Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΜΟΦΙΛΟΦΙΛΙΑΣ ΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΤΑΣΗ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕΤΖΟΥΔΕΣ

ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΑΤΑ ΜΟΡΦΟΥ: «Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ...» ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ. 
΄
2 ΒΙΝΤΕΟ


Η Κύπρος εκτίθεται.. καλά μόνο έναν θεολόγο έχει και μάλιστα αθεολόγητο. Γιατί ένας μονοπωλεί τα κανάλια ο Θεόδωρος Κυριακού. 

Αυτή η μονομερής πληροφόρηση είναι πλουραλισμός και πολυφωνία εξυπηρετεί το Χεγκελιανό σχήμα της διαλεκτικής; Που είναι η αντίθεση. Η μονομερής πληροφόρηση όταν μάλιστα επαναλαμβάνεται κάθε 3 και λίγο είναι ο ορισμός της προπαγάνδας.

Τι υποστηρίζει…Υποστηρίζει ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι αμάρτημα...και ότι το τι είναι ή δεν είναι αμάρτημα έχει να κάνει με τις συνθήκες και το πλαίσιο της εποχής. ότι η ηθική είναι λάστιχο και ότι ο Θεός είναι χαμελαίοντας και όχι.. λέοντας. 

Με την ίδια λογική η μοιχεία δεν είναι αμάρτημα ήταν αμάρτημα την εποχή του Μωυσή η αιμομιξία δεν είναι πλέον αμάρτημα ήταν την εποχή του Λωτ και του Οιδίποδα και ούτω καθ’ εξής. Ως Ιεροεξεταστής Ντοστογιεφσκικός διορθώνει ως και τον θεόπνευστο Παύλο διορθωτής του ίδιου του Χριστού. Η αλαζονία χτυπάει κόκκινο.

Επί της ουσίας επικαλείται ότι η ομοφυλοφιλία την εποχή του Παύλου ήταν επιλογή ενώ τώρα είναι ταυτότητα. Μέχρι τώρα μας έλεγαν ότι η επιλογή φύλου είναι πολιτισμική επιλογή και όχι βιολογικός προκαθορισμός. Τι έγινε δεν τους βγήκε αυτό το σενάριο και τα γύρισαν. 

Ας αποφασίσουν και οι ίδιοι τι θεωρείται και από ποιούς. Ποιό είναι το σύγχρονο θέσφατο. Ποιός αποφασίζει κρίνει τι είναι το ένα και τι το άλλο. Eπιλογή ήταν και επί Απ. Παύλου επιλογή και τώρα. Αν υπήρχε περιπτωσιακός ερμαφροδυτισμός τότε υπάρχει και τώρα. 

Άλλαξε κάτι στην γενετική οντολογία του ανθρώπου; Υπήρχε κατά περίπτωσην και πριν τον Παύλο και μετά και πάντα θα υπάρχει. Aυτό το γενετικά ερμαφρόδυτο ονομάζει πιθανώς ταυτότητα. Αλλά αυτή είναι η συντριπτική μειονότητα…

Το φαινόμενο παίρνει καθολικές διαστάσεις γιατί είναι μέρος μιας σύγχρονης υποκουλτούρας που αποκτά ως και πολιτικά χαρακτηριστικά και ανήκει σε ρεύματα που ιδεολογικοποίησαν τη διαφοροποίηση όπως το woke. 

Eνώ η νομιμοποίηση του σεξουαλικού αυτοπροσδιορισμού ως πολιτισμική επιλογή είμαι ό,τι εγώ θέλω να είμαι προσδίδει μια ακόμη μεγαλύτερη δυναμική επιβαλλόμενη ως κυρίαρχη τάση καθώς αδρώς προμοτάρεται και οικονομικά υποστηρίζεται από Διεθνείς Οργανισμούς και αυτοκρατορίες των αισθήσεων σαν την ΕΕ με σκοπό να διασπάσει την κοινωνική συνοχή προς χειραγώγηση του κατακερματισμένου πλήθους να μετατρέψει το πολιτικό σε κοινωνικό κλπ

η ομοφυλοφιλία δεν είναι αμάρτημα..η αμαρτία δεν είναι αμαρτία.

δεν υπάρχει αμαρτία.. πόσο ”επαναστατικό” ακούγεται από έναν θεολόγο. Είναι αυτό που περιμένει ν΄ακούσει ο σύγχρονος άνθρωπος. Δεν υπάρχει αμαρτία δηλ. περιορισμός είμαι ελεύθερος.. Είναι μια δημαγωγία και ένας θεολογικός λαϊκισμός. 

Μια θεολογική ουτοπία..Αν δεν υπάρχει αμαρτία τότε ζούμε στον παράδεισο. Ζούμε στους Τεχνητούς Παραδείσους των καταραμένων ποιητών...

Το να υποστηρίζει θεολόγος ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι αμάρτημα είναι σαν να υποστηρίζει χημικός ότι ο χημικός τύπος του νερού δεν είναι Η2Ο αλλά κάτι άλλο. 

Μόνο που η αμαρτία είναι μια από τις παγκόσμιες σταθερές του πνευματικού σύμπαντος χωρίς το δίπολο αμαρτία αρετή δεν υπάρχει Ηθική..κι ένας κόσμος άνευ ηθικής είναι a priori ανήθικος..

η ομοφυλοφιλία δεν είναι αμάρτημα..ναι δεν είναι αμάρτημα είναι κάτι περισσότερο είναι κατάντημα είναι ερωτικός τρωγλοδυτισμός είναι προσβολή γεννετήσιας αξιοπρέπειας είναι υποτίμηση κι ευτελισμός του προσώπου…

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις τη ζωή σου όπως τη θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς : μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου..

Ο Ηράκλειτος κι όχι ο Μόρφου είπε ότι ο κόσμος συντίθεται από αντίθετα ζεύγη και όχι όμοια ζεύγη.. Είναι και φιλοσοφικό το πρόβλημα…

Ο κόσμος άλλαξε; όχι η οπτική μας για τον κόσμο αλλάζει .…αλλά η οπτική είναι η μια θεώρηση η μια θέση δεν έχει το πανοραμικό..και η μισή αλήθεια είναι ψέμα..Στους αριθμούς υπάρχουν οι άρτιοι και οι περιττοί οι θετικοί και οι αρνητικοί αριθμοί. 

Παντού και πάντα ένα δίπολο διαφορετικό ως και αντίθετο συνθέτει ως και το απείκασμα του κόσμου. Το μηδέν και το άπειρο.


Η ιδεολογικoποίηση του πάθους προς αποενοχοποίηση είναι μια εναλλακτική..Το 1-1=0 είναι εύκολος ισοπεδωτισμός. Το εύκολο είναι να μηδενίζεις το κοντέρ αλλά αυτό θεωρείται κλοπή σε μεταχειρισμένο που θέλεις να το σπρώξεις για καινούργιο. 

Γιατί έχει κόστος να το φτιάξεις. Το πρόβλημα τους δεν είναι ο Μόρφου… το πρόβλημα τους είναι το εγώ τους. Η αποδοχή του εγώ μέσω της τυφλής εξιδανίκευσής του.Το λίφτινγκ στα πνευματικά πράγματα το σπατουλάρισμα είναι ομολογία αποτυχίας.

Η αμαρτία έχει διαχρονικό ισοδύναμο από την εποχή του Νώε και του κατακλυσμού, του Λωτ των Σοδόμων και της καταστροφής τους ως την εποχή του Παύλου…. και του Θεόδωρου του Κυριακού. όλοι είμαστε κορίνες στον ίδιο διάδρομο που πέφτουν στο μπόουλινγκ της ανθρώπινης μοίρας. 

Μοίρα θα πει μοιρασιά κάτι που μοιράζομαι με τους άλλους. Κοινή μοίρα..η θνητότητα και η φθαρτότητα η πεπτωκυία φύση μια και δηλώνει θεολόγος μόνο αυτή είναι η μοίρα μια και μιλάει και για καφετζούδες...

Μιλάει για καφετζούδες γιατί δεν ξέρει τι καφέ πίνει ο Μόρφου.. ο καφές που πίνει αγαπητέ φίλε δεν προσφέρεται για τέτοιου είδους αναλύσεις…


'Οσο για την κριτική που ασκεί στο Μόρφου ότι δεν βγαίνουν οι προρρήσεις προβλέψεις του. Ο Μόρφου δεν είναι τζογαδόρος δεν στοιχηματίζει με το θείο αυτό είναι μια εγγλέζικη νοοτροπία. 

Η Ανατολή άλλα διδάσκει.. ”ιδού έρχομαι ταχύ” είπε εδώ και 2000 χρόνια ο Χριστός κι ακόμη δεν ήρθε ο Ερχόμενος. Αυτό τι σημαίνει ότι αυτοδιαψεύστηκε η Αυτοαλήθεια; όλα είναι θέμα κατανόησης και σωστής ερμηνείας...

'Οσο για τον Κυριακού.. κάθε μέρα δεν είναι Κυριακή…και Κυριακή κοντή γιορτή…

Πάντως δεν πρόκειται για debate δεν υπάρχει Καινοδιαθηκολόγος που να μπορεί να διανοηθεί καν όσα οραματίζεται ο κ. Κυριακού. Μιλάει αφ΄εαυτού. 

Αλλά αφ εαυτού μόνο ο Χριστός δικαιούται να ομιλεί και…ο πάπας όταν εκφράζεται για δογματικά θέματα εκ καθέδρας στον καθολικισμό.Δεν επικαλείται ούτε μια πηγή ούτε μια αναφορά θεολογική ως θεολόγος. Αυτοσχεδασμός κατά το δοκούν.

Ο Μητροπολίτης Νεόφυτος αντίθετα δεν προβάλει προσωπικές απόψεις αλλά ως οφείλει εκ του ρόλου του διατυπώνει τις πάγιες θέσεις της Εκκλησίας.


1 σχόλιο:

  1. Ἄντε νὰ καθαρίσῃ τὸ τοπίο μας ἀπὸ τὴν ἀποστασία μας.Ἄντε κάθε κατεργάρης στὸν πάγκο του ! Ὅτι καθαρό, μερικοὺς τοὺς πονάει διότι ἀναγάζονται νὰ βλέπουν τὶς κηλῖδες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή