Ο ΝΕΟΣ «ΠΡΑΣΙΝΟΣ» ΘΑΝΑΤΟΣ
Γράφει η Sharp Edge
Οι αποκαλυπτικές προφητείες της κυβερνητικής, ακαδημαϊκής και εταιρικής κινδυνολογίας για το κλίμα έχουν χειραγωγήσει τα μυαλά των μαζών ώστε να πιστέψουν ότι η ανθρωπότητα φταίει για τον δικό μας θάνατο.
Παρά τις αποτυχημένες προβλέψεις τους για κλιματική καταστροφή όλα αυτά τα χρόνια, η εκστρατεία προπαγάνδας έχει αποδώσει, καθώς ένα τεράστιο τμήμα του πληθυσμού υποστηρίζει εμφατικά τη χρηματοδότηση των λεγόμενων «πράσινων» έργων.
Η καταστροφή του κλίματος έχει εξαπατήσει τρισεκατομμύρια σε χρήματα των φορολογουμένων από τα πλήθη της εργατικής τάξης στις τσέπες των λίγων ισχυρών και πλουσίων.
Αποδεικνύεται ότι η φάρσα για το κλίμα ήταν πάντα ένα ελαφρώς συγκαλυμμένο τέχνασμα για το ξέπλυμα χρήματος, την εδραίωση του πλούτου και της εξουσίας και τη δικαιολόγηση των κυβερνητικών αρπαγών γης.
Ωστόσο, η επί δεκαετίες κατήχηση έχει επίσης εκθρέψει έναν στρατό ζηλωτών που έχουν βαθιά αντι-ανθρώπινες πεποιθήσεις για την κλιματική καταστροφή με θρησκευτικό ζήλο. Και ένας ανυποψίαστος ηβικός έχει μυηθεί ανεπίσημα σε μια νέα ενσάρκωση μιας πανάρχαιας λατρείας θανάτου που κάποτε ασκούνταν μυστικά από τις αυτοαποκαλούμενες ελίτ που έχει γίνει mainstream με τη μορφή της μείωσης του πληθυσμού για χάρη της σωτηρίας του πλανήτη.
Χτισμένη πάνω σε ένα ετοιμόρροπο θεμέλιο αθετημένων υποσχέσεων, χειραγώγησης, υποκρισίας και ψεμάτων, μια από τις μεγαλύτερες απάτες που σάρωσαν ποτέ τον πλανήτη δεν άφησε τίποτα άλλο παρά μια κληρονομιά θανάτου και καταστροφής στο πέρασμά της. Από τις καταστροφικές πυρκαγιές στο Μάουι μέχρι τον παγκόσμιο πόλεμο στη γεωργία, οι πολιτικές της Πράσινης Νέας Συμφωνίας έχουν κερδίσει τον πιο κατάλληλο τίτλο του Πράσινου Νέου Θανάτου.
Πυρκαγιές και Εκρήξεις
Η φωτιά του Μάουι
Οι καταστροφικές πυρκαγιές στο Μάουι είναι οι τελευταίες σε μια μακρά σειρά καταστροφών που προκλήθηκαν από επικίνδυνες, αντι-ανθρώπινες πρακτικές λατρείας του κλίματος. Οι καταστροφικές πυρκαγιές που έπληξαν τη Λαχάινα πιθανότατα σκοτώνοντας εκατοντάδες, πολλοί από τους οποίους ήταν παιδιά, ήταν κυρίως αποτέλεσμα κυβερνητικών ατασθαλιών και όχι φυσικής καταστροφής.
Εκτός από τις αποφάσεις διαχείρισης έκτακτης ανάγκης από εγκληματική αμέλεια, όπως η αποτυχία ειδοποίησης των κατοίκων της Lahaina για επικείμενο κίνδυνο χρησιμοποιώντας το μεγαλύτερο υπαίθριο σύστημα σειρήνων στον κόσμο ή τα οδοφράγματα που επέβαλε η κυβέρνηση και εμπόδισαν τη διαφυγή τους από την καταιγίδα, ο κατάλογος των περιβαλλοντικών πολιτικών που οδήγησαν στην καταστροφή του Maui είναι μακρύς.
Οι αξιωματούχοι της κομητείας Maui απέτυχαν να επενδύσουν στη διαχείριση των χωροκατακτητικών ξηρών λιβαδιών που ξεπέρασαν τις εγκαταλελειμμένες φυτείες ζάχαρης μετά από προειδοποιήσεις ότι η μακροχρόνια παραμέλησή τους δημιούργησε ένα κουτί προσάναμμα στην περιοχή Lahaina. Αντ 'αυτού, η κυβέρνηση έδωσε προτεραιότητα στις «πράσινες» επενδύσεις έναντι της ασφάλειας και της αξιοπιστίας των υποδομών της Χαβάης.
Το 2015, οι πολιτειακοί νομοθέτες ψήφισαν τον πρώτο νόμο του έθνους που επιβάλλει 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στη Χαβάη έως το 2045, εκτρέποντας την προσοχή της Hawaiian Electric σε επενδύσεις «πράσινης» ενέργειας αντί για κινδύνους πυρκαγιάς που μαστίζουν το ηλεκτρικό τους δίκτυο.
Καθώς η φωτιά μαινόταν στο Μάουι, το νερό παρακρατήθηκε για περισσότερες από πέντε ώρες από τον διευθυντή της Επιτροπής Διαχείρισης Υδάτινων Πόρων της Χαβάης, ο οποίος προφανώς ανησυχούσε περισσότερο για την «ισότητα» παρά για τη διάσωση των ζωών των κατοίκων της Lahaina.
Ενώ η πύρινη λαίλαπα κατέστρεψε σπίτια, ο υποστηριζόμενος από τον Ομπάμα γραφειοκράτης αρνήθηκε το αίτημα για εκτροπή νερού, εκτός εάν πρώτα ζητήθηκε η γνώμη ενός τοπικού αγρότη σχετικά με τις επιπτώσεις της εκτροπής του νερού.
Στον απόηχο, το κράτος υποστήριξε σε μια αναφορά του Ανώτατου Δικαστηρίου της Χαβάης (η οποία απορρίφθηκε) ότι μια απόφαση του Περιβαλλοντικού Δικαστηρίου για τη μείωση της παροχής νερού στην περιοχή οδήγησε στην έλλειψη πυροσβεστών νερού που χρειάζονταν απεγνωσμένα για να σβήσουν τις πυρκαγιές.
Τώρα οι γύπες περικυκλώνουν τη γη της Lahaina εν μέσω του μακελειού που έχει καταστήσει άστεγους τους επιζώντες της πυρκαγιάς. Ενώ ο κυβερνήτης έχει δηλώσει ότι «σκέφτεται τρόπους για το κράτος να αποκτήσει αυτή τη γη», οι αρπακτικοί κατασκευαστές προσπαθούν να καταβροχθίσουν πολύτιμα ακίνητα από απελπισμένα θύματα της καταστροφής.
Ο σκεπτικισμός αφθονεί για το μέλλον της Lahaina, δεδομένου ότι η καταστροφή άνοιξε βολικά το δρόμο για τη «βιώσιμη ανάπτυξη» μιας δυστοπικής έξυπνης πόλης στην επιδίωξη της δέσμευσης της τοπικής κυβέρνησης «Πόλεις Race to Zero» για την επίτευξη των στόχων της Ατζέντας 2030 του ΟΗΕ και της Συμφωνίας του Παρισιού για το Κλίμα.
Σε κάθε επίπεδο, έχει καταστεί σαφές ότι οι κάτοικοι του Μάουι θυσιάστηκαν στα χέρια κυβερνητικών αξιωματούχων που εκτιμούν τον κλιματισμό πάνω από τη διατήρηση της ανθρώπινης ζωής και αξιοπρέπειας.
Οι πυρκαγιές Carr και Camp
Οι θανατηφόρες πυρκαγιές Carr και Camp στην Καλιφόρνια θα έπρεπε να ήταν μια κλήση αφύπνισης για τις πολιτειακές και τοπικές κυβερνήσεις σε εθνικό επίπεδο. Οι καταστροφές που προκλήθηκαν από τις πυρκαγιές οφείλονταν ασφαλώς σε μεγάλο βαθμό σε επικίνδυνες περιβαλλοντικές πολιτικές και στην παρεμποδιστική γραφειοκρατία.
Τον Ιούλιο του 2018, μια άγρια πυρκαγιά γνωστή ως Carr fire άρχισε να καταστρέφει 229.000 στρέμματα του τοπίου της Καλιφόρνιας, καταστρέφοντας σχεδόν 1.100 σπίτια και σκοτώνοντας 7 άτομα, 3 από τα οποία ήταν πυροσβέστες. Ήταν η πιο καταστροφική πυρκαγιά στην ιστορία του Συστήματος Εθνικών Πάρκων και των 9ου πιο καταστροφική πυρκαγιά στην ιστορία της Καλιφόρνια.
Μόλις λίγους μήνες αργότερα, τον Νοέμβριο του 2018, μια άλλη τερατώδης κόλαση έκαψε 153.000 στρέμματα, καταστρέφοντας περισσότερες από 18.000 δομές και σκοτώνοντας 85 άτομα (με 1 άτομο να εξακολουθεί να αγνοείται).
Ήταν η πιο θανατηφόρα πυρκαγιά στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών από το 1918, μέχρι που πρόσφατα ξεπεράστηκε από τις πυρκαγιές που έσκισαν τη Lahaina και παραμένει η πιο θανατηφόρα και καταστροφική πυρκαγιά στην ιστορία της Καλιφόρνια.
Και στις δύο περιπτώσεις, κάθε επίπεδο διακυβέρνησης είχε πλήρη επίγνωση των κινδύνων πυρκαγιάς, αλλά αρνήθηκε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για τη διατήρηση της ζωής αποτρέποντας τις καταστροφές.
Στην περίπτωση της πυρκαγιάς Carr, η ανεπαρκής χρηματοδότηση και η παρεμπόδιση των πρακτικών πρόληψης των πυρκαγιών μέσω μακρών αναθεωρήσεων και περιβαλλοντολογικών αντιδράσεων σε δημόσιες ακροάσεις, σύμφωνα με τον Εθνικό Νόμο Περιβαλλοντικής Πολιτικής, σχετικά με τις άδειες καθαρισμού της βούρτσας κατά μήκος των δρόμων οδήγησε σε υπερανάπτυξη κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων της Καλιφόρνιας που αναπόφευκτα θα τροφοδοτούσε την πυρκαγιά.
Και η υπερβολική ρύθμιση των αδειών σήμαινε ότι τα ελεγχόμενα εγκαύματα περιορίζονταν μόνο σε λίγες ημέρες το χρόνο σύμφωνα με τον νόμο της Καλιφόρνιας για την ποιότητα του αέρα.
Στην περίπτωση της καταστροφικής πυρκαγιάς στο στρατόπεδο, οι επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας προηγήθηκαν της ασφάλειας και της αξιοπιστίας του υφιστάμενου ηλεκτρικού δικτύου, όπως και οι πρόσφατες πυρκαγιές στο Μάουι.
Το πρότυπο χαρτοφυλακίου ανανεώσιμων πηγών ενέργειας της Καλιφόρνιας απαιτούσε το 50% της συνολικής ηλεκτρικής ενέργειας της πολιτείας να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές έως το 2030 και το νομοσχέδιο 100 της Γερουσίας, το οποίο πέρασε λίγο πριν από την τεράστια πυρκαγιά, έδωσε εντολή το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας της Καλιφόρνιας να μετατραπεί σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2045.
Κρατικοί αξιωματούχοι πίεσαν την εταιρεία Pacific Gas &; Electric της Καλιφόρνιας (PG&E) να ανακατευθύνει πόρους από τη συντήρηση του ηλεκτρικού δικτύου επιδιώκοντας την επίτευξη φιλόδοξων στόχων «πράσινης» ενέργειας.
Και το έτος που οδήγησε στη θανατηφόρα καταστροφή, η PG&E διέθεσε 44 δισεκατομμύρια δολάρια σε συμφωνίες αγοράς ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ενώ επένδυσε μόνο 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε έξοδα συντήρησης για την πρόληψη πυρκαγιών.
Τα δισεκατομμύρια που διοχετεύτηκαν στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα μπορούσαν να διανεμηθούν σε πολύ αναγκαίες επισκευές του ηλεκτρικού δικτύου και η PG&E ομολόγησε την ενοχή της σε 84 ξεχωριστές κατηγορίες ανθρωποκτονίας για ελαττωματικό εξοπλισμό που ισχυρίζονται ότι ξεκίνησε τη φωτιά.
Ωστόσο, υπάρχει αφθονία σκεπτικισμού σχετικά με τις πραγματικές αιτίες των πρόσφατων πυρκαγιών στην Καλιφόρνια και το Μάουι και οι θεωρίες για εμπρησμό ή κατευθυνόμενα ενεργειακά όπλα έχουν κυκλοφορήσει εν μέσω αυξανόμενης δυσπιστίας προς την κυβέρνηση για την εκμετάλλευση καταστροφικών πυρκαγιών ως μέσο για την προώθηση περισσότερης κινδυνολογίας για το κλίμα.
Ανεξάρτητα από αυτό, το γεγονός παραμένει ότι χρόνια κακοδιαχείρισης και παραμέλησης λόγω περιβαλλοντικών πολιτικών ήταν η κύρια αιτία της εξάπλωσης των πυρκαγιών που έκαψαν εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα, εξαφάνισαν ολόκληρες πόλεις από τον χάρτη και έσβησαν περισσότερες από 90 πολύτιμες ζωές.
Η έκρηξη του αγωγού CO2 της Satartia
Οι ζηλωτές του κλίματος έχουν δαιμονοποιήσει το CO2 ως τον ένοχο της απειλητικής κλιματικής καταστροφής, αν και πάνω από 1600 επιστήμονες και επαγγελματίες του κλάδου έχουν υπογράψει κοινή δήλωση δηλώνοντας ότι «Δεν υπάρχει κλιματική έκτακτη ανάγκη» και το CO2 είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση της ανθρωπότητας.
Αλλά η επιβίωση του μεγαλύτερου μέρους της ανθρωπότητας δεν απασχολεί τους λάτρεις της λατρείας του κλίματος που έχουν βαθιά αντι-ανθρώπινες πεποιθήσεις και η θυσία ανθρώπινων ζωών για χάρη της εξάλειψης του κακού διοξειδίου του άνθρακα είναι ένα τίμημα που είναι απολύτως πρόθυμοι να πληρώσουν.
Επικίνδυνα έργα δέσμευσης άνθρακα βρίσκονται σε εξέλιξη σε όλη τη χώρα, παρά τις προειδοποιήσεις μιας ελάχιστα γνωστής κοινότητας που ονομάζεται Satartia.
Τον Φεβρουάριο του 2020, οι κάτοικοι της Satartia, του Μισισιπή, είδαν ένα νέφος να φουσκώνει στον ουρανό από μια έκρηξη ενός αγωγού CO2 που έπεσε κάτω από το έδαφος της ήσυχης πόλης τους. Μέσα σε λίγα λεπτά, η δύσοσμη πράσινη ομίχλη κατέστησε τους κατοίκους της περιοχής αναίσθητους, σπασμούς και ανίκανους να αναπνεύσουν.
Οι κλήσεις έφταναν στο κέντρο 911 από μπερδεμένους και τρομοκρατημένους ντόπιους, καθώς ο αγωγός εκτόξευε επιβλαβές αέριο για τέσσερις ώρες. Τα οχήματα έκτακτης ανάγκης ακρωτηριάστηκαν από το CO2 που παρέμεινε στον αέρα. Το διοξείδιο του άνθρακα μετατόπισε το οξυγόνο στον αέρα που είναι απαραίτητο για να λειτουργήσουν οι μηχανές εσωτερικής καύσης, απενεργοποιώντας τα μέσα διαφυγής ή υποβοήθησης.
Οι πρώτοι ανταποκριτές ήταν μπερδεμένοι. «Έμοιαζε σαν να περνούσες την αποκάλυψη των ζόμπι», δήλωσε ο διευθυντής έκτακτης ανάγκης της κομητείας, καθώς οι αποπροσανατολισμένοι οδηγοί εγκατέλειψαν τα αυτοκίνητά τους και περιπλανήθηκαν άσκοπα στο σκοτάδι. Αν και οι φορείς εκμετάλλευσης στους αγωγούς Denbury Gulf Coast ειδοποιήθηκαν αμέσως για τη ρήξη, απέτυχαν να ειδοποιήσουν τους τοπικούς ανταποκριτές έκτακτης ανάγκης για τους επικείμενους κινδύνους.
Αν και μόνο 42 κάτοικοι καταλαμβάνουν τη μικρή κοινότητα της Σαταρίας, 45 άτομα νοσηλεύτηκαν και περίπου 250 απομακρύνθηκαν από τη γύρω περιοχή. Χρόνια αργότερα, πολλοί εξακολουθούν να υποφέρουν από εξουθενωτικές παρενέργειες της έκθεσής τους στις δηλητηριώδεις αναθυμιάσεις.
Κάποιοι εξαρτήθηκαν από τις δεξαμενές οξυγόνου για αρκετούς μήνες μετά την καταστροφή, ενώ άλλοι συνεχίζουν να παλεύουν με χρόνια αναπνευστικά προβλήματα. Ορισμένα θύματα της καταστροφής εξακολουθούν να μαστίζονται από πονοκεφάλους, μυϊκό τρόμο και γνωστικά προβλήματα.
Η Denbury μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι ο «ηγέτης στη δέσμευση, χρήση και αποθήκευση άνθρακα», με «το μεγαλύτερο δίκτυο αγωγών CO2 στον κόσμο». Ο αγωγός τους κοντά στη Satartia διοχετεύει διοξείδιο του άνθρακα μολυσμένο με υδρόθειο από την ηφαιστειακή κοιλότητα Jackson Dome του Μισισιπή σε ένα πετρελαϊκό πεδίο πάνω από 30 μίλια μακριά για ενισχυμένη εξόρυξη πετρελαίου.
Η σάπια μυρωδιά του αυγού του υδρόθειου προειδοποίησε τους κατοίκους της Satartia, πιθανότατα σώζοντας ζωές, καθώς η διαρροή CO2 διαφορετικά θα ήταν άοσμη και η ακραία έκθεση θα μπορούσε να προκαλέσει ασφυξία στα θύματα χωρίς προειδοποίηση.
Το περιστατικό της Satartia ήταν η πρώτη γνωστή μαζική δηλητηρίαση από σωλήνες CO2 στον κόσμο και έχει γίνει προάγγελος του τι πρόκειται να ακολουθήσει για το σχέδιο του καθεστώτος Μπάιντεν να επεκτείνει τα δίκτυα δέσμευσης άνθρακα σε εθνικό επίπεδο.
Ενώ ο αυτοαποκαλούμενος ηγέτης δέσμευσης άνθρακα, Denbury, κατέχει ή λειτουργεί επί του παρόντος 1.300 από τα υπάρχοντα 5.000 μίλια αγωγών CO2 στις ΗΠΑ, μεταφέροντας περίπου 240 εκατομμύρια κυβικά πόδια διοξειδίου του άνθρακα για ενισχυμένη ανάκτηση πετρελαίου, η εταιρεία σκοπεύει να επωφεληθεί από την αναπτυσσόμενη βιομηχανία δέσμευσης άνθρακα, καθώς το Υπουργείο Ενέργειας του καθεστώτος Μπάιντεν είναι πρόθυμο να κατασκευάσει έναν ιστό αράχνης αγωγών σε ολόκληρη τη χώρα.
Το τερατούργημα ύψους 1,2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, γνωστό ως νομοσχέδιο υποδομών "Build Back Better", προέβλεπε 12 δισεκατομμύρια δολάρια για έργα διαχείρισης άνθρακα, σπαταλώντας 251 εκατομμύρια δολάρια για δέσμευση άνθρακα σε επτά πολιτείες τον περασμένο Μάιο και άλλα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια τον Αύγουστο.
Ομοίως, ο γελοίος τίτλος «Νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού», ο οποίος δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα ξεφάντωμα δαπανών του καθεστώτος Μπάιντεν ύψους 783 δισεκατομμυρίων δολαρίων, επέκτεινε σημαντικά τις φορολογικές πιστώσεις για να υποστηρίξει την επέκταση της βιομηχανίας δέσμευσης άνθρακα.
Παρά το γεγονός ότι οι αγωγοί CO2 ενέχουν σημαντικούς κινδύνους, παραμένουν ανεπαρκώς ρυθμισμένοι, έχουν αποτυχημένο ιστορικό παρακολούθησης και σπαταλούν δισεκατομμύρια δολάρια φορολογουμένων, οι λεγόμενοι «ειδικοί» ισχυρίζονται ότι άλλα 60.000 μίλια σωλήνων CO2 πρέπει να εξαπλωθούν στις Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι το 2050, ενώ άλλοι «ειδικοί» υποστηρίζουν ότι οι σωλήνες θα πρέπει να υπερβούν τη χωρητικότητα των σημερινών αγωγών πετρελαίου, τα οποία φτάνουν τα 2,6 εκατομμύρια μίλια, για να έχουν οποιεσδήποτε αντιληπτές επιπτώσεις στην κλιματική αλλαγή.
Σε κάθε περίπτωση, οι προειδοποιήσεις του λαού της Σατάρτια του Μισισιπή έχουν πέσει στο κενό, καθώς το καθεστώς Μπάιντεν προωθεί τα σχέδιά του για την κατασκευή δικτύων δέσμευσης άνθρακα, τα οποία αναπόφευκτα θα θέσουν πολλούς περισσότερους Αμερικανούς σε μικρές πόλεις σε όλη τη χώρα σε κίνδυνο μιας άλλης θανατηφόρας έκρηξης CO2.
Πυρκαγιές ηλεκτρικών οχημάτων
Οι πυρκαγιές και οι εκρήξεις μαστίζουν επίσης τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων και οι πυροσβεστικές υπηρεσίες δεν είναι καλά προετοιμασμένες να χειριστούν την ευρεία χρήση τους, καθώς οι μπαταρίες ιόντων λιθίου δημιουργούν μοναδικούς κινδύνους πυρκαγιάς που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή των πολιτών και των πρώτων ανταποκριτών. Οι πυρκαγιές μπαταριών ιόντων λιθίου είναι γνωστό ότι καίνε ταχύτερα, θερμότερα και μακρύτερα, συχνά αναζωπυρώνονται ή ακόμα και εκρήγνυνται.
Τον περασμένο Ιούνιο, οι φλόγες τύλιξαν ένα κατάστημα ηλεκτρικών ποδηλάτων στην Chinatown της Νέας Υόρκης που εξαπλώθηκε γρήγορα στα διαμερίσματα από πάνω, σκοτώνοντας τέσσερις και τραυματίζοντας σοβαρά άλλους δύο.
Ο Επίτροπος FDNY παρατήρησε ότι, «Ο τεράστιος όγκος της φωτιάς είναι απίστευτα επικίνδυνος. Μπορεί να καταστήσει σχεδόν αδύνατο να βγούμε εγκαίρως».
Τον Απρίλιο, η μπαταρία ιόντων λιθίου ενός ηλεκτρονικού ποδηλάτου πυροδότησε μια καταιγίδα πυρκαγιάς σε μια πολυοικογενειακή μονάδα στο Κουίνς, όπου ένας πατέρας και τρία από τα παιδιά του γλίτωσαν οριακά από αυτό. Δύο από τα παιδιά του χάθηκαν στις φλόγες.
Ο επικεφαλής του FDNY δήλωσε, «ο τρόπος με τον οποίο συμβαίνουν αυτές οι πυρκαγιές, είναι σαν μια έκρηξη φωτιάς». Τον Αύγουστο, μια ακόμη πυρκαγιά που προκλήθηκε από μια μπαταρία ιόντων λιθίου στοίχισε τη ζωή μιας 93χρονης γυναίκας στο Κουίνς.
Οι πυρκαγιές που προκαλούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου αυξάνονται, ειδικά σε μεγάλες πόλεις όπως η Νέα Υόρκη. Το 2022, η Νέα Υόρκη ανταποκρίθηκε σε 220 φλόγες που προκλήθηκαν από αυτές τις μπαταρίες, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα τον θάνατο έξι ανθρώπων και μέχρι στιγμής το 2023, δεκατρείς άλλοι πέθαναν από 108 παρόμοιες καταστροφές.
"Σε όλες αυτές τις πυρκαγιές, αυτές τις πυρκαγιές ιόντων λιθίου, δεν είναι μια αργή καύση. δεν υπάρχει μικρή ποσότητα φωτιάς, κυριολεκτικά εκρήγνυται», παρατήρησε ο Επίτροπος του FDNY, προσθέτοντας: «Είναι ένας τεράστιος όγκος φωτιάς μόλις συμβεί και είναι πολύ δύσκολο να σβήσει και έτσι είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο».
Ενώ οι «ειδικοί» ισχυρίζονται ότι οι πυρκαγιές EV είναι «σπάνια γεγονότα», η πραγματικότητα είναι ότι τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν περίπου το 1% των αυτοκινήτων στους αμερικανικούς δρόμους και καθώς το μερίδιο αγοράς τους αυξάνεται, το ίδιο θα συμβεί και με τον αριθμό των καταστροφών.
"Όσο περισσότερες μπαταρίες ιόντων λιθίου μας περιβάλλουν, τόσο περισσότερα περιστατικά θα δούμε", δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Πυρασφάλειας.
Κάνοντας τα πράγματα χειρότερα, είναι τα σκοτεινά δεδομένα που υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς ότι οι πυρκαγιές EV είναι σπάνιες. Το Εθνικό Σύστημα Αναφοράς Συμβάντων Πυρκαγιάς έχει ιστορικά συγχωνεύσει πυρκαγιές εύφλεκτων κινητήρων και EV μαζί και τα δεδομένα πυρκαγιάς της Εθνικής Υπηρεσίας Οδικής Ασφάλειας είναι λεπτά, ξεπερασμένα και περιορίζονται σε θανατηφόρα ατυχήματα αυτοκινητοδρόμων.
Παρά τα μυριάδες προβλήματα που παρουσιάζουν, η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων έχει κερδίσει έδαφος. Τα περίπου 3,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα που ταξινομήθηκαν στην Αμερική το 2022 είναι έξι φορές μεγαλύτερα από ό, τι το 2016.
Και το καθεστώς Μπάιντεν έχει θέσει επιθετικούς στόχους ώστε τα μισά από όλα τα νέα οχήματα που πωλούνται στη χώρα να είναι ηλεκτρικά έως το 2030, ασκώντας πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες να καταργήσουν τα ηλεκτρικά οχήματα, με λιγότερη εστίαση στην εκπαίδευση των πρώτων ανταποκριτών για τους μοναδικούς κινδύνους πυρκαγιάς που δημιουργούν.
Εκτός από τις τάσεις των μπαταριών ιόντων λιθίου να πυροδοτούν μια αλυσιδωτή αντίδραση «θερμικής διαφυγής» με αποτέλεσμα πυρκαγιές ή εκρήξεις, η ώθηση για να εξαναγκαστούν τα ηλεκτρικά οχήματα στο κοινό είναι «καταδικασμένη να αποτύχει» για μια σειρά άλλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η βιομηχανία EV.
Για αρχή, είναι πολύ ακριβά και θα μπορούσε να χρειαστεί έως και μια δεκαετία για τους οδηγούς, οι οποίοι εξοικονομούν βενζίνη, να ισοφαρίσουν. Έπειτα, υπάρχει το ζήτημα των υποδομών. Απλά δεν υπάρχουν αρκετοί σταθμοί φόρτισης για να καλύψουν αυτό το είδος ζήτησης.
Και ακόμη και αν υπήρχε, θα ασκούσε σοβαρή πίεση στο ηλεκτρικό δίκτυο, φέρνοντας τους οδηγούς EV σε αδιέξοδο. Πέρυσι στην Καλιφόρνια, οι κάτοικοι πιέστηκαν να αποφύγουν τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων τους υπό την απειλή κυλιόμενων διακοπών ρεύματος εν μέσω καύσωνα που προκάλεσε αύξηση της ζήτησης στο δίκτυο.
Αυτό ήρθε μόλις το κράτος ανακοίνωσε τα σχέδιά του να ασκήσει ακόμη μεγαλύτερη πίεση στο ηλεκτρικό δίκτυο απαγορεύοντας τις πωλήσεις αυτοκινήτων που κινούνται με φυσικό αέριο έως το 2035. Αρκετές άλλες πολιτείες σχεδίαζαν να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους, αλλά η Βουλή ψήφισε νομοσχέδιο για να απαγορεύσει στις πολιτείες να περιορίσουν τις πωλήσεις οχημάτων που κινούνται με φυσικό αέριο.
Και τι γίνεται με την έλλειψη ορυκτών για την κατασκευή μπαταριών ιόντων λιθίου ή την εξάρτηση από τον αντίπαλό μας, την Κίνα, η οποία κυριαρχεί στις αλυσίδες εφοδιασμού; Το πιο σημαντικό, οι ζηλωτές του κλίματος ενδιαφέρονται ακόμη και για τη φρίκη της παιδικής εργασίας στα ορυχεία κοβαλτίου του Κονγκό που τροφοδοτούν αυτές τις αλυσίδες εφοδιασμού;
Η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό παρέχει περίπου το 70% της παγκόσμιας προσφοράς κοβαλτίου για την παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου που τροφοδοτούν τηλέφωνα και ηλεκτρικά οχήματα. Έως και 2.000 σύγχρονοι σκλάβοι, που γελοία αναφέρονται ως «βιοτέχνες ανθρακωρύχοι», πεθαίνουν κάθε χρόνο κάτω από βάρβαρες συνθήκες. Η αλήθεια είναι ότι η βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων τροφοδοτείται από «μπαταρίες αίματος», έτσι ώστε οι περιβαλλοντολόγοι που αγνοούν να αισθάνονται ενάρετοι για τη «σωτηρία του πλανήτη».
Τα προειδοποιητικά σημάδια είναι παντού γύρω μας. Αλλά οι κινδυνολόγοι για το κλίμα που οραματίζονται το τούνελ επιμένουν ότι πρέπει να αγωνιστούμε σε αυτόν τον δρόμο προς την καταστροφή, ενώ όλα τα θύματα που σημειώθηκαν κατά μήκος της διαδρομής απομακρύνονται από την εστίαση.
Κατάψυξη και Πείνα
Η ενεργειακή κρίση της Ευρώπης και το μεγάλο πάγωμα του Τέξας
Οι θάνατοι χιλιάδων Ευρωπαίων βρίσκονται στα χέρια των υπευθύνων χάραξης πολιτικής για τις καταστροφικές πολιτικές για το κλίμα και την ενέργεια που έχουν επιδεινωθεί από τον πόλεμο δι' αντιπροσώπων κατά της Ρωσίας.
Οι καταστροφολόγοι του κλίματος στην εξουσία δημιούργησαν μια τέλεια καταιγίδα για μια έλλειψη ενέργειας στις χώρες της ΕΕ, η οποία οδήγησε τις τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας στα ύψη, έκλεισε δεκάδες μικρές επιχειρήσεις και ανάγκασε τους πολίτες να χρησιμοποιήσουν καυσόξυλα για να θερμάνουν τα σπίτια τους τον περασμένο χειμώνα.
Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, έως και 68.000 Ευρωπαίοι μπορεί να πέθαναν τον περασμένο χειμώνα λόγω των υψηλών τιμών της ενέργειας.
Μια μελέτη διαπίστωσε ότι μεταξύ όλων των ευρωπαϊκών χωρών, υπήρξαν περίπου 149.000 επιπλέον θάνατοι από τον Νοέμβριο του 2022 έως τον Φεβρουάριο του 2023, αύξηση 8%, και οι χώρες με τους υψηλότερους υπερβάλλοντες θανάτους υπέφεραν επίσης από δραστικές αυξήσεις στο κόστος των καυσίμων. (Η μελέτη, ωστόσο, δεν έλαβε υπόψη τον αριθμό των υπερβολικών θανάτων λόγω της ένεσης Covid.)
Παρ 'όλα αυτά, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι χιλιάδες παράλογοι θάνατοι προκλήθηκαν, εν μέρει, από την ανεπαρκή θέρμανση. «Οι υψηλές τιμές ενέργειας μπορούν να κοστίσουν ζωές», παρατήρησε η μελέτη, προσθέτοντας ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής «αποθαρρύνουν τους ανθρώπους από τη σωστή θέρμανση των σπιτιών τους και η διαβίωση σε ψυχρές συνθήκες αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακών και αναπνευστικών προβλημάτων». Αν δεν υπήρχε ο σχετικά ήπιος χειμώνας πέρυσι, τα θύματα θα μπορούσαν να είναι ακόμη μεγαλύτερα.
Η ζήτηση για καυσόξυλα στη Γερμανία πέρυσι αυξήθηκε τόσο δραματικά που δεν υπήρχε τίποτα για αγορά και οι Γερμανοί πολίτες πήραν την κατάσταση στα χέρια τους κόβοντας δέντρα πριν από τους χειμερινούς μήνες.
Οι ενεργειακές ελλείψεις που αντιμετώπισε η Γερμανία έχουν σε μεγάλο βαθμό προκληθεί από τον εαυτό της λόγω μιας σειράς αποτυχημένων πολιτικών αποφάσεων από τους υπεύθυνους για το κλίμα ζηλωτές.
Πριν από τον Μάρτιο του 2011, η χώρα λάμβανε το 25% της ηλεκτρικής της ενέργειας από 17 πυρηνικούς αντιδραστήρες, αλλά προχώρησε στο κλείσιμο πυρηνικών σταθμών ηλεκτροπαραγωγής τα επόμενα χρόνια, με τους τελευταίους τρεις εναπομείναντες σταθμούς να κλείνουν τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους.
Ως αποτέλεσμα, η Γερμανία έγινε όλο και περισσότερο εξαρτημένη από τα ρωσικά ορυκτά καύσιμα, τα οποία στέρεψαν απότομα εν μέσω του πολέμου δι' αντιπροσώπων. (Φυσικά, το σαμποτάζ των αγωγών Nord Stream δεν βοήθησε τα πράγματα.)
Εν τω μεταξύ, οι κινδυνολόγοι για το κλίμα έχουν ρίξει εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια στη γερμανική εκδοχή της Πράσινης Νέας Συμφωνίας, πουλώντας ανόητα ουτοπικά όνειρα να παράγουν με κάποιο τρόπο το 80% της ηλεκτρικής τους ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2030.
Και ο ενεργειακός εφοδιασμός της Ευρώπης εξακολουθεί να αντιμετωπίζει αστάθεια καθώς οδεύουμε προς μια άλλη ψυχρή περίοδο, προμηνύοντας πιθανή καταστροφή για άλλη μια φορά για τους πολίτες τους.
Η προτεραιότητα των επενδύσεων στην «πράσινη» ενέργεια έναντι του μετριασμού των κινδύνων είναι ένα μάθημα που το Τέξας έπρεπε να μάθει με τον δύσκολο τρόπο. Τον Φεβρουάριο του 2021, οι ανεμογεννήτριες της πολιτείας πάγωσαν εν μέσω μιας χειμερινής καταιγίδας ρεκόρ γνωστής ως «The Great Texas Freeze».
Για να είμαστε δίκαιοι, η καταιγίδα έθεσε επίσης εκτός σύνδεσης το φυσικό αέριο, τον άνθρακα και τους πυρηνικούς σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής, γεγονός που είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Οι αξιωματούχοι απέτυχαν να απαιτήσουν από αυτούς να ξεπεράσουν τον εξοπλισμό, ακόμη και μετά από μια καταστροφική χειμερινή καταιγίδα που προκάλεσε μπλακ άουτ δέκα χρόνια πριν.
Αλλά η καταστροφή που βύθισε εκατομμύρια Τεξανούς στο παγωμένο σκοτάδι χρησίμευσε ως προειδοποιητική ουρά για την εστίαση σε αναξιόπιστες πηγές ενέργειας και όχι στην ενίσχυση των τρωτών σημείων στο υπάρχον δίκτυο.
Ενώ αξιωματούχοι επιβεβαίωσαν ότι ο αριθμός των νεκρών από το πάγωμα έφτασε τους 246, άλλοι εκτιμούν ότι η καταιγίδα στοίχισε τη ζωή σε έως και 700 ανθρώπους. Ο σύζυγος ενός θύματος δήλωσε σχετικά με μια μήνυση που κατέθεσε εναντίον του Συμβουλίου Ηλεκτρικής Αξιοπιστίας του Τέξας (ERCOT) ότι, «Δεν ήθελαν να ξοδέψουν τα χρήματα για να διορθώσουν το σύστημα... Είναι ανθρωποκτονία εξ αμελείας».
Αντιμετωπίζοντας πλήγμα από την αποτυχία του ηλεκτρικού δικτύου, οι νομοθέτες έδωσαν εντολή στους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής να ξεχειμωνιάσουν και ο κυβερνήτης έδωσε εντολή άμεσης δράσης για «την ανάπτυξη και συντήρηση επαρκών και αξιόπιστων πηγών ενέργειας, όπως το φυσικό αέριο, ο άνθρακας και η πυρηνική ενέργεια».
Το Τέξας, το οποίο είναι άφθονο σε φυσικούς πόρους και ο κορυφαίος παραγωγός φυσικού αερίου, είχε δώσει προτεραιότητα στην αιολική ενέργεια τα προηγούμενα 15 χρόνια και η αιολική ενέργεια έγινε ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τομέας για την παροχή ενέργειας στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.
Το 2015, το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας του Τέξας έλαβε το 11% της ενέργειάς του από τον άνεμο και μέχρι το 2020 το μερίδιο αυτό αυξήθηκε στο 23%, ξεπερνώντας τον άνθρακα ως ο δεύτερος μεγαλύτερος ενεργειακός τομέας που τροφοδοτεί το ηλεκτρικό δίκτυο του Τέξας μετά το φυσικό αέριο.
Παρά τη θανατηφόρα καταιγίδα που ανάγκασε τις αποτυχίες της αιολικής ενέργειας στο εθνικό προσκήνιο το 2021, το Τέξας οδήγησε τη χώρα την ίδια χρονιά σε νέα έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και η πολιτεία οδηγεί τώρα τη χώρα στην παραγωγή αιολικής ενέργειας.
Στον απόηχο της καταιγίδας, ο διευθύνων σύμβουλος μιας εταιρείας ηλεκτρικής ενέργειας του Τέξας είπε στους νομοθέτες ότι μέρος του προβλήματος είναι ότι, «Αντικαθιστούμε πολλά περιουσιακά στοιχεία που μπορούν να αποδώσουν όταν τους το ζητήσετε με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας».
Και παρομοίασε το κλείσιμο σταθμών ηλεκτροπαραγωγής από ορυκτά καύσιμα τα τελευταία χρόνια, ενώ άνοιξαν εγκαταστάσεις ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, με το να «βλέπεις ένα ναυάγιο τρένου να συμβαίνει» σε αργή κίνηση.
Προφανώς, όπως και για πολλούς από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής στην εξουσία, η θρησκεία τους του κλίματος έχει υπερισχύσει της ζεστασιάς των σπιτιών μας σε μια παγωμένη νύχτα ή ακόμα και της επιβίωσής μας κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Γεωργία στις Κάτω Χώρες και τη Σρι Λάνκα
Από όλα τα θύματα που προκλήθηκαν από τις αντι-ανθρώπινες πολιτικές λατρείας για το κλίμα, ο παγκόσμιος πόλεμος κατά της γεωργίας είναι μακράν ο πιο θανατηφόρος.
Η αρπαγή γης από την κυβέρνηση τεράστιων εκτάσεων γεωργικής γης και η δραστική μείωση των ορυκτών καυσίμων που παρέχουν λιπάσματα, εξοπλισμό ενέργειας και προϊόντα μεταφοράς για να θρέψουν έναν κόσμο 8 δισεκατομμυρίων ανθρώπων θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μαζική πείνα σε όλο τον κόσμο.
Ωστόσο, η πολύ σοβαρή πιθανότητα έλλειψης τροφίμων και λιμού δεν απασχολεί τους ζηλωτές του περιβάλλοντος που πιστεύουν ότι οι άνθρωποι είναι η αιτία της επικείμενης κλιματικής καταστροφής και η ερήμωση είναι ένα αναγκαίο κακό.
Οι Κάτω Χώρες έχουν γίνει το πεδίο δοκιμών για τον πόλεμο των παγκοσμιοποιητών στη γεωργία, καθώς οι αγρότες στη χώρα, η οποία είναι κορυφαίος εξαγωγέας γεωργικών προϊόντων, αναγκάζονται συστηματικά να εγκαταλείψουν τη γη τους.
Έως και 3.000 Ολλανδοί κτηνοτρόφοι, τους οποίους οι καταστροφείς του κλίματος που ελέγχουν έχουν θεωρήσει ως «ρυπαντές αιχμής», ενδέχεται να χάσουν την οικογενειακή γη και τα μέσα διαβίωσής τους. Τον Μάιο, η ΕΕ ενέκρινε ένα σχέδιο για να αναγκάσει τους ολλανδούς αγρότες να εγκαταλείψουν τη γη τους μέσω εξαγορών έως και 120% της αξίας τους.
Όσο για τους αγρότες που αντέχουν, κινδυνεύουν με αναγκαστική απομάκρυνση. Η ολλανδική κυβέρνηση δήλωσε πέρυσι ότι εάν αποτύχει το εθελοντικό πρόγραμμα εξαγοράς, θα ακολουθήσουν «αναγκαστικές εξαγορές».
Η απομάκρυνση των Ολλανδών αγροτών από τη γη τους αποτελεί μέρος του προγράμματος Natura 2000 της ΕΕ, το οποίο είναι το «μεγαλύτερο συντονισμένο δίκτυο προστατευόμενων περιοχών στον κόσμο», που εκτείνεται στο 18% των εδαφών της ΕΕ και καταπατά ολλανδικά αγροκτήματα που έχουν δαιμονοποιηθεί ως κακοί ρυπαντές.
Η ολλανδική κυβέρνηση στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου και αμμωνίας κατά 50% έως το 2030, καταστρέφοντας έτσι τον τομέα της κτηνοτροφίας. Μέχρι το 2030, η άρχουσα τάξη στην Ολλανδία σχεδιάζει να μειώσει το ζωικό κεφάλαιο κατά ένα τρίτο.
Επιπλέον, η ΕΕ έχει δεσμευτεί σε επιθετικούς στόχους για τον παγκοσμιοποιημένο έλεγχο πάνω από το 30% όλων των εδαφών και υδάτων εντός των συνόρων της για «διατήρηση» έως το 2030. Περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, ετοιμάζονται να κάνουν το ίδιο.
Ο πόλεμος στη γεωργία, ο οποίος έφερε τους ολλανδούς αγρότες στο διεθνές προσκήνιο, έχει εξαχθεί σε έθνη σε όλο τον κόσμο. Ενώ το εγκληματικό καρτέλ για το κλίμα στοχεύει τη γεωργία για τη δημιουργία του 33% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, αυτή η λατρεία θανάτου δεν λαμβάνει υπόψη τη γεωργία που διατηρεί τη ζωή του 100% του παγκόσμιου πληθυσμού.
Τα ριζοσπαστικά κυβερνητικά μέτρα για τη μείωση των εκπομπών στον αγροτικό τομέα που επιβάλλονται από τις περιβαλλοντολογικές ελίτ θα οδηγήσουν αναπόφευκτα στη φτώχεια και την πείνα σε κλίμακα που δεν έχουμε ξαναδεί στη ζωή μας. Για να φανταστούμε τις επιπτώσεις τέτοιων πολιτικών, αρκεί να κοιτάξουμε τη Σρι Λάνκα ως παράδειγμα.
Οι δραστικές κυβερνητικές εντολές για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στον γεωργικό τομέα της Σρι Λάνκα ήταν ένας σημαντικός παράγοντας στην ανθρωπιστική κρίση του νησιωτικού έθνους του ακραίου πληθωρισμού, της φτώχειας και της πείνας, η οποία οδήγησε σε πολιτική αναταραχή. Τον Απρίλιο του 2021, ο πρόεδρος της Σρι Λάνκα επέβαλε απαγόρευση σε εθνικό επίπεδο στην εισαγωγή και χρήση συνθετικών λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων.
Περισσότερο από το 90% των αγροτών στη χώρα που εξαρτώνταν από χημικά λιπάσματα αναγκάστηκαν να στραφούν σε βιολογικά. Σε ένα άρθρο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ του 2018, ο πρωθυπουργός καυχήθηκε για το πώς οι μετασχηματιστικές πολιτικές του θα κάνουν τη χώρα πλουσιότερη μέχρι το 2025 και η χώρα γιόρτασε μια σχεδόν τέλεια βαθμολογία ESG λίγο πριν από την κατάρρευσή της. Αλλά ο έπαινος των παγκοσμιοποιητών δεν σήμαινε τίποτα για τον λαό της Σρι Λάνκα που υπέφερε ανυπολόγιστα από τις αποτυχημένες πολιτικές της κυβέρνησής τους.
Ο γεωργικός τομέας της Σρι Λάνκα αποτελεί κρίσιμο μέρος της οικονομίας τους. Έως και το 70% του πληθυσμού τους εξαρτάται οικονομικά (άμεσα ή έμμεσα) από τις γεωργικές αποδόσεις της χώρας. Το έθνος αποδείχθηκε σταθερά αυτάρκης στην παραγωγή ρυζιού, βασικό στοιχείο της διατροφής τους, χρησιμοποιώντας αζωτούχα λιπάσματα.
Και η Σρι Λάνκα εξαρτάται από το τσάι ως κορυφαία εξαγωγή για έσοδα. Οι εντολές κατέστρεψαν την παραγωγή και των δύο. Μέσα σε έξι μήνες, οι αποδόσεις του ρυζιού μειώθηκαν κατά 20% και η χώρα αναγκάστηκε να αγοράσει 450 εκατομμύρια δολάρια σε ρύζι, καθώς οι εγχώριες τιμές αυξήθηκαν κατά 50%.
Οι εξαγωγές τσαγιού κατέρρευσαν κατά 18% στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 23 ετών. Οι τιμές των τροφίμων εκτινάχθηκαν στα ύψη κατά 80%, ο ετήσιος πληθωρισμός τους αυξήθηκε σε υψηλό όλων των εποχών σχεδόν 55%, μισό εκατομμύριο κάτοικοι της Σρι Λάνκα βυθίστηκαν στη φτώχεια και η χώρα χρεοκόπησε.
Αγωνιζόμενος να επιβιώσει εν μέσω ιστορικά υψηλών τιμών τροφίμων και καυσίμων, ο λαός της Σρι Λάνκα βαρέθηκε. Ξεσηκώθηκαν μαζικά, καταλαμβάνοντας το προεδρικό μέγαρο και αναγκάζοντας τον πρόεδρο να φύγει και να παραιτηθεί. Βολικά, ο πρώην πρωθυπουργός και συνεργάτης του WEF ανέλαβε το ρόλο του νέου υπηρεσιακού προέδρου και λίγο αργότερα, επέβαλε ένα σύστημα ψηφιακής ταυτότητας στους πολίτες για δελτίο φυσικού αερίου.
Ένα έγγραφο με τίτλο «Αμφισβητώντας το "Net Zero" με την επιστήμη», γραμμένο από κορυφαίους επιστήμονες του κλίματος του Συνασπισμού CO2, παρατήρησε ότι η καταστροφή που προκλήθηκε από τον κλιματισμό στη Σρι Λάνκα είναι ένας «κόκκινος συναγερμός», προσθέτοντας ότι «Ο κόσμος μόλις έγινε μάρτυρας της κατάρρευσης του κάποτε άφθονου γεωργικού τομέα της Σρι Λάνκα ως αποτέλεσμα των κυβερνητικών περιορισμών στα ανόργανα λιπάσματα».
Η κυβέρνηση της Σρι Λάνκα απαγόρευσε τη χρήση αζωτούχων λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων που προέρχονται από ορυκτά καύσιμα, με καταστροφικές συνέπειες για την προμήθεια τροφίμων εκεί. Εάν ληφθούν παρόμοιες λανθασμένες αποφάσεις για την εξάλειψη των ορυκτών καυσίμων και, συνεπώς, των αζωτούχων λιπασμάτων, θα υπάρξει κρίση λιμοκτονίας παγκοσμίως.
Είναι κρίσιμο να επαναλάβουμε: Η εξάλειψη των αζωτούχων λιπασμάτων και των φυτοφαρμάκων που προέρχονται από ορυκτά καύσιμα θα δημιουργήσει παγκόσμια πείνα. Και επιστημονικά δεν υπάρχει κίνδυνος καταστροφικής υπερθέρμανσης του πλανήτη που προκαλείται από τα ορυκτά καύσιμα και το CO2».
Η έκθεση εκτιμά ότι η εξάλειψη των ορυκτών καυσίμων και η εφαρμογή πολιτικών Net Zero θα αφήσει το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού, 4 δισεκατομμύρια ανθρώπους, χωρίς αρκετό φαγητό για φαγητό.
Ο πόλεμος των παγκοσμιοποιητών στην προμήθεια τροφίμων στο όνομα της «σωτηρίας του πλανήτη» μπορεί να περιγραφεί μόνο ως εγκληματικός, διαβολικός, γενοκτονικός και εντελώς κακός.
Τελικές Σκέψεις
Από την καταστροφή στο Μάουι μέχρι τον παγκόσμιο πόλεμο κατά της γεωργίας, γινόμαστε μάρτυρες του Πράσινου Νέου Θανάτου που σαρώνει τον κόσμο σαν πανούκλα.
Και αν οι παγκοσμιοποιητές αποκτήσουν εξουσία υπό το πρόσχημα των διαρκών καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, τότε θα πρέπει να περιμένουμε πιο κατασκευασμένες καταστροφές για να προωθήσουν την ατζέντα για το κλίμα.
Πόσες ακόμη ζωές θα σβήσουν άσκοπα εξαιτίας των αντιανθρώπινων πολιτικών των περιβαλλοντικών κινδυνολόγων; Σε ποιο σημείο θα συνειδητοποιήσουμε συλλογικά ότι η κλιματική καταστροφολογία είναι το νέο πρόσωπο μιας πολύ παλιάς λατρείας θανάτου και ΕΜΕΙΣ είμαστε ο άνθρακας που θέλουν να μειώσουν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου