Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021

ΛΟΓΟΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΡΗΓΟΡΣΕΩΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ


ΗΓΓΙΚΕΝ Η ΩΡΑ





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++

Ηγγικεν, ΝΑΙ, άνθρωπε η ώρα,
ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΤΩΡΑ!
Ιδού τα περιθώρια διά εσέ στενεύουν,
τα σατανικά θηρία παραμονεύουν.
Θέλουν να σε παγιδεύσουν,
τη ψυχική σου ελευθερία να αφαιρέσουν.

Στα λόγια τους το ψέμα με ύπουλο τρόπο σου δίδουν,
στην τελική δουλεία σε κατευθύνουν.
ΕΓΕΙΡΟΥ ψυχή, ΑΝΤΙΣΤΑΣΟΥ!
Κινδυνεύεις θανασίμως, εσύ και τα παιδιά σου.

Μην πιστέψεις τα απατηλά τους παραμύθια,
ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΟΥ που με μεγίστη σταυρική θυσία,
ζητώ εσένα παιδί μου να σώσω.
ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΣΟΥ,έλα να στο δώσω,
ΠΡΟΣ ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΟΝ.

Δίδει μόνο ζωή ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΕΙΟ.
ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΔΩΡΕΑΝ Ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΝΥΜΦΙΟΣ.
Δεν έχει θανατηφόρες συνέπειες αυτό,
δίδει μόνο δωρεές εδώ.

Αρκεί σε Εμέ εσύ να ΄ρθεις με συναίσθηση,
ταπείνωση και συντριβή.
Έλα, σε αναμένω,
συγκληρονόμο της βασιλείας μου της ουράνιας να σε καταστήσω,
βασιλόπουλο Θείας ευδαιμονίας να σε ποιήσω.

Σε πρόδωσαν οι μεγάλοι της γης
και ‘σε και την ΑΓΙΑ ΜΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, ΣΤΗ ΜΑΣΩΝΙΑ.
ΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΙ στους ηγέτας της εποχής! |
Θα πληρώσουν πολύ ακριβά την υποκρισία,
τα ψέματα, την προδοσία!

Εσύ μικρό ποίμνιο μου που μου έχεις μείνει πιστό,
ΕΓΕΙΡΟΥ, ΑΝΤΙΣΤΑΣΟΥ στο ζητώ!
ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΜΕ στον έσχατο ετούτο καιρό.
ΝΑΙ! ΗΓΓΙΚΕΝ Η ΩΡΑ!

Ζητώ εργάτες κραταιούς
κάτω απ’ τη σημαία της πίστεως, του Σταυρού.
Να εξουδετερώσουν τας παγίδας του εχθρού.
Δεν είναι τώρα ώρα εφησυχασμού,
είναι καιρός ομολογίας,
κινδυνεύει τεκνία μου η ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.

Αυτή θέλουν οι άνομοι να χτυπήσουν,
χωρίς δύναμη θελήσεως να σας αφήσουν.
ΟΛΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ!

Πολεμείστε πιστοί διά τα ιερά ιδανικά σας,
κινδυνεύουν ψυχικά και σωματικά τα παιδιά σας!
Θέλουν να εξοντώσουν ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ. ΟΛΑ ΦΤΙΑΧΤΑ,
με υπολογισμό, όλα όσα αφορούν τον κορωναϊό.

Ξυπνήστε οπαδοί πιστοί μου,
εδραιωθείτε στη ΘΕΙΚΗ ΙΣΧΥ ΜΟΥ!
Έρχονται ΔΕΙΝΑ. Οπλιστείτε με όπλα ιερά.

ΜΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ,
ΜΕ ΚΑΘΑΡΣΗ ΨΥΧΗΣ. ΜΕ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΥΝΕΧΗ
ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΟΥ ΝΑΟ.
ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΣΑΣ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ
χωρίς παρενέργειες θανατηφόρες.

Θα σας δίδει δυνάμεως βαθμό.
Θα νικήσετε με τη Θεία δύναμη μου τον εχθρό.
 
ΘΑΡΡΟΣ! ΗΓΓΙΚΕΝ Η ΩΡΑ,
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ!
 ΜΥΡΙΟΠΛΑΣΙΩΣ ΘΑ ΑΜΟΙΦΘΕΙΤΕ!


ΑΜΗΝ





10 σχόλια:

  1. ΔΟΞΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΣΟΥ ΚΎΡΙΕ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ει ο Θεός μεθ 'ημών
    Ουδείς καθ' ημών
    Αμήν 😔😔

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκέψου να είναι κάποιος ορφανός και πάμφτωχος. Και ξαφνικά να μαθαίνει ότι ο Πατέρας του ζει κι έχει αμύθητα πλούτη να του κληροδοτήσει. Αρκεί να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο σαβουάρ βίβρ που θα του υποδείξει, ώστε η συμπεριφορά του να είναι συμβατή με τη Ζωή που διάγουν οι άνθρωποι στην εξαίσια Πόλη εκείνη, όπου τον περιμένει η κληρονομιά.

    Κι εκείνος κάνει ότι δεν ακούει, είτε επειδή δεν Τον πιστεύει, είτε επειδή του φαίνεται δύσκολο να ακολουθήσει το απαιτούμενο σαβουάρ βιβρ. Και στις δύο περιπτώσεις τον ΔΙΑΒΑΛΛΕΙ ο κακός αδελφός του (bad brother) που εκτελεί χρέη πατριού πετώντας του καραμελίτσες και γλειφιτζούρια, παρασύροντάς τον στα σκοτεινά μονοπάτια που βαδίζει κι ο ίδιος, έχοντας αποστατήσει συνειδητά από τον κοινό Πατέρα και πείθοντας τον ταλαίπωρο φτωχούλη ότι Πατέρας δεν υπάρχει, ή ότι δεν ενδιαφέρεται γι' αυτόν.

    Όποιος πιστέψει τα παραμύθια που του πλασάρει ο bad brother και απορρίψει τα Μεγαλεία που τον περιμένουν στην Άνω Ιερουσαλήμ είναι άξιος της τύχης του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσον και αν το θελήση ο Διάβολος, δεν ημπορεί, μόνος να μας κολάση, εάν ημείς δεν συνεργήσωμεν στην κακίαν του. Αλλ' ούτε πάλιν ο Θεός θέλει μόνος Του να μας σώση, εάν και ημείς δεν γίνωμεν συνεργοί της Αυτού χάριτος εις την σωτηρίαν μας. Πάντα βοηθεί ο Θεός, πάντα προφθάνει, αλλά θέλει και ημείς να εργασθούμεν, να κάμνομεν εκείνο όπου ημπορούμεν.

      Ο Παππούς σου Ιωσήφ

      Διαγραφή
  4. Το ηγγικεν η ώρα το ακούμε τόσα χρόνια,μα του Οιμου η συλλογή ειν μεγάλη και τρανή.
    Έχει γεροντους πολλούς τίμιους και θαυματουργους,και σε μετάνοια καλει, μακάρι να ξερε αυτη.
    Μα τα πολλά τα λόγια ειν φτωχά, οιμο παψε μια φορά.
    Το όνομα του Θεού παντού το βάζεις, παψε πλέον να κομπαζεις.
    Γιατί θα έρθει κρίση Θεικη και δεν θα μείνει ούτε φακη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέντε πέντε δέκα, δέκα δέκα κατεβαίνω τα σκαλιά …


    Ο αγώνας τους εδώ και 2 αιώνες είναι να μας κατεβάσουν το επίπεδο της Πίστης. Ειδικά τώρα που έφτασαν στην πηγή με τα θολά νερά που έχουν ποτιστεί και οι ίδιοι, ο αγώνας τους είναι να δηλητηριάσουν και μας και μέσα στον καταιγισμό των ειδήσεων που σκοπό έχουν να μας απ - ελπίσουν για να κατέβουμε την κλίμακα της Σωτηρίας (εφόσον έχουμε ξεκινήσει να την ανεβαίνουμε) από το 2ο επίπεδο της Πίστης που αναθέτει τα πάντα στον Ύψιστο και ησυχάζει, να κατέβουμε στο 1ο της απλής γνώσης (της «ψιλής γνώσης» σύμφωνα με τον Αββά Ισάακ το Σύρο) στο οποίο ο άνθρωπος θεωρεί ότι μπορεί από μόνος του να ξεπεράσει όλα τα προβλήματά του χωρίς τη βοήθεια του Θεού, αλλά με τη βοήθεια αυτών που επί δεκαετίες ψήφιζε και που τώρα τον εγκαταλείπουν μόνο, έρημο και φιμωμένο και εμβολιασμένο στην κοιλάδα του Κλαυθμώνος να αργοπεθαίνει μέχρι να τον κατασπαράξουν οι νοητοί λύκοι (γκρίζοι και μη).

    Το 3ο επίπεδο είναι Δωρεά του Θεού στους Ησυχαστές και σε όσους κρατιούνται με νύχια και με δόντια να μην κατρακυλίσουν, οι οποίοι ξεχνάνε τον εαυτό τους εντελώς και ως άλλοι δια Χριστόν Σαλοί παραδίδονται ολόκληροι στον Κύριο, προγευόμενοι ατρέπτως τον Παράδεισο απ’ αυτή κι όλας τη ζωή, αδιαφορώντας τελείως για το τι συμβαίνει σ’ αυτή τη γη. Αυτή την κατάσταση προς το παρόν σε αυτό το τοξικό περιβάλλον μπορούμε μόνο να την ονειρευόμαστε, αλλά πάντα να ελπίζουμε ότι κάποτε θα μας δοθεί ως Δωρεά Θεού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατά το τέλος Ιουλίου το βλέπω:
    "Το άλογο στο αλώνι"...αγ. Κοσμάς
    Μέχρι τότε μετάνοια, προσευχη,.θεία κοινωνία
    Και τρόφιμα...
    Θα πέσει ο Ερντογάν, οικουμενική στην Ελλάδα, σεισμός μεγάλος...
    Και μετά οι Τούρκοι...και η Κωνσταντινούπολη,.και ο Αντίχριστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://www.tlig.org/el/messages/chrono/

    1 Ιουνίου, 2002

    Τα βήματά Μου ήδη ακούγονται και τα ίχνη Μου τα βλέπουν πολλοί. Ενώ φανερώνομαι σε κείνους που δεν Με γνώριζαν κι ενώ, στους καιρούς αυτούς της χάριτος, φανερώθηκα σαν Έλεος και σαν Λυχνάρι, τότε, θα φανερωθώ σαν φωτιά που κατακαίει.
    Μα πίστεψε κανείς ότι θα περνούσα απαρατήρητος; Και πιστεύετε ακόμη ότι ο Κύριος θα περάσει δίπλα σας χωρίς καμιά ανταπόδοση; Καλό είναι, λοιπόν, να μετανοείτε καθημερινά. Κι εσύ, εσύ που μεταφέρεις τον σπόρο Μου, τραγούδα καθώς σπέρνεις, κόρη Μου, μην κοιτάζεις πίσω σου. Όπως σε δίδαξα, θεολογία είναι η ενατένιση Εμού, του Θεού σας, αυτό είναι το πνευματικό σας θεμέλιο. Πάνω σε τούτο το θεμέλιο κτίζονται ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ.
    Μια ΒΑΘΜΙΔΑ περιέχει την Γνώση του Θεού. Τη Γνώση αυτή του Θεού αποκτά κανείς με τη Σοφία, όχι από τα βιβλία. Δίχως το Φως του Αγίου Πνεύματος, ο Θεός δεν θα μπορεί να γίνει καταληπτός από εσάς, αλλά θα παραμείνει κρυμμένος. Ναι, δεν είναι καρπός της διανόησης αλλά θεϊκή ενστάλαξη, που δίδεται δια της χάριτος στην ψυχή που μεταμορφώθηκε για να αγαπά. Σε μια άλλη ΒΑΘΜΙΔΑ, βρίσκεται η πτωχεία της ψυχής. Η ψυχή αυτή είναι φορέας του Λόγου Μου επειδή, μέσα στη φτώχεια της, η ψυχή Με κατέχει και η Βασιλεία Μου της ανήκει. Μέσα στη μηδαμινότητα μιας τέτοιας ψυχής, Εγώ μόνο υπάρχω 5. Εγώ είμαι ο αποκλειστικός Κυρίαρχός της και το παν….
    Επιπλέον, πάνω στο ίδιο αυτό πνευματικό θεμέλιο, υπάρχουν κι ΑΛΛΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ. Υπάρχει μια βαθμίδα όπου επιτελείται η θεία ένωση μεταξύ του δημιουργήματος και του Δημιουργού. Αιχμαλωτισμένη από το τέλειο και θεϊκό κάλλος της Θεότητας, η ψυχή υποκύπτει θεληματικά στη διάπυρη αγκάλη του Θεού. Στην θεϊκή αυτή κατάκτηση από τον Δημιουργό, γιατί πρόκειται για κατάκτηση και θρίαμβο, Εγώ πλημμυρίζω εξ ολοκλήρου την ψυχή και με χαρά της αποκαλύπτω ελάχιστα μόνο, για να μη την τρομάξω, το Άγιο Πρόσωπό Μου. Η ψυχή βλέποντας, αν και μέσα από ένα αμυδρό φως, το Άγιο Πρόσωπό Μου, αντιλαμβάνεται με το ξύπνημά της ότι δεν στέκεται μακριά από τα σύνορα του αιωνίου και της ουράνιας μακαριότητας. Σαστισμένη και τρέμοντας στη θέα της Δόξας Μου και συναισθανόμενη το λαμπρό φως που ξαφνικά την περιβάλλει, ενώνεται αυθόρμητα και συνυφαίνεται μαζί Μου και γίνεται ένα με Μένα, τον Θεό και Δημιουργό της…
    Με την πλήρη παράδοση της ψυχής, Εγώ, ο οποίος είμαι ο Χορηγός του Φωτός, ο Χορηγός της Ζωής, ο Χορηγός της Αγάπης και ο Χορηγός όλων των χαρισμάτων, την εισάγω σε όλον αυτό τον Θείο εμπλουτισμό ενώ συγχρόνως απευθύνομαι στην ψυχή της με ποίηση και θρησκεία. Α, Βασούλα, και τι δεν θα κάνω τότε γι' αυτή την ψυχή! Η Σοφία θα είναι ο καθημερινός της σύντροφος, το χαρούμενο στεφάνι της.
    Η Γραφή λέει: "η ψυχή που σέβεται τον Κύριο θα γίνει ευπρόσδεκτη σαν παρθένα νύφη" 6, αφού θα έχει εγκαταλειφθεί ψυχή και σώμα σε Μένα, τον Δημιουργό της, και θα αποτελεί τώρα μέρος δικό Μου. Κι τότε Εγώ, όπως ο Νυμφίος που χαίρεται με τη νύφη του, θα φροντίσω να μην της λείψει τίποτε. Θα αρχίσω, στην επόμενη ΒΑΘΜΙΔΑ, να τροφοδοτώ την ψυχή της την τόσο αποδυναμωμένη και συγχρόνως θα της δώσω να φυλάξει έναν όρκο - αφού την ετοιμάσω με τρόπο θαυμαστό - και ο όρκος αυτός θα είναι να ακολουθήσει ανεπιφύλακτα τον Νυμφίο και να Με συνοδεύει όπου πηγαίνω.
    Και τότε, όπως ο Νυμφίος που αγαπά τη νύφη του, θα εκφράσω τη θεϊκή Μου Αγάπη στολίζοντας τη νύφη Μου με τα πιο εξαίσια κοσμήματα που δεν βρίσκονται στη γη, αλλά προέρχονται από τα αποθέματα του ουρανού. Στη στενή Μου ένωση, θα την ντύσω με τον εαυτό Μου, δυναμώνοντας, με τον τρόπο αυτό, την ψυχή της για μια αμοιβαία πιστότητα και κατανόηση μεταξύ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ....Ξαφνικά, ο κόσμος όλος θα σβύσει μπροστά στα μάτια της: βρήκε την ελευθερία της… βρήκε τον Θεό της… Και σ' αυτό το πέταγμα προς την ελευθερία, θα ομολογήσει:
    "Ο κόσμος τώρα είναι μια εξορία, εγώ δεν είμαι μέσα σ' αυτόν αλλά ούτε κοντά του. Η ψυχή μου, Φιλάνθρωπε Θεέ, λιώνει κάθε στιγμή από πόθο για τις αποφάσεις Σου. Τώρα, Αγαπημένε της ψυχής μου, είμαι έτοιμη και η καρδιά μου είναι αποφασιμένη να Σε ακολουθήσει ανεπιφύλακτα."
    Κι Εγώ θα απαντήσω: "περπάτησε μαζί Μου και θα σε διαπαιδαγωγήσω στις δίκαιες αποφάσεις Μου. Εγώ θα είμαι ο Παιδαγωγός σου και κανένας άλλος. Θα σου ψιθυρίσω στο αυτί την ιστορία όλης της αόρατης και απρόσιτης πραγματικότητας, που γίνεται όμως ορατή και προσιτή με τα θεϊκά διδάγματα του Διδασκάλου σου. Ο Λόγος της Ζωής θα σου προσφερθεί, δωρεάν…"
    Αφού την διαπαιδαγωγήσω στο σωστό και το δίκαιο, θα ανυψώσω την ψυχή σου στην ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΑΘΜΙΔΑ. Στη βαθμίδα που είχες κληθεί προτού να γεννηθείς, εκείνη στην οποία το Άγιο Πνεύμα σε εξυψώνει με τη χάρη Του για να αποτελέσεις μέρος του απολυτρωτικού Μου σχεδίου και να γίνεις ένας απόστολος. Θα σου δείξω, στη βαθμίδα αυτή, το δρόμο που πήρα για το Πάθος Μου. Εφόσον θα Με υπηρετείς, θα Με υπηρετείς με πάθος. Θα σε στείλω να γυρίσεις τον κόσμο και να διακηρύξεις την Αλήθεια. Θα σου ζητήσω να εκχριστιανίσεις αυτή τη γενεά την αποχριστιανοποιημένη και να γκρεμίσεις τον πύργο της Βαβέλ, οδηγώντας όλους τους αποστάτες που προσκυνούσαν τον Βάαλ, στη μετάνοια.ΑΡΧΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή