Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΗΨΕΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΛΙΓΟΠΙΣΤΟΥΣ


Η ΜΠΟΡΑ ΗΡΘΕ, ΦΘΑΝΕΙ,    ΘΑΝΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΗ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΙΑΚΑΔΑ ΟΛΟΛΑΜΠΡΗ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΕΧΘΕΙ.




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Πάρε στυλό και γράψε ό,τι Εγώ σου, μιλώ
ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός
 και απευθύνω τούτο σε κάθε Μου πιστό,
που έχει αγωνία ετούτον τον καιρό.

Παιδιά Μου μην φοβάστε σας λέγω ο Θεός
κι ας βλέπετε τα σύννεφα μαύρα στον Ουρανό.
Συνέχεια συγκεντρώνονται μαύρα και σκοτεινά
και σας πλακώνει την καρδιά μαύρη απελπισιά.

 Στο μάτι του κυκλώνα έχετε εσείς βρεθεί, 
και έχετε αγωνία τι μέλλει να συμβεί. 

Να έχουν φόβο οι άπιστοι, ναι το κατανοώ,
καμία όμως δικαιολογία για κάθε Μου πιστό.
Αφού όλα τα ξέρετε, σας έχω ενημερώσει,
από τα χρόνια τα παλιά, 
με κάθε λεπτομέρεια σας τάχω φανερώσει.

 Όμως δεν τα πιστεύατε τα λόγια τα δικά Μου, 
που τα έκανα σε σας γνωστά
από κάποια πιστά παιδιά Μου.
Νομίζατε πως δεν μπορώ Εγώ για να μιλήσω, 
και με όποιον τρόπο θέλω Εγώ, 
με τα παιδιά Μου να επικοινωνήσω. 

Και ενώ θα έπρεπε εσείς, 
τα λόγια αυτά να έχετε, ως Θείο θησαυρό, 
εσείς τα απορρίψατε
 αποδίδοντας αυτά, στον βρωμερό εχθρό. 

Νομίζατε ότι είσαστε έξυπνοι εσείς πολύ, 
γι’ αυτό και τα απορρίψατε τα λόγια Μου αφθορεί, 
και χάρηκαν πολύ γι’ αυτό οι βρωμεροί εχθροί. 

Εάν θα είχατε δώσει εις αυτά, την πρέπουσα σημασία, 
δεν θα έτρεμε τώρα σαν του λαγού, η δική σας η καρδία. 
Γιατί θα ξέρατε εσείς, τι μέλλει να συμβεί, 
αφού με κάθε λεπτομέρεια όλα από Εμένα τον Θεό, 
έχουν σε σας δοθεί.

Μα όσοι τα πιστέψατε τα λόγια τα δικά Μου,
 καθόλου μην ταράζεστε αγαπητά παιδιά Μου.
Μπορεί να ετοιμάζεται μπόρα να ’ρθει σφοδρή,
 μα μην ξεχνάτε τέκνα Μου, 
πως έτσι θα λαμπρύνει και θα πλυθεί η γη 
και πάλι να αστράψει να γίνει καθαρή. 

Γι’ αυτό να μην φοβάστε σας λέω ο Θεός, 
σε όσους Με πιστεύουν θα Είμαι Εγώ ο φρουρός. 
Όλοι οι άλλοι οι δυστυχείς που φύγαν μακρυά Μου,
 όλοι αυτοί θε να χαθούν στα φοβερά δεινά Μου. 
Αφού μόνοι το θελήσανε Εμέ να αρνηθούνε 
και τ’ άγρια θηρία αυτοί να προσκυνούνε. 

Στα ξαφνικά θε νάρθει η μπόρα η δυνατή, 
όμως την παρουσία της σας κάνει εμφανή.
 Μήπως στο παρά ένα κάποιος συνετιστεί, 
το ΗΜΑΡΤΟΝ ζητήσει και ευθύς αυτός σωθεί.

Μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός,
 και όποιος θέλει ας δεχθεί τον λόγο Μου αυτό. 
Εξάλλου είστε ελεύθεροι, η επιλογή δική σας, 
μόνον που θάστε αναπολόγητοι 
κατά την κρίση την δική σας.

Εσείς όμως τα τέκνα Μου, τα λίγα και εκλεκτά Μου, 
βρίσκεστε στην ασφάλεια, μέσα στην αγκαλιά Μου, 
γι’ αυτό να είστε ατρόμητοι, καθόλου μην φοβάστε, 
αφού την Θεία Μου βοήθεια, πάντοτε θα οράσθε. 

Να είστε εσείς παράδειγμα του θάρρους και ανδρείας, 
να είστε εσείς υπόδειγμα της Θείας βοηθείας.
 Όλοι θα σας κοιτάνε και θα μετανοούν, 
τι έχασαν θα λένε να Με αμφισβητούν, 
και ζήσαν στην μιζέρια και στην απελπισιά, 
χωρίς ελπίδα στην ζωή, χωρίς καμιά χαρά. 

Η μπόρα ήρθε, φθάνει, 
θάναι περαστική 
και μια λιακάδα ολόλαμπρη
 θα την διαδεχθεί, 
αφού θα καθαρίσει ολόκληρη η γη 
και όλη η σαπίλα θα εξαφανιστεί . 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

 +++

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΙΜΟΥ ΑΘΗΝΑΣ

Η προηγούμενη ανάρτησή μας και η παρούσα είναι μηνύματα σταλμένα από διαφορετικούς γέροντες και όμως έχουν το ίδιο βασικό περιεχόμενο: 

Έφθασε η ώρα για το μπαμ, για την μπόρα την δαιμονική, μας καλεί ο Θεός σε μετάνοια και μας λέει να μην φοβόμαστε. 

Σταθείτε όρθιοι πνευματικά, αδέλφια, η ώρα της απολυτρώσεως δεν είναι μακρυά! Θάρθει η λιακάδα η Θεϊκή όπως και ο Άγιος Παΐσιος μας διαβεβαίωσε!




8 σχόλια:

  1. ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΥΙΈ ΘΕΟΎ ΕΛΈΗΣΟΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΎΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΔΟΎΛΟΥΣ ΣΟΥ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή