Τρίτη 15 Ιουνίου 2021

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΣΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ;ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΕΚΕΙΝΟΙ...


Ο ERIC CLAPTON ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ COVID ΚΑΙ «ΠΡΟΒΛΕΨΗ» ΤΕΚΤΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΑΝΔΗΜΙΑ» ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟ 2017!

ΒΙΝΤΕΟ



Γράφει και κοινοποιεί ο Ν.Κ.*

Λυπάμαι για την έλλειψη υπότιτλων στα ελληνικά, αλλά συνοπτικά, ο γνωστός μουσικοσυνθέτης εκφράζει την προσωπική του περιπέτεια με τον εμβολιασμό που δέχτηκε να κάνει έπειτα από κάποιες πιέσεις για τις οποίες εξέφρασε την αντίθεσή του, ευθύς εξαρχής, με τον τρόπο που προσπαθούν να επιβάλλουν τον εμβολιασμό οι εντεταλμένες κυβερνήσεις. 

 Μεταξύ τών άλλων σταμάτησε να βλέπει τηλεόραση, έγραψε ένα αντι-εμβολιαστικό κομμάτι και γενικά βλέπει με μεγάλη υποψία τα κυβερνητικά τεκταινόμενα. Βλάκας κι’ αυτός;




Δεν πρόλαβε… να στεγνώσει το μελάνι από το προηγούμενο μήνυμα και έλαβα το επισυναπτόμενο από φίλο καθηγητή Χημείας, όχι θεολογίας.

Όπως βλέπετε, στην επισυναπτόμενη στιχομυθία που μου ‘στειλε ο λόγος για όλα αυτά που συμβαίνουν δεν είναι η σωτηρία τού κόσμου, αλλά τών διακοσίων (200) “ξύπνιων” η οποία, επί τη ευκαιρία θα συνοδεύεται και από μια γερή “οικονόμα” για τις τσέπες τους ώστε με άνεση να καθοδηγούν τα εναπομείναντα πρόβατα. 
 Και κάτι άλλο…

Για όσους εξακολουθούν να αμφισβητούν την “οικονόμα, ιδού” και μια προσωπική εμπειρία που είχα σήμερα το πρωΐ όταν πήγα σ’ ένα Μικροβιολογικό Εργαστήριο από τα τόσα έχουν φυτρώσει σε κάθε γειτονιά σαν καφετέριες για μια συνηθισμένη μικροβιολογική εξέταση. 

Σημειώστε, ότι πριν απο μερικά χρόνια χρόνια είχαν ανοίξει μαγαζιά σε κάθε γωνιά που αγόραζαν χρυσαφικά και ό,τι άλλο πολύτιμο είχε απομείνει στις οικογένειες. Θυμάστε; Τυχαίο;

Σήμερα, λοιπόν, περιμένοντας να έλθει η σειρά μου για να μου πάρουν αίμα για την εξέταση είδα ότι, τουλάχιστον, 5 άτομα έκαναν self test προς 45 Ευρώ το ένα. Αν αυτό δεν είναι “οικονόμα” (δεν συζητώ για τις μάσκες και τα απολυμαντικά “προστασίας”) τότε τι είναι “οικονόμα”;

Βλέπω, ότι οι πάντα σοφοί πρόγονοί μας, είχαν δίκιο όταν έλεγαν: « Ήρθε, ο διάβολος μεταμορφωμένος.»
Λέτε να είχαν άδικο;

{Από ανάρτηση γιατρού}

Θα σας διηγηθώ μία μικρή ιστορία του παρελθόντος μου, για να δείτε γιατί έχω φρικάρει με τους εμβολιασμούς αυτούς.

Το 2017, καλοκαίρι ήταν, επισκέφτηκα έναν αδελφικό μου φίλο (δεν μπορώ να μην το πω , ξέρεις εσυ …), σε ένα χωριό του Ηρακλείου και για δύο ημέρες έμεινα στο σπίτι του.

Την επόμενη ημέρα της παρουσίας μου εκεί μου λέει ότι έχει μία συζήτηση σε ένα σπίτι και προκειμένου να μην μείνω μόνος, με κάλεσε και εμένα μαζί του.

Ήθελε να αγοράσει ένα ακίνητο και πήγαμε να συζητήσει διάφορα επί πλέον πράγματα για την συναλλαγή αυτή.

Πηγαίνουμε στο σπίτι, μας καλωσορίζει ο οικοδεσπότης και πάνε μέσα να συζητήσουν. Κάθισα στο σαλόνι, κοντά μία ώρα περίπου και έπινα το ποτό μου.

Τελειώνουν τη κουβέντα, καθόμαστε για φαγητό και έπειτα από 20 λεπτά περίπου χτυπάει η πόρτα.

Με μεγάλη μου έκπληξη βλέπω έναν (γνωστό σε όλους), πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ συγγενή του οικοδεσπότη ο οποίος είναι και “τέκτονας”. Για ευνόητους λόγους δεν αναφέρω το όνομα του.

Οι τέκτονες “καθορίζουν", το μέλλον.

Πιάνω την κουβέντα μαζί του με την έννοια των οικονομικών στο μυαλό μου τον ερωτώ λέγοντας του:

― “Πώς βλέπετε το μέλλον κύριε υπουργέ ; “

― “Δυσοίωνο”, μου απαντάει.

― Από ποια άποψη; τον ρωτάω ξανά.

― ”Γιάννη η Γη μέχρι το 1900 είχε 1,5 δις ανθρώπους, τώρα το 2017 έχει 7,5 δις από τα οποία τα 3 με 4 είναι “υπερκαταναλωτές”. Θέλεις, μου λέει, τα πετρέλαια σου, τα ξύλα από τα δένδρα, τα κρέατα σου, τα τσιγάρα σου τα πλαστικά σου. Μολύνουμε τον πλανήτη, έχουμε γίνει πολλοί.”


Εγώ, μέχρις στιγμής, ακόμη, δεν έχω πάρει χαμπάρι τι θέλει να μου πει.,


― Τι θέλετε να πείτε κύριε υπουργέ;


― Είσαι μου λέει μέσα σε μια βάρκα με 500 ανθρώπους. 

Πνιγόμαστε!

Πρέπει οι 300 να πεταχτούν στο νερό για να ζήσουν οι 200, αλλιώς θα πνιγούμε όλοι.


Ποιο είναι (μου λέει), το ηθικόν ;


― Είναι μακάβρια η ερώτηση σας κύριε υπουργέ του απαντώ. Πολύ δύσκολη η ερώτηση.


― Έχεις δίκιο (μου λέει) , που την χαρακτηρίζεις “μακάβρια" ... Αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση.


― Τι θέλετε να πείτε κύριε υπουργέ (ακόμη μέχρι εδώ δεν έχω καταλάβει);


― Άκουσε να δεις Γιάννη, σε 4 με 7 χρόνια περίπου… θα λένε οι τηλεοράσεις για έναν ιό ότι σκοτώνει για να φοβηθεί ο κόσμος, για να κάνει ένα εμβόλιο που θα τον "σκοτώσει" ...


― Υπό ποια έννοια (ρωτάω ξανά) , θα τον σκοτώσει κύριε υπουργέ ;;

― Το εμβόλιο αυτό θα διαλύει το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου και εκεί που ο ένας θα πέθαινε σε 30 χρόνια θα φύγει σε 4. Εκεί που ο άλλος θα έφευγε σε 10 θα φύγει σε 1. ΚΟΚ

Δεν σπουδαιολόγησα ιδιαίτερα την συζήτηση αυτή τότε, είχα και άλλα στο μυαλό μου ειδικά εκείνο τον καιρό.

Περνάνε, όμως, τα χρόνια και τώρα πριν από έναν χρόνο βλέπουμε να ξετυλίγεται το… “σενάριο”

Υ. Γ.  Εσείς , εάν βρισκόσασταν στη θέση μου δεν θα είχατε φρικάρει;;;

Ν.Κ.

*Τα αρχικά του συγγραφέα διότι δεν έχει ερωτηθεί αν επιθυμεί την κοινοποίηση του ονόματός του.




1 σχόλιο:

  1. Τί να πω
    Κι αυτοί οι ίδιοι θα το κάνουν το εμβόλιο και θα σκοτωθούν
    Και όπως κι αν εχει, ο Θεός, θα κρατήσει τους δικούς Του, και θα μειώσει τον παγκόσμιο πλυθησμό, με πόλεμο και σεισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή