ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: ΚΑΤΑ ...ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ.

Ο Νετανιάχου: ”Η Βίβλος λέει ότι όσοι ευλογούν το Ισραήλ θα είναι ευλογημένοι”..!
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος – Κατά Ιουδαίων, λόγοι οκτώ.
Ποια ευλογία άλλα λέει ο Αη Γιάννης ο Χρυσόστομος.. τους αποκαλεί ταλαίπωρους, άθλιους, κύνες, Χριστοκτόνους, ότι εξέπεσαν της θείας υιοθεσίας, ότι κλαδεύθηκαν από την άγια ρίζα, ότι είναι στο σκότος κ.α
Ταυτίζει τις συναγωγές τους με θέατρα «ἀλλὰ καὶ σπήλαιον λῃστῶν, καὶ καταγώγιον θηρίων·» και τις νηστείες τους χαρακτηρίζει μη αποδεκτές. Ξεκαθαρίζει: Κανείς Ιουδαίος δεν προσκυνεί το Θεό’
Aπό τον Α Λόγο του (Eνδεικτικά)
Μηδὲ θαυμάσητε (απορείτε), εἰ ἀθλίους ἐκάλεσα τοὺς ᾿Ιουδαίους. ῎Οντως γὰρ ἄθλιοι καὶ ταλαίπωροι, τοσαῦτα
ἀπὸ τῶν οὐρανῶν ἀγαθὰ εἰς τὰς χεῖρας αὐτῶν ἐλθόντα
ἀπωσάμενοι καὶ ῥίψαντες μετὰ πολλῆς τῆς σπουδῆς. (Τα εξ άνωθεν δώρα πέταξαν κι απέρριψαν)
᾿Ανέτειλεν ἐκείνοις πρώϊμος ὁ τῆς δικαιοσύνης ἥλιος·
κἀκεῖνοι μὲν ἀπώσαντο τὴν ἀκτῖνα, καὶ ἐν σκότῳ
κάθηνται· (απώθησαν τον ήλιο της δικαιοσύνης και κάθονται στο σκοτάδι)
ἡμεῖς δὲ οἱ σκότῳ συντραφέντες, πρὸς
ἑαυτοὺς ἐπεσπασάμεθα τὸ φῶς, καὶ τοῦ ζόφου τῆς
πλάνης ἀπηλλάγημεν. ᾿
Εκεῖνοι τῆς ῥίζης τῆς ἁγίας ἦσαν κλάδοι, ἀλλ’ ἐξεκλάσθησαν·(αποκόπηκαν κλαδεύθηκαν από την άγια ρίζα) ἡμεῖς οὐ μετείχομεν τῆς ῥίζης, καὶ καρπὸν εὐσεβείας ἠνέγκαμεν.
᾿Εκεῖνοι τοὺς προφήτας ἀνέγνωσαν ἐκ πρώτης ἡλικίας, καὶ τὸν προφητευθέντα ἐσταύρωσαν· (Σταύρωσαν τον αναμενόμενο από τους προφήτες) ἡμεῖς οὐκ ἠκούσαμεν θείων λογίων, καὶ τὸν προφητευθέντα προσεκυνήσαμεν,
Διὰ τοῦτο ἄθλιοι, ὅτι τὰ πεμφθέντα αὐτοῖς ἀγαθὰ ἁρπαζόντων ἑτέρων, καὶ πρὸς ἑαυτοὺς ἐπισπωμένων, αὐτοὶ διεκρούσαντο.
Κἀκεῖνοι μὲν εἰς υἱοθεσίαν καλούμενοι, πρὸς τὴν τῶν κυνῶν συγγένειαν ἐξέπεσον· (εξέπεσαν της θείας υιοθεσίας) ἡμεῖς δὲ κύνες ὄντες ἰσχύσαμεν διὰ τὴν τοῦ Θεοῦ χάριν ἀποθέσθαι τὴν προτέραν ἀλογίαν, καὶ πρὸς τὴν τῶν υἱῶν ἀναβῆναι τιμήν.
Πόθεν τοῦτο δῆλον; Οὐκ ἔστι καλὸν, φησὶ, λαβεῖν τὸν ἄρτον
τῶν τέκνων, καὶ βαλεῖν τοῖς κυναρίοις· πρὸς τὴν Χαναναίαν ὁ Χριστὸς ἔλεγεν, ἐκείνους μὲν τέκνα καλῶν, κύνας δὲ τοὺς ἐξ ἐθνῶν.
᾿Αλλ’ ὅρα πῶς ἀντεστράφη μετὰ ταῦτα ἡ τάξις, κἀκεῖνοι μὲν ἐγένοντο κύνες, τέκνα δὲ ἡμεῖς. ….
Θεάτρου καὶ συναγωγῆς οὐδὲν τὸ μέσον· (καμιά διαφορά μεταξύ θεάτρου και συναγωγής)
…..Τίς ταῦτά φησιν; Αὐτὸς ὁ ῾Ησαΐας μεγαλοφώνως
βοῶν· Οὐ ταύτην τὴν νηστείαν ἐγὼ ἐξελεξάμην,
λέγει Κύριος. Διὰ τί; ( η νηστεία τους δεν είναι αποδεκτή ούτε συνάδει με αυτή που υπέδειξε ο Κύριος) ῞
Οτι εἰς κρίσεις καὶ μάχας
νηστεύετε, καὶ τύπτετε πυγμαῖς τοὺς ὑποχειρίους. Εἰ δὲ, ὅτε τοὺς συνδούλους ἔτυπτες, βδελυκτή σου ἦν ἡ νηστεία, ὅτε τὸν Δεσπότην κατέσφαξας, τότε σου προσδεκτὴ ἡ νηστεία γίνεται;
( πως είναι δυνατόν να είναι αποδεκτή η νηστεία σου όταν κατέσφξες τον Κύριο και Δεσπότη;)
Αλλὰ πάντως ἐροῦσιν (λένε), ὅτι καὶ αὐτοὶ τὸν Θεὸν προσκυνοῦσιν· ἀλλὰ μὴ γένοιτο τοῦτο εἰπεῖν! Οὐδεὶς ᾿Ιουδαῖος προσκυνεῖ
τὸν Θεόν.
Τίς ταῦτά φησιν;(ποιος τα είπε αυτά) ῾Ο Υἱὸς τοῦ Θεοῦ. Εἰ
τὸν Πατέρα γάρ μου ᾔδειτε, φησὶ, κἀμὲ ᾔδειτε ἄν·
οὔτε δὲ ἐμὲ οἴδατε, οὔτε τὸν Πατέρα μου οἴδατε. (αν γνωρίζατε τον Πατέρα και εμένα θα γνωρίζατε. )
Ποίαν ταύτης ἀξιοπιστοτέραν μαρτυρίαν παραγάγω;
...τὸν Πατέρα ἀγνοοῦσι, τὸν Υἱὸν ἐσταύρωσαν, τοῦ Πνεύματος τὴν βοήθειαν ἀπεκρούσαντο, τίς οὐκ ἂν θαῤῥῶν ἀποφήνηται, τῶν δαιμόνων καταγώγιον εἶναι τὸν τόπον;
Οὐ προσκυνεῖται Θεὸς ἐκεῖ, μὴ γένοιτο· ἀλλ’ εἰδωλολατρείας ἐκεῖνο τὸ χωρίον λοιπόν ἐστιν· (για συναγωγές)
Κι επειδή ο Μέγας Χρυσόστομος διέβλεψε τη διείσδυση του Ιουδαισμού στις τάξεις των χριστιανών ζητά να κάνει κανείς τα πάντα ώστε ν΄αποσπάσει από την επιρροή τους κάποιον αδερφό... Χριστοκτόνους τους αποκαλεί..
Διὰ τοῦτο προλαβὼν λέγω νῦν ταῦτα, ἵνα
ἕκαστος ὑμῶν ἐπισπάσηται τὸν ἀδελφὸν, κἂν ἀνάγκην
ἐπιθεῖναι δέοι, κἂν βίαν ποιῆσαι, κἂν ὑβρίσαι, κἂν
φιλονεικῆσαι, πάντα ποίησον, ὥστε ἐξελέσθαι αὐτὸν
τῆς τοῦ διαβόλου παγίδος, καὶ τῆς κοινωνίας ἀπαλλάξαι τῶν Χριστοκτόνων.
Το να είσαι σε επιρροή Ιουδαιστή είναι χειρότερο από το έχεις πέσει στα χέρια δημίου σε έχει βάλει στο χέρι ο δάβολος..
Τὸν ἀδελφὸν νῦν ὁρᾷς τὸν σὸν, οὐχ ὑπὸ
τοῦ δημίου, ἀλλ’ ὑπὸ τοῦ διαβόλου πρὸς τὸ βάραθρον
τῆς ἀπωλείας ἑλκόμενον….
Είσαι μισός χριστιανός; αναρωτιέται γι αυτούς που όντας χριστιανοί ακολουθούν παράλληλα και ιουδαικές συνήθειες. Για τους σύγχρονους χριστιανοσιωνιστές που μοιράζονται κοινές πεποιθήσεις είναι ότι πρέπει ο χαρακτηρισμός!
Χριστιανὸς ὢν ἐξ ἡμισείας;
και επειδή με τέχνασμα σήμερα οι πολιτικοί κατέταξαν τους χριστιανούς στο Ιουδαικό στρατόπεδο της ιστορίας ας πει ο Χρυσόστομος ποιο είναι το ένα και μοναδικό στρατόπεδο ιστορίας για το χριστιανό.. Και τέλος δίνει οδηγίες πως να συμπεριφερθούν οι χριστιανοί στην ιουδαιστική διείσδυση.. Μεταστροφή
Επεὶ οὖν καὶ ὑμεῖς στρατόπεδόν ἐστε τοῦ Χριστοῦ, μετὰ ἀκριβείας διερευνᾶτε καὶ περιεργάζεσθε, εἴ τις τῶν ἀλλοφύλων ὑμῖν ἀναμέμικται, καὶ ποιεῖτε δῆλον, οὐχ ἵνα ἀποκτείνωμεν, καθάπερ ἐκεῖνοι, οὐδ’ ἵνα κολάσωμεν καὶ τιμωρησώμεθα, ἀλλ’ ἵνα αὐτὸν ἀπαλλάξωμεν τῆς πλάνης καὶ τῆς ἀσεβείας, καὶ ἡμέτερον ἐξ ὁλοκλήρου ποιήσωμεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου