Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

ΕΦ΄ ΟΣΟΝ « Η ΑΓΑΠΗ ΕΞΩ ΒΑΛΛΕΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟΝ»...


Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΘΑΡΡΑΛΕΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ… 




 
Κοινοποιεί ο Γεωκών


«Μην ξεχνάτε ότι περνούμε δύσκολους καιρούς και χρειάζεται πολλή προσευχή…» 
(Άγιος Παΐσιος)

ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ…Ο Κύριος παιδιά μου, δεν βλέπει σώματα, βλέπει ψυχές, τι διαφορά θα έχει αν κάποιος προσεύχεται, όρθιος, γονατιστός η ξαπλωμένος ;

Όταν είσαι όρθιος και η ψυχή σου είναι ξαπλωμένη, τότε αυτό δεν λέγεται προσευχή.

Όταν είσαι γονατιστός και η ψυχή σου κάθεται σε μια γωνιά, τότε δεν λέγεται προσευχή.

Όταν όμως είσαι ξαπλωμένος και προσεύχεσαι ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ στον Πατέρα, στον Υιό και στο Άγιο πνεύμα , δηλαδή στην Αγία Τριάδα, καθώς επίσης και στην Παναγία και στους Αγίους, τότε σας βεβαιώνω, ότι όρθια είναι η ψυχή που κάνει αυτήν την προσευχή.

Όταν οδηγείτε, είσαστε καθιστοί και κάνετε την προσευχή σας τότε στέκεστε όρθιοι; και όμως είναι όρθια η ψυχή σας , γι’ αυτό μην μπερδεύετε το σώμα με την ψυχή.

Το σώμα είναι ο ναός της ψυχής σας και η ψυχή μέσα στον ναό, όπως θέλει κάθεται, η όρθια η καθιστή.

Σας τα λέγω αυτά παιδιά μου, σας συμβουλεύω, για να μην μπερδεύεστε ούτε μπερδεμένο νου να έχετε, αν τα πείτε αυτά παιδιά μου δεν θα σας πιστέψουν, όμως Ο Κύριος σας πιστεύει.

Κάποτε, κάπου, ήταν δυο άτομα και έμεναν σε ένα σπίτι, ο ένας στεκόταν συνεχώς όρθιος και έλεγε : ‘’ κουράστηκα να δουλεύω ‘’ και οι δουλειές του δεν εφαινοντο πουθενά, ο άλλος, που σχεδόν πάντα καθοτανε, εσηκωνετο και την ημέρα και την νύχτα, χωρίς να τον βλέπει ο άλλος και εφαινοντο οι δουλειές του.

Ποιος ητο ο καλύτερος; αυτός που στεκόταν όρθιος, η αυτός που καθοτανε και εφαινοντο οι δουλειές του;

ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΩ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΦΗΣΕ ΣΕ ΕΣΑΣ.

ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΕΜΕΝΑΔΕΣ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΣΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ( μουσουλανους ).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗΝ ΨΥΧΗ.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΘΑΡΡΑΛΕΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ,

ΝΑ ΛΕΤΕ «ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΥΡΙΕ». ΜΕ ΕΡΓΟ ΟΜΩΣ ΕΡΓΑΤΗΣ …

Αυτός που παραδέχεται τις αμαρτίες του, είναι θαρραλέος της πίστεως, είναι αυτός που δεν έρχεται ευθέως να πει στον Κύριο «εγώ το έκανα αυτό Κύριε, ελέησον με»

Αλλά δειλά και χωρίς ανοιχτή καρδιά πηγαίνει στην εξομολόγηση, ώσπου να περάσει το ποτάμι, τότε φοβάται τον Θεό, από φόβο ανθρώπου.

Με τις δικαιολογίες, είναι ο φοβισμένος της Πίστεως.
 
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΗ.

Την δικαιοσύνη του Θεού την φοβάται αυτός που είναι άδικος,

Την αγάπη την φοβάται αυτός που μισεί,

Την ηθική την φοβάται αυτός που όχι μόνο είναι ανήθικος αλλά και που τα κρύβει επί πλέον

ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Σημείωση Γεωκών…
Αυτό το κείμενο είναι ένα μικρό μέρος από τα δεκάδες κείμενα που μου έχουν δοθεί από ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ από το 2013 μέχρι σήμερα 


Παναγία μας, ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, βοήθησε την Ελλάδα μας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου