ΕΝΔΟ ΟΙΜΙΚΑ , ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ
Γράφει ο Αγαθός Συμεών
Αγαθός είπαμε στα Ελληνικά, αλλά αυτοχαρακτηρισμένος και αυτοσαρκαζόμενος και τέρμα από μένα τα ευρωπαϊκά βαρβαρικά χαλάλι για αλλού
Εξηγώ
Άρα θέλει κότσια και ας είμαι εξηνταφεύγα, Κύριοι ευφυείς και αλάθητοι Πάπες και dear Sirs βαρβαρομούτσουνοι ελληνίζοντες ή ελληνόφωνοι παρεξηγησιάρηδες μπέμπηδες κάποιας ηλικίας.
Τώρα δεν φταίω εγώ αν ο άλλος τσίμπησε σαν χάνος βάρβαρος και καρφώθηκε μόνος του στα σχόλια που ακολούθησαν το άρθρο του, που είναι μία από τα ίδια και ανακατεύει τα πάντα και τους πάντες εδώ μέσα.
Τι με νοιάζει θα μου πεις, δικός μου είναι ο Οίμος;
Φυσικά και όχι, αλλά κατά τι, ένα μέρος του μου ανήκει.
Μα πώς θα πεί ο διαχειριστής ,εγώ τον έφτιαξα.
Συμφωνώ ,αλλά όχι μόνο για σένα, διαφορετικά γιατί εκτίθεσαι δημόσια και εκθέτεις και άρθρα, συγγράμματα, πληροφορίες ειδήσεις, απόψεις και τα σχετικά που εξυπηρετούν τον σκοπό που δηλώνεις .
Προσωπικά ανελλιπώς παρακολουθώ τον Οίμο τα τελευταία 4-5 χρόνια, μου έγινε συνήθεια όπως παλιά η εφημερίδα μου, με την διαφορά ότι εδώ η σχέση εξελίχθηκε σε αμφίδρομη, πάρε δώσε, δηλαδή νταλαβέρι επωφελές της γνώσης.
Επέλεξα να διαφέρω στο ύφος και έτσι με την προτροπή του ιδιοκτήτη (συνέχισε την καλή δουλειά) μπήκα στα ενδότερα ενθαρρυμένος ότι δεν γράφω κοτσάνες για τους πολλούς, ούτε σκανδαλίζω με αιρετικές θέσεις-απόψεις σε θέματα πίστεως.
Παραδέχτηκα αν κάπου έσφαλα και ανακάλεσα αν πρόσβαλα κάποιον, είτε σκόπιμα είτε άθελα.
Τίμια και ευθαρσώς πάντα γιατί ποτέ δεν γράφω κάτι εδώ για χαβαλέ και για πλάκα, πάντα σοβαρά.
Ούτε είμαι βαλτός από κάποιους για να βάζω διαβολές και να σκανδαλίζω.
Είναι άλλο πράγμα το κέφι, το καλαμπούρι, το ύφος, η σάτιρα , η γλώσσα, το αττικό άλας (αλατοπίπερο σήμερα) και διαφέρει από την ανοησία, την σαχλαμάρα, την ύβρι, την αίρεση πολλών που δεν κατονομάζω, γιατί πάλι θα τσιμπήσουν και θα καρφωθούν στο αγκίστρι από μόνοι τους τα σαΐνια .
Ενδο-Οιμικό το θέμα για μένα, γιατί μόνο εδώ γράφω αυτά που γράφω και δεν παίζω σε πολλά ταμπλώ για να εισπράττω λάικς και σχόλια ή αριθμούς αναγνωσιμότητας όπως κάνουν πολλά ψώνια που την έχουν ψωνίσει εν αγνοία τους.
Άλλοι παραμένουν εδώ μέσα, άλλοι θύμωσαν και έφυγαν και άλλοι το παίζουν σε δυο και περισσότερες βάρκες αυτοπροβολής και αυτοεπιβεβαίωσης ψαρεύοντας στα ρηχά, μαζεύοντας 70 σχόλια, καταφέρνοντας έτσι με αυτά τα προβοκατόρικα που γράφουν να αποπροσανατολίσουν τους αναγνώστες και να μην πούνε λέξη για σοβαρά άρθρα για την μικρασιατική καταστροφή όπως του Κου Δασκαλάκη, για τον Τίμιο Σταυρό, για την νέα αρμενική σφαγή, για να μείνω στα πρόσφατα.
Αν αυτό δεν είναι έτσι, τότε τι βγαίνει ένας ανώνυμος τάγκαλος την επόμενη και προσθέτει μερικά σχόλια με βρισιές και ανοησίες και βρωμιές.
Είσαι μάγκας, τότε γράψε ένα άρθρο έτσι όπως αυτό με ψευδώνυμο και πες μας την γνώμη σαν κύριος.
Αλλιώς είσαι λουλού, σκυλάκι του καναπέ τρυφεροπόδαρο που γαυγίζει εκ του ασφαλούς.
Υπογράφω σαν αγαθός, αλλά ο Ρωμανός με γνωρίζει επώνυμα και υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ μας που εξελίχθηκε σε πίστη, γιατί δεν έριξε ποτέ ό ένας τον άλλο.
Δεν γνωρίζω ούτε θέλω να μάθω αν και με ποιόν άλλον συμβαίνει το ίδιο.
Δεν είναι δα και τόσο σοβαρό θέμα να γράφεις ένα άρθρο σε ένα ιστολόγιο.
Να μη τρελαθούμε κιόλας .
Σοβαρό αποδεικνύεται από μόνο του αν είναι επιστημονικό, λογικό και αποδεκτό από αυτούς που γνωρίζουν και κρίνουν, ή μεταφέρει εμπειρίες, κοινωνικά βιώματα και απόψεις προσωπικές που αφορούν την κοινωνία και τους αναγνώστες .
Γνωρίζω ότι θα θιγούν μερικοί με αυτό το άρθρο, αλλά δεν με νοιάζει.
Με κούρασε αυτή η κατάσταση για τους λόγους που προανέφερα.
Αν ο Ρωμανός νομίζει ότι δεν βοηθά το ιστολόγιο, να μην το δημοσιεύσει και δεν θα το θεωρήσω λογοκρισία.
Αν ισχύει η προτροπή του να συνεχίσω αυτό που αυτός ονόμασε καλό έργο, θα επανέλθω ελπίζω καίριος και επίκαιρος ,πάντα σε αυτό το μετερίζι που διέκρινα παλιά.
Αν πάλι τα λέω πολύ αγαθά ή αγαθιάρικα και είμαι παράταιρος και χαλάω την σούπα, αποχωρώ με τα συστατικά μου και μαγειρέψετε με ότι συστατικά διαλέξετε και ταιριάζουν στην γεύση σας ή των πολλών, έξυπνων μη αγαθών ή αγαθιάρηδων σχολιαστών ή ερευνητών.
Όμορφα και στρωτά κατά τα καλά και συμφέροντα.
Αν μας αντέξει η σκηνή θα φανεί στο χειροκρότημα
Συμεών ο μη ανθεκτικός πλέον, Αγαθός
ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ (ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ) ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΤΣΕΚΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΕΟΣΕΒΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΤΣΕΚΟΥΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΛΛΟΥ! ΕΔΩ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΡΓΟ ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΚΟΡΟΜΑΧΙΕΣ!
Καλά δεν ντρέπεσαι να γράφεις το "ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΘΕΟΥ"; Ο πρώτος φταίχτης είσαι συ, κι αν όντως ήσουν Ορθόδοξος θα ήξερες ότι πρώτα την ευθύνη εμείς την παίρνουμε και ύστερα κατηγορούμε τους άλλους. Δεν φτάνει που μοστράρεις ένα καραμπάμ αγράμματο διαβολοπαρμένο (ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΡΑΦΩ), τον αφήνεις να καινοθεολογεί (ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ) και μιλάς κι από πάνω; Το ίδιο διαβολοπαρμένο, που λέει από την μια ότι και οι άγιοι κάνουν λάθη αν δεν πάρουν πληροφορία εξ Ουρανού, τολμά να περιγράφει Χριστό και Παναγία λες και βγήκαν από τα παραμύθια του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Πάντως από Θεό δεν πήρε γνώση! Ο Θεός βλέπει και κοίταξε να συμμορφωθείς πρώτος εσύ κι άσε τους άλλους. ΕΤΣΙ ΖΗΤΑΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Έπρεπε να βγει κάποιος αγαθός να σου τα επισημάνει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΜΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΑ ΑΔΙΚΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΙΡΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΗΣ,ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΘΡΘΟΔΟΞΙΑ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ.