Κυριακή 10 Μαρτίου 2024

ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ


ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++ 

 Γράψε τον λόγο μου τον Ιερό,
μοίρασε τον εσύ στον πιστό μου λαό,
σε αυτό το μικρό ποίμνιο
που μου έχει μείνει κοντά μου,
που εκτελεί με ορθοπραξία
τας Ευαγγελικάς εντολάς μου.

Είναι τα τεκνία μου τα αγαπημένα,
αυτά ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ σώα και ασφαλή
 θα τα κρατήσω από όλα τα επερχόμενα δεινά,
 θα ‘ναι κοντά μου αυτά.

 Θα έχουν σφράγισμα στην κεφαλή τους
και στην αιωνιότητα θα είναι οι εκλεκτοί μου,
 θα λάμπουν σαν ήλιοι πνευματικοί δικοί μου.

 Θα ζούνε αιώνια σε άρρητη δόξα,
σε ουράνια τοπία, σε αγαλλίαση Θεία,
 είναι ακατάληπτα τα ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ.

 Εκεί δεν υπάρχει θλίψη, πόνος, δάκρυ,
 μόνο μέθεξη ευτυχίας.
 Εκεί χαίρουν , αγάλλονται οι πιστοί,
 όσοι αγωνίστηκαν με πνευματική ορθότητα
 στη γήινη τους ζωή.

 Αυτοί θα φορούν στην κεφαλή στέμμα,
διάδημα ακριβό, αιωνίως θα μεθούν
 στην ατελείωτη δόξα του ουρανού.

 Δεν το χωρά, όχι, ανθρώπινη διάνοια,
 το τί εστί παραδείσου ανείπωτη, αιώνια ευτυχία. 
 Μακάριος όστις εισέλθει σε εκείνη,
 θα εκλείψει ο πόνος, η οδύνη.

 Μόνο τέρψη χωρίς τελειωμό,
αιώνια μακαριότητα για τον πιστό.
 Τί λες ψυχή; Θα αξιωθείς κι εσύ να ζήσεις,
 να εισέλθεις εν αυτό;

 Από εσένα θα εξαρτηθεί,
εσύ θα κάνεις την επιλογή.
 Εγώ Ο ΚΥΡΙΟΣ δεν παραβιάζω ποτέ
το αυτεξούσιο του καθενός.

Αν τώρα ζεις άνθρωπε σε οδό αγιασμού,
αν δεν πέφτεις σε πάθη ανωμαλίας,
 αν αγωνίζεσαι εδώ να εξαγνιστείς,
 αν προσεύχεσαι, αν μετανοείς,
αν το Σώμα και το Αίμα μου ανελλιπώς λαμβάνεις,
 τότε ναι σε αγιασμό φτάνεις.

 Σου χαρίζω Ο ΚΥΡΙΟΣ και τα χαρίσματα μου,
 ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ μέσα σου θα σκηνώσει,
 σωτηρία αιώνια θα σου δώσει.

 Σε κάνω και χάριτος λυχνία,
φως δικό μου να δίδεις στα δικά μου τεκνία.
 Σε βάζω παιδί μου σε ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ,
 σε κάνω υιό ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ,
 αιώνια να αγάλλεις, με αγγέλους να ψάλλεις.

 Τα κάλλη τα ουράνια είναι άφθαρτα μεγαλεία,
 δεν τα θωρεί, δεν τα χωρά ανθρώπου διάνοια.
 Πολλοί που μεταφέρθηκαν σε παραδείσου χώρα,
 μέθυσαν και μαγεύτηκαν στην ομορφιά αυτή,
 δεν ήθελαν να έρθουνε μετά κάτω στη γη.

 Και σε ρωτάω κλείνοντας ΤΟ ΑΓΙΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΟΥ
– Τί επιλέγεις τέκνο μου, θα μπεις στο ποίμνιο μου;
 Θα εργαστείς για Εμένα ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
 που ανταμείβω αιώνια ως ΘΕΟΣ ΜΕ ΔΟΞΑ ΑΙΩΝΙΑ
 ή θα ‘σαι εδώ κάτω στη γη με ανωμαλίας θηρία;

ΑΜΗΝ

ΚΥΡΙΕ ΔΟΞΑ ΣΟΙ

 +++




8 σχόλια:

  1. + ΑΜΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.
    ΣΩΣΕ ΜΑς , απο τις νέες ταυτότητες, από όλα +
    ΑΜΗΝ +

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανάλυση των Ευαγγελίων, από τον μακαριστό Αρχιμανδρίτη π. Ιωήλ Γιαννακόπουλο.
    339 ηχητικές ομιλίες.

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLjeh11zxh6i9VZ_XURIxvrdVu4vo8yjvD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανέκδοτα (λόγια) μακαριστού Αρχιμανδρίτου π. Ιωήλ Γιαννακοπούλου:

    https://docplayer.gr/4476911-Ioil-giannakopoylos-anekdota-p-ioil-giannakopoyloy.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ημείς να ζητώμεν το έλεος της αφέσεως των αμαρτιών μας, και να επιμεληθώμεν την καθαρότητα της ψυχής, και τα του Θεού έρχονται μόνα τους χωρίς την ημών ζήτησιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μακαρία Συγκλητική έλεγε ότι σε αυτή τη γη βρισκόμαστε σα να είμαστε σε μια δεύτερη μητρική κοιλιά.

    Όταν λοιπόν βρισκόμασταν στην κοιλιά της μητέρας μας, δεν είχαμε την ίδια ζωή που έχουμε τώρα, μετά τη γέννησή μας, ούτε απολαμβάναμε τις υλικές τροφές που τώρα απολαμβάνουμε, αλλά ούτε μπορούσαμε να ενεργούμε όπως τώρα. Διότι τότε βρισκόμασταν μακριά από το φως του ήλιου και από οποιοδήποτε άλλο φως και στερούμασταν των απολαύσεων που έχουμε τώρα.

    Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ευρισκόμενοι στον παρόντα κόσμο, στερούμαστε αρκετά μεγάλα και θαυμαστά τα όποια υπάρχουν στη Βασιλεία των ουρανών.

    Όπως ακριβώς τα βρέφη τα όποια βρίσκονται μέσα στη μήτρα της μητέρας τους ολοκληρώνονται με απλούστερη τροφή και ζωή και αφού τελειοποιηθούν προάγονται στην τελειότερη ζωή, έτσι ακριβώς και οι δίκαιοι αφού πρόκοψαν από τη διαγωγή τους στον κόσμο, μεταπηδούσι στην άνω πολιτεία, σύμφωνα με το γεγραμμένον, από δύναμης εις δύναμιν.

    Αντίθετα οι αμαρτωλοί παραδίδονται από το σκοτάδι στο σκοτάδι, όπως ακριβώς τα έμβρυα τα όποια απέθαναν στην κοιλιά της μητέρας τους. Διότι και όταν βρίσκονταν στη γη, ζούσαν τη ζωή τους σαν να βρίσκονταν στο σκοτάδι, απορροφημένα στις γήινες μέριμνες. Και αφού αποβιώσουν οδηγούνται σε πιο σκοτεινούς και ταρταρώδεις τόπους.

    Τρεις φορές λοιπόν γεννιόμαστε κατά τη διάρκεια της ζωής μας. Μια φορά από τη μητέρα μας· και από τη γη ερχόμαστε στη γη. Από τις άλλες δυο φορές μετατιθέμεθα από τη γη στον ουρανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άγιος Επίσκοπος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: Ομιλία στην Κυριακή της Απόκρεω.

    https://alopsis.gr/ομιλία-στην-κυριακή-της-απόκρεω-άγιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το φοβερό δικαστήριο που μας περιμένει.

    Ιερά Μονή Αγίου Νικοδήμου Πυργετού.

    https://www.youtube.com/watch?v=KT3nYJ_NRiY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 6 Μαρτίου 2024, Παλαιά Διαθήκη ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ Κεφ. ΚΗ΄ (1-24): Η στάση μας στο θέλημα του Θεού και οι συνέπειες.

    Αρχιμανδρίτης π. Νικηφόρος Κοντογιάννης.

    https://www.youtube.com/watch?v=-gsS636a5po

    ΑπάντησηΔιαγραφή