Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

ΕΦΥΓΕ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ, ΟΜΟΛΟΓΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΝΔΟΤΗ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ


ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ



Γράφει ο Γιώργος Βολουδάκης 

Φύλλα χρυσοπράσινα και γαλάζια 

στην άκρη της σιωπής 

διατρέχουν συνοδεύοντας στο άδολο ταξίδι της 

την  αγωνίστρια και φίλη 

της Παναγίας και των Αγίων.

Στεφάνι αμάραντο η κάθε της καρδιακή έκρηξη

προς την αιωνιότητα

που σήμερα κερδίζει...

Δεν έχω μάθει, δεν μπορώ δεν δύναμαι να γράψω επικήδειο, 

πολύ περισσότερο όταν γνωρίζω ασφαλώς πόσο δεν θά θελες 

λόγια κι εγκώμια... 

Έτσι κι εγώ μια πινελιά της τέχνης μου που σου άρεσε

γράφω στον ουρανό να σε θυμάμαι...

Σαν αστραπή έζησες την ζωή σου, σαν κεραυνός η πίστη σου 

κατέκαιγε την ολιγοπιστία. 

Φωτιά και πίστη κάθε σου λόγος κάθε έργο 

Κι όμως σου έλειπε κάτι πιο λαμπρό και πιο μεγάλο 

ένα στεφάνι ολόχρυσο του μαρτυρίου.

Στο έδωσε η Παναγία και το φύλαξες!

Ούτε για μια στιγμή δεν σκέφτηκες το βάρος!

Το έφερες αγόγγυστα μέχρι το τέλος.

Κι ήρθε στην σύναξή Της η Κυρία Θεοτόκος

σου το φόρεσε, σε πήρε από το χέρι

και σε μετέφερε στην Νοερή, στην Άφθαρτη

Αιώνια Δόξα!

Κι ενώ τα μάτια τρέχουν να γεμίσουν το κενό με δάκρυα,

η έσω καρδία μου πανηγυρίζει1

Εις την Βασιλείαν των Ουρανών! 

Καλό Παράδεισο Παναγιώτα, μυστική αδελφή μου!

Καλή αντάμωση! 

Εκτός χρόνου! 

Γένοιτο!


Γιώργος Βολουδάκης 

 28/12/2022  3.00 π.μ.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΙΜΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ

Στην φωτογραφία η Παναγώτα Καραγεώργη που σήμερα κηδεύεται στο κοιμητήριο Χολαργού στις 12 μ.μ., τον Αύγουστο του 2020 στην Παναγία της Τήνου, σε μια διαμαρτυρία με πλακάτ για την απαγόρευση της λιτανείας της Θαυματουργού Εικόνος της Παναγίας λόγω...Covid!!!


5 σχόλια:


  1. Υπέροχα λόγια....
    Με άγγιξαν.....
    Ο Άγιος Τριαδικος Θεός να αναπαύσει την ψυχή της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΩΣΜΕΝΗ ΜΕ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΘΕΟΣΧΩΡΕΣ ΤΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμην...καλο παραδεισο Παναγιωτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό παράδεισο Παναγιώτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου λείπεις κάθε στιγμή φίλη μου καρδιακή...
    Σε αγαπώ...
    Καλό Παράδεισο...
    Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή