Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΗ AΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ..


 ΗΘΕΛΑ  ΝΑ ΡΘΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ
ΣΕ ΖΕΣΤΗΣ ΕΠΟΧΗ 
ΟΜΩΣ ΜΕΣ ΣΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ
ΘΑ ΡΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ





ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++   

Γράψε λοιπόν παιδί Μου, ό,τι Εγώ σου πω, 
μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός, 
για όποιον ενδιαφέρεται και είναι σε Με πιστός. 

Γιατί οι πολλοί Μ’ αρνήθηκαν και φύγαν μακρυά Μου, 
γι’ αυτούς πονά και θλίβεται, απέραντα η καρδιά Μου.
 Είναι παιδιά Μου και αυτά κι ας φύγαν από Μένα,
Εγώ ο Πατέρας τα πονώ, που είναι δυστυχισμένα. 

Τα βλέπω όπου χάνονται μέσα στην αμαρτία, 
τα παρασύρει ο εχθρός εις την ακολασία,
κι ενώ αναζητούν ΧΑΡΑ, βρίσκουν την ΔΥΣΤΥΧΙΑ.

Όμως τα λίγα Μου παιδιά, αυτά που Μ’ αγαπούνε,
 αυτά που Με πιστεύουνε, και για Εμένα ζούνε,
πολλάκις Εγώ τους τόχω πει, δεινά δεν θα τα βρούνε.

Κι ας αγωνίζωνται οι μωροί, του κόσμου οι δυνάστες,
τον Νόμο Μου ν’ αλλάξουνε, σωστοί παραχαράκτες,
προς κέντρα αυτοί λακτίζουνε, κακό της κεφαλής τους,
στον λάκκο που ανοίγουνε, θα γίνει η ταφή τους.

Δεν θα επιτρέψω ο Θεός,
 τα έργα τους τα μιαρά να πραγματοποιηθούνε,
αλλά σαν σαπουνόφουσκα, θα σκάσουν, θα χαθούνε,
μαζί μ’ όσους τα σκέφτηκαν, βαθειά στην γη θα μπούνε.

Μιλώ ο Άγιος Θεός, Τριάδα η Αγία
 και ο καθένας λόγος Μου, είναι η μόνη ΑΛΗΘΕΙΑ.
 
Γι’ αυτό σας λέω τέκνα Μου, πάψετε να φοβάστε,
 εσείς Εμέ εις τον Σταυρό πάντοτε να οράστε
και θα αντλείτε δύναμη όλα να ξεπερνάτε.

Κι αφήστε όλους τους κακούς σχέδια να σκαρώνουν,
νομίζοντας οι βρωμεροί,
θα επιτρέψω ο Θεός, τα παιδιά Μου να σκλαβώνουν.

Είναι κοντά η ώρα τους, έφθασε ο καιρός τους,
καθώς αυτοί εργάστηκαν, να πάρουν το μισθό τους.
Θα πληρωθούνε ακριβά, γι’ αυτήν τους την ΚΑΚΙΑ,
για την ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΙΑ τους, για την ΠΛΕΟΝΕΞΙΑ.

ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΕΙΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ, ΔΙΚΑΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΩ,
 ΕΙΣ  ΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΗΣ, ΟΛΟΥΣ ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ.

ΑΝΗΛΕΕΙΣ ΒΡΕΘΗΚΑΝΕ, ΕΛΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ,
ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ,
ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙ’ ΑΥΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΡΙΘΟΥΝΕ.
ΕΓΙΝΑΝΕ ΚΑΚΟΤΕΡΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠ’ ΤΟΝ ΚΑΚΟ,
ΑΦΟΥ Σ’ ΑΥΤΟΝ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΤΟΝ ΙΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ.


 ΜΑ ΕΦΘΑΣΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙΡΟΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΕΝΕΙ,
ΑΦΟΥ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΟΧΗ
ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ.
ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ Ο ΘΕΟΣ,
ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΑΣΘΑΝΘΕΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥ,
ΚΑΙ ΕΡΘΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΦΩΣ,
 ΚΙ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ.

ΗΘΕΛΑ ΝΑΡΘΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΕ ΖΕΣΤΗΣ ΕΠΟΧΗ,
ΟΜΩΣ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ Η ΘΕΪΚΗ ΜΟΥ ΟΡΓΗ,
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΜΕΣ ΣΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ ’ΡΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ,
ΚΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΑΣ ΔΥΣΤΥΧΑ ΘΑΝΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΒΑΡΥ.

Σας φαίνονται αστεία; Σας φαίνονται ψευδή;
Τα λόγια τούτα λέγω ΙΗΣΟΥΣ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ
 και όποιος αμφιβάλει, ο ίδιος θα τα δει,
θα είναι όμως πολύ αργά το ΗΜΑΡΤΟΝ να πει.

Όσο για τα παιδιά Μου, θα είναι ασφαλή,
 μες στην δική Μου αγκαλιά, μέσα στην θαλπωρή,
κρύο δεν θα τα πιάνει, μα ούτε και η βροχή.

Γιατί ήπιαν το ποτήρι όλα τους το πικρό,
όμως δεν αρνηθήκανε Εμένα τον Θεό.


Και τώρα φθάνει η ώρα, αυτά να πληρωθούνε
 και από Εμέ τον Δίκαιο Κριτή για να στεφανωθούνε.
 Σφραγίζω τον λόγον Μου αυτό ο Άγιος Θεός,
 Θεός ο Τρισυπόστατος πάντων Δημιουργός.


Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

+++


7 σχόλια:

  1. δόξα την Αγία τριάδα είμαι ακριβώς 33!δεν περίμενα να γίνουν χειμώνα στα 33 μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα είπε και η γερόντισσα της Αττικής πριν 2 χρονια,τώρα βέβαια σιώπησε, όμως μίλησε για την επέμβαση του Χριστού και την βοήθεια προς τους πιστούς. Όλα βαδίζουν συμφώνως καί με την τεράστια προδοσια στην εκκλησία, με την προσβολή προς την θεϊκή δύναμη,για την συνεχή βλασφημία του ναού Του από την πλευρά των ταγων αλλά και των πιστών Του.
    Έχω την αίσθηση ότι θα εγκαταλειφθουν από την προστασία Του οι μασκοφόροι βλασφημοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτό για το χειμώνα είναι παλια προφητεία αλλά μάλλον για του χρόνου θα είναι πολυ χειρότερα τα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή