ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ;
ΒΙΝΤΕΟ
Άρθρο του Rob Jeknins
Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι, καθώς οι συμπολίτες μας παραδέρνουν ανέμελα στον δρόμο προς τη δουλεία, παίρνουν κι εμάς τους υπόλοιπους μαζί τους.
Γιατί, δεν μπορούμε να έχουμε μια χώρα στην οποία κάποιοι θα επιτρέπεται να ζουν ελεύθερα, αναλαμβάνοντας τους συνακόλουθους κινδύνους, ενώ κάποιοι άλλοι θα έχουν την «εγγύηση» μιας ζωής απαλλαγμένης από τέτοιες αποφάσεις και ευθύνες.
Στα μέσα του 20ου αιώνα, ο οικονομολόγος Φρίντριχ φον Χάγιεκ προειδοποίησε ότι η άνοδος των κεντρικά σχεδιασμένων οικονομιών -είτε με τη μορφή του σοσιαλισμού/κομμουνισμού είτε του φασισμού, που υποστήριξε ότι έχουν κοινές ρίζες- μας οδηγούσε όλους (ξανά) «στον δρόμο προς τη δουλεία».
Ο όρος «δουλεία», φυσικά, παραπέμπει στο φεουδαρχικό σύστημα που, με τη μια ή την άλλη μορφή, κυριάρχησε στον ανθρώπινο πολιτισμό για χιλιάδες χρόνια.
Οι απλοί άνθρωποι, οι «δουλοπάροικοι», έκαναν το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς που διατηρούσε την κοινωνία λειτουργική, και στη συνέχεια παρέδιδαν μεγάλο μέρος των καρπών του κόπου τους σε μια ισχυρή κεντρική κυβέρνηση, που συνήθως εκπροσωπείτο από έναν «ευγενή» (δηλ. ένα μέλος της ελίτ τάξης) σε αντάλλαγμα για μια σχετική ειρήνη και ασφάλεια.
Αυτό το σύστημα τελικά εκτοπίστηκε από την άνοδο της φιλελεύθερης δημοκρατίας κατά την Εποχή του Διαφωτισμού – ένα πείραμα που κρατάει 300 χρόνια, και που έφερε στη Δύση, και σε άλλα μέρη του κόσμου όπου την έχουν ενστερνιστεί, μια ελευθερία και ευημερία που δεν έχει εμφανιστεί ξανά στην ανθρώπινη ιστορία.
Μήπως όμως αυτή η αρκετά πρόσφατη εξέλιξη σημαίνει, όπως είπε ο Πρόεδρος George W. Bush σε μια ομιλία του ενώπιον του Εμπορικού Επιμελητηρίου των ΗΠΑ το 2003, ότι «η ελευθερία είναι ο σχεδιασμός της φύσης…η κατεύθυνση της ιστορίας» ; Είναι αλήθεια ότι «κάθε καρδιά λαχταρά να είναι ελεύθερη;»
Κάποτε το πίστευα. Τώρα, δεν είμαι τόσο σίγουρος.
Μπορούμε βεβαίως να επισημάνουμε χώρες όπως το Αφγανιστάν και το Ιράκ, όπου οι Ηνωμένες Πολιτείες και οι σύμμαχοί τους προσπάθησαν να «απελευθερώσουν» τους λαούς τους, μόνο για να επιστρέψουν εκείνοι στις προαιώνιες μάχες για την εξουσία και στον φυλετισμό των πολέμαρχων – ουσιαστικά, σε μια μορφή δουλοπαροικίας – μόλις αποσύρθηκαν οι δυτικές δυνάμεις. Άραγε αυτοί οι άνθρωποι λαχταρούν πραγματικά την ελευθερία, τη δημοκρατία; Τότε γιατί δεν τα έχουν;
Ωστόσο το πρόβλημα στην πραγματικότητα εμφανίζεται πολύ πιο κοντά στα σπίτια μας. Είμαι πεπεισμένος ότι μια μεγάλη και αυξανόμενη μειοψηφία ανθρώπων σε αυτή τη χώρα, ειδικά μεταξύ των νέων, δεν θέλουν πραγματικά την ελευθερία — σίγουρα όχι για τους άλλους, αλλά τελικά ούτε για τον εαυτό τους. Αναλογιστείτε την πρόσφατη δημοσκόπηση του Ινστιτούτου Buckle , στην οποία το 51% των φοιτητών υποστήριξε τους κώδικες ορθής έκφρασης στην πανεπιστημιούπολη, ενώ το 45% συμφώνησε ότι η βία ήταν δικαιολογημένη αν εμπόδιζε τους ανθρώπους να εκφράσουν «ρητορική μίσους».
Ή σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι ψηφίζουν σχεδόν αποκλειστικά τους πολιτικούς που τους υπόσχονται τα περισσότερα δωρεάν πράγματα, χωρίς προφανή περίσκεψη ή ανησυχίες σχετικά με το τι μπορεί να κοστίσουν τα «δωρεάν πράγματά» τους στους άλλους — ή ακόμα και στους ίδιους, μακροπρόθεσμα.
Κατόπιν σκεφτείτε πώς συμπεριφέρθηκαν οι άνθρωποι σε αυτή τη χώρα, και αλλού, τα τελευταία τρία και πλέον χρόνια — όμως προτρέχω. Θα επανέλθω σε αυτό το σημείο σε λίγο.
Παρατήρησα για πρώτη φορά αυτήν την προφανή προθυμία να ανταλλάξω την ελευθερία με μια σχετική ευκολία και ασφάλεια, στο ατομικό επίπεδο, πριν από περίπου 22 χρόνια. Εκείνη την εποχή, την ακαδημαϊκή μου μονάδα διηύθυνε ένας κοσμήτορας με -λίγο πολύ- απόλυτη εξουσία. Τουλάχιστον, είχε τον τελευταίο λόγο για όλα όσα συνέβαιναν στην μονάδα, από τα συγγράμματα μέχρι τα χρονοδιαγράμματα της διδασκαλίας και τα προγράμματα σπουδών.
Τα μέλη του προσωπικού της σχολής, όπως ήταν αναμενόμενο, ισχυρίστηκαν ότι απεχθάνονταν αυτή τη ρύθμιση. Κατήγγειλαν συνεχώς τη «άνωθεν δομή» και παραπονούνταν ότι δεν είχαν λόγο σε τίποτα. Απαίτησαν να ακουστούν, σύμφωνα με την αρχή της «κοινής διακυβέρνησης».
Έτσι η ανώτερη διοίκηση τους έδωσε αυτό που ήθελαν. Ο κοσμήτορας μετατέθηκε σε μια άλλη θέση, και στη θέση του τοποθετήθηκε μια επιτροπή εκλεγμένων μελών των οποίων η δουλειά ήταν, συλλογικά, να λαμβάνουν όλες τις αποφάσεις που έπαιρνε προηγουμένως ο κοσμήτορας.
Μπορείτε να μαντέψετε τι συνέβη στη συνέχεια; Μέσα σε ένα χρόνο, το προσωπικό της σχολής γκρίνιαζε για το νέο σύστημα. Παραπονούνταν ότι ένιωθαν ξεκρέμαστοι. Δεν υπήρχε κανένας στον οποίο μπορούσαν να απευθυνθούν και να έχει την εξουσία να παίρνει γρήγορες αποφάσεις. Και το έργο της συλλογικής λήψης αυτών των αποφάσεων – υπηρετώντας σε επιτροπές και υποεπιτροπές – ήταν κουραστικό, άχαρο και χρονοβόρο.
Η ουσία είναι ότι η μεγάλη ελευθερία συνοδεύεται από μεγάλη ευθύνη. Η αυτονομία θέλει σκληρή δουλειά. Πρέπει να είσαι πρόθυμος να αποτύχεις και να αναλάβεις το φταίξιμο για την αποτυχία σου, και μετά να μαζέψεις τα κομμάτια σου και να ξεκινήσεις από την αρχή. Αυτό είναι ψυχικά και συναισθηματικά εξαντλητικό. Είναι πολύ πιο εύκολο να αφήνεις τους άλλους να παίρνουν αποφάσεις για σένα. Κάνε αυτό που σου λένε, με τη σιγουριά ότι όλα θα πάνε καλά.
Κάτι που μας φέρνει πίσω στα τελευταία τρία και πλέον χρόνια, όταν οι άνθρωποι στις δυτικές δημοκρατίες, συνηθισμένοι να ζουν με ένα πρωτοφανές επίπεδο πολιτικής ελευθερίας, την παρέδωσαν με προθυμία. Έμειναν πειθήνια στο σπίτι, κάλυψαν τα πρόσωπά τους, απέφυγαν φίλους και γείτονες, ξέχασαν τις διακοπές τους, ακύρωσαν γιορτές και έκαναν ουρά για την επόμενη «ενισχυτική» δόση τους—όλα σε αντάλλαγμα μιας υπόσχεσης ότι, αν τα έκαναν όλα αυτά, θα ήταν ασφαλείς από έναν εξαιρετικά μολυσματικό αναπνευστικό ιό.
Το γεγονός ότι, ακόμη και με όλες αυτές τις «επεμβάσεις», δεν ήταν ασφαλείς από μια ως επί το πλείστον ήπια ασθένεια, από την οποία σχεδόν όλοι προσβλήθηκαν, είναι πραγματικά εκτός θέματος. Δεν είναι ότι οι φόβοι τους ήταν εντελώς αβάσιμοι. Σε αυτόν τον -όχι επουράνιο- κόσμο, οι κίνδυνοι είναι αναμφίβολα πραγματικότατοι. Τα ερωτήματα είναι:
1) μπορούμε πραγματικά να μετριάζουμε αυτούς τους κινδύνους καταργώντας τις ελευθερίες μας, και
2) ακόμα κι αν μπορούμε, αξίζει τον κόπο;
Τοποθετήστε με ανάμεσα στους, ολοένα και πιο λίγους, που δηλώνουν ότι η απάντηση στην τελευταία, τουλάχιστον, ερώτηση είναι «όχι». Η κύρια δουλειά μιας κυβέρνησης είναι να μας προστατεύει από τις ξένες εισβολές και το εγχώριο έγκλημα. Πέρα από αυτά, είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω τυχόν κινδύνους που σχετίζονται με τη ζωή μου ως ελεύθερος άνθρωπος, και αυτό περιλαμβάνει το να παίρνω αυτοπροσώπως τις αποφάσεις που με αφορούν, ιατρικές ή άλλες.
Ωστόσο, φαίνεται ότι ένας μεγάλος και αυξανόμενος αριθμός συμπολιτών μου δεν αισθάνεται πλέον το ίδιο. Δεν θέλουν την ευθύνη που σχετίζεται με αυτόν τον βαθμό ελευθερίας. Θα προτιμούσαν να έχουν την υπόσχεση της ασφάλειας. Είναι πολύ πιθανό, όπως μας υπενθύμισε ο Βενιαμίν Φραγκλίνος, πριν από περισσότερα από 200 χρόνια, να καταλήξουν να μην έχουν τίποτε απ’ τα δύο.
Ωστόσο, το χειρότερο δεν είναι αυτό. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι, καθώς παραδέρνουν ανέμελα στον δρόμο προς τη δουλεία, παίρνουν και εμάς τους υπόλοιπους μαζί τους. Γιατί, δεν μπορούμε να έχουμε μια χώρα στην οποία κάποιοι θα επιτρέπεται να ζουν ελεύθερα, σύμφωνα με τα δικά τους φώτα, αναλαμβάνοντας τους συνακόλουθους κινδύνους, ενώ κάποιοι άλλοι θα έχουν την «εγγύηση» μιας ζωής απαλλαγμένης από τέτοιες αποφάσεις και ευθύνες.
Για να παραφράσουμε (ελαφρώς) τον Αβραάμ Λίνκολν, από την κομβική ομιλία του, «House Divided» (1858), ένα έθνος δεν μπορεί να μακροημερεύσει όντας κατά το ήμισυ υπόδουλο και κατά το ήμισυ ελεύθερο. Τελικά, θα γίνει ολόκληρο είτε το ένα, είτε το άλλο.
Και θα μπορούσαμε να αναρωτηθούμε – πάλι απηχώντας τον μεγάλο απελευθερωτή Λίνκολν: προς τι από τα δύο τείνουμε;
Ο Rob Jenkins είναι αναπληρωτής καθηγητής Αγγλικών στο Georgia State University – Perimeter College και Υπάλληλος Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Campus Reform. Είναι συγγραφέας ή συν-συγγραφέας έξι βιβλίων, συμπεριλαμβανομένων των Think Better, Write Better, Welcome to My Classroom και The 9 Virtues of Exceptional Leaders. Εκτός από το Brownstone και το Campus Reform, έχει γράψει για τα Townhall, The Daily Wire, American Thinker, PJ Media, The James G. Martin Centre for Academic Renewal και The Chronicle of Higher Education.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή20 Ιανουαρίου, 2001
http://www.tlig.org/el/messages/chrono/2001/
Και τότε, όπως κάποτε ο Δαυίδ, φλεγόμενος από αγάπη, Μου φώναξε, θα Μου φωνάξετε κι εσείς τα δικά του λόγια:
"Θεέ, Θεός μου είσαι Εσύ! Διψάει για σένα η ψυχή μου, η σάρκα μου σε αποζητάει... Νιώθω μέσα μου σαν έρημη, στεγνή και άνυδρη γη χωρίς Εσένα, λαχταρώ να Σε αντικρύσω. Τη νύχτα στο κρεβάτι μου η σκέψη μου σε Σένα όλο γυρίζει, και ψιθυρίζω προσευχές. Μαζί Σου δέθηκε η ψυχή μου… 12 Παρά τη νεότητά μου, 13 μου έδωσες περισσότερη σύνεση κι από τους γέροντες 14 επειδή ακολουθώ τις θεϊκές Σου οδηγίες. Ω, πόσο ευχάριστο είναι να είναι κανείς φίλος Σου, γλυκέ μου Θεέ. Η παρουσία Σου, τόσο στενά συνυφασμένη με την ψυχή μου, με χαροποιεί και είναι γλυκύτερη κι από μέλι. Η ευωδία Σου αρωματίζει τα σύμπαντα και συνεπαίρνει την ψυχή μου, ενώ συνάμα ζωογονεί την ύπαρξή μου."
ΜΕ ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΣΑΣ, ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΤΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ, Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΑΣ, Η ΕΔΕΜ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ. Θα ανακαλύψετε, με το Φως που έβαλα στην καρδιά σας, τη μεγαλοσύνη των Έργων Μου, και θα υμνήσετε το Άγιο Όνομά Μου. Θα ανακαλύψετε ότι η ματιά Μου πάνω σας είναι σαν μαγνήτης, κι Εγώ θα χαίρομαι να σας κοιτάζω, αφού θα βλέπω τη δική Μου εικόνα, θα βλέπω σ' εσάς τον εαυτό Μου... Γι' αυτό λοιπόν, μην εκπλαγείτε όταν θα έρθω να σας πω:
"Εγώ είμαι τώρα ο Κυβερνήτης σας κι άλλη επιθυμία δεν έχω από το να βλέπω σ' εσάς τον εαυτό Μου. Η Παρουσία Μου μέσα σας ανάβει σαν φλόγα έναν πόθο και μια δίψα για Μένα. Κάθε στεναγμό νοσταλγικό θα τον δεχθώ σαν μυρωμένη ανθοδέσμη από ρόδα, που θα Με ανακουφίσει από τις προσβολές των ανθρώπων εναντίον Μας" 15.
Είμαι Τέλειος και θέλω να είστε κι εσείς τέλειοι. Δεν διαβάσατε; "όπως της πόλης ο κυβερνήτης έτσι και οι κάτοικοί της..." 16
Και τότε Εγώ, με τη σειρά Μου, θα σας φανερώσω τις επουράνιες στρατιές ενώ συγχρόνως θα σας τραγουδήσω με τρόπο ποιητικό για τη θρησκεία και την αρετή. Θα συνάξω όλους τους αγίους στον ουρανό, θα συνάξω όλες τις ουράνιες αυλές για να τους φανερώσω τη μεγαλοσύνη Μου και την κυριαρχία Μου μέσα σας κι ότι σας έκανα βασιλικό διάδημα για το κεφάλι Μου, βασιλικό θαύμα των καιρών σας. Όλα σας τα στολίδια θα είναι θεϊκά αφού θα σας τα προσφέρω Εγώ. Η ΠΑΛΙΑ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Σήμερα, ρίχνω το βλέμμα Μου από τον ουρανό για να μετρήσω τις καθαρές καρδιές.
Τι μπορώ να πω; Ήταν μάταιη η θυσία Μου; Το Πνεύμα Μου είναι συντετριμμένο... Θυσιάστηκα για χάρη σας, για να σας λυτρώσω από κάθε κακία και να εξαγνίσω ένα λαό για να είναι αποκλειστικά δικός Μου και να μην έχει άλλη φιλοδοξία από το να πράττει το καλό.
Έκανα τα πάντα για να δικαιωθείτε με τη χάρη και να γίνετε κληρονόμοι της Βασιλείας Μου. Δεν έπαψα να σας διδάσκω όλους εντατικά και με μεγάλη ευσπλαχνία, το Νόμο Μου, ανακαινίζοντάς σας με το Άγιο Πνεύμα της Χάριτος, μέχρι σημείου να επαναλαμβάνομαι συνεχώς. Σας διδάσκω τώρα καθοδηγώντας σας στο δρόμο της αγίας Σοφίας. Δεν πρόκειται για νέα διδασκαλία αλλά για την ίδια διδασκαλία της Νύμφης, 17 στην οποία μπορείτε να βασίζεστε.
Ανήκετε όλοι στον Οίκο Μου, αφού εξαγόρασα τον Οίκο Μου με το ίδιο Μου το Αίμα και έχυσα κάθε σταγόνα του Αίματός Μου για όλους... Εσείς είστε ο Οίκος Μου... 18
Μου ζήτησες, κόρη Μου, στην αρχή 19 να εκφράσω το θέλημά Μου. Επαναλαμβάνω σε όλους σας ότι το θέλημά Μου είναι να εργάζεστε με αγάπη στο Φως του Πνεύματός Μου, για να είστε όλοι ένα. IC
Ρε ουστ
ΔιαγραφήΜΕΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΪΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Η ΑΚΡΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
28 Απριλίου, 2000
http://www.tlig.org/el/messages/chrono/2000/
Γι' αυτό, αν τύχει να παρατηρήσετε τις πληγές τους και τους ρωτήσετε: "ποιος σου έκανε αυτές τις πληγές;" θα σας πουν όλοι:
"Πρόσφερα τη ράχη μου για να επανορθώσω για χάρη σου. Τις πληγές που βλέπεις τις δέχθηκα με αγριότητα στο σπίτι των φίλων του Κυρίου μου... Είναι επειδή τους είπα την αλήθεια που με έκαναν εχθρό τους και με μεταχειρίστηκαν σαν εχθρό. Θέλουν να γλιτώσουν τις διώξεις για τον Σταυρό του Σωτήρα μας με το να μη τηρούν το Νόμο της Αγάπης. Αλλά αυτό δεν έχει καμιά σημασία και δεν δίνω προσοχή στις πληγές μου επειδή αυτό που είναι σημαντικό για μένα είναι να έχω επίγνωση του Σταυρού, του εργαλείου της λύτρωσής μας, του Σταυρού του Λυτρωτή μας, που πάνω του ο κόσμος σταυρώθηκε για μένα κι εγώ για τον κόσμο. 4 Πιο πολύ πρέπει να υπακούμε στο Θεό παρά στους ανθρώπους, λέει η Γραφή, 5 γι' αυτό κι εγώ υπάκουσα και ακολούθησα τις ουράνιες οδηγίες που μου δόθηκαν."
-"Τι είπες όταν βάδιζαν εναντίον σου σαν κατακτητές, αυτοί οι ίδιοι που σε πλήγωσαν και που λένε ότι είναι φίλοι του Κυρίου σου;"
-"Ποτέ δεν αναρωτήθηκα γιατί συνέβη αυτό σε μένα, επειδή έκανα όρκο στο Θεό και Σωτήρα μας, υπογράφοντάς τον με το αίμα μου, να γίνω ο δούλος του Σωτήρα μας."
-"Και τι λέει ο Θείος Κύριός σου για όλα αυτά; "
-"Εκείνος που περικλείει τα σύμπαντα χωρίς να περιορίζεται από τα όριά τους, θρηνεί για τους δικούς Του. Πολλοί από τους ποιμένες Του έχουν ερημώσει τον Οίκο Του. Μέσα στην ανταρσία τους, ποδοπάτησαν τους Κανόνες Του και μετέτρεψαν σε ερημότοπο τους ένδοξους λειμώνες Του. Όλος ο αμπελώνας τους είναι επίσης ρημαγμένος. Και το ποίμνιο, βρίσκοντας μόνο απογυμνωμένη γη και τίποτε για να βοσκήσει, εξαχρειωμένο πέθανε, 6 κι αυτοί επίσης πέθαναν μαζί τους... Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν και κανένας από αυτούς δε φαίνεται να τα παίρνει στα σοβαρά. Έχουν καταληφθεί από τους ανθρώπινους κανόνες τους και έχουν εγκαταλείψει Εκείνον."
-"Πώς γνωρίζεις τόσα πολλά και τα βλέπεις;"
-"Μόνο με το Φως του Σταυρού μπορεί κανείς να διακρίνει αυτά τα πράγματα που είναι για το μάτι αόρατα. Μόνο με το μάτι του Λυτρωτικού Εργαλείου, του Εργαλείου της σωτηρίας μας μπορεί κανείς να δει όλες τις πλευρές του. Όταν όμως τίθεται θέμα γνώσεως αυτών των πραγμάτων, μόνο μέσω της θεϊκής ένωσης με τον Χριστό, με το να γίνεται κανείς ένα μαζί Του, μπορεί να τα πληροφορηθεί αυτά τα πράγματα από το Στόμα Του, ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΧΘΕΙ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΤΕΙ ΩΣ "ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ". ΝΑΙ, ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ ΘΕΪΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Και τότε, η καρδιά μας δεν μπολιάζεται μόνο πάνω στην Θεία Καρδιά του Ιησού, αλλά μπολιάζεται και πάνω στον Σταυρό Του με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Μπορεί να είναι λύπες, μπορεί και χαρές. Είμαι πεπεισμένος ότι ανήκω στον Χριστό και στον Άγιο Σταυρό, επειδή το είπε Εκείνος...
Ο Θείος Κύριος και Νυμφίος μας, μας φυτεύει στην Καρδιά Του και όταν ριζώσουμε και ανθίσουμε μέσα στην Καρδιά Του, τότε αποδίδουμε πλούσιο και καλό καρπό. Έχουμε γίνει κληρονόμοι της Βασιλείας Του και κατά χάριν θεοί, τα υιοθετημένα Του παιδιά.
Ο Θεός δε μου στερεί τη Γνώση, αντίθετα μου μιλάει καθαρά, πρόσωπο με πρόσωπο, και η Φωνή Του είναι στα αυτιά μου μουσική. Μου απευθύνει τις σκέψεις Του με μεγαλόπρεπη δύναμη, μου φωτίζει τη διάνοια για να μπορώ να συλλάβω το κρυμμένο νόημα των παροιμιών, και με χαμόγελο και χαρά αποκαλύπτει αινιγματικά ρητά από τις Γραφές που έμεναν κρυμμένα από τα μάτια μας.
Υπάρχει ο κατάλληλος καιρός για καθετί που κάνει. Ο Κύριός μου και ο Θεός μου με σφράγισε με θεϊκά φιλήματα, σφράγισε την ψυχή μου με τη σφραγίδα της Τρισαγιότητάς Του, για να με προσελκύσει ακόμη περισσότερο στο πλήρωμα της Θεότητάς Του."
Οξω
ΔιαγραφήΑΓΝΗ ΠΑΡΘΕΝΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ, ΛΥΠΗΣΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή4 Απριλίου, 1997
Προσευχηθείτε, παιδιά Μου, για τις καρδιές εκείνες που είναι μακριά από το Θεό. Πολλοί απ' αυτούς λένε: "ας φάμε και ας πιούμε σήμερα, αύριο θα πεθάνουμε. 12 Ελάτε, ας γλεντήσουμε τώρα όσο είμαστε ζωντανοί, η ζωή μας θα διαβεί σαν συννεφάκι, ναι, οι μέρες μας εδώ είναι μετρημένες και θα περάσουν σαν σκιά, ας γλεντήσουμε λοιπόν!" και εξακολουθούν να ντροπιάζουν τους εαυτούς τους και την Εικόνα του Θεού βουλιάζοντας όλο και πιο βαθιά στην αμαρτία, χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι είναι μάλλον νεκροί παρά ζωντανοί... Αχ, πολλοί από αυτούς πλανήθηκαν από την ίδια τους την έπαρση, και διεστραμμένες γνώμες παραμόρφωσαν τις ιδέες τους... Ο Υιός Μου, ο Ιησούς Χριστός, ο Λυτρωτής της ανθρωπότητας, έχει τη δύναμη να τους σώσει όλους επειδή ο Πατέρας, ο Δημιουργός σας, Του έδωσε εξουσία πάνω σε όλη την ανθρωπότητα.®
Σήμερα κάνει μεγάλα και καταπληκτικά θαύματα όπως ποτέ άλλοτε στην ιστορία. Ο Θεός σκύβει, παιδιά Μου, από τον ουρανό για να σας πλησιάσει. Ο Βασιλιάς σας ο Ιησούς, άφησε το Στέμμα Του και κατέβηκε από τον ένδοξο Θρόνο Του για να σας πλησιάσει. Ο Βασιλιάς αυτός, καθισμένος στο Βασιλικό Του Θρόνο, ντυμένος φοβερή μεγαλοπρέπεια, πιο λαμπρός μέσα στη Δόξα Του από το χρυσάφι και τα πολύτιμα πετράδια, σήκωσε το Πρόσωπό Του γεμάτο ευσπλαχνία και ακτινοβολώντας μεγαλείο, κοίταξε τους χορούς των αγγέλων γύρω Του. Κοίταξε τους Αγίους Του και όλη την Ουράνια Αυλή και είπε, με καρδιά φλογισμένη από αγάπη:
"Αποφάσισα να ανοίξω τις Ουράνιες Αποθήκες 13 Μου και να σκορπίσω πάνω σε τούτη την απερίσκεπτη γενεά το κρυμμένο Μου Μάννα, 14 ένα θησαυρό που φυλάχτηκε γι' αυτούς τους καιρούς όταν ο κόσμος θα ψυχραινόταν και θα απομακρυνόταν από την αγάπη του Θεού μέσα στην παγωνιά της καρδιάς του. 15
Ας μάθει τώρα ο κόσμος ότι οι ασεβείς θα τραφούν από τα αποθέματα αυτά. Εγώ ο ίδιος θα τους πλησιάσω με λόγια ενθαρρυντικά και θα ανακουφίσω τους ταλαίπωρους. Θα δείξω στην Αθλιότητα την μεγάλη Μου Αγάπη, και θα θεραπεύσω τις πληγές τους. 16
Εγώ ο Ίδιος θα τους μιλήσω και θα τους πω ότι είμαι ο αδελφός τους και ο Θείος τους φίλος που μπορεί να τους ξαναδώσει την θεότητά τους. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ: "ΠΩΣ ΕΦΤΑΣΑ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ, ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΤΩΝ ΣΚΟΥΛΗΚΙΩΝ, ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ; Πώς γίνεται αυτός ο Υπερένδοξος Θεός να με προσέξει και να με συγκαταλέξει μεταξύ των Αγίων Του; Πώς γίνεται αυτός ο ένδοξος Ήλιος να ανατέλλει και να λάμπει και για μας;" Όχι, σκουλήκι, όχι, δεν θα πεθάνεις. Ο Βασιλιάς σου δεν θα σε αφήσει να πεθάνεις, θα σε σώσω με το Χέρι Μου, σκουληκάκι, και θα έρθω σε βοήθειά σου για να αξιωθείς κι εσύ να παρουσιαστείς μια μέρα στις Αυλές Μου. Θα μεταμορφώσω την απέχθειά σου σε γιορτή, επειδή ο Βασιλιάς σας είναι κοντά σας τώρα 17 και από γιορτή θα σας μεταμορφώσω σε παράδεισο, σε ένδοξο ουρανό για να εξυμνηθεί και να δοξαστεί το Μεγαλείο Μου. Μέσα σε αυτόν τον ουρανό, θα Με επικαλείστε και στο εξής θα ακολουθείτε τους Δρόμους Μου για να έχετε ζωή.
Η Παντοδύναμη Πνοή Μου θα φυσήξει πάνω σας την ευωδία Μου. Κανείς δεν γνωρίζει όλα τα θαύματα που περικλείει ο ουρανός και πώς μπορώ να κάνω γνωστό το Θέλημά Μου στη γη όπως είναι στον ουρανό. Για να σε ανορθώσω σκουλήκι, σπουδαίο ή συνηθισμένο, πλούσιο ή φτωχό, θα ανοίξω τα Χείλη Μου κι από το Στόμα Μου θα σκορπίσω πάνω σου, σκουλήκι, το λεπτό Μου μύρο, 18 μυρώνοντας τον καθένα από σας". Ναι, θα έρθω να τους ελευθερώσω, να τους ενθαρρύνω, θα τους δείξω τα θαυμαστά Μου έργα, υπενθυμίζοντάς τους την κληρονομιά τους, προσφέροντάς τους την Βασιλεία Μου...
Σίχαμα
ΔιαγραφήΑΠΟΣΤΑΣΙΑ, Ο ΚΑΡΠΟΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή13 Σεπτεμβρίου 1989
...
Πόση χαρά και αγαλλίαση πλημμύρισαν την Καρδιά Μου καθώς σε ελευθέρωνα από τη μιζέρια σου και από ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ και σε τράβηξα αντίθετα κοντά Μου για να γίνεις το παιδί που θα παίζει παντοτινά μαζί Μου. Ύστερα, για να κάνω τα μάτια σου να καρφωθούν πάνω στο βασιλικό Μου αξίωμα και για να θυμάσαι παντοτινά τους γάμους μας, εναπόθεσα τα γλυκύτερα φιλιά πάνω στα χείλη που θα δόξαζαν το Όνομά Μου, εντείνοντας την προσοχή σου στην υπέρτατη γλυκύτητά Μου και για να σε ακούσω να λες:
..
Οι Γραφές λένε: "Μακάριος είναι αυτός που εκλέγεις, που τον παίρνεις κοντά Σου μέσα στις Αυλές Σου για να κατοικεί". 5
Ναι, είναι μακάριος, επειδή τον γεμίζω με αγαθά από τον Οίκο Μου και τα αγαθά αυτά είναι άγιες διδαχές που βγαίνουν από το Στόμα Μου! Έπειτα, ντύνω τον προφήτη Μου με ουράνια πλούτη και με λαμπρότητα, που είναι οι αρετές.
Θέλω ο Ναός Μου να είναι άγιος και καθαρός, ο βωμός Μου να είναι ακηλίδωτος και να αστράφτει σαν χιλιάδες πετράδια. Κάνω τη γλώσσα του δίκοπο σπαθί για να πάει να μιλήσει απέναντι σε κάθε υπερηφάνεια και αλαζονεία, απέναντι σε όλους τους αγέρωχους ομιλητές, απέναντι σε κάθε ανθρώπινη έπαρση, απέναντι σε κάθε τι που τιμούν οι άνθρωποι, απέναντι στην αδικία και σε ό,τι αντιβαίνει στο Νόμο Μου της Αγάπης.
Βρίσκω ευχαρίστηση στο κατοικητήριό Μου, 6 επειδή το Πνεύμα Μου αναπαύεται σε εκείνον που μέλλεται να μεταφέρει το Λόγο Μου. Ο προφήτης Μου, που νυμφεύθηκε την Αλήθεια, στέλνεται ως βασιλικός απεσταλμένος Μου σε κάθε άθλια γωνιά τούτης της γης για να σας ψάλλει: τη δικαιοσύνη, την καλοσύνη, την αγιοσύνη, την αρετή και για να υπενθυμίσει σε όλους σας τους Νόμους Μου. Να υπενθυμίσει σε κάθε άνθρωπο κάθε τάξης ότι:
-Χρίσμα για τους φτωχούς στο πνεύμα, Εγώ Είμαι.
-Εγγυητής του καλού σας, Εγώ Είμαι.
-Φωτεινή Θεότητα και Πηγή Υπέρτατης Αγάπης, Εγώ Είμαι.
-Κυρίαρχος και Νυμφίος όλης της πλάσης, Εγώ Είμαι.
-Ανορθωτής και Λυχνάρι σώματος και ψυχής, Εγώ Είμαι.
-Παρηγορητής γι'αυτούς που διώκονται για την επικράτηση
της δικαιοσύνης, Εγώ Είμαι.
-Βάλσαμο και θεραπευτική αλοιφή για τους αρρώστους
και τους ετοιμοθάνατους, Εγώ Είμαι.
-Και ότι είμαι ο Κύριός σας και ο Θεός σας αλλά και ο Φίλος σας, ο Σύντροφός σας και ο Πατέρας σας συγχρόνως.
-Kάνε Mε να χαρώ δείχνοντάς Mου ότι είσαι δεμένη μαζί Mου. Nα θυμάσαι τα λύτρα που πλήρωσα για σένα, να έρχεσαι, λοιπόν, σ' Eμένα οποιαδήποτε στιγμή και να Mου μιλάς. Kατάλαβε πώς, από Aγάπη, θα καλέσω κάθε ψυχή σ' Eμένα. Θέλω να καταλάβετε ότι η καρδιά των σοφών σας βρίσκεται μέσα σε σπίτι πένθους, έχουν την τάση να ξεχνούν, στο δήθεν μεγάλο ανάστημά τους, τη Δύναμή Mου και τη Θεότητά Mου, η φαυλότητά τους τούς τυφλώνει και αφήνει μέσα τους ελεύθερο χώρο στο σατανά να τους μιλήσει, γιατί έχουν κλείσει την καρδιά τους στην αγάπη. O νους τους και η καρδιά τους είναι πλησιέστερα στο λογικό κόσμο παρά στον Πνευματικό Mου Kόσμο.
Aυτή η μάστιγα έχει εισχωρήσει στην Eκκλησία Mου, πολλοί ποιμένες Mου μοιάζουν μ' εκείνα τα κοράκια στην παραβολή που σου έδωσα. Aυτοί είναι η αιτία της διχόνοιας μέσα στην Eκκλησία Mου. Oι ομιλίες και τα κηρύγματά τους είναι άδεια από Πνευματικότητα, πιστότητα στο Λόγο Mου και στις εντολές Mου, αποκηρύσσουν τα Mυστήριά Mου ενώπιόν Mου, περιφρονούν την ευσέβεια. Θυμάσαι τα έργα του προγόνου τους, του Kάιν; Yιοθέτησαν τη γλώσσα του, υπηρετώντας την ακολασία αντί της αρετής, την ανηθικότητα αντί της αγνότητας. ΈΧΟΥΝ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ KΑΙΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΕΚΡΟΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ AΛΗΘΕΙΑΣ MΟΥ. Όταν έρθει η Hμέρα Mου, θα χρειαστεί να Mου απαντήσουν και να λογοδοτήσουν γιατί δεν τήρησαν τις Παραδόσεις του Ποιμένα τους. Tο στόμα τους σήμερα τους καταδικάζει και τα ίδια τους τα χείλη θα μαρτυρήσουν εναντίον τους, αυτός είναι ο καρπός της αποστασίας τους.
ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ
Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΑΤΕΝΙΣΗ ΕΜΟΥ, ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΑΣ
Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΑ
ΑΙΓΥΠΤΟΣ
12 Φεβρουαρίου 2000
Η ώρα της σκιας
Διαγραφή