Κυριακή 6 Απριλίου 2025

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΛΑΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΔΕΙΝΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ (ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΜΑΚΑΡΙΣΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΣΑΣ ΤΟ ‘ΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΙ, 
ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΜΟΥ ΟΠΑΔΟΙ ΘΑ ΔΙΑΦΥΛΑΧΤΟΥΝ 
ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΣΤΑ ΔΕΙΝΑ ΤΗΣ ΓΗΣ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 


 Μη φοβού εσύ, 
που σε Εμέ τον ΚΥΡΙΟ ΣΟΥ πιστεύεις, 
εσύ που με τη συνέπεια της δικής σου ζωής 
με ομολογείς, με λατρεύεις. 

Λάβε υπό Εμού δύναμη Ουρανίας ισχύος,
σώος θα διαφυλαχτείς 
σε όλα τα επερχόμενα δεινά της γης. 

 Εγώ θα γίνω για τα πιστά παιδιά μου 
η Θεία προστασία, η εξ’ άνωθεν βοήθεια. 

 Πάντα προστάτευα τους οπαδούς μου, 
με δυνάμεως φτερά ύψωνα τους δικούς μου.
 Όπως τον Νώε στον κατακλυσμό, 
όπως τον Λωτ στων Σοδόμων, στων Γομόρρων τον αφανισμό,

 Εγώ έκανα στεριά τη θάλασσα και πέρασε ο λαός μου, 
σώθηκε αυτός από την μανία του Φαραώ. 
 Εγώ, ΩΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ, 
έριχνα στους τότε Ισραηλίτες εν τη ερήμω, 
ΜΑΝΝΑ ΑΠΟ ΟΥΡΑΝΟ, 

Εγώ νεφέλη φωτεινή εν τη νυκτί, 
Εγώ σκιερή νεφέλη δροσιάς 
στον καύσωνα της ημέρας.

 ΕΓΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΜΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ 
αρκεί εσύ εν πίστη και κάθαρση εσωτερική, 
να με πιστεύεις, να με ομολογείς. 

 Εγώ ΝΑΙ και τώρα, 
στον έσχατο της αποστασίας τον καιρό,
 ΘΑΥΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ 
Ο ΚΥΡΙΟΣ, Ο ΘΕΟΣ ΣΟΥ παιδί μου ενεργώ. 

 Εγώ γίνομαι ο συγχωρών 
όταν ακούσω από τον πιστό μου, 
ΕΝΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΝΟΩ. 

 Εγώ και ο ΙΑΤΡΟΣ 
γιατί ως ΜΕΓΑΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ,
 στο ξαναλέω, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΩ.

 Εγώ ανατρέπω στη ζωή σου καταστάσεις, 
Εγώ δίδω Ουράνιες τάσεις, 
Εγώ η δική σου Θεϊκή Βακτηρία, 
Εγώ το σωσίβιο στη γήινη σου άνθρωπε τρικυμία.

 Εγώ το λιμάνι της ασφαλείας, 
ΣΕ ΑΓΑΠΩ, ΣΕ ΕΛΕΩ αγαπητή μου καρδία,
 είσαι εικόνα και ομοίωση μου Θεία,
 το δημιούργημα μου στης γης την πορεία.

 Εγώ γεννήθηκα, σταυρώθηκα και αναστήθηκα για σένα, 
έλα τεκνίο μου σε Μένα, 
Εγώ ειμί η μόνη ΑΛΗΘΕΙΑ 
στο ψέμα της αποστατούσας κοινωνίας. 

 Εγώ θέλω, ζητώ να σε εισαγάγω 
σε Ουράνια, ατελείωτη ευτυχία, 
δώσε σε Εμέ την καρδία. 

 Θα σε αναγάγω σε ανεκλάλητη, αιώνια ευδαιμονία. 
 Μην κείτεσαι δέσμιος στην αμαρτία, 
νιώσε στο μέσα σου παιδί μου ΕΡΩΤΑ ΘΕΙΟ,
 μη μένεις στο ανέρωτο, κοσμικό τοπίο.

Ιδού, στο γραπτό μου αυτό, 
σου ανέλυσα, σου ανέπτυξα Ο ΚΥΡΙΟΣ,
 της αγάπης μου τον Θείο θησαυρό, 
ΜΕ ΑΓΙΟ, ΟΥΡΑΝΙΟ ΡΗΜΑ ΙΕΡΟ.



ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ 

 +++





9 σχόλια:

  1. 1) Πορεία προς το Πάσχα.

    Ε΄ Νηστειών - Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας.

    https://kirigmata.blogspot.com/search/label/%CE%91%CE%A6%CE%99%CE%95%CE%A1%CE%A9%CE%9C%CE%91%3A%20%CE%A0%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82%20%CF%84%CE%BF%20%CE%A0%CE%AC%CF%83%CF%87%CE%B1%20-%20%CE%95%CE%84%20%CE%9D%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CE%BD%20-%20%CE%9F%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82%20%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%91%CE%B9%CE%B3%CF%85%CF%80%CF%84%CE%AF%CE%B1%CF%82

    2) Οσία Μαρία η Αιγυπτία,
    ομιλία Αγιορείτη Αρχιμανδρίτη Εφραίμ, (Δικαίος Σκήτης Αγίου Ανδρέα, +2023).

    https://www.youtube.com/watch?v=o9XI4pLOjF8

    3) Μητροπολίτης Πάφου π. Τυχικός: "Μετάνοια - Εξομολόγηση το κλειδί του Παραδείσου".

    https://www.youtube.com/watch?v=eF4PNzzkzRQ

    4) Αγιορείτης Ηγούμενος, Αρχιμανδρίτης Εφραίμ Βατοπαιδινός:

    Η γνωριμία μου με τον Άγιο Παΐσιο τον Αγιορείτη - Ομιλία στην Καστοριά -2017.

    https://www.youtube.com/watch?v=2Fa7GorsL_Q

    5) Μαρτυρίες και θαύματα για τον Όσιο Αγιορείτη Ιωσήφ τον Ησυχαστή (ερημίτη) – Μιλά ο Αθανάσιος, Μητροπολίτης Λεμεσού.

    https://www.youtube.com/watch?v=sKVYd7jPOTg

    6) Μητροπολίτης Λεμεσού π. Αθανάσιος - Μηνύματα από τις Κυριακές του Τριωδίου.

    https://www.youtube.com/watch?v=hkwwqZPMbAQ

    7) Αγιορείτης Γέρων Χρυσόστομος - Η θεολογία του ανθρωπίνου σώματος.

    https://www.youtube.com/watch?v=fvGI4hU1C7c

    8) Ο Αγιορείτης Γέροντας μας, Ιωσήφ Βατοπαιδινός - Α' Μέρος.

    Μιλά ο Μητροπολίτης Λεμεσού π. Αθανάσιος.

    https://www.youtube.com/watch?v=JSbhTtpNbWY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θέλετε να μας ενημερώνετε για την ημερομηνία του γραπτού......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά αδελφέ, είναι σαν να γράφτηκαν τώρα, χθές, λέει πάλι για τον Κατακλυσμό επί Νώε και για τα Σόδομα κ' Γόμορρα, το μόνο που χρειαζόμαστε μόνο Πίστη με Έργα. Δόξα τω Θεώ που μας ανέχεται...

      Διαγραφή
  3. Ο Σωτήρας είναι τόσο και έτσι συνδεδεμένος με αυτούς που ζουν εν Χριστώ, ώστε καλύπτει κάθε ανάγκη τους και είναι γι' αυτούς τα πάντα και δεν τους αφήνει να κοιτάξουν προς τίποτα άλλο, ούτε να αναζητούν από αλλού τίποτα.

    Διότι δεν υπάρχει τίποτα από όσα χρειάζονται που να μην είναι Ο ίδιος για τους πιστούς Του.
    Πλάθε σ' αυτούς το μάτι για τον εαυτό του και ο ίδιος το φωτίζει, ενώ παράλληλα προσφέρει τον εαυτό Του να τον βλέπουν.
    Όντας ο ίδιος τροφέας και τροφή, είναι ταυτόχρονα αυτός που δίνει τον άρτο της ζωής και ο ίδιος είναι αυτό που τους δίνεται.

    Αν δείξουμε επιθυμία προς τα εδώ (υλικά) εκείνος της σταματάει και την ηρεμεί. Αν προς εκεί, κάνει το ίδιο. Κι αν προς την άλλη κατεύθυνση, ελέγχει κι αυτό το δρόμο και συλλαμβάνει τους περαστικούς.

    Αγίου Νικολάου Καβάσιλα
    Η εν Χριστώ Ζωή - Λόγος Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο ακραίο παράδειγμα που γνωρίζω προσωπικά είναι η περίπτωση του οσίου και θεοφόρου πατρός Μάρκου του Αθηναίου (ασκητού), ο οποίος έζησε για 95 χρόνια χωρίς να συναντήσει άνθρωπο στα όρη Ζαμπαράχ της Αιγύπτου, όπου δεν υπήρχαν ούτε μικρόβια, παρά μόνο δαίμονες, οι οποίοι τον έπαιρναν σηκωτό και τον πετούσαν στη θάλασσα.

      Διαγραφή
    2. Δεν υπάρχουν αυτά που λέτε. Μόνο εξωγήινοι που θα' ρθουν να μας σώσουν

      Διαγραφή
    3. Δεν υπάρχουν αγαπητέ /τή μου εξωγήινοι ... οι υποτιθέμενοι εξωγήινοι είναι δαίμονες ! Οπότε αυτό που λες , περί σωτηρίας μας από εξωγήινους , μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί !

      Διαγραφή
  4. "ΠΙΠΤΕ ... ΕΓΕΙΡΕ!!!"

    Από την Κυριακή του Τελώνη και του Φαρισαίου μέχρι το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου διαρκεί η περίοδος του Τριωδίου. Από εκεί και πέρα πάμε στα χαρμόσυνα, στο Πεντηκοστάριο.

    Αλλά το μυστικό στην πνευματική ζωή είναι να μπορούμε να ζούμε το Τριώδιο και το Πεντηκοστάριο την κάθε στιγμή. Να μας γίνει βίωμα. Αυτό φιλοδοξεί η Εκκλησία, να μπορούμε να ζούμε την κάθε στιγμή το περίφημο «πίπτε, έγειρε» του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, που αναφέρει στον « Αόρατο πόλεμο». Όσες φορές κι αν πέσουμε, να σηκωθούμε και θα σωθούμε. Ο Θεός θέλει να μας βάλει τη δίψα για διαρκή ανακαίνιση, για διαρκή αλλαγή και αναγέννηση. Γιατί ξέρει ότι ως άνθρωποι είμαστε αδύναμοι και γεμάτοι ροπές προς την αντίθετη κατεύθυνση. Θέλει να σώσει εμάς, που τη μία στιγμή Τον ομολογούμε, Τον υμνούμε και Τον δοξάζουμε και την άλλη λέμε τα αντίθετα. Βάζει μπροστά μας τη μετάνοια. Αυτή τη μετάνοια, αυτή την αλλαγή που θέλει να τη ζούμε κάθε στιγμή, κάθε ώρα, κάθε δευτερόλεπτο.



    Με αυτόν τον τρόπο θα σωθούμε. Δεν υπάρχει άλλος. Ό,τι κάνουμε στην Εκκλησία γίνεται με αυτό τον στόχο της αλλαγής. Εδώ είναι το μεγάλο μυστικό: να ζούμε έτσι αδιάκοπα, χωρίς διακοπές. Αυτό να είναι το εργόχειρό μας. Να σκεφτόμαστε τι κάνουμε τώρα και την ίδια στιγμή να βρίσκουμε τρόπο να το αλλάξουμε. Αυτός είναι τρόπος ζωής. Δεν υπάρχει κάτι άλλο που να είναι πιο απαραίτητο. Να ζούμε μέσα στα μυστήρια της Εκκλησίας με αυτόν τον τρόπο ζωής, της διαρκούς αλλαγής, της διαρκούς ανακαίνισης, της διαρκούς μετάνοιας.

    Γι’ αυτό ζητάμε τον υπόλοιπο χρόνο της ζωής μας να τον διανύσουμε με ειρήνη στην καρδιά, να μην ταραζόμαστε, να μην απελπιζόμαστε. Όλοι ταραζόμαστε, όταν αμαρτάνουμε, αλλά δεν πειράζει, να το πάρουμε απόφαση και να μην έχουμε μεγαλύτερη εσωτερική ταραχή. Απ’ τη μία στιγμή στην άλλη έχουμε πολλές μεταπτώσεις, είμαστε πολύ ευεπηρέαστοι, παρασυρόμαστε από τον «άνεμο» και τη ζάλη των παθών. Ταυτόχρονα να έχουμε τη νηφαλιότητα να πούμε «Και πάλι κοντά Σου, Χριστέ μου». Με αυτόν τον τρόπο λένε οι πατέρες ότι ο άνθρωπος αποκτά σιγά-σιγά ένα μόνιμο πνεύμα συντριβής και εσωτερικής μετάνοιας. Αποκτά αυτό το πένθος που μακαρίζεται: «Μακάριοι οι πενθούντες, ότι αυτοί παρακληθήσονται». Ποιο πένθος;

    Πένθος για τις αμαρτίες μας. Αυτό διέπει όλη τη ζωή της Εκκλησίας. Ένα πένθος, όμως, που δεν του φέρνει απελπισία, ένα πένθος που και το μαύρο το κάνει όμορφο χρώμα και το χαίρεται. Η Εκκλησία έχει μάθει το πένθος να το διασκεδάζει, να το χαίρεται γιατί ξέρει ότι από αυτό θα έρθει και η παράκληση, θα έρθει η παρηγοριά.



    Υπάρχει μία απλότητα στο «πίπτε, έγειρε», στη χαρά και τη λύπη. Να χαιρόμαστε για τη σωτηρία μας και να στεναχωριόμαστε για τις αμαρτίες μας, χωρίς όμως να πιεζόμαστε υπερβολικά ή να απελπιζόμαστε, χωρίς να προσπαθούμε να δικαιολογηθούμε. Να έχουμε απλότητα και όταν πέφτουμε να σηκωνόμαστε. Καμιά φορά παραχωρεί ο Θεός να αποστατήσουμε, να Τον αρνηθούμε και να πέσουμε. Σέβεται την ελευθερία μας και μας αγαπάει μέσα στην πτώση μας. Μας αφήνει να πέσουμε γιατί καταλαβαίνει ότι από εκεί θα οικονομηθεί καλύτερα η σωτηρία μας. Πολλές φορές θέλουμε με την ελευθερία μας να δοκιμάσουμε τα πάντα. Ζούμε σε μία κοινωνία που δοκιμάζει τα πάντα. Έχουμε, όμως, έναν Θεό τόσο σταθερό, που αμετακίνητα μας αγαπά όλους. Και αφού επιτρέπει να δοκιμάσουμε, μας περιμένει να γυρίσουμε σε Αυτόν και να μας θεραπεύσει. Στέκει εκεί, η Άβυσσος του ελέους, το Άπειρο της αγάπης.

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή