Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020

ΦΟΒΕΡΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ Η ΘΕΩΡΗΣΗ ΟΤΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ


ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΓΙΟΙ «ΕΛΕΓΧΟΥΝ» ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΕΒΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ.





Του Βασίλη Κερμενιώτη 


ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΦΤΑΝΕ Ο ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ Μ.Μ.Ε., ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΧΑΣΜΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΣΕ «ΜΑΣΚΟΜΑΧΟΥΣ» ΚΑΙ «ΜΑΣΚΟΛΑΤΡΕΣ»! 


Αφορμή για την σύνταξη του παρόντος άρθρου στάθηκε το πρόσφατο γεγονός με τον γενναίο κληρικό της Φλώρινας, τον οποίο έθεσε σε («προσωρινή») αργία ο Μητροπολίτης Θεόκλητος, επειδή ο ιερέας αυτός ανάρτησε στην εκκλησία του μια επιγραφή που έλεγε: «Στον ιερό και αγιασμένο χώρο του Ναού δεν επιτρέπεται να φοράμε μάσκα, γιατί αυτό δείχνει ασέβεια και ολιγοπιστία»!1 

Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν στον δυστυχή υπέργηρο Μητροπολίτη Φλωρίνης που αναγκάστηκε και πάλι να απολογηθεί στα αδηφάγα και συστημικά Μ.Μ.Ε. Η πρώτη φορά ήταν με τον π. Ιγνάτιο της Μονής της Αγίας Παρασκευής Εορδαίας και το γνωστό επεισόδιο με την κυρία που φορούσε μάσκα.

 Και φυσικά δεν είναι καθόλου τυχαίο που αυτές οι «αναποδιές» συμβαίνουν στον μητροπολίτη Φλωρίνης· θα έπρεπε να τις περιμένει, γιατί δεν διαδέχτηκε έναν οποιοδήποτε επίσκοπο, αλλά έναν γίγαντα της Ορθοδοξίας και σύγχρονο Πατέρα της Εκκλησίας, του οποίου η παρακαταθήκη έχει μείνει ανεξίτηλη και επηρεάζει ακόμη κάποιες ιερατικές συνειδήσεις. 




Ωστόσο, αυτό που μας πληγώνει περισσότερο δεν είναι η ασεβής στάση των κρατούντων, ούτε η «ανθρωποφαγία» των τηλεοπτικών καναλιών εις βάρος της Εκκλησίας μας, αλλά η στάση της Ιεράς Συνόδου που έχει προ καλέσει μέσα στο Σώμα της Εκκλησίας έναν διχασμό μου θυμίζει την αλήστου μνήμης περίοδο της Εικονομαχίας, όπου οι Χριστιανοί είχαν 

διαιρεθεί σε «Εικονομάχους» και «Εικονολάτρες». Σήμερα, έχουν διαιρεθεί σε «Μασκομάχους» και «Μασκολάτρες»! Ακόμη και στις πολυπληθείς χριστιανικές ομάδες που υπάρχουν 

στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαπιστώνει κανείς αυτόν τον τραγικό διχασμό, για τον ο ποίο την αποκλειστική ευθύνη φέρει η Σύνοδος. 

Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΡΥΒΕΙ ΤΗΝ (ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ) ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ: ΟΤΙ ΟΙ ΝΑΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ «ΕΣΤΙΕΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ», ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΣΚΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΤΙΣΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. 


Η ουσία του ζητήματος είναι ότι (στην πλειοψηφία τους) οι μητροπολίτες μας δεν λένε την αλήθεια στο λαό! Μια αλήθεια την ο ποία γνωρίζουν πολύ καλά γιατί έχουν σπουδάσει θεολογία και γιατί έχουν διαβάσει πατερικά κείμενα, Γεροντικά κ.λ.π. 

Και αυτή την αλήθεια όφειλαν να τη διακηρύξουν με θάρρος και αποφασιστικότητα αυτές τις μέρες, όχι μόνο στην εκκλησιομάχο Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας που επέβαλε, τον τελευταίο καιρό, τα γνωστά «μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό» εντός των ιερών Ναών, αλλά ήδη από τον περασμένο Μάρτιο, τότε που ο άνθρωπος της Κυβέρνησης, ο λοιμωξιολόγος κ. Σωτήρης Τσιόδρας, επισκέφθηκε την Διαρκή Ιερά Σύνοδο (Δ.Ι.Σ) για να την «ενημέρωσει» για την «πανδημία» και με ασέβεια συμβούλευσε τους αρχιερείς να κλείσουν τους Ναούς «για να μη γίνουν …ε στίες μόλυνσης», όπως είπε!

Οι συνοδικοί Ιεράρχες άκουγαν σιωπηλοί τον εκπρόσωπο του Υπουργείου Υγείας, ενώ θα περίμενε κανείς να τον διακόψουν, αγανακτισμένοι, και να του πουν τα αυτονόητα: “Σας παρακαλούμε να ανακαλέσετε! Αυτό που είπατε είναι μεγάλη ασέβεια! Λυπούμαστε γιατί είστε και ψάλτης! 

Οι Ναοί του Θεού δεν μπορεί να γί νουν “εστίες μόλυνσης”, γιατί είναι χώροι πνευματικής αναγέννησης και θεραπείας ψυχών και σωμάτων.

 Οι άγιοι Πατέρες μάς έχουν διδάξει ότι ο Ναός δεν είναι ένα κομμάτι γης, όπως ένα σούπερ μάρκετ ή μία καφετέρια, αλλά είναι ένα κομμάτι του Ουρανού. Μέσα στον Οίκο του Θεού όλα τα σκεπάζει η Άκτιστη Χάρις του Αγίου Πνεύματος.

 Είναι βλασφημία να λέτε ότι μπορεί να μεταδοθεί θανατηφόρος ιός από τη Θεία Κοινωνία ―δηλ. από τον ίδιο το Χριστό!― ή από την παρουσία των πιστών μέσα στον εκκλησία! 

Εντάξει, θα περιορίσουμε τη λειτουργία των Ναών, όχι γιατί φοβόμαστε ότι υπάρχει κίνδυνος να ασθενήσει κανείς, αλλά ε πειδή δεν θέλουμε να διχάσουμε την ελληνική κοινωνία, ούτε να κατηγορηθούν οι Χριστιανοί ότι είναι “ασυνείδητοι” και “ανεύθυνοι” και θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή των συνανθρώπων τους!” 

Κάπως έτσι έπρεπε να απαντήσουν οι μητροπολίτες μας στον κ. Τσιόδρα, αν είχαν, φυσικά, πατερικό ανάστημα. 

Εξ άλλου, ο λόγιος Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Ιωήλ σε άρθρο που δημοσίευσε πρόσφατα σε μεγάλο πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων ―και το οποίο είχε 330.000 αναγνώσεις!― κατέστησε σαφές πώς το να ισχυριζόμαστε ότι μπορεί να κολλήσει κάποιος ασθένεια μέσα στο Ναό είναι κάτι που αγγίζει τα όρια της βλασφημίας κατά του Αγίου Πνεύμα τος και αναβιώνει την αίρεση του Βαρλααμισμού, την οποία πολέμησε ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς!

Η αίρεση αυτή αμφισβητούσε τις Άκτιστες Ενέργειες του Θεού και παρέπεμπε στον Παπισμό! 



Μάλιστα, παλαιότερα υπήρχε μία ευλογημένη συνήθεια: Όταν ένα παιδάκι αργούσε να μιλήσει το πήγαιναν οι γονείς του στην εκκλησία, έπαιρνε ο παπάς το κλειδί του Ναού, το έβαζε στο στοματάκι του και –ω του θαύμα τος!– το παιδί μιλούσε! 

Όταν, λοιπόν, ακόμη και ένα παλιό κλειδί της πόρτας ενός Ναού έχει τόση Χάρη ώστε να θαυματουργεί, φανταστείτε πόση Χάρη έχουν όλα τα άλλα αντικείμενα που υπάρχουν εντός του Ναού: Οι εικόνες, τα άγια λείψανα, τα ιερά σκεύη, τα μάρμαρα, και λοιπά. 

 Ο Άγιος Γαβριήλ, ο δια Χριστόν Σαλός, έλεγε ότι «Εάν ξέρατε πόση ευλογία έρχεται στη Θεία Λειτουργία, τότε θα μαζεύατε μέχρι και τη σκόνη από το πάτωμα της Εκκλησίας για να πλύνετε με αυτή το πρόσωπό σας»!

 Αλήθεια, θα μπορούσαμε ποτέ να φα νταστούμε τον Άγιο Παΐσιο και τον Άγιο Πορφύ ριο να εισέρχονται μέσα στο Ναό …φορώντας μάσκες και …κρατώντας αποστάσεις ο ένας από τον άλλο; 

Ο δε Άγιος Πορφύριος, που ήταν και ιερέας, υπήρχε περίπτωση να απαγορεύσει στους πιστούς να του φιλήσουν το χέρι; ( οι Άγιοι Πατέρες έλεγαν ότι «το χέρι του παπά είναι το χέρι του Θεού»!). 

Ή μήπως ο Άγιος θα εμπόδιζε τους Χριστιανούς να φιλήσουν τις άγιες εικόνες βάζοντας πάνω τους ερυθρόλευκες …κορδέλες σαν κι αυτές που βλέπουμε στα χωματουργικά έργα που γίνονται στους δρόμους ή γράφοντας επιγραφή: «υποκλιθείτε στην εικόνα, αλλά μην την ασπάζεσθε»; 

Νέα Εικονομαχία!

 Επίσης, θα ήταν ποτέ δυνατό ο Άγιος να καλούσε στο Ναό …συνεργείο απολύμανσης, από εκείνα που εξοντώνουν τις κατσαρίδες, για να …ψεκάσει το ιερό και τα στασίδια; Αντιλαμβανόμαστε ότι όλο αυτό το φρικτό σκηνικό είναι μία πρωτοφανής ασέβεια και βλασφη μία, μία έμπρακτη άρνηση του Θεού; 


Και μία και μιλήσαμε για «νέα Εικονομαχία», να πούμε ότι οι χειρότεροι εικονομάχοι της σύγχρονης εποχής ήταν οι Μπολσεβίκοι. 



Όταν κατέλαβαν την εξουσία στη Ρωσία, σε πολ λές πόλεις εισβάλλανε μέσα στους Ναούς, βανδάλιζαν τις αγιογραφίες και σκότωναν τους Χριστιανούς και τους ιερείς! Έβγαζαν έξω τις εικόνες, τις ποδοπατούσαν και τις έκαιγαν! 

Το 1924 το κομμουνιστικό περιοδικό “Bezbozhnik” ισχυρίστηκε ότι μια θανατηφόρα επιδημία διαδόθηκε μέσω της πρακτικής του φιλήματος των εικόνων!

 Έτσι απαγορεύτηκε ο ασπασμός των εικόνων και διατάχθηκε η απομάκρυνσή τους από τους Ναούς! Ας αναλογιστούν λοιπόν σήμερα οι ιερείς και οι μητροπολίτες που λένε στους Χριστιανούς να μη φιλάνε τις εικόνες «γιατί μπορεί να κολλήσουν κορωνοϊό» ότι εξομοιώνονται με τους αντίχριστους και εκκλησιομάχους Μπολσεβίκους!



Και ένα τελευταίο: Όταν οι μοναχές της Σουρωτής ρώτησαν τον Πατέρα Παΐσιο να τις εξηγήσει γιατί κάποιο Μεγαλυνάριο της Παράκλησης της Παναγίας λέει «Άλαλα τα χείλη των ασεβών, των μη προσκυνούντων την εικόνα σου την σεπτήν», ο Άγιος τις απάντησε ότι επειδή όταν φιλάμε μια εικόνα ακούγεται ένας ήχος, λόγω της επαφής των χειλιών μας με το τζάμι της εικόνας, όσοι αποφεύγουν να τη φιλήσουν (π.χ. επειδή φοβούνται μήπως κολλήσουν κάποια ασθένεια από τα σάλια των άλλων) έχουν «άλαλα χείλη» και γι’ αυτόν και μόνο τον λόγο ο Υμνογράφος της Εκκλησίας μας τούς αποκαλεί «ασεβείς»!

 Ας το ακούσουν λοιπόν κι αυτό όσοι δεσποτάδες, παπάδες και παπαδιές εμπο δίζουν τους πιστούς να ασπαστούν τις ιερές ει κόνες, τα άγια λείψανα και τα χέρια των ιερέων· είναι ασεβείς! 

Πτολεμαΐδα 14/9/2020 

Ύψωσις του Τιμίου Σταυρού 

Βασίλης Κερμενιώτης 

Υπαγ. στην Ι. Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας. 


ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ 




Εκτός από τον Εδέσσης, και άλλοι μητροπολίτες διαφοροποιήθηκαν από την επικρατούσα εκκλησια στική γραμμή, όπως ο μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς και ο αρχιεπίσκοπος Μ Κρήτης Ειρηναίος. ―



4. Από το βιβλίο της Νάνα Μερκβιλάτζε: «Ο Άγιος Γαβριήλ, ο δια Χριστόν Σαλός και Ομολογητής» 

 5. Από το “Storming the Heavens: The Soviet League of the Militant Godless» του Daniel Peris και το «Soviet Antireligious Campaigns and Persecutions (History of Soviet Atheism in Theory and Practice and the Believer, Vol 2)» του Dimitry V. Pospielovsky. 

6. Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου: Λόγοι Β’ «Πνευματική Αφύπνιση», Δεύτερο μέρος, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 (σελ. 147)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου