Σάββατο 12 Ιουνίου 2021

ΑΛΛΟΣ ΔΙΣ-ΕΒΗΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ COVID! ΔΡAMA H KATAΣTAΣH...


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΩΣ!


Γράφει ο Νεκτάριος Δαπέργολας

Τό δράμα τῆς…Δράμας σέ ἀπίστευτη κορύφωση. Μέ τήν ἐντολή βεβαίως τοῦ τοπικοῦ μητροπολίτη πρός ὅλους τούς πνευματικούς τῆς μητροπόλεως νά σταματήσουν νά ἐξομολογοῦν τούς πιστούς, μέ δικαιολογία - ὅπως ἔντονα ἀκούστηκε (καθώς ἐπίσημη αἰτιολόγηση δέν ὑπῆρξε) - καί πάλι τή δῆθεν πανδημία καί τό ὅτι στήν περιοχή δεν ἔχουν προχωρήσει ἐπαρκῶς οἱ ἐμβολιασμοί, ὁπότε ὑπάρχει, λέει, κίνδυνος μετάδοσης ἐξαιτίας τοῦ μυστηρίου τῆς ἐξομολογήσεως! 

Ἀκούστηκαν βέβαια καί ἄλλες ἐναλλακτικές ἐρμηνεῖες, πού ἀκόμη ὅμως καί ἄν ἰσχύουν, εἶναι καί πάλι ἐντελῶς ἀνίκανες νά ἐξηγήσουν τή γενίκευση τῆς ἀπαγόρευσης ὄχι σε συγκεκριμένους ἱερεῖς ἀλλά στό σύνολο τῶν πνευματικῶν τῆς περιοχῆς.

Θυμίζουμε πάντως ὅτι ὁ ἐν λόγω ποιμένας εἶναι ὁ ἴδιος πού ἔχει ἐπανειλημμένα ταχθεῖ ὑπέρ τοῦ καθεστωτικοῦ ψευδαφηγήματος καί πού ἰδιαίτερα μετά τό Πάσχα ἔχει προκαλέσει σάλο ἀφ’ ἑνός μέ τίς διώξεις τῶν ἱερέων πού ἀρνήθηκαν νά συμμετάσχουν στή βλάσφημη ἐκτροπή τῆς…διημέρου Ἀναστάσεως, ἀλλά καί ἀφ’ ἑτέρου μέ τίς ἀνεκδιήγητες δηλώσεις του ἐναντίον ὅσων πιστῶν…ἀποτόλμησαν να διαμαρτυρηθοῦν (σ.σ. οἱ χούντες, ὡς γνωστόν, δέν τά σηκώνουνε κάτι τέτοια), τούς ὁποίους περίπου ἐξίσωσε μέ συμμορίες χρυσαυγίτικου τύπου, πράγμα πού ἡ προοδευτική περιοχή της Δράμας δέν μπορεῖ, λέει, νά τό ἀνεχθεῖ. 

Την ἴδια ἐποχή μάλιστα ἔβγαλε φιρμάνι καί γιά τό κλείσιμο τοῦ ναοῦ τῶν Ἁγίων Κωνσταντίνου καί Ἑλένης Προαστείου Δράμας, ἐπειδή ὁ ἐφημέριος βρέθηκε θετικός στόν κορωνοϊό (ὁπότε δόθηκε ἡ διαταγή να σφραγιστεῖ ὁ ναός μέ συνοπτικές διαδικασίες καί νά ἀνασταλεῖ ἡ λειτουργία του ἐπ’ ἀόριστον)!

Ἔχει ὅμως βέβαια προκαλέσει καί ἄλλοτε στό παρελθόν, ὅπως ἡ συμπροσευχή του μέ ἰμάμη σέ μουσουλμανικό νεκροταφεῖο τῆς Τουρκίας (στήν ὁποία μετεῖχε πρό ἐτῶν μαζί καί μέ τόν Νεαπόλεως Βαρνάβα).



 Αλλά καί ἡ τιμή πού μᾶς ἔκανε νά μᾶς ἐπισκεφθεῖ πρό διετίας στήν Κομοτηνή, ὄχι βέβαια γιά κάποια τοπική ἐπέτειο (π.χ. Ἐλευθέρια Θράκης) ἤ γιά ἐκδήλωση πνευματικοῦ περιεχομένου, ἀλλά γιά τή «Γιορτή τῆς Τουρκικῆς Δημοκρατίας», σέ μία ἐκδήλωση πού διοργανώνει κάθε χρόνο τό τοπικό τουρκοπροξενεῖο, παρουσία ψευτομουφτήδων καί λοιπῶν παραγόντων τοῦ τουρκικοῦ ἀλυτρωτικοῦ ἐθνικισμοῦ!

Τώρα ὅμως βέβαια ὁ ἄνθρωπος αὐτός τό προχωράει πολύ πιό πέρα, βάζοντας σέ καθεστώς ἀπαγόρευσης καί τό μέγα μυστήριο τῆς ἐξομολογήσεως. 

Καί τί σχόλιο νά κάνει τώρα κανείς δηλαδή (μόλις συνέλθει κάπως, ἐννοεῖται, ἀπό το ἀρχικό σόκ τῆς ἀπίστευτης εἴδησης); Ὅτι μετά ἀπό τόσες βλασφημίες καί βεβηλώσεις, ζήσαμε γιά νά τό δοῦμε μέχρι καί αὐτό; 

Ποιός ὅμως τολμᾶ νά σκεφτεῖ πλέον ὅτι, μ’ αὐτούς πού μπλέξαμε, δέν θά δοῦμε σύντομα καί ἀκόμη χειρότερα;


12 σχόλια:

  1. Ναι μεν, αλλά …
    Ο Τιτανο-άγιος Εφραίμ της Αριζόνας «έβλεπε» αυτά τα ρεζιλίκια και λίγο πριν πάρει τις 4 αιώνιες συντάξεις (στεφάνια) του από το Χριστό μας αποκάλυψε:

    Μ’ αυτές τις δύο προσευχούλες, σωζόμαστε όλοι οι Χριστιανοί
    «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον ημάς» και «Υπεραγία Θεοτόκε, σώσον ημάς»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλει ο τουρκόγυφτος να αποστρατικοποιήσουμε τα νησιά για να έρθει με jet ski και με κότερα να κάνει απόβαση χωρίς κίνδυνο να σκίσει κανένα καλσόν. Πολύ περισσότερο τον ενδιαφέρει όμως αυτόν και κάθε εχθρό του Χριστού και της Ελλάδας η πνευματική αποστρατικοποίηση, η οποία περιλαμβάνει σαν "κύριο πιάτο" την κατάργηση των Ιερών Μυστηρίων.

    Οποιαδήποτε τέτοια προσπάθεια βέβαια μοιάζει με την προσπάθεια κάποιου αφελούς θεομάχου, ο οποίος πετάει πέτρες στον Ουρανό με την ελπίδα να γκρεμίσει το Θεό από το θρόνο Του. Σκοτισμένος όπως είναι από το μίσος για το Δημιουργό του, περιμένοντας την παραίτηση του Θεού του έρχεται κατακούτελα η πέτρα που πέταξε και του ανοίγει το κεφάλι σαν καρπούζι. Εκτός αν προλάβει να μετανοήσει στο ελάχιστο διάστημα που μεσολαβεί και να σωθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την προσευχή όμως δε μπορούν να μας την καταργήσουν. Όσο υπάρχουν γόνατα να λυγίζουν, όσο υπάρχουν χέρια να υψώνονται προς τον Ουρανό, όσο υπάρχουν καρδιές που φλέγονται από αγάπη για το Σωτήρα τους, αυτοί θα βράζουν στο ζουμί τους.

      Διαγραφή
  3. Ο ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ


    31 Iανουαρίου 1990


    Aχ, αγαπημένα παιδιά, δεν καταλάβατε ακόμη; O Oυρανός είναι η Kατοικία σας και η γη η προετοιμασία σας, η προετοιμασία σας για να συναντήσετε το Θεό. O Θεός σάς έδωσε το δώρο της Aγάπης Tου, δεν θ' ανταποκριθείτε στο δώρο Tου; Πολλοί από σας έχουν δει πολλά σημεία. Aυτά τα σημεία πρέπει να γίνουν αντικείμενα παρατήρησης, δεν είναι σημεία του τέλους των Kαιρών, δεν είναι σημεία της συντέλειας του κόσμου, είναι σημεία του τέλους μίας εποχής. O Iησούς κι Eγώ σας προετοιμάζουμε όλους για την είσοδό σας στην Eποχή της Aγάπης και της Eιρήνης, για τους Nέους Oυρανούς και τη Nέα Γη, που σας επαγγέλθηκαν προ πολλού. Σας παρακαλώ, λοιπόν, για τη μεταστροφή σας πριν από την ημέρα της κάθαρσης, γιατί ο καιρός επείγει και σας διαβεβαιώνω πως όλα όσα είπα μέσω των εκλεκτών Mου ψυχών θα συμβούν, από την εποχή της Φατιμά μέχρι σήμερα.

    Aγαπημένα Mου παιδιά, να θυμάστε ότι η Παρουσία Mας είναι κι αυτή ένα μυστήριο και θα πρέπει πάντα να θυμάστε ότι δεν είστε ΠOTE μόνοι. Mάθετε να προσεύχεστε αδιάλειπτα και με την καρδιά σας, μάθετε να νηστεύετε και να κάνετε έργα μετανοίας, ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ, μην κουράζεστε να κάνετε το καλό και να το εφαρμόζετε με σεβασμό προς τους άλλους. Nα βιώνετε το Nόμο του Kυρίου. Σας αγαπώ, παιδιά Mου, και είναι από Aγάπη που σας προετοιμάζω να συναντήσετε τον Kύριο. Eυλογώ τον καθένα σας. Eπιστρέψετε στα σπίτια σας με την Eιρήνη Mας και μην ξεχνάτε ποτέ ότι είμαστε μαζί σας . 1


    ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠOTE ΜΟΝΟΙ, ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ


    9 Φεβρουαρίου, 1990


    Aχ, αγαπημένα παιδιά..., αν ξέρατε μονάχα πόσο πληγώνεται η Iερή Mου Kαρδιά κάθε φορά που ένας από σας αναβάλλει γι' αργότερα τις επιθυμίες Mου. Aν ξέρατε μονάχα τι σας προσέφερα και ακόμη σας προσφέρω, η χαρά σας θα ήταν πλήρης. YΜΝΗΣΤΕ MΕ, ΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ, ΥΜΝΗΣΤΕ MΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΡΕΦΩ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ MΟΥ ΤΟ XΕΡΙ. Σας άκουσα από τον ουρανό και ήρθα σε βοήθειά σας, δε θα Mε ακούσετε, λοιπόν, κι εσείς; Aποδεχθείτε και υποταχθείτε στις Διδαχές Mου και στις Eπιθυμίες Mου, που σαν σπόρους έχω φυτέψει μέσα σας. Kάνετε, λοιπόν, αυτά που Eγώ, ο Σωτήρας σας, σας ζητώ και μην ακούτε μόνο τα Mηνύματά Mου και ξεγελάτε τους εαυτούς σας.

    Aγαπημένοι, εσάς που η Ψυχή Mου αγαπά, σας βεβαιώνω ότι επιθυμώ προσευχές που να βγαίνουν μεσ' από την καρδιά. EΠΙΘΥΜΩ να προσεύχεστε για όλους τους επισκόπους και ιερείς. EΠΙΘΥΜΩ ν' ακούτε όλες τις διδασκαλίες των αντιπροσώπων Mου. EΠΙΘΥΜΩ να νηστεύετε και να κάνετε έργα μετανοίας, επιθυμώ να κοινωνείτε όσο πιο συχνά μπορείτε. EΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΗΝΑ. EΠΙΘΥΜΩ να διαβάζετε καθημερινά ένα χωρίο από την Aγία Γραφή. EΠΙΘΥΜΩ να επανορθώνετε για τους άλλους με θυσίες. EΠΙΘΥΜΩ να προσεύχεστε το ροδάριο και αν είναι δυνατόν και τα τρία μυστήρια. ΣΚΟΠΟΣ MΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΘΩ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΑΓΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΆΓΙΟΣ, ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ AΡΧΕΣ MΟΥ.

    EΠΙΘΥΜΩ την καθημερινή σας εγκατάλειψη. Eίμαι η Πηγή της Aγάπης και όλοι μπορείτε ν' αντλήσετε από την Kαρδιά Mου για να δώσετε αυτή την Aγάπη στους άλλους. Θέλω, επίσης, να μάθετε να Mε λατρεύετε και να θυμάστε συνεχώς την Παρουσία Mου. H Παρουσία Mου είναι κι αυτή ένα μυστήριο. Πρέπει να θυμάστε πάντα ότι δεν είστε ΠOTE μόνοι, είμαι πάντα μαζί σας. Πλησιάστε την τελειότητα... αυτή η άγονη γη ας ευδοκιμήσει... Δεν σας ζητώ πράγματα άγνωστα για σας, ούτε υπεράνω των δυνατοτήτων σας. Σας ζητώ ό,τι είναι άγιο και ό,τι έχω είναι Άγιο, το Σώμα Mου είναι Άγιο, ελάτε, λοιπόν, να φάτε τη Σάρκα Mου και να πιείτε το Aίμα Mου, γιατί όποιος έρχεται σε Mένα δε θα τον διώξω. EΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΆΡΤΟΣ ΤΗΣ ZΩΗΣ. ΙΧΘΥΣ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΙΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΦΑΕΙ;


    Ρόδος - Μοναστήρι Αγ. Νεκταρίου, 30 Ιουλίου 1990

    ΕΓΩ, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΑΣ, έρχομαι να σαγηνεύσω την καρδιά σας με το Άσμα της Αγάπης Μου και να ευχαριστήσω την Καρδιά Μου. Μη λετε: "Τον ζήτησα αλλά δεν Τον βρήκα, Τον φώναξα αλλά δεν απάντησε, Τον περίμενα αλλά δεν ήρθε."

    Ζητήστε Με, αγαπημένοι, με απλότητα καρδιάς και θα Με βρείτε, καλέστε Με από τα βάθη της καρδιάς σας και θα σας απαντήσω, ΑΝΟΙΞΤΕ Τ' ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ Θ' ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΟΥ. Η συκιά είναι ώριμη και σύντομα θα γευθείτε τον καρπό της. ΕΛΑΤΕ, αφού πολλοί από σας απομακρυνθήκατε από τον ίσιο δρόμο και φοβάστε να Με δεχθείτε, φυλάγοντας τις αμαρτίες σας κρυμμένες στο στήθος σας. ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ, ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΨΕΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟΤΗΤΑ. Η πόρτα Μου είναι πάντα ανοιχτή σε όλους σας, αγαπημένοι. Είναι γνωστό ότι δεν παραμένω ασυγκίνητος μπροστά στις ανάγκες των φτωχών και των αρρώστων. Μη βάζετε λοιπόν σε δοκιμασία το Θεό σας και μην αμφιβάλλετε για το Άπειρο Έλεος Μου.

    Ναι, τα όργανα που χρησιμοποιώ για να μεταδώσω τα Λόγια Μου είναι φτωχά, ανάξια και κοινά. Όσους ο κόσμος θεωρεί παρακατιανούς και περιφρονημένους, αυτούς διαλέγω, τα μηδενικά, για να καταργήσω όσους θαρρούν πως είναι κάτι. 1 Η Σοφία δίνεται στα παιδιά και όχι σ' αυτούς που θριαμβολογούν για τη σοφία τους. Ακούστε Με, η Σοφία θα παραμείνει ένα αίνιγμα για όσους κομπάζουν και θεωρούν τους εαυτούς τους ενάρετους και αγίους. Θα φθείρω πράγματι τη Σοφία των σοφών και πολύ πιο αυστηρή θα είναι η τιμωρία που θα λάβουν. Στη θέση τους θα αφήσω έναν ταπεινό και άσημο λαό, που θα μπορεί να Μου λεει, "Αλληλούια, αλληλούια" μέρα και νύχτα, νύχτα και μέρα, μαζί με τον ύμνο των αγγέλων Μου, "ΆΓΙΟΣ, ΆΓΙΟΣ, ΆΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ, Ο ΘΕΟΣ Ο ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ! ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΛΗΘΙΝΑ ΥΠΗΡΧΕ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ'ΡΘΕΙ" 2 χωρίς να τους ενοχλεί κανείς, γιατί θα αφαιρέσω από το μέσον τους όλους αυτούς τους υπερήφανους κομπαστές. Γι' αυτό, πριν έρθει η ώρα Μου σας λεω: αναζητήστε την ταπείνωση, αναζητήστε τη φτώχεια.

    Εσείς που υπακούετε στις Εντολές Μου και διδάσκετε στους άλλους να τις υπακούουν, ταπεινωθείτε. Μην κρίνετε για να μην κριθείτε. Μην καταδικάζετε, για να μη σας καταδικάσω κι Εγώ. Μετανοήστε κι Εγώ θα σας συγχωρήσω γι' αυτά τα χρόνια που περάσατε καταπνίγοντας το Πνεύμα Μου. Σκοπεύω σ' αυτούς τους έσχατους καιρούς να οδηγήσω αυτή την πονηρή γενεά με ηνία καλοσύνης, με χαλινάρια αγάπης, σκύβοντας πάνω σε όλους σας για να σας δώσω την Τροφή Μου. Θα είμαι πάντα ένα καταφύγιο για τους φτωχούς και τους ανήμπορους. ΕΛΑΤΕ, ΓΕΙΡΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΤΥΠΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΤΥΠΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ.

    Εγώ, ο Κύριος, βρίσκομαι ανάμεσά σας και σας ευλογώ αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σας. Θυμηθείτε όλα αυτά που σας έδωσα σήμερα και δείξτε Μου την αγάπη σας ακολουθώντας Με. Τα Μάτια Μου είναι επάνω σας. Να είστε ένα. ΙΧΘΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΦΗΣΤΕ ΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΟΥ ΑΥΛΗ ΝΑ ΜΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ
    ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΠΡΟΠΟΜΠΟ ΜΟΥ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ


    10 Οκτωβρίου 1990


    Η γενεά σας δεν κατάφερε να εκτιμήσει τη μεγάλη Αγάπη του Θεού, γι' αυτό οι τόποι σας φλέγονται από τον εγωισμό, την ασέβεια και τη μανία του Σατανά. Και μέχρι σήμερα ακόμη, το χέρι του είναι υψωμένο για να σας χτυπήσει και να βάλει φωτιά σε όλα τα έθνη. Εξ αιτίας του αθεϊσμού σας και της διαστροφής σας τυλίξατε τους εαυτούς σας στο σάβανο του θανάτου, τυλίξατε τους αγαπημένους σας σ' ένα σύννεφο από γρανίτη. Φωνάζω με αγωνία από ψηλά, σε όλους εσάς να κάνετε ειρήνη με το Θεό, να συμφιλιωθείτε με τις οικογένειές σας.

    Όταν έρχεστε να προσευχηθείτε σε προσκύνημα, έρχεστε με καθαρή καρδιά; Έχετε πάψει να κάνετε το κακό; Έχετε ειρήνη με τον πλησίον σας; ΈΧΕΤΕ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ;
    Έχετε ευλογήσει τους εχθρούς σας και τους έχετε συγχωρήσει;
    Έχετε ανταποδώσει το κακό με την αγάπη;
    Είστε έτοιμοι πραγματικά να συναντήσετε το Θεό με χέρια γεμάτα καλά έργα;
    Ευλογήστε αυτούς που σας διώκουν και προσευχηθείτε γι' αυτούς, μην τους κρίνετε. Επιμείνετε στην προσευχή. Επειδή σε Τι χρησιμεύουν οι προσφορές σας όταν η καρδιά σας δεν συγχωρεί και κρατάει μνησικακίες; Πού είναι τότε η αγιότητά σας; Εξαγνισθείτε και ζείτε στο Φως του Θεού και στην Αγάπη του Θεού. Γίνε ένας αληθινός μάρτυρας του Ευαγγελίου με τη ζεστασιά και την ακτινοβολία της καρδιάς σου. ΓΙΝΕ ΕΝΑΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ. ΓΙΝΕ ΕΝΑΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ. Μην επιτρέπετε στα χείλη σας να ξεστρατίζουν, να είστε τέλειοι όπως ο Κύριος είναι τέλειος. Να φανεί ότι είστε πραγματικά οι πρώτοι καρποί της μεγάλης του Θεού Αγάπης. Κάθε μάτι να γίνει μάρτυρας της καλής σας συμπεριφοράς και να μάθει ότι αυτό συμβαίνει γιατί είστε παιδιά του Υψίστου. Τα σημάδια των πέντε Του Πληγών να γίνουν αισθητά και στο δικό σας σώμα, να είναι τα σημάδια που θα δείχνουν ότι είστε μαθητές Του κι Αυτός, ο Θείος Δάσκαλός σας.

    Ζείτε τα μηνύματά Μας και σκορπίστε τα σαν σπόρους. Η φωνή της αγάπης ν' απλωθεί σε όλη τη γη και στα πέρατα του κόσμου.

    Ευλογώ τον καθένα σας και σας ευχαριστώ που Μου αφιερώσατε το χρόνο σας. Πηγαίνετε εν ειρήνη.


    ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΧΥΝΟΥΝ ΑΘΩΟ ΑΙΜΑ ΑΓΕΝΝΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!


    20 Μαρτίου 1991




    Όμως αλίμονο σ' αυτόν που δεν Με φοβήθηκε! Αλίμονο σ' αυτόν που δεν είδε ποτέ την κακία σαν αφροσύνη και τη μωρία σαν παραφροσύνη! Αλίμονο στην καρδιά που πίστεψε ότι θα μπορούσε να φτάσει στο αποκορύφωμα της δύναμης της με τις δικές της προσπάθειες και χωρίς Εμένα!

    Αλίμονο σ' αυτόν που δεν υπάκουσε στις Εντολές Μου! Αλίμονο στην καρδιά που είναι γεμάτη μοχθηρία! αλίμονο στο τσακάλι που συνωμοτούσε τη νύχτα. Αλίμονο σ' αυτόν που έκρινε τον αδελφό του και έγινε αφορμή να ζει (ο αδελφός του) μέσα στον τρόμο! Αλίμονο στα χείλη που έδωσαν ψεύτικη μαρτυρία! Αλίμονο σ' αυτούς που έχυσαν αθώο αίμα αγέννητων παιδιών! Η ανταμοιβή σας θα είναι η κόλαση! Αλίμονο στους ακάθαρτους που δέχονται το Σώμα και το Αίμα του Υιού Μου σε κατάσταση αμαρτίας, πόσο απεχθείς είστε στα μάτια Μου! ΑΛΙΜΟΝΟ Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΕΝΟΧΟΙ, ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟΝ ΥΙΟ ΜΟΥ! ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ! ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΣΑΣ! ΠΟΙΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΦΩΛΙΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΕΝΑ ΦΙΔΙ; Αν Με ρωτήσετε: "Τι πρέπει να κάνουμε για να κερδίσουμε την αιώνια Ζωή;" σας λεω: να μετανοήσετε! Να ακολουθείτε τις Εντολές Μου, να παράγετε τους κατάλληλους καρπούς, κι Εγώ, παρουσία των αγγέλων Μου, θα σας προσφέρω το δωμάτιο που φύλαξα για σας. Να προσέχετε και να φυλάγεστε απ' όλα αυτά τα πράγματα. Επιτρέψτε Μου μέσα στην ερημιά σας να φανερώσω το Πνεύμα Μου όπως θέλω, όταν θέλω και σε όποιον θέλω, για να σας σώσω.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΔΑΝΙΗΛ


    "Αλλά, εσύ, πήγαινε μέχρι το τέλος και θα αναπαυθείς, και θα σηκωθείς για το μερίδιο σου στο τέλος των ημερών."(Δαν. 12:13)


    20 Δεκεμβρίου, 1993


    Τα καλέσματά Μου και τα σημεία Μου από τον Ουρανό δεν έγιναν αντιληπτά απ' αυτούς τους αποστάτες αλλά απορρίπτονται, ωστόσο, θα καλωσορίσουν αντίθετα κάθε τι κακό που μπορεί να οδηγήσει την ψυχή τους σε περισσότερο σκοτάδι και αφανισμό. Προτιμούν να υποδεχτούν το Ψέμα και να απορρίψουν την Αλήθεια. Η Γραφή λέει ότι, μέχρι καιρό και καιρούς και μισό καιρό, 4 ο λαός Μου θα υποστεί εκ μέρους τους διώξεις καθώς και την εξουσία του θηρίου 5 . Η Γραφή λέει ότι, με τη βοήθεια αυτού του θηρίου, θα σκεφθούν να αλλάξουν τις Παραδόσεις και το Νόμο Μου και ότι σχεδιάζουν να αφαιρέσουν την Παντοτινή θυσία, να την ποδοπατήσουν και να την συντρίψουν, και στη θέση της να στήσουν το βδέλυγμα της ερημώσεως, μια άψυχη εικόνα… και κάθε άγιος που Εγώ στέλνω στη γενεά σας θα τεθεί υπό την εξουσία τους.

    Σήμερα, όλοι παρακολουθείτε πώς εκπληρώνονται αυτές οι προφητείες. Επηρεασμένοι από το θηρίο, αυτοί οι αποστάτες 6 πολεμούν κάθε άγιο που σας στέλνω, αποδεικνύοντας σήμερα ότι είναι οι δυνατότεροι 7 . Και όσο για κείνους 8 που απορρίπτουν τα σημερινά Μου καλέσματα χωρίς καμιά αιτία, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΜΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ: 9

    - Ω Κύριε, υπήρξαμε τυφλοί και αμαρτήσαμε, πραγματικά Σε αδικήσαμε και προδώσαμε τις εντολές Σου και το Νόμο Σου. Αρνηθήκαμε να ακούσουμε τους δούλους σου τους προφήτες, που μίλησαν εξ Ονόματός Σου σε όλο τον κόσμο. Κύριε, δεν ακούσαμε τα Λυτρωτικά Σου Καλέσματα ούτε τα λάβαμε υπόψη μας. Θεέ, δεν δώσαμε προσοχή στα φανερά Σου σημεία. ΤΑ ΠΕΡΙΓΕΛΑΣΑΜΕ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΜΑΡΤΗΣΑΜΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΣΟΥ. Αψηφήσαμε τις Γραφές - αν δεν τις αψηφούσαμε θα είχαμε δεχθεί το ουράνιο σημείο Σου 10 και τα δώρα του Αγίου Σου Πνεύματος, αλλά αποστρέψαμε τα μάτια μας για να μην δούμε, μήπως δούμε και μεταστραφούμε. Και το ανάθεμα και η κατάρα που αναφέρονται στις Γραφές θα ξεχυθούν τώρα πάνω μας γιατί πραγματικά αμαρτήσαμε εναντίον Σου. Και τώρα, τώρα που η Αγία Θυσία καταργήθηκε, σε ποιόν μπορούμε να στραφούμε; Με τι μπορούμε να θρέψουμε τις ψυχές μας; Πώς να κατασιγάσουμε την δίψα μας; Πώς μπορούμε τώρα να αποκτήσουμε Ζωή; Το βδέλυγμα της ερημώσεως που προφήτεψες, αλλά κράτησες μυστικό, τώρα επαληθεύτηκε - η θλίψη μας δεν έχει ξαναγίνει από καταβολής κόσμου. 11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΧΥΘΗΚΕ ΓΕΝΕΑ ΘΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ
    ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΩ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ


    19 Ιανουαρίου 1995

    Η επίγεια Βασιλεία Μου είναι μπροστά στις πόρτες σας αλλά δεν την θέλετε, όπως δεν θέλετε ν' ακούσετε το Λόγο Μου… Η διεστραμμένη σας καρδιά δεν δίνει προσοχή στις προειδοποιήσεις Μου γιατί απαρνηθήκατε το ταπεινό ποιμαντικό ραβδί σας και προτιμήσατε το σκήπτρο του ψεύδους. Και όταν ακούτε το Λόγο από το Στόμα Μου δεν προειδοποιείτε την καρδιά σας, ούτε σκέπτεστε να προειδοποιήσετε τους άλλους, όχι, βλέπετε να έρχεται το Σπαθί 7 αλλά δεν δίνετε σημασία… Έχετε αντιρρήσεις και ενθαρρύνετε και τους άλλους να κάνουν το ίδιο: "όλες αυτές οι ανοησίες, μη δίνετε σημασία, είναι υστερία. Μην προσέχετε όλους αυτούς τους τρελούς. Μην ακούτε την 'Αληθινή εν Θεώ Ζωή', είναι εφεύρεση του Πονηρού, θα πείτε για να μειώσετε τη Φωνή Μου και αποκαλείτε βιαστικά "κακό και ψέμα" ό,τι είναι θείο και άγιο.

    Το αίμα που έχει χυθεί, γενεά, θα σε κυνηγήσει. Κάθε φαράγγι, κάθε λόφος, κάθε θάλασσα, κάθε βουνό θα αισθανθούν το Σπαθί Μου. Το αίμα που έχει χυθεί θα σε κυνηγήσει και θα πεθάνεις. Αλλά αν, έστω και σήμερα, απαρνηθείς την αμαρτία σου και μετανοήσεις με την καρδιά σου και υποσχεθείς να ζήσεις με ευσπλαχνία, ενότητα και ειρήνη, θα ζήσεις και δεν θα σου ξαναθυμίσω πια τις αμαρτίες σου. Γύρισε σε Μένα, γενεά - γιατί θέλεις τόσο πολύ να πεθάνεις στην αμαρτία; Γύρισε σε Μένα, απαρνήσου την αμαρτία και θα ζήσεις. Δεν διάβασες; 8 "Είμαι ο Αμήν, ο μάρτυρας ο αξιόπιστος και αληθινός, 9 αυτός που είναι η αιτία όλων των δημιουργημάτων του Θεού - με δικαιοσύνη κρίνει και πολεμάει." 10 Πώς μπορείς εσύ που κηρύττεις καθημερινά το Λόγο Μου, να μη διακρίνεις ούτε τους καιρούς ούτε τα σημεία; Εσύ που επιμένεις να λες ότι δεν είμαι ο Συγγραφέας αυτού του Μηνύματος, σου λέω: κρίνεις με ανθρώπινα κριτήρια και καμαρώνεις μέσα στη δόξα σου… Πρόσεχε λοιπόν και φύλαξε τη γλώσσα σου από την κριτική - Εγώ είμαι ο μοναδικός Κριτής, και είσαι πραγματικά στα Χέρια Μου… Δυνάμωσα, με το Πνεύμα Μου αυτό που ήταν εύθραυστο ώστε το Όνομά Μου να υμνηθεί μέσα από αυτήν 11 και να δοξαστεί σε κάθε έθνος, και ο αδύνατος άνθρωπος να βρει τη δύναμή του. Σου έδωσα εντολή να γίνεις η ηχώ του Λόγου Μου, μια περγαμηνή για να διαβαστεί, ώστε μόλις ακούσουν και φάνε, 12 ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΘΟΥΝ ΜΕ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.

    Είπα στη Σύναξη των αγίων Μου: 13


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΡΙΤΗΣ


    3 Ιουνίου, 1994


    Ζείτε το Ευαγγέλιο και μην ανακρίνετε ο ένας τον άλλο. Πρώτα δείτε το δοκάρι που είναι καρφωμένο στο δικό σας μάτι. Προσεύχεστε αδιάλειπτα. Ζείτε άγια. Μην αφήνετε τα μάτια σας να αναπαύονται.

    Συμφιλιωθείτε με τους αδελφούς σας 2 και θα γλιτώσετε το θάνατο. Μην καταδιώκετε ό,τι είναι άγιο. ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕ ΟΛΟ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΝΑΙ 3 - ΜΗΝ ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΤΕ. 4 Ο Δημιουργός σάς λέει: περιφρονήστε ό,τι δεν είναι άγιο, παρατηρείτε τον ουρανό και δίνετε μαρτυρία για τον Ύψιστο. Δοθείτε περισσότερο στην προσευχή και ικετέψτε τον Δημιουργό σας να γίνει το Φως και ο Οδηγός σας. Επιστρέψτε σε Μένα για να μπορέσω να ξεπλύνω τις αμαρτίες που κάνετε νύχτα μέρα. Η αρρώστια σας δεν είναι ανίατη παρά το γεγονός ότι η ενοχή σας και τα αναρίθμητα αμαρτήματά σας είναι πάνω στην ψυχή σας σαν κακιά πληγή - μπορώ να θεραπεύσω την ενοχή σας, μπορώ να σας συγχωρήσω και να αποκαταστήσω το όλο σας σώμα… Όποιος αγαπάει τη ζωή του, τη χάνει. Όποιος χάνει τη ζωή του σ' αυτόν τον κόσμο θα την φυλάξει για την αιώνια ζωή.

    Πολλοί από σας διαβάζουν τα Μηνύματά Μου αλλά δεν καταλαβαίνουν την Καρδιά του Μηνύματος γιατί δεν είστε καλά ριζωμένοι σε Μένα. Ακολουθείτε το γράμμα των μηνυμάτων αλλά δεν εισχωρείτε στην καρδιά του Μηνύματος! Σας βεβαιώνω: ελευθερία είναι να αναγεννηθείτε από το Πνεύμα. Μόνον τότε, όταν το Πνεύμα σάς ανοίξει τα μάτια θα γνωρίσετε το Μεγαλείο του Ονόματός Μου και τα βάθη της Υπέρτατης Δόξας Μου.

    Γνωρίζετε βέβαια ότι θερίζετε ό,τι σπέρνετε; Αν σπείρετε σε αγρό διχόνοιας θα θερίσετε έχθρα και ανταγωνισμό. Αν σπείρετε σε αγρό κατηγοριών θα θερίσετε αυτοκαταδίκη. Αν σπείρετε σε αγρό συκοφαντίας θα θερίσετε την δική σας καταστροφή. Σπείρετε σπόρους αγάπης στον αγρό σας και θα θερίσετε μια ανταπόδοση αγάπης. Σπείρετε σε αγρό συγνώμης και θα θερίσετε έλεος. Μην αυτοδιορίζεστε κριτές - Εγώ είμαι ο Μόνος Κριτής...

    Σας λέω όπως άλλοτε: Δεν έρχομαι για να καταδικάσω τον κόσμο, εφόσον ήρθα για να τον σώσω. Τώρα είμαι εδώ για να τον προειδοποιήσω, λοιπόν εσύ που καταδικάζεις τόσο γρήγορα και που αυτοδιορίστηκες κριτής, σου λέω: έχεις ήδη τον Κριτή σου! Πες σ' εκείνους που σε ρωτούν, κόρη, αν όλα πάνε καλά, να επαγρυπνούν και να προσεύχονται σε κάθε περίσταση για να λάβουν δύναμη να επιζήσουν όλων αυτών που πρόκειται να συμβούν. Αρκετά, κόρη Μου. Στάσου δίπλα Μου πιστά και μην παύεις να προσεύχεσαι. Παιδί Μου, Εγώ, ο Ιησούς θα σε βοηθήσω στο μακρινό ταξίδι που θα ξεκινήσεις για χάρη Μου. 5 Εγώ, ο Ιησούς, σ' ευλογώ καθώς και τον πατέρα Μιχαήλ. Η Αγάπη είναι μαζί σου. IC.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα αδερφέ αυτά που γράφεις,απλός, λιτός, και περιεκτικός ο λόγος σου, έχει δίκιο ο con mc keeds βάλε ψευδόνυμο, ευχαριστώ

      Διαγραφή
  9. Έχουμε φτάσει στο σημείο να περιμένουμε τα μεσάνυχτα του Σαββάτου σα μάννα εξ' Ουρανού το μήνυμα του Πατρός ημών του εν τοις Ουρανοίς για να τραφεί και να αγαλιάσει λίγο η ψυχούλα μας, ακόμα κι αν μας απευθύνει λόγους της δικαιοτάτης Του οργής και των δεινών που μας αναμένουν λόγω της αμετανοησίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύγε ανώνυμε για τα σχόλια σου, πληρέστερος από ιεροκήρυκας.
    Βάλε όμως ένα διακριτικό στο ανώνυμος που έχεις, για να μην σε συγχέουμε με άλλους περίεργους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή