Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

ΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΕΠΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ


 ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ, ΣΑΝ ΘΕΙΑ ΒΡΟΧΗ…



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Το Πνεύμα το Άγιον μιλώ στο γραπτό, 
σε όποιον ακόμα, έχει νουν καθαρόν. 
Το Πνεύμα το Άγιον σαν Θεία βροχή, 
κατέρχομαι τέκνα και πάλι στην γη. 

Ψυχές να ποτίσω τις διψασμένες, 
και ν’ αναστήσω ψυχές νεκρωμένες. 
Να διώξω μακρυά του εχθρού το σκοτάδι, 
η μέρα να λάμψει να φύγΕΙ το βράδυ. 
Να διώξω τον πόνο από την ψυχή σας 
και να αυξήσω την αντοχή σας. 

Οδόν να σας δείχνω της σωτηρίας,
 να καταυγάζω τον νουν, τας καρδίας. 
Μα αυτό για να γίνει, ζητώ την θέλησή σας, 
δεν εκβιάζω την βούλησή σας.

 Μα υποδουλωθήκατε εσείς στο κακό, 
και υπακούτε σ’ αυτό δυστυχώς. 
Αρνηθήκατε Εμένα το Πνεύμα το Θείο, 
που Είμαι της ψυχής σας ο Θείος Νυμφίος,
 και δουλωθήκατε δυστυχισμένα, 
στο πνεύμα της πλάνης και πάτε χαμένα.

 ΣΑΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ, ΤΑ ΜΑΤΙΑ, Τ’ ΑΥΤΙΑ, 
ΑΒΟΥΛΑ ΟΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ.
 Δεν σας αφήνει εσείς να σκεφθείτε, 
γιατί την αλήθεια τότε θα δείτε, 
ενώ αυτός διακαώς ποθεί να χαθείτε.

Το Πνεύμα το Άγιον παιδιά σας μιλώ, 
μέσα από το άγιο ετούτο γραπτό, 
το Πνεύμα το Άγιον της Αληθείας, 
αλήθειες να πω , στας δικάς σας καρδίας. 

Ν’ ανοίξω τα μάτια, να φωτίσω τον νου σας, 
να δείτε τις πλεκτάνες του πανούργου εχθρού σας. 
Να δείτε πού δύστυχα σας οδηγεί, 
στην μαύρη την κόλαση, χωρίς επιστροφή. 

Βιάζεται όλους για να κολάσει, 
δεν θέλει καμία ψυχή για να χάσει. 
Όλους ποθεί να σας σφραγίσει, 
όλους μαζί του στην Άδη να κλείσει. 
Γι’ αυτό και σας βάζει το δικό του το μπόλι, 
δικοί του να γίνετε, αγωνίζεται όλοι.

Μάταια σας ενημερώνω Εγώ ο Θεός σας, 
να μην δεχθείτε τον εμβολιασμό σας, 
συμβόλαιο κάνετε με τον εχθρό σας,
 του παραδίνετε τον εαυτό σας. 

Και θάναι για σας ετούτος ΔΥΝΑΣΤΗΣ,
 αφού στα πάντα σας , δύστυχοι θα άρχει. 
Αιώνια θα κλαίτε και θα θρηνείτε, 
για όσα τώρα δεν θέλετε να δείτε. 

Μα δεν θ’ αργήσει να ’ρθεί ο καιρός, 
εμπράκτως να δείτε ποιος είναι ο εχθρός.
 Αφού από λόγια δεν παίρνετε εσείς, 
στην πράξη θα δείτε την κόλαση εσείς.

Το Πνεύμα το Άγιο Εγώ σας μιλώ, 
που μόνον αλήθειες Εγώ σας λαλώ 
και να σας σώσω παιδιά Μου ποθώ. 

Μα πρέπει μονάχοι να το θελήσετε, 
σε Με τον Θεό, εσείς να γυρίσετε. 
Τελειώνει ο χρόνος, μην το αμελείτε,
 δεν έχετε χρόνο, μην τον σπαταλείτε.

 Είναι πολύτιμο το κάθε λεπτό,
 ΕΝΑ ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΕΙΤΕ, ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΙΝΟ, 
με πλήρη επίγνωση της κατάστασής σας, 
κάντε εσείς αλλαγή στην ζωή σας. 

Κλείστε τ’ αυτιά στου εχθρού τις σειρήνες,
 και αναλογιστείτε τις δικές σας ευθύνες. 
Ευθύνες μεγάλες για την ψυχή σας, 
για να την φέρετε στον Λυτρωτή σας, 
μες στον Παράδεισο αιώνια να χαίρει, 
είναι παιδιά Μου , στο δικό σας το χέρι.

 Εγώ θα Είμαι ο βοηθός σας, 
γιατί Είμαι ο Παράκλητος Εγώ στο πλευρό σας. 
Για σας μεσιτεύω και πάντα πρεσβεύω, 
θέλω να Είμαι πάντα κοντά σας, 
να καταυγάζω τον νου, την καρδιά σας. 

Όλα να κάνω σε σας φωτεινά, 
μακρυά σας να διώχνω την σκοτεινιά.
 Γι’ αυτό βιαστείτε να καθαρθείτε, 
μαζί Μου εάν θέλετε εσείς για να είστε.

 ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ, 
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΘΑΡΟ 
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ Σ’ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩ

Το Πνεύμα το Άγιον σας ευλογώ, 
την Χάρη Μου πλούσια σε όλους σκορπώ.

 Αμήν γένοιτο και τω Παναγίω Πνεύματι δόξα. 

 +++




10 σχόλια:

  1. ΑΜΗΝ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ. ΔΌΞΑ ΤΩ ΘΕΩ. ΠΡΟΣΚΥΝΏ ΠΑΤΈΡΑ ΥΙΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΠΝΕΎΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΙΛΙΕΣ ΔΟΞΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΌ ΜΑΣ.
    ΕΥΛΟΓΟΎΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ ΠΑΤΈΡΑ ΥΙΟ ΚΑΙ ΆΓΙΟΝ ΠΝΕΎΜΑ ΤΟΝ ΚΎΡΙΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πνεύμα Άγιο Πνεύμα της Αληθείας καθάρισόν με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασιλεῦ Οὐράνιε, Παράκλητε, τό Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὁ πανταχοῦ παρών καί τά πάντα πληρῶν, ὁ θησαυρός τῶν ἀγαθῶν καί ζωῆς χορηγός· ἐλθέ καί σκήνωσον ἐν ἡμῖν, καί καθάρισον ἡμᾶς ἀπό πάσης κηλῖδος, καί σῶσον, ἀγαθέ, τάς ψυχάς ἡμῶν».

    (Οὐράνιε Παρηγορητή μας Βασιλιά, Σύ πού εἶσαι τό Πνεῦμα τῆς ἀλήθειας, πού εἶσαι παντοῦ παρών καί γεμίζεις τά πάντα μέ τήν παρουσία Σου, ἔλα καί κατοίκησε μέσα μας κι ἀνάμεσά μας, καί καθάρισέ μας ἀπό κάθε ψυχική βρωμιά, καί σῶσε, ἀγαθέ, τίς ψυχές μας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γι’ αυτό και σας βάζει το δικό του το μπόλι,
    δικοί του να γίνετε, αγωνίζεται όλοι.

    Αυτό που λαλεί το Πνεύμα το Άγιον δε μπορούμε να το μάθουμε από πουθενά αλλού. Καμία μελέτη και έρευνα δε μπορεί να το εντοπίσει. Όλες σταματάνε στη σαρκική ζημιά που μας προκαλούν τα καταραμένα αυτά σκευάσματα.

    Εδώ όμως μαθαίνουμε ότι συνάπτεται σύμβαση με τον εξαποδώ, σαν αυτές που συνάπτουν μαζί του οι μεγάλοι καλλιτέχνες, πολιτικοί, δημοσιογράφοι, μεγιστάνες του πλούτου κλπ. για να τους υψώσει σ' αυτό τον κόσμο. Με τα μπόλια όμως ο κοσμάκης όμως συνάπτει - εν αγνοία του - αυτή τη σύμβαση χωρίς καμία έστω και προσωρινή ανταπόδοση, μόνο και μόνο για να προ-σφραγιστεί ως "δικός του".

    ΑπάντησηΔιαγραφή