τακτικές αντιμετώπισης των όποιων ιδεών ή πρακτικών που δημοσιεύονται και δεν συμφωνούν μετους σκοπούς τους.

Το είδαμε με την δυτική προπαγάνδα και την απαγόρευση κάθε τι Ρωσικού εδώ και παντού μετά την αγιοποίηση της Ουκρανίας.

Συμπέρασμα οδεύουμε σε ολοκληρωτισμό και μόνο η όποια άδολη αγαθή ελεύθερη αγαπητική κατάθεση απόψεων ψυχής

βοηθά αυτούς τους πιστούς που απευθύνετε και αυτούς που διυλίζουν δεν καταπίνουν το χάπι αμάσητο.

κατ εντολή του γέροντα μου με ψευδώνυμο για να μην καβαλήσω το καλάμι όπως μου είπε

ο καθιστός Βούβαλος


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΙΜΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ

Οι απόψεις του ιστολογίου ιδιαίτερα γιά τον Δρ. Κωνσταντίνο Βαρδάκα, τον οποίο γνωρίζουμε προσωπικά δεν συμπίπτουν  με το περιεχόμενο του άρθρου. Πρόκειται για ταπεινό και άοκνο εργάτη και το "Δρ." δεν είναι λιγότερο στους οδοντιάτρους, ούτε μπορεί να ακυρώσει, το πολύτιμο έργο του.




18 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΑΠΟ ΤΟΝ GEWKWN
    Συγχώρεσε Χριστέ μου όσους μας κατηγορούν διότι όπως ένα κυνηγημένο ζώο βρίσκει ένα καταφύγιο έτσι και εμείς καταδιωγμένοι βρήκαμε σε Σένα Χριστέ μου το ασφαλέστερο καταφύγιο
    Συγχώρεσε τους Χριστέ μου διότι αυτοί με έχουν ‘’μαστιγώσει’’ κάθε φορά πού εγώ είχα διστάσει να μαστιγωθώ.
    Συγχώρεσε τους Χριστέ μου διότι αυτοί με έχουν βασανίσει, κάθε φορά πού εγώ είχα προσπαθήσει να αποφύγω τις κατηγορίες.
    Συγχώρεσε τους Χριστέ μου διότι αυτοί με έχουν επιπλήξει, κάθε φορά πού εγώ είχα κολακεύσει τον εαυτό μου.
    Συγχώρεσε τους Χριστέ μου διότι κάθε φορά πού είχα κάνει τον εαυτό μου ‘’σοφό’’ αυτοί με αποκάλεσαν ανόητο και αγράμματο
    Συγχώρεσε τους Χριστέ μου διότι αυτοί Κάθε φορά πού είχα κάνει τον εαυτό μου δυνατό, αυτοί με περιγέλασαν σαν να ήμουν νάνος.
    Συγχώρεσε τους Χριστέ μου διότι αυτοί κάθε φορά πού θέλησα να καθοδηγήσω άλλους, αυτοί με έσπρωξαν στο περιθώριο.
    Συγχώρησε τους κατηγόρους μου και υβριστές μου, εγώ τους έχω συγχωρέσει Χριστέ μου.
    Ευλόγησε τους και πλήθυνε τους! Πλήθυνε τους και κάνε τους ακόμη πιο σκληρούς εναντίον μου!
    Ώστε η καταφυγή μου σε Σένα ΧΡΙΣΤΕ μου να μην έχει επιστροφή, ώστε κάθε ελπίδα μου στους ανθρώπους να διαλυθεί, ώστε απόλυτη γαλήνη να αρχίσει να βασιλεύει στην ψυχή μου.
    Είναι πράγματι δύσκολο για μένα να πω ποιός μου έκανε περισσότερο καλό και ποιος μου έκανε περισσότερο κακό, οι κατήγοροι και υβριστές μου ἤ οι φίλοι μου.
    Γι’ αυτό, ευλόγησε, ΧΡΙΣΤΕ μου, και τους φίλους μου και τους εχθρούς μου…
    Αυτά τα Χριστούγεννα εύχομαι να ζεστάνουν τις παγωμένες καρδιές των ανθρώπων και να ξαναβρούμε την ανθρωπιά μέσα μας και να αλλάξουμε πορεία. Εύχομαι σε όλους σας…… Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος.
    Γεώργιος


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιό νούμερο που το παίζεις Μάρθα βουρτση, αλλά δεν σε σώζει η επίκληση προς τον Θεό γιατί είσαι εχθρός Του.
      Βουβαλε καλά τα λες αλλά δεν θα καταλάβουν ου άνθρωποι γιατί διαθέτουν υποκρισία

      Διαγραφή
    2. ΑΝΩΝΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ.
      Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΟΝΟΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ.
      ΣΑΝ ΒΟΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΑΡΚΗ ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΪΖΟΥΝ.
      ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΜΕ ΑΝΟΧΗ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ
      ΕΠΙ ΓΗΣ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΕΥΔΟΚΙΑ
      ΓΕΝΟΙΤΟ ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΕΩΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΑ.

      Διαγραφή
    3. ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΒΟΥΒΑΛΟ ,ΛΗΣΜΟΝΗΣΑ ΠΡΙΝ.

      Διαγραφή
  2. ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΒΟΥΒΑΛΟ
    α ΡΩΜΑΝΕ ΕΠΑΙΝΕΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΣΑ ΤΟΝ ΒΑΡΔΑΚΑ,
    ΑΠΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ Δρ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΒΑΦΕΡΕΤΑΙ.
    ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΔΕΙΝΕΙ ΚΥΡΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ή ΚΥΡΙΑ ΤΑΔΕ. ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ή ΟΧΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΣ ΚΥΡΙΑ.
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΛΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗ,ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΗ ή ΕΠΙΚΤΗΤΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΤΕΧΝΙΚΗ ,ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ,ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ,ΚΛΠ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ,ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΤΑΥΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΙΚΩΝ ΤΗΡΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΝΗΣΤΕΙΩΝ ,ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΩΝ ΚΛΠ ΠΟΥ ΑΝ ΤΟΥΣ ΤΣΙΜΠΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ ΣΑΝ ΑΣΚΙ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΟΜΕΝΟ..ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΟΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΚΡΙΝΙΝΤΑΙ ΑΝΩΘΕΝ.
    β- GEWKWN
    EΔΩ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ ΑΦΩΝΗ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΒΟΥΒΑΛΟΣ.
    ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΡΙΞΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΛΟΓΩ ΗΜΕΡΩΝ ,ΕΝΩ ΑΝ ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΕΙΡΑ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΕ,
    ΚΛΕΙΝΩ ΠΑΡΑΘΕΤΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΡΗΘΕΝ
    ΕΚ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΚΟΡΑΚΟΣ ΚΡΑ ΕΞΕΛΕΥΣΕΤΑΙ.
    ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΔΙΠΟΔΑ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΠΟΔΑ,.
    ΜΕ ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ ΣΑΝ ΒΟΔΙ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΩ,ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΒΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΦΑΤΝΗ ΦΑΝΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΕΚΤΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ,Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ .
      ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ TEΛΕΙΕ
      seeting BULL

      Διαγραφή
    2. Η καθημερινή ανθρωποφαγία, κάνει κακό στην ψυχή…..
      Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δεν μπορούν να μπουν στη θέση του άλλου δεν μπορούν να αγαπήσουν τον συνάνθρωπο τους ούτε και όταν πλησιάζουν τα Χριστούγεννα λες και οι ίδιοι δεν είναι από σάρκα και αίμα, λες και οι ίδιοι είναι δίκαιοι και είναι αθάνατοι και άφθαρτοι, κατηγορούν και κατακρίνουν άλλους ανθρώπους στην πραγματικότητα είναι τόσο μικροί. Μικρά troktika που γράφουν ότι θέλουν. Το φαινόμενο της ανθρωποφαγίας έχει συνδεθεί με την ύπαρξη ψυχικής διαταραχής.
      καλα χριστουγεννα

      Διαγραφή
    3. Είπαμε, δεν φταις εσύ, το πόσο ανισόρροπος και βλάσφημος είσαι το ποστάρεις καθημερινά, είτε εδώ, είτε στην γελοία τρικλοποδιά (όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω), ή όποια βέβαια δεν δηλώνει ορθόδοξο σαιτ και "δικαίως"φιλοξενεί και άλλα νούμερα σαν και του λόγου σου, φταίει λοιπόν ο διαχειριστής του παρώντος υποτιθέμενου ορθόδοξου σαιτ, που ως άλλη τρικλοποδιά -μάλλον κανονικότατη- σε αφήνει να αναρτάς αιρετικές διακηρυξεις.
      Ρωμανέ αν λέω κάτι ανακριβές να το πεις και όχι απλώς να διαγράψεις το σχόλιο

      Διαγραφή
    4. ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ευλόγησε τους και πλήθυνε τους! Πλήθυνε τους και κάνε τους ακόμη πιο σκληρούς εναντίον μου!
      Ώστε η καταφυγή μου σε Σένα ΧΡΙΣΤΕ μου να μην έχει επιστροφή, ώστε κάθε ελπίδα μου στους ανθρώπους να διαλυθεί, ώστε απόλυτη γαλήνη να αρχίσει να βασιλεύει στην ψυχή μου.
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

      Διαγραφή
    5. ΣΩΣΤΟΙ ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΣΟΥ ΑΝΩΝΥΜΕ 4.57 ,ΑΜΑΡΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο
      ΕΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΤΑΧΑ ΘΟΛΟΣ ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΑ ΠΡΟΤΕΡΟΥ ΕΝΤΙΜΟΥ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΑΝΑΡΩΣΗΣ
      ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΥ ΓΟΥΕΗ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ
      ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΒΟΥΒΑΛΟΣ ΔΗΛΩΝΩ ,

      Διαγραφή
  4. Αυτά τα Χριστούγεννα εύχομαι να ζεστάνουν τις παγωμένες καρδιές των ανθρώπων και να ξαναβρούμε την ανθρωπιά μέσα μας και να αλλάξουμε πορεία. Εύχομαι σε όλους σας…… Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως και να έχει, εύχομαι ο Κύριος με την άπειρη χάρη Του και εν όψη της γεννήσεώς Του "σκανδαλωδώς" να χαρίσει σε όλους "πλανεμένους και μη φώτιση προς διόρθωση και ένωση μαζί Του, μακάρι να γεννηθεί εφέτος στις καρδιές όλων μας και όλου του κόσμου γιατί χανόμαστε αλλιώς, αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΚΑΘΙΣΤΟΣ ΒΟΥΒΑΛΟΣ ή ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΛΕ ΟΥΚΡΑΝΟΣ ή ΑΛΛΙΩΣ ΒΑΣ4ρας ή ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΚΜΑΝ ή ΑΛΛΙΩΣ ΑΡΗΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΔΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΑΝΟΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟΥΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣ ΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΛΠ ΚΛΠ

    ΑΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΕΧΕΣΤΕ ΑΚΟΜΗ. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ, ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΕΓΩ ΔΗΛΩΝΩ ΤΟ ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ ΚΑΘΙΣΤΟΣ ΒΟΥΒΑΛΟΣ,ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΜΕ ΤΟΣΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΑΘΕΙΑ.
      ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΕ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕ ΑΓΑΓΝΩΣΤΗ ΕΥΠΡΕΠΙΣΤΗ.
      ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΟΧΙ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ.

      Διαγραφή
    2. ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟΣ ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΕ ΤΑ 100 ΠΡΟΦΙΛ. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΩ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
    3. ε ρε βλήμα υβριστή ψεκασμενε και μπολιασμενε μέρες που είναι μόνο ξερασματα βγάζεις.άλογε

      Διαγραφή
  7. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΟΤΙ ΟΠΟΥ ΧΩΝΕΙ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ,ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟ ΒΟΔΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑΥΡΟ ΜΑΙΝΟΜΕΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή