Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022

ΦΡΙΚΤΟΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΠΩΛΩΛΟΤΩΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

 «ΕΛΗΛΥΘΕΝ ΤΕΚΝΙΑ ΜΟΥ Η ΩΡΑ,
 Ο,ΤΙ ΕΣΠΕΙΡΑΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΘΑ ΘΕΡΙΣΕΤΕ ΤΩΡΑ
»


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ  ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

   +++   

Φωνή βοώντος
εν τη ερήμω της απιστίας,
 όπου τα πάντα πια έγιναν στη γη σας,
 πεδίο ΑΜΑΡΤΙΑΣ.
 

 Ο άνθρωπος δεν έχει ιδανικά,
νεκρός ψυχικά περπατά,
νομίζει αυτός πως ζει,
μα πνευματικά λιμοκτονεί.

  Οι δυνάμεις του σκότους τώρα,
 την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΟΥ ΕΛΛΑΔΑ διοικούν,
σε τοπίο απωλείας την ωθούν.

Ω! πώς καταντήσατε
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ,
 χάθηκαν, πετάχτηκαν οι ελπίδες.

  Σε σκοτία ψυχής ζείτε,
επόμενο θα ‘ναι σε χάος να βρεθείτε.
Η αθεΐα στους κυβερνώντες διοικεί,
η ανωμαλία εγίνει ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ.

  Σας λυπάμαι Ο ΚΥΡΙΟΣ, Ο ΘΕΟΣ,
κλαίει η μητέρα ΠΑΝΑΓΙΑ
στου Αγίου Δημητρίου το ναό.

Θρηνεί και ο ουρανός
για τα εγκλήματα τα πολλαπλά της γης,
 θρηνούν οι άγγελοι εν ουρανοίς,
μα εσείς δεν ταρακουνήστε,
σε σκότος εξακολουθείτε να οδοιπορείτε. 

Άνθρωποι της γης ΞΥΠΝΗΣΤΕ!
ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΕΙΣΤΕ,
ΣΕ ΔΙΝΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΤΕ,
 ΜΕΤΑΝΟΕΙΣΤΕ,
 πέσετε στα γόνατα, προσευχηθείτε,
έρχονται ΜΕΓΙΣΤΑ ΔΕΙΝΑ, πιστέψτε το αυτό.

  Σας το ξαναλέω ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ,
δεν το θέλω να χαθείτε,
στο ύστατο λεπτό ζητώ, ως δημιουργός σας,
τελευταία ευκαιρία με έλεος σε σας να δώσω.

  Τόσο τώρα καιρό,
ΜΕ ΟΥΡΑΝΙΑ ΓΡΑΠΤΑ σας μιλώ,
 εκενούμαι, σας νουθετώ,
μήπως και μια ψυχή ξυπνήσει,
μήπως διά της μετανοίας με εκζητήσει.

  ΕΓΕΡΘΕΙΤΕ,
ΜΕΓΑΣ ΚΟΠΕΤΟΣ ΣΑΣ ΚΥΚΛΩΝΕΙ,
 ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΤΕ, Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ σας αιχμαλωτίζει,
 τη ζωή σας περικλείει,
στη δουλεία τη σατανική σας δωρίζει.

  ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!

Σας χάρισα Ο ΚΥΡΙΟΣ ελευθερία,
μη γίνεστε όργανα στα δίχτυα της αιχμαλωσίας.
Θέλουν οι άνομοι να εξαφανίσουν την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,
 έρχεται παιδιά μου, ΜΕΓΑΛΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ,
 κρατηθείτε,
πιαστείτε εσείς από της ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΤΟ ΦΟΥΣΤΑΝΙ.

  Βάλτε με, οι πιστοί στη ζωή σας.
 Ενωθείτε σε κρίκο αλυσίδας, ενότητας οι δικοί μου.
 Μόνο αν είστε κοντά μου θα σωθείτε οι πιστοί μου,
 όπως έσωσα τότε τον Ισραηλιτικό λαό,
 από τη μανία του Φαραώ.

Έτσι και τώρα οι δικοί μου οπαδοί,
 σώοι θα διαφυλαχτούν, στη μανία του εχθρού.
  
Δεθείτε στα ορθόδοξα μυστήρια μου,
 ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ,
αυτά που ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ.

  Θα τα τρέφω με το ουράνιο μου μάννα.
  ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ, ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΕΪΚΟ,
 ΣΩΑ ΘΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΩ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ.


ΑΜΗΝ
+++


  

11 σχόλια:

  1. ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΕΛΈΗΣΟΝ ΗΜΑΣ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστέ μου βοήθησέ μας να κρατηθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μη αποστήσης, Κύριε, το έλεος Σου εφ"ημας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε, σώσον λαόν απεγνωσμένον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ.ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ.ΓΕΝΟΙΤΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δοξασμένο το όνομα του κυρίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΥΡΙΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΑΣ ΠΑΤΕΡΑ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ ΗΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχώρεσε μας
    Βοήθησέ μας να επανορθώσουμε
    ΑΜΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Θεός θα ανταποδώσει σε όλο τον κόσμο κατά τά έργα μας.Νυν καιρός μετανοιας νυν ημέρα σωτηρίας.Ελεημων και φιλάνθρωπος ο Θεός ημών ουκ εις τέλος οργισθησεται ουδέ εις τον αιώνα μηνιει.Ουκ κατά τας αμαρτίας ημών εποίησεν ημίν ουδέ κατά τας ανομίας ημών ανταπεδωκεν ημίν.Η βοήθεια μας όμως θα είναι πάρα Κυρίου του ποιήσαντος τον ουρανό και την γη. Μη φοβού μικρόν ποίμνιο μετανοήσουν και αγωνισου ιδού έρχομαι ταχυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε ο ηγούμενος Αγίου Παύλου, Παρθένιος;
      Την ευχή σου

      Διαγραφή