Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023

ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ, ΘΕΪΚΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΙΣΧΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΩ


 ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

   +++   

Λάβετε οι πιστοί οπαδοί μου εξ άνωθεν βοήθεια,
η χάρις ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ α
ς επισκιάσει την δική σας καρδία. 
ΕΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ, μην πτοείστε δικοί μου αμνοί.

ΝΑΙ, σκότος εν τη γη επικρατεί,
όλα έχουν διαβρωθεί,
η χάρις τώρα περνιέται για πλάνη
και η πλάνη για αλήθεια.

Χάθηκαν, δυστυχώς, σε σκοτία
τα Όσια και τα Θεία,
παντού τα ψέματα πρωτοστατούν,
οι πιστοί μου ειρωνεύονται όπου βρεθούν.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ,
η χώρα των μαρτύρων και των ηρώων, αλλοιώθηκε. 
Κάθε υψηλό της πεδίο πεταγμένο σε σκότη,
 προβάλλεται η ΗΘΙΚΗ ΣΗΨΗ,
της ανωμαλίας ο μιαρός οχετός. 

Ω! ΤΙ ΜΕΓΑΣ ΞΕΠΕΣΜΟΣ. 

Άθεοι, ανώμαλοι, αφορισμένοι ταγοί,
σε πνευματική πτώση και σιωπή Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ.
  Από ποια λοιπόν σημεία
να πιαστούν τα πιστά μου τεκνία; 

ΟΜΩΣ, ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ,
υψώστε σε Εμέ εσείς τα βλέμματα σας.
  Θα σας δίδω φτερά,
θα είμαι το ΙΝΤΕΡΝΕΤ της ψυχής σας,
ο Ουράνιος, Θείος ενισχυτής σας.

  Ουχί, δεν είστε μόνοι και ορφανοί,
έχετε Εμέ Ουράνιο Πατέρα,
Αδελφό, Φίλο, Ποιμένα.

Ό,τι κι αν γενεί,
δίπλα σε εσάς η δική μου προστασία,
ας μαίνονται δίπλα σας τα σατανικά θηρία.
 
 Να σας αγγίξουν, ΟΧΙ δεν μπορούν
 γιατί η παντοδυναμία ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ,
 θα σας ασφαλίζει,
δυνάμεως φτερά θα σας χαρίζει.

Για λίγο τα παιδιά μου θα συμπιεστούν,
γοργά σε όαση ελευθερίας θα βρεθούν.

Λάβετε ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ,
 ΜΗ ΦΟΒΟΥ ΠΙΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ,
 ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΘΕΟΣ,
μην το ξεχνάτε αυτό.

  Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και πάλι στην Ελλάδα θα λάμψει,
το κράτος του σκότους θα κάμψει.

  Όπως τότε, σώα διαφύλαξα
την οικογένεια του ΝΩΕ από τον κατακλυσμό,
όπως τον ΛΩΤ από την καταστροφή
των ΣΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΜΟΡΡΩΝ.

 Έτσι θα σώσω και εσάς από τα επερχόμενα δεινά.
  Αρκεί εσείς με πίστη και κάθαρση ψυχής,
να είστε ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΣΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ,
ΣΕ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ, ΣΕ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,

 σε πνευματική καθαρότητα, σε ετοιμότητα αυτογνωσίας.
 
Τότε τίποτα ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ,
ΣΕ ΟΥΡΑΝΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΜΟΥ ΘΑ ‘ΣΤΕ.


Ενισχυτικό ετούτο το γραπτό μου,
 μοίρασε το στον πιστό λαό μου.  


ΑΜΗΝ    ΑΜΗΝ    ΑΜΗΝ   

+++




25 σχόλια:

  1. ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΟΎΜΕ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΣ ΙΕΡΕΊΣ ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ. ΠΙΣΤΕΎΩ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΠΌ ΑΥΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΈΓΚΥΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΉΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω να ισχύει αυτό

      Διαγραφή
    2. Αδελφέ/ή μου, μήν αφήνεις τέτοιους λογισμούς να σέ βασανίζουν.
      Ο Μέγας Βασίλειος μάς διαβεβαιώνει ότι καί φονιάς νά είναι ο Ιερέας, και κακούργος, όταν τελεί τά Άγια Μυστήρια είνσι απλώς τό μέσον, ο αγωγός τής Θείας Χάριτος που αυτή τελεί το Μυστήριον.
      Οπότε, ησύχαζε και μόνον "πρόσεχε σεαυτόν".

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς είσαι ακατήχητος και αθεόλογητος και δεν μπορείς να καταλάβεις ότι δεν είναι ο ιερέας αλλά το Άγιο Πνεύμα που μεταβάλλει τα τίμια Δώρα σε Σώμα και Αίμα Χριστού. Αν μέσα σου νιώθεις πάντως αμφιβολίες και ταραχή, τότε για μια εβδομάδα νήστευσε και προσεχησου και θα λάβεις απάντηση από τον Θεό. Έχεις πνευματικό άραγε;

      Διαγραφή
    4. ΕΣΕΊΣ ΠΟΥ ΓΡΆΦΕΤΕ ΕΊΣΤΕ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ;

      Διαγραφή
    5. Σέ εσένα αδελφέ μου έν Χριστώ πού μέ ρωτάς μέ τόσο δριμύ υφος εάν είμαι εμβολιασμένη, αν και δέν έχω υποχρέωση να απαντήσω, σού απαντώ ότι δεν είμαι εμβολιασμένη, αλλά και δεν κατηγορώ όσους συνανθρώπους μου εμβολιάστηκαν, διότι θά μπορούσα καί εγώ νά βρίσκομαι στήν θέση τους.
      Όμως προσεύχομαι γι'αυτούς, να τούς διαφυλάξει ο Πανάγαθος Θεός υγιείς.
      Για τήν ιστορία του θέματος, καί η μητέρα μου καί εγω, υπέστημεν τα προστιμα τών ανεμβολιαστων ωστόσο.

      Διαγραφή
    6. Αδερφε εγω ειμαι στειρωμενος αν αυτο σε καλυπτει.

      Διαγραφή
  2. Κύριε τα πάντα όλα Μόνο Εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλα Κύριε κοντά μας,παρηγόρησε μας,βοήθησε μας,δώσε μας δύναμη,παταξε τα σκοτάδια που θέλουν να μας επιβάλουν.Εισαι μεγάλος και δυνατός.Φωτισε τον κόσμο ν ανοίξει τα μάτια του και να δει την αλήθεια.αμην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μιλάει για δεινά ο Πατέρας, αναφέρεται στον Ν'ωε (κατακλύσμός) και Λωτ (Σοδομα και Γόμορα) και μέγα
    καταστροφή. ΥΠΟΜΟΝΗ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. “Εάν ο Θεός από μια ξερή πέτρα έβγαλε μέσα στην έρημο νερό για τον απειθάρχητο λαό των Εβραίων, το ίδιο δεν μπορεί να κάνη και για μας που με αφοσίωση τον υπηρετούμε;» (Όσιος Σέργιος του Ραντονέζ)
    ------------------------------------------------------------------------
    (σ.σ. Μετά φόβου Θεού πίστεως κι αγάπης, ας διαβάσουμε όλοι – και κυρίως όσοι επλήγησαν από τις πλημμύρες της Θεσσαλίας, αλλά κι εμείς που αναμένουμε δολιοφθορές στα υδραγωγεία από «εξεγερμένους» ισλαμολάθρο – μια διήγηση από το βιβλίο: Όσιος Σέργιος του Ραντονέζ. Έκδοση έκτη. Ιερά Μονή Παρακλήτου, Ωρωπός Αττικής 2006, σελ. 44.):
    --------------------------------------------------------------------------
    Η μεγάλη ταπείνωση του οσίου Σεργίου και το πατρικό του ενδιαφέρον για τους αδελφούς φαίνεται και από το επόμενο παράδειγμα:

    Όταν πρωτοήλθε στην έρημο διάλεξε ένα τόπο άνυδρο, για να προμηθεύεται το νερό από μεγάλη απόσταση και να σκληραγωγεί έτσι περισσότερο το σώμα του. Όταν όμως με το θέλημα του Θεού αυξήθηκαν οι αδελφοί και δημιουργήθηκε μοναστήρι, άρχισε να παρατηρείται μεγάλη έλλειψη νερού, που έπρεπε να το φέρνουν από μακριά και με μεγάλο κόπο. Μερικοί λοιπόν βαρυγκόμησαν:
    – Γιατί τόσο αδιάκριτα και απερίσκεπτα διάλεξες αυτό το μέρος; Γιατί έκτισες εδώ το μοναστήρι, αφού δεν υπάρχει καμιά κοντινή πηγή;
    – Εγώ, αδελφοί, απαντούσε ταπεινά, διάλεξα αυτό το μέρος, για ν’ ασκούμαι στην ησυχία μόνος μου. Θέλημα του Θεού ήταν να εγκατασταθεί εδώ μονή. Αυτός μπορεί να μας χαρίσει και το νερό. Μόνο μη γογγύζετε. Έχετε εμπιστοσύνη στον Θεό και προσεύχεσθε με πίστη. Εάν από μια ξερή πέτρα έβγαλε μέσα στην έρημο νερό για τον απειθάρχητο λαό των Εβραίων, το ίδιο δεν μπορεί να κάνη και για μας που με αφοσίωση τον υπηρετούμε;
    Έπειτα από τα λόγια αυτά πήρε έναν αδελφό και κρυφά από τους άλλους κατέβηκαν στο πυκνό κοντινό δάσος. Βρήκαν εκεί σε μια τάφρο λίγο βρόχινο νερό. Ο άγιος γονάτισε και προσευχήθηκε:

    – Θεέ και Πατέρα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, εσύ που δημιούργησες τον ουρανό και τη γη και όλα τα ορατά και τα αόρατα, εσύ που έπλασες τον άνθρωπο και δεν θέλεις το θάνατο του αμαρτωλού πλάσματός Σου, δέξου την ικεσία των αθλίων δούλων Σου. Άκουσε το στεναγμό μας και φανέρωσε την δόξα Σου, όπως στην έρημο του Σινά. Όπως τότε με τον Μωυσή θαυματούργησες αναβλύζοντας νερό από τον βράχο, έτσι και εδώ φανέρωσε την δύναμή Σου. Χάρισέ μας νερό στον τόπο αυτό, για να πιστέψουν όλοι ότι ακούς τις προσευχές των δούλων Σου και να δοξάσουν Εσένα τον άναρχο Πατέρα και τον μονογενή Σου Υιό και το πανάγιο Πνεύμα «νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων». Αμήν.

    Ξαφνικά ανέβλυσε μια πηγή με άφθονο νερό. Κατάπληκτοι και γεμάτοι θαυμασμό το πληροφορήθηκαν οι αδελφοί. Ονόμασαν την πηγή «Σέργιεβιμ». Ο όσιος όμως θεωρούσε σαν βάρος την ανθρώπινη δόξα. Γι’ αυτό τους είπε:

    – Δεν σας έδωσα εγώ αυτό το νερό, αλλά ο ίδιος ο Κύριος το έστειλε σε μας τους αμαρτωλούς. Γι’ αυτό μην ονομάζετε την πηγή με το όνομά μου.

    Πειθαρχώντας στην εντολή του οι μοναχοί έπαψαν να τη λένε «Σέργιεβιμ». Ποτέ πλέον δεν δοκίμασαν έλλειψη νερού. Το αντλούσαν πάντοτε άφθονο για τις ανάγκες της μονής και συχνά άρρωστοι που το έπιναν με πίστη θεραπεύονταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο Άγιος Εφραίμ ο Φιλοθεΐτης στον "άνυδρο τόπο" της Αριζόνα βρήκε μετά από προσευχή υπόγειο ποτάμι, που μετέτρεψε την Αριζόνα σε Άργος και Καλαμάτα με πορτοκαλιές, λεμονιές, ελιές και όλα όσα χρειάζονταν για τις ανάγκες της φιλοξενίας 500 προσκυνητών την ημέρα και διανομή τροφίμων και σε άλλους εμπερίστατους αδελφούς που ζητούσαν τη βοήθειά του.

      Αμέριστη βοήθεια και συμπαράσταση χαρίζει πάντοτε σε όσους Τον αναζητούν ΜΕ ΠΙΣΤΗ ο "Πάτερ ημών, ο εν τοις Ουρανοίς". Σ' Αυτόν ανήκει πάσα δόξα, τιμή και προσκύνηση, μαζί με το μονογενή Του Υιό και το πανάγιο και ζωοποιό Πνεύμα και τώρα και σε όλους τους αιώνες.

      Διαγραφή
    2. τώρα που κορυφώνεται η δαιμονική μπόρα και ρωτάμε μήπως εγκαταλειφθήκαμε από πάνω, έρχεται η Αγία Μαρίνα ...

      Και λέει (η Αγία Μαρίνα) σε μια ψυχούλα τα παρακάτω:
      " - να έχετε ακλόνητη Πίστη
      - να κρατηθείτε με προσευχή και νηστεία
      - έρχονται πολλά και ξαφνικά
      - ζητάτε βοήθεια από την ΤΡΙΑΔΑ την ΑΓΙΑ και σαν σίδερο θα σας περιβάλλει Ουράνια Πανοπλία
      - να σας ενισχύει στον αγώνα με τα Άγρια Θηρία που τρέφονται με την ανωμαλία
      - κάηκε και το τελευταίο σπίρτο της μακροθυμίας
      - με την Πίστη θα είστε οι νικητές και ο εχθρός θα ΕΞΑΧΝΩΘΕΙ"

      Πηγή:
      https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2023/09/blog-post_104.html

      Διαγραφή
  6. το internet της ψυχής μας πράγματι! πολύ συγκινητικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδη παμε κατεθειαν για Πολη και οποια ψυχη βρεθει αξια της νεας πραγματικοτητας, και ιντερνετ με θεια μηνυματα θα τελειωσουν. Κριμα.

      Διαγραφή
    2. Νεα ΓΗ εννοειται, μακρια οι σοδομειτες.

      Διαγραφή
  7. Μη χάνετε την ελπίδα σας ό,τι κι αν συμβαίνει
    Εσείς σκυφτοί στην προσευχή κι o Κύριος θα επεμβαίνει.
    Για λίγο θα είναι η μπόρα αυτή που πρέπει όμως να γίνει
    Για να μαλακώσει η κάθε ψυχή που σκληρή είχε γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, ταυτίζονται όσα είπε ο Άγιος Παϊσιος και ο Άγιος Πορφύριος ο Καυοκαλυβίτης:

    https://www.youtube.com/watch?v=FuuUyvYDqAo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η γερωντισα που γραφει ειναι του γεωκον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ;;; ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ Ο ΓΕΩΚΩΝ, ΕΧΕΙ ΓΕΡΟΝΤΑ!

      Διαγραφή
  10. Αγαπητέ φίλε των 12:21, καταλαβαίνω αυτό που σε απασχολεί, και πρέπει να σου πω, ότι είχα παρομοιο θέμα κυρίως γιατί με πίεσε παρα πολύ ο ιερέας για τα εμβόλια, σε σημείο που φίλοι μου με συμβούλευαν να μην ξαναπάω σ'αυτον μήπως και με αφορησει. Με τον τρόπο του, με ταράξε πολύ ψυχικά, κι έχασα μέσα σε λίγες στιγμές την εμπιστοσύνη που του ειχα πριν. Ζω στο εξωτερικό και είναι αδυνατον να βρω άλλον ιερέα εκεί. Η Εκκλησία είναι στα 50' με το αμάξι από το σπίτι μου οδηγωντας με 100-120χιλ/ώρα ,σε αυτοκινητόδρομο. Μου κόστισε χρόνο και πόνο να χωνέψω όλον αυτόν τον πολεμο που μου έκανε. Σκεφτομουν να μην ξαναπάω στην εκκλησία. Τελικά αποφάσισα να συνεχίσω πηγαίνω γιατί το χρειάζομαι, το χρειάζεται η ψυχή μου κι ας μην είναι κάθε Κυριακή. Πηγαίνω στον οίκο του Θεού κι όχι στον οίκο του ιερέα ή του πατριάρχη στον οποίον μου ζητούσε ο ιερέας να κάνω υπακοή. Σ'αυτον τον ιερέα εξομολογουμαι και του φιλάω και το χέρι. Και ντρέπομαι που του κράτησα κακία για ένα μικρό ευτυχώς για μένα διαστημα. Κοίταξε το όφελος σου και σκέψου πόσοι δικοί μας άνθρωποι εμβολιαστηκαν.Δεν τους διώξαμε από την ζωή μας αλλά τους αγαπάμε ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΕΜΒΌΛΙΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΆΜΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΈΒΑΛΑΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΆΜΕ. ΨΆΞΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΈΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΙ ΆΓΙΟΙ ΠΑΐΣΙΟΣ ΠΟΡΦΎΡΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ ΑΧΙΛΛΈΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΌΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα εμβόλια πάντως δεν ήταν τίποτα σε σχέση με τις νέες ταυτότητες, όσον αφορά την παραχώρηση δικαιώματος στον πονηρό.

      Διαγραφή
    2. Λέτε να μην έχω ψάξει και να μην έχω ασχοληθεί...; Πώς το συμπερανατε αυτό; Το ότι συμπονω συναθρωπους μου και εξακολουθώ να αγαπώ πολύ κοντινούς συγγενείς, δεν σημαίνει, ότι δεν το'χω ψάξει εκτενώς και έχω άγνοια για την σοβαρότητα και τις δραματικές συνέπειες της πράξης τους.

      Διαγραφή