Πέμπτη 17 Αυγούστου 2023

ΚΑΙ Η ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΣΥΝΑΡΜΟΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΩΣ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΑΙΜΟΝΟ-ΥΣΤΕΡΙΑΣ

ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ «ΜΙΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΝΤΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΕΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΡΑΓΔΑΙΩΝ ΜΕΤΑ-ΠΤΩΣΕΩΝ.

3 ΒΙΝΤΕΟ


Δαιμονισμός του κόσμου ”μια στη φωτιά μια στο νερό” Από τις Δαντικές Πυρκαγιές στις Κατακλυσμιαίες πλημμύρες. Ο κόσμος της μεγάλης Εναλλαγής και των ραγδαίων μετα-πτώσεων. Και η κατά Θεόν Συνάρμοση των Αντιθέτων ως κατάλυση της δαιμονο-υστερίας: Πῶς καὶ πῦρ ὑπάρχεις βλύζον, πῶς καὶ ὕδωρ ἦς δροσίζον!

Από το κακό στο χειρότερο πάει ο κόσμος.. μια στη φωτιά μια στο νερό ..το λένε κομψά εύηχα επιστημονο-κουλτουριάρικα ”κλιματική αλλαγή” προ-διασαλεύθηκαν οι δυνάμεις του σύμπαντος και όμως το μια στη φωτιά μια στο νερό είναι δαιμονισμός δαιμονίστηκε ο κόσμος ως και τα στοιχεία του σύμπαντος από πνευμάτων αερίων τα πλήθη είναι τέτοια η αμαρτία που εμπότισε τα πάντα από τη μια κατακλυσμός από την άλλη οι πύρινες φλόγες της κολάσεως σαρώνουν τα πάντα. ”Και πολλάκις αυτόν εις το πυρ έβαλε και εις ύδατα, ίνα απολέση αυτόν”
Οι παλιοί το λέγανε αλλιώς πάει χάλασε ο κόσμος…

Έτσι είναι και ο κόσμος μας, κόσμος της μεγάλης εναλλαγής, των ραγδαίων μετα-πτώσεων. Αυτό αποτελεί από μόνο του μια διαταραχή ένα διπολικό σύνδρομο. Μια πέφτει από δω μια από εκεί ένα εκκρεμές σαν το χρόνο συνταυτισμένος με τα γήινα.. Σύσιφος του χρόνου

Ζούμε σ΄έναν κόσμο της διαρκούς αναθεώρησης των πάντων, ευμετάβλητο ρευστό ασταθή και αποσταθεροποιημένο και παράλληλα των άκρων, εξτρεμιστικό και ριζοσπαστικοποιημένο της πάσης φύσεως φανατισμών από τον υγειονομικό και τον υγειινίστικο ως τον κλιματικό τον θρησκευτικό φονταμενταλισμό και τον πολιτικό ιμπεριαλισμό αναβαθμισμένο της παγκόσμιας επικράτησης της μιας κυρίαρχης δύναμης ..

Υπάρχει μια συνεχή διαρροή αυτομόληση από την μια πλευρά στην άλλη ένα κόσμο σε πολιτισμική περιδίνηση διαρκούς διέλευσης. κόσμος των γρήγορων και μεγάλων εναλλαγών όσο κρατάει το ανοιγοκλείσιμο των βλεφάρων είναι ο εικονικός ψηφιακός κόσμος. Όλα εναλάσσονται είναι ο κόσμος της μεγάλης εναλλαγής της συνεχούς διαρκούς εναλλαγής.. που δημιουργεί η επιτάχυνση. Αυτό σημαίνει ότι τα γεγονότα τρέχουν όχι όπως παλιά.. Δεν είμαστε στο τα πάντα ρει αλλά τα πάντα σε μια εναλλαγή.

Τίποτα δεν προλαβαίνεις να καρπωθείς ν΄αποκομίσεις ένα φυλλομέτρημα του χρόνου ένα ξεπέρασμα διαρκές ένας αγώνας δρόμου ένας αγώνας ταχύτητας με το χρόνο μια επίσπευση μια διαρκή επίσπευση. όπου δεν προλαβαίνεις να στοχαστείς πάνω στην κοσμογονική εναλλαγή την ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ τη γενικευμένη Αποστασία επί κοβιντοκρατίας της Απαγορευμένης Ανάστασης, ο Σατανισμός έγινε μόδα αναγνωρίστηκε ως θρησκεία νόμιμη στις ΗΠΑ,μαύρη μαγεία, μαύρες τελετές παιδοφιλία, πανδημίες, βιολογικό πόλεμος, απαρχές Τρίτου Παγκόσμιου πολέμου, σεισμοί πρωτοφανείς όπως στην Τουρκία με εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς κι αγνοούμενους που ούτε τους ξεθάβουν, φωτιές του Δάντη όπως στη Χαβάη η μεγαλύτερη στη σύγχρονη ιστορία των ΗΠΑ με πάνω από 1000 αγνοούμενους, πλημμύρες πρωτόγνωρες από φράγματα που καταρρέουν όπως στην Ουκρανία ή από πλημμύρες κατακλυσμιαίες όπως στην Κίνα και σε διάφορες γωνιές του πλανήτη. καύσωνες τη Κολάσεως σημειώνονται αν΄ατόπους ιστορικά ρεκόρ θερμοκρασιών όπως π.χ προχθές στην Τουρκία 50αρια.. γενετική διασταύρωση ειδών-γενετικά τροποιημένα τρόφιμα, ψηφιοποίηση ολοκληρωτισμός τσιπάρισμα των πάντων προιόντων και ζώων κι αύριο των ανθρώπων, ουδετερόφυλον, το φύλο ως πολιτισμική επιλογή, σεξουαλική παραμόρφωση, ένας κόσμος μεταβατικός που την Αλλαγή την επιδιώκει μόνο στο .. φύλο στην αλλαγή φύλου κι ας είναι και μ΄εγχείρηση. .

αυτός ο αμφιταλαντευόμενος κόσμος ο ασταθής ο λικνιζόμενος κατά που φυσάει ο άνεμος εύκολα σείεται και καταρρέει.. είναι τα προεόρτια της κατάρρευσης ή ενός συστήματος ή ενός κόσμου ή του κόσμου!

Στον αντίποδα αυτής της δαιμονικής εναλλαγής υπάρχει η επιλογή η ευρωστία των θέσεων η διατήρηση των θέσεων με το ου ου ή ναι ναι “ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν”(Λκ.6, 37). ή θερμός ή ψυχρός ”οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός.” δεν μπορείς να δουλεύεις 2 αφεντάδες και το νερό και τη φωτιά αυτά τα 2 πρωταρχικά στοιχεία είναι ασυμφιλίωτα ή με το Χριστό ή με τον Αντίχριστο!

Και πάλι τα στοιχεία αυτά πυρ-ύδωρ είναι ασυμφιλίωτα ενάντια όσο παραμένουν κοσμικά στοιχεία άνευ αναγωγής. Μέσω της αναγωγής τους άνω σχώμεν,τα σα εκ των σων και τα ετερόκλητα αν και όχι ομογενή συζεύγνυνται, συνυπάρχουν δημιουργικά ως δηλωτικά όχι της υλικής ιδιοσύστασής τους αλλά της κατά χάριν ενέργειας. Έτσι εξουδετερώνεται ο διαιρέτης ο μέγας διασπαστής. Αυτή είναι η ειρήνη του σύμπαντος κόσμου άνευ της Αγιαστικής Δύναμης του Αγ Πνεύματος τα διεστώτα διεστώτα και το διαίρει και βασίλευε διαίρει και βασίλευε. Σε προσωπικό επίπεδο συλλογικό κοινωνικό συμπαντικό.

Και η κατά Θεόν Συνάρμοση των Αντιθέτων ως κατάλυση της δαιμονο-υστερίας: Πῶς καὶ πῦρ ὑπάρχεις βλύζον, πῶς καὶ ὕδωρ ἦς δροσίζον!

H συνάρμοση των αντιθέτων στην Αγιοπνευματική Χάρη κατά τον Άγ. Συμεών το Νέο Θεολόγο και τον Άγιο Ιωάννη το Χρυσόστομο:

” Πῶς καὶ πῦρ ὑπάρχεις βλύζον, πῶς καὶ ὕδωρ ἦς δροσίζον, πῶς καὶ καίεις καὶ γλυκαίνεις”, (ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΥΜΝΟΣ ΣΤ´)

”Τοῦ Πνεύματος τὴν χάριν ἡ Γραφὴ ποτὲ μὲν πῦρ, ποτὲ δὲ ὕδωρ καλεῖ, δεικνῦσα ὅτι οὐκ οὐσίας ἐστὶ ταῦτα παραστατικὰ τὰ ὀνόματα, ἀλλ᾿ ἐνεργείας. Οὐδὲ γὰρ ἐκ διαφόρων συνέστηκεν οὐσιῶν τὸ Πνεῦμα, ἀόρατόν τε καὶ μονοειδὲς ὄν. Τὸ μὲν οὖν ὁ Ἰωάννης δηλεῖ λέγων· «Αὐτὸς ὑμᾶς βαπτίσει ἐν Πνεύματι ἁγίῳ καὶ πυρί» (Λκ. γ´, 16), τὸ δὲ ὁ Χριστός, «ποταμοὶ ἐκ τῆς κοιλίας αὐτοῦ ρεύσουσιν ὕδατος ζῶντος. τοῦτο δὲ εἶπε περὶ τοῦ Πνεύματος», φησίν, «οὗ ἔμελλον λαμβάνειν» (Ιω. ζ´, 38-39). 

Οὕτω καὶ τῇ γυναικὶ διαλεγόμενος, ὕδωρ καλεῖ τὸ Πνεῦμα· «Ὃς γὰρ ἂν πίῃ ἐκ τοῦ ὕδατος οὗ ἐγὼ δώσω αὐτῷ, οὐ μὴ διψήσει εἰς τὸν αἰῶνα» (Ιω. δ´, 14). Οὕτω δὲ τὸ Πνεῦμα καλεῖ, διὰ μὲν τῆς τοῦ πυρὸς προσηγορίας τὸ διεγηγερμένον καὶ θερμὸν τῆς χάριτος καὶ δαπανητικὸν ἁμαρτημάτων αἰνιττόμενος, διὰ μὲν τῆς τοῦ ὕδατος τόν τε καθαρμὸν ἐξ αὐτοῦ καὶ τὴν πολὺν παραψυχὴν ταῖς ὑποδεχομέναις αὐτὸ διανοίαις ἐμφῆναι... (ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ:
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΑ ΛΒ´ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Ιω, δ´ 13-20)

16/8 του Αγίου Γερασίμου του εκ Κεφαλληνίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου