Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2022

ΙΕΡΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

   +++  

 Γράψε τον Άγιο μου Λόγο,
διάδωσε τον στο λαό μου.
  Κάνε υπακοή στην αποστολή σου,
σας ομιλώ ο Λυτρωτής σου,
γιατί ζητώ να σώσω τα παιδιά μου,
γι΄ αυτό σας δίδω ταύτα τα ουράνια ρητά μου.


Όποιος, ναι, πεθάνει τώρα –
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ
– δεν θα πεθάνει με την δική του γήινη αποδημία.
  Έχει αυτό ΥΨΙΣΤΗ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ.

  Είναι αλήθεια ουσιαστική,
 τυπώστε την εσείς βαθειά στην ψυχή.
 
 Όστις τώρα γίνει αυτός νεκρός
προς κάθε πάθος του αμαρτωλό
και αγωνιστεί από εκείνο να απαλλαγεί,
 όποιος διά της μετανοίας καθαριστεί,
 αιωνίως θα ζήσει άρρητη ουράνια δόξα εσαεί.

Μεταβαίνει εκ του εδώ θανάτου στην αιώνια ζωή.
Εις κρίση η ψυχή του δεν περνά,
ανεβαίνει αυτή ψηλά
.  Οι δαίμονες που κοιτούν
 πώς από τους αγγέλους
θα αρπάξουν τον κάθε αμαρτωλό,
 διώκονται υπό αυτών
και η ψυχή, με αγγελική συνοδεία,
ανέρχεται στου παραδείσου τα τοπία.

  Όμως τώρα, στο ΜΕΡΙΚΩΣ!
Μετά από τη γενική κρίση
ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ,
παιδιά μου, στο ΤΕΛΙΚΩΣ! 

 Αιώνια εκεί να χαίρει,
ύμνο δοξολογίας σε ΕΜΕ,
 ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΝΑ ΨΕΛΝΕΙ.

  Μερικοί άνθρωποι, τώρα,
στο άκουσμα αυτών μου των ρητών,
γελούν ίσως ειρωνικώς,
 μα τεκνία μου,
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΙΕΙΤΑΙ
 ΓΙΑΤΙ ΥΠΟ ΕΜΟΥ ΣΕ ΕΣΑΣ ΔΩΡΕΙΤΑΙ.

  Διά να προετοιμαστείτε πνευματικώς εσείς,
για να πεθάνετε ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ,
σαν ολόλευκη εστία να χαίρεστε
ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ.

Αξίζει ΝΑΙ τώρα να συμπιεστείτε
στον στίβο της γήινης ζωής σας,
 ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ,
ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ,
ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ,
άξια να σταθείτε στα δεξιά Εμού,
ουχί στο σκότος του εχθρού. 

Σκεφτείτε, δικοί μου αμνοί,
το πως, όσο αξίζει μια ψυχή
δεν αξίζουν όλοι της γης οι θησαυροί. 

 Έχει εξαγοραστεί η ψυχή σας με ΑΙΜΑ ΘΕΪΚΟ,
ΣΤΟΥ ΓΟΛΓΟΘΑ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ,
ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ,
 γιατί όλοι σας θα το βρείτε μπροστά,
ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΕΙΡΩΝΙΚΑ.

  ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΨΕΥΔΟΜΑΙ,
Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΕΤΟΥΤΟ ΓΡΑΠΤΟ, ΣΦΡΑΓΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΜΟΥ ΣΤΑΥΡΟ. 

 ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ και ο άνθρωπος
πρέπει να βάζει μόνο, ταπεινά ΤΟ ΑΜΗΝ.
Το ξαναλέω, ο χρόνος εγγύς,
δεν υπάρχουν τώρα περιθώρια επιλογής.
  ΔΥΟ ΟΙ ΕΚΔΟΧΕΣ –
Ή ΣΕ ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΜΟΝΕΣ
 Ή ΣΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ.


Διάδωσε τη γραφή μου,
έχει μεγίστη ουσία Θεική, παιδί μου.


ΑΜΗΝ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ   

+++    



10 σχόλια:

  1. Δόξα Σοι, Κύριε, Δόξα Σοι! Είθε να βρεθούμε εκ δεξιών Σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειπέ μοι, ώ Φιλάγαθε και Φιλόψυχε Ιησού μου γλυκύτατε και Χριστέ μου ηγαπημένε, ποίος δι’ εμέ σε επαρεκάλεσε, και ποιος επροσευχήθη να με φέρεις εκ του μηδενός εις τον κόσμον και να γεννηθώ σε γονείς καλούς και πιστούς χριστιανούς, όπου τόσοι άλλοι γεννώνται σε Τούρκους, Φράγκους, Μασόνους, Εβραίους και ειδωλολάτρες και λοιπούς, όπου δε Σε πιστεύουν και είναι ως να μην είχαν τελείως γεννηθεί και κολάζονται αιωνίως;
    Πόσο λοιπόν εγώ πρέπει να Σ’ αγαπώ και να Σ’ ευχαριστώ για την τόσο μεγάλη Χάρη και ευεργεσία, όπου μου έκανες; Και το αίμα μου να χύσω δε δύναμαι να Σε ευχαριστήσω!

    Αλλά και πάλι, Σωτήρα μου γλυκύτατε, ποίος δι’ εμέ σου ηύχετο να με υπομένεις τόσα έτη από παιδικής ηλικίας αμαρτάνοντα και δε με βαρέθηκες, όπου με έβλεπες αδικούντα, κλέπτοντα, οργιζόμενο, πορνεύοντα, πλεονέκτη, φθονερόν, ζηλότυπον και εν πληρώματι όντα πάσης κακίας και Σε το Θεό μου δια των έργων μου υβριζόμενον;
    Συ δε ο Κύριός μου δεν έστειλες θάνατο να με πάρει εν αμαρτίαις, όπου εάν απέθνησκα, αιωνίως θα κολαζόμουν, αλλά μακροθύμως με υπέμεινες!
    Ώ της αγαθότητός Σου Κύριε!

    Αλλά και πάλι, ποίος διε εμέ Σε ικέτευε να με φέρεις εις μετάνοιαν και εξομολόγησιν;
    Ώ, της Μεγαλοσύνης Σου Κύριε, ώ, της φρικτής Σου και μεγίστης οικονομίας! Ώ, της πλουσίας Σου Δωρεάς, Δέσποτα!, Ώ, των ακενώτων θησαυρών και ανεκδιηγήτων Σου Μυστηρίων! Τις μη φρίξει θαυμάζων την Σην αγαθότητα; Τις μη εκπλαγεί ορών τον Σον πλούσιο Έλεος; Ο Δεσπότης και Κύριός μου σταυρώνεται, δια να σώσει τον σταυρώσαντα!
    Εγώ, δια το συνεχώς αμαρτάνειν, σταυρώνω τον Πλάστη μου και Εκείνος με ελευθερώνει! Ώ, γλυκεία Αγάπη Ιησού! Πόσον Σου είμαι χρεώστης !

    Όχι Χριστέ μου, ότι πρέπει να Σε αγαπώ δια την Αιώνιον Ζωήν, όπου υπόσχεσαι να μου δώσεις!
    Όχι επειδή λέγει, ότι θα μου δώσεις την Χάριν Σου, μήτε χάριν της υποσχεθείσης ημίν απολαύσεως του Παραδείσου.
    Αλλά χρεωστώ να Σε αγαπώ γιατί είσαι άξιος πάσης αγάπης!
    Χρεωστώ να δουλεύω για Σένα, διότι με ελευθέρωσες εκ της δουλείας της αμαρτίας και των παθών*. Ώ, θαύμα μέγα και απόκρυφον εις τους μη εγνωκότας Σε, Κύριε!

    -------------------------------
    * Πρόκειται για κατανυκτική προσευχή του Ιερού Ιωσήφ του Ησυχαστή. Εμείς ναι μεν δεν έχουμε ελευθερωθεί ακόμα από τη δουλεία της αμαρτίας και των παθών, αλλά εργαζόμενοι τις εντολές του Κυρίου με υπομονή στις επικείμενες θλίψεις, προσευχή, προσοχή και πάνω απ’ όλα ταπείνωση, θα δώσει και σε μας τη Χάρη του και θα τα καταφέρουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύνασαι να απαριθμήσης την ευσπλαχνίαν του Θεού; Τα αμαρτήματα του χειροτέρου ανθρώπου εμπρός εις την ευσπλαχνίαν του Θεού είναι ως μία «φούχτα αμμούδα» μέσα εις τον ωκεανόν, δεν υπάρχει αμαρτία νικώσα την ευσπλαχνία του Θεού. Ο Θεός εικονίζεται ωσάν την μητέρα μας, δύναται να νικήση αμαρτία τέκνου την αγάπην της μητρός; Εάν μία μητέρα φιλή τόσον το παιδί της, πόσον απείρως φιλεί ημάς ο Θεός, ο Οποίος εναργώς το απέδειξε, σταυρωθείς επί Σταυρού; Ο Απόστολος Πέτρος τρις ηρνήθη τον Κύριον και η μετάνοια τον ανεκάλεσε. Ο μέγας διώκτης των χριστιανών, ο Απόστολος Παύλος, δια της μετανοίας κατεστάθη κορυφαίος. Πόρνας, ληστάς, τελώνας και άλλους μυρίους ενόχους, η μετάνοια τους εξαγιάζει. Δια τούτο απόβαλε την στενοχωρίαν σου και τον έλεγχον της συνειδήσεως. Γενού εύελπις, λάβε θάρρος, και δίωκε κάθε λογισμόν απελπισίας.

      Γέροντας Εφραίμ Φιλοθεΐτης

      Διαγραφή
  3. Τα μαθήματα που παίρνουμε από τους βίους των Αγίων και μαρτύρων, μας καλύπτουν πολλά κενά της πίστης και των αναπάντητων ερωτημάτων μας. Τυχαία πέρασα από το saint.gr και διάβασα το βίο της Αγίας Ίας και τον παραθέτω:

    Η Αγία Ίας, ενώ ήταν γριά, αιχμαλωτίσθηκε από τους Πέρσες μαζί με 9.000 χριστιανούς, που βασανίστηκαν ποικιλοτρόπως. Μαζί λοιπόν μ' αυτούς, στάθηκε και η Αγία μπροστά στους αρχιμάγους του βασιλιά της Περσίας και τιμωρήθηκε με διάφορα βασανιστήρια. Τελικά την αποκεφάλισαν. Η παράδοση λέει ότι, όταν την αποκεφάλισαν η γη εκείνη, που δέχτηκε το αίμα της, φούσκωσε και υψώθηκε υπερφυσικά. Οι δε δήμιοι, που τη βασάνισαν, παράλυσαν και τυφλώθηκαν, και ο αέρας γέμισε από θαυμάσια ευωδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πίστη μας είναι θαυμάσια! Ω τι θαυμάσια γίνονται κάθε μέρα στη ζωή μας από τον Θεό και δε τα γνωρίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα , πες το όνομα και το επίθετο και την τράπεζα.

      Διαγραφή
    2. To e-mail μου (αν θες να τα στείλεις - ονοματεπώνυμο και τράπεζα) είναι "gvouloumvasakis@gmail.com".

      Διαγραφή