Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2022

ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

ΔΟΞΑ ΤΗ ΑΓΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ.
ΔΟΞΑ ΕΝ ΥΨΙΣΤΟΙΣ ΘΕΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΓΗΣ ΕΙΡΗΝΗ
ΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΕΥΔΟΚΙΑ. 


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ, ΣΚΕΠΕ ΗΜΑΣ
+++

Ψάλλουν άγγελοι εν ουρανοίς, 
δοξολογούν οι πιστοί εν τη γη,
χαίρονται τα σύμπαντα γιατί,
ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ενανθρώπησε
για να ενώσει τα Ουράνια με τα επίγεια,
τη δόξα τη Θεϊκή με της ταπεινώσεως την αρετή. 

 

Ω! Θείο, υπερφυές μεγαλείο,Ω! άκτιστο πεδίο,
όπου πρωτοστατεί ΤΡΙΑΣ Η ΑΓΙΑ ,
η επί γης των ανθρώπων προσδοκία.

 Είχε η έλευσις μου προφητευθεί, 
προ πολλών χρόνων αυτή,την ποθούσαν,
την περίμεναν με ΙΕΡΟ ΔΕΟΣ οι πιστοί.

  Επαληθεύτηκαν των προφητών οι ουράνιες προφητείες,
γιατί όπου ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ ΛΑΛΕΙ, ο άνθρωπος ΣΙΩΠΕΙ.
  Τη γέννηση μου την είδαν κατά πρώτον,
άνθρωποι απλοί, φτωχοί, ασήμαντοι βοσκοί. 

 Εκείνοι είδαν άστρο φωτεινό τη νυκτί αυτή,
άκουσαν πρώτοι το  ΔΟΞΑ ΕΝ ΥΨΙΣΤΟΙΣ στη γη. 
 Οι βοσκοί πρώτοι με προσκύνησαν ως βρέφος,
 το σωτήριο αυτό έτος. 

Έλαβαν τότε Ουράνια Ευλογία,
δόξασαν, ύμνο έψαλλαν ευχαριστίας.

Τεκνία μου πιστά, ήμουν, είμαι ΜΕΓΑΣ ΕΝΔΟΞΟΣ ΘΕΟΣ
και όμως εγεννήθην ταπεινός εις φτωχή φάτνη αλόγων
 για να διδάξω σε εσάς της
ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΩΣ ΤΟΝ ΥΨΗΛΟ ΔΡΟΜΟ.

  Εκκενώθη ΝΑΙ ΘΕΟΣ για να σώσω,
να ανυψώσω το εκπεσόν γένος 
στον πνευματικό λυτρωμό.
  Έχετε τεκνία μου σκεφτεί εσείς,
τον ουσιώδη λόγο, τον βαθύ της Θείας Γέννησης μου; 

 Μήπως εν επιφανεία μόνο τον περνάς εσύ παιδί μου;
  Μήπως με μόνο εδώ επίγειους στολισμούς;
  Και μέσα στο εσωτερικό της ψυχής,
 υπάρχει και άρχει σκοτάδι πυκνό; 
 
Μήπως δεν έχεις φως; 
 Αν έτσι, σήμερα στη Θεία Γέννηση, αφυπνίσου.
  Τον Θείο προορισμό σου θυμίσου,
 σκέψου παιδί μου, προβληματίσου!

  Γιατί Εγώ, Ο ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΣ,
 ήρθα ως άνθρωπος εδώ;
 
Μα, για να σε σώσω,
την αιωνιότητα να σου δώσω,
από τη δουλεία της αμαρτίας να σε βγάλω,
στη δική μου Αιώνια Βασιλεία,
ως παιδί μου, να σε τοποθετήσω.

Το πρώτο σου κάλλος,
 προ της πτώσεως του Αδάμ, να σου δωρίσω.

  Με το αίμα στο σταυρό σε εξαγόρασα,
ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ! 
Τον ουράνιο πλούτο σε εσέ δώρισα.

  Πάρε αυτό, ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΑΙΜΑ,
ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ,
 ΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,
 ΕΛΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ. 
ΕΙΣΑΙ, ΝΑΙ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΥΙΟΣ,
ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΑ ΕΔΩ.


ΔΟΞΑ ΤΗ ΑΓΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ.


ΑΜΗΝ   ΑΜΗΝ   ΑΜΗΝ   


+++




   

15 σχόλια:

  1. Ο Χριστός ήρθε να μας πει ένα πράγμα, ότι ο κόσμος αυτός είναι ψεύτικος και δεν είναι ο κόσμος που Εκείνος δημιούργησε για εμάς. Ήρθε για να μας δείξει τον δρόμο και τον τρόπο, για να επιστρέψουμε στον αληθινό κόσμο!
    Ο Χριστός, μας καλεί να γνωρίσουμε την αλήθεια, για να επιστρέψουμε εκεί από όπου κάποτε φύγαμε. Εκεί από όπου ο ίδιος ήρθε για να μας μιλήσει και να μας θυμίσει το ποιοι είμαστε και που ανήκουμε.
    Το μήνυμα του Χριστού είναι πολύ απλό: « Ο Κόσμος αυτός είναι ψεύτικος, μην στεναχωριέστε για εδώ υπάρχει αλλού πραγματική χαρά, πίσω στον πραγματικό κόσμο, και σας δείχνω (Εγώ είμι η οδός) τον δρόμο για να γυρίσετε εκεί που ανήκετε πραγματικά, εκεί από όπου φύγατε.»
    Ο Χριστός ήλθε να μας απαλλάξει από τύψεις, ενοχές και συμπλέγματα και να μας δείξει την οδό της μετανοίας ως τη μόνη ασφαλή οδό σωτηρίας μακριά από τύπους, κανόνες φαρισαϊκούς νομικούς, ήλθε να μας απαλλάξει από κάθε νομικίστικη αντίληψη της σχέσης μας με Αυτόν, να δώσει λύτρα τον εαυτό του για τις αμαρτίες όλων, να μας ορίσει ως μόνες και κύριες τις δύο εντολές της αγάπης του Θεού και του πλησίον, να μας ξαλαφρώσει μέσω της συγχώρεσης

    Ο Ιησούς Χριστός δεν ήρθε για να βάλει τις ζωές μας κάτω από ένα ζυγό με διατάγματα και κανόνες, αλλά να μας ελευθερώσει από αυτά και από την αμαρτία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλύτερη αίρεση από αυτό που γράφεις δεν υπάρχει. Ο Χριστός ζήτησε να γίνουμε μιμητές του. Άρα να ακολουθούμε αυτά που δίδαξε. Δηλαδή δεν είναι κανόνας να μην κατακρίνουμε; Δεν είναι νανόνας να νηστεύουμε; Τι την πέρασες την Ορθοδοξία; Μπάτε σκύλοι αλέστε;

      Διαγραφή
    2. ΦΙΛΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.......
      Προς Κολοσσαείς 2:13-15
      «Και εσάς που ήσασταν νεκροί στα αμαρτήματα και στην ακροβυστία της σαρκός σας, ζωοποίησε μαζί Του συγχωρώντας σε εσάς πάντα τα πταίσματα, εξαλείφοντας ΤΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ που ήταν εναντίον μας, και το αφαίρεσε από την μέση, καρφώνοντας το επάνω στον σταυρό.
      Προς Κολοσσαείς 2:16-23
      «Ας μην σας κρίνει λοιπόν κανένας για φαγητό ή για ποτό ή για λόγο εορτής ή νεομηνίας ή σαββάτων. που είναι σκιά των μελλόντων, το σώμα όμως είναι του Χριστού.

      Πολλοί άνθρωποι νομίζουν τον Χριστιανισμό - και άλλοι τον έχουν κάνει να φαίνεται – σαν μια φυλακή. Σαν μια σειρά από κανόνες και διατάγματα που κάποιος έχει να τηρήσει. Ευτυχώς, τα πράγματα δεν είναι έτσι. Ο Ιησούς Χριστός δεν ήρθε για να βάλει τις ζωές μας κάτω από ένα ζυγό με διατάγματα και κανόνες, αλλά να μας ελευθερώσει από αυτά και από την αμαρτία. Όπως λέει ο Λόγος στην προς Κολοσσαείς 2:13-15 :

      Διαγραφή
    3. Άγνωστε, μάθε πορώτα να διαβάζεις και να καταλαβαίνεις αυτά που διαβάζεις. Και δεύτερον μάθε να απαντάς σε τι σε ρωτάνε, αφού βγάλεις τη σφηνωμένη τυρόπιτα από τη γκλάβα σου. Οπότε ξαναρωτώ : Δηλαδή δεν είναι κανόνας να μην κατακρίνουμε; Δεν είναι νανόνας να νηστεύουμε; Τι την πέρασες την Ορθοδοξία; Μπάτε σκύλοι αλέστε; Ζορίζεσαι να απαντήσεις; Νηστεύεις ή πουστεύεις (πνευματικά); Κατακρίνεις; Εξομολογείσαι; Άντε να σε δω;

      Διαγραφή
    4. ΟΠΟΥ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΧΩΣΕΙ ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ,ΣΚΕΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ.
      ΜΗ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΟΡΙΖΕΣΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙ.

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ Χριστέ! Δόξα την Γέννηση Του! Ολα καλά με Σένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ὤ, Σὺ Νυμφίε, ποὺ ὀμορφαίνεις τόσο τὴν ἀσχήμια τῆς νύφης!
    (Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου)

    Πόρνη ἐπιθυμοῦσε ὁ Θεός; Ναὶ πόρνη. Ἐννοῶ τὴ δική μας φύση. Ἦταν τρανὸς καὶ αὐτὴ ταπεινή. Τρανὸς ὄχι στὴ θέση ἀλλὰ στὴ φύση. Πεντακάθαρος ἦταν, ἀνερμήνευτη ἡ οὐσία του, ἄφθαρτη ἡ φύση του. Ἀχώρητος στὸ νοῦ, ἀόρατος, ἄπιαστος ἀπὸ τὴ σκέψη, ὑπάρχοντας παντοτεινά, μένοντας ἀπαράλλακτος. Πάνω ἀπὸ τοὺς ἀγγέλους, ἀνώτερος ἀπὸ τὶς δυνάμεις τῶν οὐρανῶν. Νικώντας τὴ λογικὴ σκέψη, ξεπερνώντας τὴ δύναμη τοῦ μυαλοῦ, ἀδύνατο νὰ τὸν δεῖς, μόνο νὰ τὸν πιστέψεις. Τόν ἔβλεπαν ἄγγελοι καί τρέμανε. Τά χερουβείμ σκεπάζονταν μέ τά φτερά τους, ὅλα στέκονταν μέ φόβο.

    Ἔριχνε τὸ βλέμμα του στὴ Γῆ καὶ τὴν ἔκανε νὰ τρέμει. Στρεφόταν στή θάλασσα καί τήν ἔκανε στεριά. Ποτάμια ἔβγαζε στὴν ἔρημο. Στ’ ἀναμέτρημά του ἔστηνε βουνά καί ζύγιζε λαγκάδια. Πῶς νά τό πῶ; Πῶς νά τό παραστήσω; Τό μεγαλεῖο του ἀπέραντο, ποῦ νά πιαστεῖ ἡ σοφία του μέ ἀριθμούς; Ἀνεξιχνίαστες οἱ ἀποφάσεις πού παίρνει κι οἱ δρόμοι του ἀνεξερεύνητοι.

    Κι αὐτὸς ὁ τόσο μέγας καὶ τρανὸς πεθύμησε πόρνη. Γιατί; Γιὰ νὰ τὴν ἀναπλάσει ἀπὸ πόρνη σὲ παρθένα. Γιὰ νὰ γίνει ὁ νυμφίος της.

    Τί κάνει; Δὲν τῆς στέλνει κάποιον ἀπὸ τοὺς δούλους του, δὲν στέλνει ἄγγελο στὴν πόρνη, δὲν στέλνει ἀρχάγγελο, δὲν στέλνει τὰ χερουβείμ, δὲν στέλνει τὰ σεραφείμ. Ἀλλὰ καταφθάνει αὐτὸς ὁ ἴδιος ὁ ἐρωτευμένος.
    Ἐπεθύμησε πόρνη. Καὶ τί κάνει; Ἐπειδὴ δὲν μποροῦσε νὰ ἀνέβει ἐκείνη στὰ ψηλά, κατέβηκε Ἐκεῖνος στὰ χαμηλά. Ἔρχεται στὴν καλύβα της. Τὴ βλέπει μεθυσμένη. Καὶ μὲ ποιὸ τρόπο ἔρχεται; Ὄχι μὲ ὁλοφάνερη τὴ θεότητά του, ἀλλὰ γίνεται ἐντελῶς ἴδιος μαζί της, μήπως βλέποντάς τον τρομοκρατηθεῖ, μήπως λαχταρήσει καὶ τοῦ φύγει. Τὴ βρίσκει καταπληγωμένη, ἐξαγριωμένη, ἀπὸ δαίμονες κυριευμένη. Καὶ τί κάνει; Τὴν παίρνει καὶ τὴν κάνει γυναίκα του. Καὶ τί δῶρα τῆς χαρίζει; Δαχτυλίδι. Ποιὸ δαχτυλίδι; Τὸ Ἅγιο Πνεῦμα.
    Ἔπειτα λέγει. Δὲν σὲ φύτεψα στὸν Παράδεισο;
    -Τοῦ λέγει, ναί.
    -Καὶ πῶς ξέπεσες ἀπὸ ἐκεῖ;
    -Ἦλθε καὶ μὲ πῆρε ὁ Διάβολος ἀπὸ τὸν Παράδεισο.
    -Φυτεύτηκες στὸν Παράδεισο καὶ σὲ ἔβγαλε ἔξω. Νά, σὲ φυτεύω μέσα μου. Δὲν τολμᾶ νὰ μὲ πλησιάσει ἐμένα. Ὁ ποιμένας σὲ κρατάει καὶ ὁ λύκος δὲν ἔρχεται πιά.
    -Ἀλλὰ εἶμαι, λέγει, ἁμαρτωλὴ καὶ βρώμικη.
    -Μὴ μοῦ σκοτίζεσαι, εἶμαι γιατρός.
    Δῶσε ἐδῶ μεγάλη προσοχή. Κοίταξε τί κάνει. Ἦλθε νὰ πάρει τὴν πόρνη, ὅπως αὐτὴ -τὸ τονίζω- ἦταν βουτηγμένη στὴ βρῶμα. Γιὰ νὰ μάθεις τὸν ἔρωτα τοῦ Νυμφίου. Αὐτὸ χαρακτηρίζει τὸν ἐρωτευμένο: τὸ νὰ μὴ ζητάει εὐθύνες γιὰ ἁμαρτήματα, ἀλλὰ νὰ συγχωρεῖ λάθη καὶ παραπατήματα.

    Πιὸ πρὶν ἦταν κόρη τῶν δαιμόνων, κόρη τῆς Γῆς, ἀνάξια γιὰ τὴ Γῆ. Καὶ τώρα ἔγινε κόρη τοῦ βασιλιᾶ. Καὶ αὐτὸ γιατί ἔτσι θέλησε ὁ ἐρωτευμένος μαζί της. Γιατί ὁ ἐρωτευμένος δὲν πολυνοιάζεται γιὰ τὴ συμπεριφορά του. Ὁ ἔρωτας δὲν βλέπει ἀσχήμια. Γι’ αὐτὸ καὶ ὀνομάζεται ἔρωτας, ἐπειδὴ πολλὲς φορὲς ἀγαπᾶ καὶ τὴν ἄσχημη.
    Ἔτσι ἔκανε καὶ ὁ Χριστός. Ἄσχημη εἶδε καὶ τὴν ἐρωτεύτηκε καὶ τὴν ἀνακαινίζει.
    Τὴν πῆρε ὡς γυναίκα, καὶ ὡς κόρη του τὴν ἀγαπᾶ, καὶ ὡς δούλα του τὴν φροντίζει, καὶ ὡς παρθένα τὴν προστατεύει, καὶ ὡς παράδεισο τὴν τειχίζει, καὶ ὡς μέλος τοῦ σώματός του τὴν περιποιεῖται. Τὴ φροντίζει ὡς κεφαλή της ποὺ εἶναι, τὴ φυτεύει ὡς ρίζα, τὴν ποιμαίνει ὡς ποιμένας. Ὡς νυμφίος τὴν παίρνει γυναίκα του, καὶ ὡς ἐξιλαστήριο θύμα τὴν συγχωρεῖ, ὡς πρόβατο θυσιάζεται, ὡς νυμφίος τὴ διατηρεῖ μέσα στὴν ὀμορφιά, ὡς σύζυγος φροντίζει νὰ μὴν τῆς λείψει τίποτα.

    Ὤ, Σὺ Νυμφίε, ποὺ ὀμορφαίνεις τόσο τὴν ἀσχήμια τῆς νύφης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστός ετέχθη! Δοξάσατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι Η Αγάπη Που Μιλά Σε Έναν Κόσμο Εχθρικό
    12 Σεπτεμβρίου 1990
    http://www.tlig.org/el/messages/554/
    Αχ, δημιουργία! Και τι δεν θα κάνω για σένα... Το Πνεύμα Μου είναι επάνω σου και θα αναπαύεται επάνω σου για πάντα. Ανοίξτε λοιπόν τις καρδιές σας και αφήστε Με να σας πλημμυρίσω με τη Χάρη Μου. Ελάτε ν' αντλήσετε τη δύναμή σας από Μένα, να δυναμώσετε τις ρίζες σας σε Μένα, ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ ΑΝ ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΡΑΥΣΤΕΣ; ΘΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΡΙΖΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΑ ΤΗΣ ΘΥΕΛΛΑΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΣΑΝ ΛΕΠΤΟ ΓΥΑΛΙ. ΌΧΙ, ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ. ΕΛΑΤΕ λοιπόν σε Μένα και ευημερήστε στα Πλούτη Μου για να μη μαραθείτε. ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΕΙΣΤΕ, μην περιμένετε να γίνετε άγιοι για να έρθετε σε Μένα. Ελάτε σε Μένα όπως είστε και θα συγχωρήσω τις αμαρτίες σας και θα εξαγνίσω την ψυχή σας. Θα σας ντύσω με τη Θεότητά Μου για χάρη του Αγίου Μου Ονόματος, για να σας προετοιμάσω για τους πνευματικούς μας Γάμους. Εγώ, ο Κύριος, θα σε νυμφευθώ γενεά, μέσα στη Δόξα Μου και θα σε κάνω ολοκληρωτικά δική Μου. Θα σε κάνω να βρεις την Οδό και θα απομακρύνω τα βήματά σου από στραβά μονοπάτια. Θα σε προετοιμάσω να γίνεις δική Μου για πάντα και για όλη την αιωνιότητα.

    Σήμερα χαμηλώνω τους Ουρανούς από Αγάπη και Ευσπλαχνία, αλλά συγχρόνως η Ψυχή Μου βυθίζεται σε βαθιά θλίψη βρίσκοντας τα αρνιά Μου και τα πρόβατά Μου, άλλα σκορπισμένα, άλλα χαμένα και άλλα κατασπαραγμένα από λύκους ντυμένους σαν πρόβατα. Μην ξαφνιάζεστε λοιπόν από την επίσκεψή Μου γιατί κάθε μέρα που περνά θα Με βλέπετε όλο και πιο συχνά, έως ότου Με συναντήσετε πρόσωπο με πρόσωπο. ΘΑ ΕΡΘΩ ΜΕ ΔΙΑΠΥΡΗ ΦΛΟΓΑ ΝΑ ΔΙΩΞΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΘΕΟ ΤΟΥΣ, και σας λεω: ο καιρός επείγει, οι ώρες φεύγουν και η ημέρα της Δόξας Μου πλησιάζει. Μην είστε ένας απ' αυτούς που λένε "Τι έγινε με την υπόσχεση ότι θα ξανάρθει ο Κύριος;" Ο Ερχομός Μου πλησιάζει και η Υπόσχεσή Μου οδεύει προς την εκπλήρωσή της και η προσμονή σας θα συντομευθεί χάρη στις προσευχές της Μητέρας Μου και όλων Μου των Αγίων.

    Γι' αυτό, αγαπημένοι Μου, προσμένοντας τον ερχομό Μου, φροντίστε να συμφιλιωθείτε και να ζείτε άγια για να βρεθείτε μπροστά Μου με ειρήνη. Θα έρθω πολύ σύντομα τώρα σαν Αγάπη, όλα θα τελειώσουν σύντομα και μια μέρα θα χρειαστεί να Μου απαντήσετε όλοι και να Μου δώσετε λόγο. Τι θα γίνει τότε με τον άπιστο και τον αμαρτωλό; και ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ; ΕΙΜΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΩ. ++++

    Δεν μιλώ τώρα με παραβολές αλλά με λόγια καθαρά. Οι καιροί είναι εδώ, αυτοί οι καιροί που προανήγγειλαν οι Γραφές, όταν οι εχθροί Μου θα Μου απονείμουν έναν τίτλο που δεν Μου ανήκει και δεν είμαι Εγώ: έναν ψεύτικο Χριστό, μια άψυχη εικόνα, έναν ψεύτικο Θεό, ένα είδωλο - έντεχνα κρυμμένο κάτω από έναν ψεύτικο οικουμενισμό - η Αιχμή της Λόγχης που είναι χωμένη στην Ιερή Μου Καρδιά και προκαλεί τόση αιμορραγία. Θα σας εξαναγκάσουν με τη βία να φάτε τη διεφθαρμένη τους τροφή: μια μερίδα Ορθολογισμού τη μια μέρα και μια μερίδα Φυσιοκρατίας την άλλη μέρα και ούτω καθεξής, αντιγράφοντας την Αλήθεια, το Λόγο Μου, τη Σοφία και τη γλώσσα του Σταυρού Μου. Αλλά φωτιά θα πέσει επάνω τους από τον Ουρανό και θα κάψει αυτόν και το σινάφι του, αυτό είναι βέβαιο και θα βγει αληθινό.

    Σας λεω όλ' αυτά, αγαπημένοι, για να φυλαχθείτε απ' αυτούς τους ψευδοδιδασκάλους και τις ανθρώπινες διδασκαλίες τους και να σας πω ότι σ' αυτές τις ημέρες της θλίψεως που θα έρθουν, η Ιερή Μου Καρδιά που φλέγεται, θα συνεχίσει να τρέχει πίσω σας. ΌΠΩΣ Ο ΖΗΤΙΑΝΟΣ ΕΛΠΙΖΕΙ ΓΙΑ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΠΡΙΝ ΠΕΣΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΑΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ. Ευλογώ τον καθένα σας αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου σφραγίδα στα μέτωπά σας. Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, ο Αγαπημένος Υιός του Θεού και Σωτήρας, σας αφήνω ολόψυχα την Ειρήνη Μου. Σας αγαπώ Απέραντα. Να είστε ένα. ΙΧΘΥΣ
    ________________________________________



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΦΗΝΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΩ
    ΤΑ ΔΥΟ ΛΥΧΝΑΡΙΑ


    24 Οκτωβρίου, 1991

    Η έκκληση που κάνουν στο Όνομά Μου είναι στην πραγματικότητα δική Μου έκκληση μέσα απ'αυτούς. ΥΨΩΝΟΥΝ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ Ο ΜΩΫΣΗΣ ΣΤΟ ΟΡΟΣ ΧΩΡΗΒ, ΑΛΛΑ, ΕΓΩ ΜΙΛΩ ΜΕΣΑ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ. Και παρ'όλο που οι Δύο αυτοί Προφήτες 3 θα φανούν ότι νικήθηκαν από τον Εχθρό, θα τους εμφυσήσω ζωή και θα σηκωθούν. " Επειδή, όπως η γη αναδίνει το βλάστημά της και όπως ο κήπος εκφύει όσα σπέρνονται σ'αυτόν, έτσι κι Εγώ, ο Κύριος κάνω τη Δικαιοσύνη και την Αίνεση να βλαστήσουν μπροστά σε όλα τα έθνη." 4Θα μεταμορ'φωσω τα άθλια σώματά σας σε αντίγραφα του ένδοξου Σώματός Μου, και τότε θα δείτε να ξεφυτρώνει ένας νέος ουρανός και μια νέα γη.

    Η πρώτη γη και ο πρώτος ουρανός θα εξαφανιστούν, δηλαδή: η παλιά Πόλη που ονομάζεται συμβολικά Σόδομα και Αίγυπτος, επειδή μέσα της σταυρώθηκε πάλι ο Λόγος Μου, 5 γιατί ο κόσμος πάλι δεν Με αναγνώρισε. Παρ'όλο που ήρθα στη δική Μου περιοχή, ο δικός Μου λαός πάλι δεν Με δέχθηκε αλλά μεταχειρίστηκε το Άγιο Πνεύμα Μου κατά βούληση, επιτρέποντας στο Θηρίο να πολεμήσει εναντίον των απεσταλμένων Μου. Εκείνες οι δύο πόλεις σε μία, τα Σόδομα και η Αίγυπτος, απέρριψαν τους Απεσταλμένους Μου και έδειξαν πλήρη κώφωση παρόμοια με το πείσμα του Φαραώ, αυτές οι πόλεις θα αντικατασταθούν από τη Νέα Ιερουσαλήμ. Αντί για Σόδομα και Αίγυπτος θα ονομασθείτε
    -Νέα Ιερουσαλήμ-
    Πόλη της Ακεραιότητας, πόλη της Αγιότητος. Και όταν γίνει αυτό, οι επιζώντες νικημένοι από φόβο θα Με δοξάσουν. 6 Η γη τώρα εγκυμονεί και είναι ετοιμόγεννη, παιδί Μου, φωνάζει δυνατά από τους πόνους της γέννας, αλλά ο χρόνος της αναμονής σύντομα τελειώνει. Ήδη φυσώ επάνω σου, δημιουργία, σας αναζωογονώ τον ένα μετά τον άλλο και σας εξαγνίζω όλους. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΤΙΤΑΧΘΗΚΕ, ΔΕΝ ΑΝΤΙΤΑΧΘΗΚΕ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΣΕ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΆΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΑΝ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΟΛΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ. Αλλά μετά από τρειήμισι μέρες 7 τα Δύο Λυχνάρια Μου θα δίνουν λαμπρότερο Φως, γιατί θα πηγάζει από τη λαμπρότητα που περιβάλλει το Πνεύμα. Έχε λοιπόν ελπίδα, παιδί Μου, η υπόσχεση του Πνεύματός Μου αφορά τους καιρούς σας. Ανήκεις στην Οικογένεια Μου. Η Εκκλησία θα αναβιώσει.
    .............................................................
    ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ
    ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΣΑΛΠΙΓΓΑ ΤΟΥ ΕΚΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ


    22 Ιουλίου, 1994
    Πάτμος

    - Ειρήνη σε σένα. Η Χάρις είναι πάνω σου. Κόρη, η Καρδιά Μου στενάζει διαρκώς - οι ταπεινοί, οι άθλιοι και οι αθώοι Με άκουσαν και είναι οι παρηγορητές του Παρηγορητή. Η Πιστή Αγάπη βρίσκεται ανάμεσά σας αλλά δεν Με βλέπουν όλοι. Βάζω όλη Μου την Καρδιά σ' αυτόν 1 τον Ύμνο Αγάπης. Βάζω όλη Μου την Καρδιά μέσα σε ύμνους από αγάπη για όλους σας, καλούς ή κακούς. ΈΓΙΝΑ ΙΚΕΤΗΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΣΑΣ, ΚΙ ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΧΩΛΑΙΝΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΜΠΤΥΣΜΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΓΕΝΕΑΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΧΡΕΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ...

    Ω γη, τόσο διεφθαρμένη! Έπαψες να υπάρχεις... Ο Θεός σου ήρθε σε σένα αλλά εσύ δεν Τον αναγνώρισες. Δεν άκουσες; Είμαι Θείος και με την Θεότητά Μου θέλω να σας σώσω, για να ενωθείτε κι εσείς με τους αγίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι ΓΡΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΜΟΥ, ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΥ
    13 Νοεμβρίου, 2001
    http://www.tlig.org/el/messages/1072/
    Είμαι ο Θεός κι έχω τη δύναμη να συγχωρώ και να σκορπώ την οργή. Έδωσα την ευκαιρία σε όλους τους ανθρώπους να Με πλησιάσουν. Έδωσα την ίδια ευκαιρία σε όλα τα έθνη να διαβάσουν τον Ύμνο της Αγάπης Μου. Πολλοί αγνόησαν τα λόγια Μου.
    Σας ερωτώ όλους με σοβαρότητα: Τί κάνατε με τις Γραφές; Οι Γραφές είναι ο καθρέφτης που Με καθρεφτίζει. Πώς γίνεται, αφού λέτε ότι γνωρίζετε τις Γραφές, να μην αναγνωρίζετε την ομιλία Μου; Πώς γίνεται να διαψεύδετε τόσο εύκολα την αλήθεια; ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.
    ΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΛΕΝΕ: "Δεν μας χρειάζεται τούτη η προφητική αποκάλυψη, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να την ακούμε ή να την διαβάζουμε, αφού μας αρκούν οι Γραφές και μπορούμε να αντλήσουμε από εκεί όλη τη γνώση." Σας ερωτώ, μέσα στη δυσπιστία σας: "Ξέρετε γιατί δεν πιστεύετε και ξέρετε γιατί είστε τόσο αδιάφοροι και αποφασισμένοι να κλείσετε την καρδιά σας; Ξέρετε γιατί δεν γυρεύετε τίποτε περισσότερο; Είναι επειδή δεν έχετε το Άγιο Πνεύμα που θα μπορούσε να σας ανεβάσει απο το σκοτάδι στο Φως Του και να φωτίσει την ψυχή σας, για να δείτε να σας αποκαλύπτεται ο Υιός μαζί με τον Πατέρα. Το Άγιο Πνεύμα θα εμφυσούσε μέσα σας μια αναστάσιμη πνοή που θα σας δυνάμωνε και θα σας ζωοποιούσε εντός Μου. Μπορεί μια ψυχή που είναι νεκρή να εννοήσει τις Γραφές και να τις εφαρμόσει, αν δεν είναι ζωντανή; Αν είχατε εννοήσει τις Γραφές που μοιάζουν με καθρέφτη και καθρεφτίζουν την εικόνα Μου, δεν θα λέγατε: "Μου αρκούν οι Γραφές."
    Όχι, φίλε μου, δεν αρκούν οι Γραφές αν δεν κατέχεις το Άγιο Πνεύμα. Μόνο με το Φως του Αγίου Πνεύματος μπορεί να γίνει κατανοητή η Αποκάλυψη, και όλα αυτά που πριν φάνταζαν μέσα στις Γραφές μυστήρια απροσπέλαστα και σφραγισμένα, θα γίνουν κατανοητά και σαφή, αφού το κλειδί της γνώσης θα σου δοθεί από το Πνεύμα.

    Κι όμως, σε βεβαιώνω: όποιος Με δέχθηκε πρόθυμα - και τώρα ακόμη που μιλώ - είναι ευλογημένος, επειδή μέσα από Μένα δέχεται τη γνώση και τη Σοφία με τρόπο τόσο θαυμαστό που είναι σα να έχει διαβάσει όλες τις Γραφές! Θα μοιάζει ο ίδιος με βιβλίο ηχηρό και θα κουβαλάει μέσα του τις θεϊκές εμπνεύσεις που αποκτώνται με τη χάρη. Και τότε, κόρη Μου, όταν θα διαβάζει τις Γραφές δεν θα βλέπει μόνο λόγια αλλά, όπως το δοκίμασες κι εσύ, Βασούλα, θα βλέπει το βαθύ πνευματικό νόημα του περιεχομένου τους με τα πνευματικά του μάτια.

    ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΜΗΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝΕΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΒΙΒΛΙΟ ΗΧΗΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓΟΙ. ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΜΕ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ, ?ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΩ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΘΛΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΣΕ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟ ΝΑΟ.
    Να μην κρίνεις κι Εγώ θα έρθω σε σένα για να συλλάβεις την πραγματικότητα των λόγων Μου. Οι Γραφές είναι η Εικόνα Εμού, του Θεού σου, μη Την υποτιμάς αλλά και να μη λες ότι Την γνωρίζεις, ενώ απέχεις πολύ από το να Με γνωρίζεις. Τήρησε τις Εντολές και εκπληρώσε αυτά που λένε για να έχεις θέα του εαυτού Μου. 3 Η εκπλήρωση των λόγων Μου θα οδηγήσει την ψυχή σου στην δική Μου επίγνωση. Τότε και μόνο τότε, θα γίνεις συμμέτοχος στη θέωση, όχι με τον κανόνα.
    Δεν έχεις καταλάβει τη σημασία των λόγων αυτών: "Να ακούτε πρόθυμα κάθε ομιλία που προέρχεται από το Θεό;" Εσύ ακούς; Κάθε ανθρώπινη ύπαρξη έρχεται αντιμέτωπη με τις πράξεις της. Καταστροφές, αρρώστιες, πείνα, βάσανα, πόλεμοι, αίμα και θάνατος έχουν αντικαταστήσει τώρα τα λουλούδια Μου 4 από το δικό σας χέρι και τις αμαρτίες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε που δεν τα σβησατε. Τις Θεός Μέγας ως ο Θεός υμών. Δόξα σόι Κύριε, Δόξα σόι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή